Jump to content

Scurgere ulei pe la garnitura de _chiulasa_ e39 / 525d


Recommended Posts

Salutare,

Am vazut de ceva timp ca am o scurgere de ulei in partea frontala a motorului si am crezut ca e de la un semering dar am fost anuntat de mecanic ca defapt scapa pe la garnitura de _chiulasa_ (intre _chiulasa_ si blocul motor in partea din fatza, chiar in spatele termostatului).

Am inteles ca e o "problema generala" la acest tip de motor (2.5 td 163cp).

Masina nu o am de mult iar la tester m-i s-a spus ca Km. afisati pe bord (230.000) nu sunt reali dar nu a putut sa spuna cat ar avea..

intrebarea e, cam la catzi Km ar putea aparea problema asta? cat o avea masina (motorul) defapt?

Merita facut? sau o sa am surpriza sa constat,dupa ce dau _chiulasa_ jos ca defapt tot motrul e praf...

Oricum am probleme cu doua injectoare din cate am inteles, scoate fum...

Astept ceva sfaturi mai ales de la cine a patzit sau a auzit asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

am acelasi motor are 390k km si nu pierde ulei pe la garnitura de _chiulasa_,pe nicaieri dealtfel.fum scoate si a mea mai ales cand o calc bine dar probabil e de la un injector care are +3 corectie si filtrul epurator de care nu stiam ca exista pana nu am auzit vorbindu-se de el pe forum(o sa il schimb cat de repede)

-nu stiu cum si-a dat seama ca nu sunt km reali cel care ti-a facut testul,din cate am inteles e imposibil de verificat pe tester

-eu zic ca e un motor rezistent nu cred ca o sa ai surprize daca o sa il desfaci...doar daca nu l-ai luat de la cineva care nu l-a ingrijit deloc.bafta!

Link to comment
Share on other sites

Cel care mi-a facut testul e destul de renumit pt cunostintele fata de BMW in acest domeniu si mi-a explicat el ceva acolo, ca a vazut niste coduri de erori care apar in cazul in care se umbla la Km si s-au sters niste rapoarte (intentionat) cu privire la alti parametri care au legatura cu Km.... detalii nu situ sa spun dar am incredere in omul ala.

Eu am schimbat toate consumabilele si filtrele, stiam de filtrul epurator, si era imbibat in ulei ars, in ultima stare posibila...

Cat priveste injectoarele, la doua din ele am valori, la unul +2 si la celalalt -2.

Debitmetrul daca ii scot mufa nu simte nimic (asta inseamna ca e dus) fapt care mi l-a confirmat si la tester.

L-am comandat... si pe ala dar problema asta m-a pus rau pe ganduri :)

Ca sa nu mai zic ca m-am speriat cand am desfacut EGR-ul, erau depuneri de un deget grosime pe peretii interiori ca la un horn de soba necuratat de 10 ani...

Edited by vanos525i
Link to comment
Share on other sites

nici eu nu am umblat la egr.defapt inafara de debitmetru si senzorul de turatie motor,toate sunt originale pe motor.ar trebui sa desfac egr-ul,sa il curat?ca motorul merge bine si intr-un fel mie frica sa nu imi strice ceva pe acolo sa am probleme pe urma.(e o aperatie simpla?lipsita de riscuri?)
Link to comment
Share on other sites

Esti absolut sigur ca pe acolo iti curge ? Asa credeam si eu si era de fapt pe la garnitura capacului de chiulasa, cu totul alta mancare de peste. Ai spalat motorul si dupa aceea ai urmarit imediat ce pe unde iti scapa? Cam cat iti consuma intre schimburi ?

 

Oricum nu are nimic daca ii schimbi garnitura de chiulasa. Nu e o operatiune extrem de complicata. Cu ocazia asta vezi ce e pe acolo si mai cureti si motorul.

Poti sa o faci cand se apropie schimbul de ulei ca oricum il pierzi cand faci operatia asta.

Link to comment
Share on other sites

Esti absolut sigur ca pe acolo iti curge ? Asa credeam si eu si era de fapt pe la garnitura capacului de chiulasa, cu totul alta mancare de peste. Ai spalat motorul si dupa aceea ai urmarit imediat ce pe unde iti scapa? Cam cat iti consuma intre schimburi ?

 

Oricum nu are nimic daca ii schimbi garnitura de chiulasa. Nu e o operatiune extrem de complicata. Cu ocazia asta vezi ce e pe acolo si mai cureti si motorul.

Poti sa o faci cand se apropie schimbul de ulei ca oricum il pierzi cand faci operatia asta.

 

 

Da sigur, k e la nivelul termostatului, in spatele lui, partea inferioara... am spalat cu benzina si a reaparutssi se prelinge pe tot motorul in jos... dar nu cantitate mare, sa zic ca la 3000km o jumate de litru.

stiu ca nu e o operatie complicata dar m-a pus pe ganduri ca nu am de mult timp masina si am mai schimbat deja multe pe ea inclusiv cutia care uruia f urat, ceea ce nu a mai auzit nimeni la bmw din 2002 sa se intample (cutie manuala).

m-am saturat sa o restaurez.... eu cred ca are mult peste 500000km reali.

Link to comment
Share on other sites

Cristi.MD o rectificare:

Am zis de la inceput si in titlu "525d" iar celalt model de 143 de CP e "525TDS" :) si a fost pe modelele pana in anul 2000 (din cate stiu eu), adica pe modelele "pre face-lift".

Al meu e 2002.

Iar cu "problema generala", am aflat intre timp ca nu e chiar asa numai ca asa mi-a zis un mecanic... doar nu am nici un interes sa fac anti-reclama masinii mele

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Fiecare se exprima cum vrea ca daia e democratie... :D Pana la urma e doar o parere, oricum nu asta era ideea acestui topic...

 

Daca tot se dezbat aici ''probleme generale'', am si eu una la E39 525 D/2002 care se pare ca se incadreaza la generale...

Mie mi s-a innegrit plafonul in jurul trapei... sa fie oare de la nenumaratele tigari fumate in masina??:)

 

 

Asta asa ca sa mai destindem atmosfera...Asta cu problema generala nici nu o mai bag in seama.

O alta problema generala ar fi ca, se intampla constant sa trebuiasca sa bag ceva lichid pe la o usita de pe ateralul masinii.Spun ca e problema generala fiindca am vazut foarte multa lume facand asta si nu numai la BMW.

 

Keep up the good work!

 

Pai ma enerveaza formularile de forma asta "e boala generala"...

 

Spune-le Cristi! :)

Unele ''probleme'' generale apar si din cauza posesorului masinii.Multi spun ca au avut ''aceiasi problema'' si cu masina dinaintea celei actuale.

O alta problema geneala apare la cei ce alimenteaza de la nenea Gicu' Oil cu tentativa de benzinarie la marginea satului Coclaua mica..sau LukOil

''Vai mi-am bulit motorul! De unde alimentezi? am un prieten ce lucreaza la LukOil si imi da 6 galeti la pret de 2, dar o scoate in fata mea din pompa!deci e ok''

Parerea mea e ca problema generala la E 39 e ca arata bine:)

 

am patit si eu cu chiulasa, c ai noroc, scapi cu o restrangere, eu am avut un prezon rupt si n-am mai avut ce sa strang..:)

 

si ce daca era un prezon rupt, mai aveai destule sa strangi

 

Mie nu-mi curge ulei pe la garnitura chiulasei, dar oare pot sa o strang preventiv ?:lol:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.