Jump to content

E 60 Merita sau nu?


nik_romania

Recommended Posts

Asta asa este...!

Per total E60 este o masina buna, cel putin pana acuma este singura care mi-a lasat si inca imi lasa acel "ranjet" de satisfactie imprimat pe "mecla"! :blink:

 

Dap ai dreptate. Tocmai m-am intors de la spalatorie si aveam si eu un mic ranjet in coltul gurii :) . Overall, E60-ul este o masina excelenta. Cineva spunea mai sus ca interiorul nu e reusit. S-a discutat de mai multe ori, dar eu raman la parerea mea: are un interior foarte frumos si ergonomic. Totul este exact unde trebuie sa fie. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Legat de contra-parerile legate de soft, de mai sus, mai ramane putin si se zice ca iDrive este softul divin. Sa fim seriosi..

Una la mana, sensul in care decurg evenimentele este: conduci masina, apare problema, dupa o perioada mai mare sau mai mica de timp apare CIP nou si pierzi vremea pe la dealer sa iti faci upgrade. Cu alte cuvinte, aparent unii nu realizeaza ca ai o portiune in care esti expus. Exemplu: poti sa fii maniac cu update-urile si totusi sa ti se prajeasca scaunul daca ai ghinion.

Doi la mana, LCI, soft actual, etc. astea sunt irelevante. E60 e aparut din 2003 si nu a aparut direct nici ca LCI si nici cu soft-ul actual. E vorba ce gunoi a fost pana sa ajunga la versiunea curenta.

Trei la mana, e60.net e plin de exemple de useri care au ramas cu masina de zeci de mii de euro si branduita su sange albastru, in drum. Asta in conditii de service facut la timp.

 

In fine, probabil e vorba de ce pretentii are fiecare pentru punga de galbeni pe care o da pe o masina.

 

Iar legat de ergonomie, o intrebare simpla: din pozitia normala de condus, vezi indicatoarele de semnalizare de bord din cauza conturului volanului?

Link to comment
Share on other sites

lipseste indicatorul de temperatura a apei ? la fel ca la clasa medie a unui producator modest ?

plafoniera pentru locurile din spate ... bad move

fata de E39 trimurile interioare sunt foarte slabe, numai calitate nu inspira.

simplitatea bordului, care s-a vrut a aduce eleganta interiorului, pare mai mult saracie

reducerea costurilor de productie pentru a obtine o masina mai usor accesibila se vede

 

legat de soft... de ce as lua o masina careia sa trebuiasca sa ii programez nenumarata vizite inutile la service pentru recodari ? mi-ar fi de ajuns o masina careia sa ii schimb doar consumabilele.

 

I-drive: personal prefer varianta simpla de a apasa pe un buton daca doresc ceva, in locul browsing-ului

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

[...]

Exemplu: poti sa fii maniac cu update-urile si totusi sa ti se prajeasca scaunul daca ai ghinion.

[...]

 

Pentru ca simt ca e vorba de fundul meu, ma simt dator cu un raspuns. Nu e ghinion ci neglijenta intr-un service german si nu e soft ci dispozitivul hard. Dar ma rog, putem s-o includem aici daca vrem cu tot dinadinsul... :blink:

 

Iar legat de ergonomie, o intrebare simpla: din pozitia normala de condus, vezi indicatoarele de semnalizare de bord din cauza conturului volanului?

 

Nu, eu nu le vad, dar probabil tin prea mult la pozitia de condus. Si de altfel, ma multumesc cu viteza de pe HUD, nu ma pasioneaza alte informatii in timp ce conduc. E intr-adevar un mic neajuns pentru statura mea, ca nu la toti se manifesta. Dar ca sa intelegi cat de mult se marseaza pe tema asta... Softul nu lasa volanul sa coboare daca "crede" ca nu vei vedea bordul din cazua asta. Doar ca aparent el nu stie corect "statura" mea. Nu cred ca e o problema generala.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

[...]

Exemplu: poti sa fii maniac cu update-urile si totusi sa ti se prajeasca scaunul daca ai ghinion.

[...]

 

Pentru ca simt ca e vorba de fundul meu, ma simt dator cu un raspuns. Nu e ghinion ci neglijenta intr-un service german si nu e soft ci dispozitivul hard. Dar ma rog, putem s-o includem aici daca vrem cu tot dinadinsul... :blink:

 

Iar legat de ergonomie, o intrebare simpla: din pozitia normala de condus, vezi indicatoarele de semnalizare de bord din cauza conturului volanului?

 

Nu, eu nu le vad, dar probabil tin prea mult la pozitia de condus. Si de altfel, ma multumesc cu viteza de pe HUD, nu ma pasioneaza alte informatii in timp ce conduc. E intr-adevar un mic neajuns pentru statura mea, ca nu la toti se manifesta. Dar ca sa intelegi cat de mult se marseaza pe tema asta... Softul nu lasa volanul sa coboare daca "crede" ca nu vei vedea bordul din cazua asta. Doar ca aparent el nu stie corect "statura" mea. Nu cred ca e o problema generala.

 

:)

Nu e vorba strict de tine, desi si tu esti mai multumit de E60 decat ar trebui. Recall-ul cu scaunele fierbinti poate nu era concludent (desi a fost un bug care mie nu mi s-a potrivit pentru 5-ar de felul lui). Ce vroiam sa zic e ca: iti cumperi E60 (suntem in 2003, ca sa evitam discutiile despre LCI-uri de mai sus); te duci la upgrade si iti pui CIP X; dupa o vreme apare CIP Y; in intervalul pana a aparut CIP Y, ai fost expus la toate problemele pe care le rezolva CIP Y. Acum nu zic ca soft-ul cu care a iesit in 2003 sa fie musai si ala din ziua de azi, fara nici o imbunatatire, dar totusi a fost nevoie de atatea update-uri de zicic a prima versiune a fost de fapt scrisa in gluma. De fapt, dupa cum se stie, s-a ajuns la o versiune atat de diferita de cea de la care s-a plecat, incat un upgrade de la soft-ul din 20003 la cel actual a devenit ceva tricky.

 

Legat de semnale, nu mai retin unde (aici sau e60.net) si sub ce circumstante ai fost de acord si tu cu problema asta. In fine, ideea e ca nu se vad semnalele sau hai, cel putin unul dintre ele (de obicei dreapta), din cauza volanului. Daca nasteam eu ideea, ma gandeam ca mi se pare, dar sunt multi care s-au plans de asta.

PS: in reply ai zis de HUD, deci cred ca zici de E64 de fapt?

 

lipseste indicatorul de temperatura a apei ? la fel ca la clasa medie a unui producator modest ?

plafoniera pentru locurile din spate ... bad move

fata de E39 trimurile interioare sunt foarte slabe, numai calitate nu inspira.

simplitatea bordului, care s-a vrut a aduce eleganta interiorului, pare mai mult saracie

reducerea costurilor de productie pentru a obtine o masina mai usor accesibila se vede

 

legat de soft... de ce as lua o masina careia sa trebuiasca sa ii programez nenumarata vizite inutile la service pentru recodari ? mi-ar fi de ajuns o masina careia sa ii schimb doar consumabilele.

 

I-drive: personal prefer varianta simpla de a apasa pe un buton daca doresc ceva, in locul browsing-ului

Un indicator de temperatura ceva are el acolo, dar trebuie sa desenezi cu markeru' unde e temperatura optima.

Ti-ai lua o masina careia sa trebuiasca sa ii programez nenumarata vizite inutile la service pentru recodari pentru ca habar n-aveai cand ai cumparat-o. Si nici nu era vina ta macar, nici cei n oameni care au cumparat-o n-aveau de unde sa stie.

Edited by chas3
Link to comment
Share on other sites

lipseste indicatorul de temperatura a apei ? la fel ca la clasa medie a unui producator modest ?

legat de soft... de ce as lua o masina careia sa trebuiasca sa ii programez nenumarata vizite inutile la service pentru recodari ? mi-ar fi de ajuns o masina careia sa ii schimb doar consumabilele.

 

Lipsa indicatorului de temperatura a fost voita, la fel si lipsa jojei de ulei.Probabil cei de la marketing au avut alte surse de inspiratie decat forumurile auto :blink:

 

In privinta softului ca o parere personala, nu ma deranjeaza.

Ma deranja in schimb daca mergeam in service sa schimb motorul, cutia, diferite elemente de suspensie, la o masina noua.

Pe la altii asa se intampla :)

Link to comment
Share on other sites

La M5 nu s-au schimbat destule cutii ? La E65 destule casete de direcĂžie ? ...

Cate? Care este procentul la volumul total ?

Dupa 6-7 luni de citit pe forumuri despre Audi, VW, MB si BMW....am ajuns la concluzia ca BMW nu are nici pe departe problemele pe care le au alte modele !

Ca proprietar de E60 parerea mea este ca merita! Poate ca am avut si noroc cu carul, dar eu zic totusi ca este un model reusit insa destul de controversat atata tot.

Link to comment
Share on other sites

Multe casete la E65 , mult prea multe

 

Pai s-or si schimbat multe, in Romania :)

 

De fapt un E60 merita numai pentru cine isi permite sa il intretina .

Te duci cu un BMW in service cu diverse erori si inginerii de acolo se invart in jurul cozii, nu stiu ce are masina, de ce sunt asa multe erori.

Bai ce prosti sunt aia habar nu au ce are masina, reprezentanta BMW, bleah :)

Eh, nu cred ca era important sa le spun ca am scos filtrul de particule, nici EGR-ul cu mufa scoasa sau supapa blocata nu cred ca i-ar fi ajutat prea mult, ca am pus un pic bateria cu bornele invers chiar nu conteaza :blink:

Nu le iau apararea celor din service, dar unele povesti sunt amuzante :)

Link to comment
Share on other sites

Ho cĂŁ n-am sĂŁrit pe nimeni. Ziceam ca fapt divers :blink:

 

Nu am zis cu rautate! Chiar as vrea sa aflu cam cate au fost schimbate, sau macar un raport ceva ! Niste cifre!

Nu laud E60 pt ca sunt fericitul proprietar al unui astfel de model, ci pt ca timp de 6-7 luni zi de zi am cautat si m-am documentat (forumuri, reviste online, rapoarte de "Customer Satisfaction" etc.) referitor la fiabilitatea diferitelor modele din aceasta clasa (A6, E-classe, Lexus GS, VW Passat, Jaguar S-type) si nu numai (A4, Honda Accord, C-classe, Jaguar X-type, VW Phaeton, A8) ...si dupa zeci de nopti nedormite si zile intregi petrecute pe net si drive-teste...am ales E60. Care imi place foarte mult cum arata, cum merge si sta destul de bine si la capitolul fiabilitate!

Intr-adevar nu e pe primul loc la fiabilitate (A4, E46, Lexus si Accord sunt inaintea ei) insa se afla totusi pe un loc respectabil!

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca preturile la E60 au scazut RAU de tot in .DE. Un E60 520 i in stare buna si cu km putini porneste de la 15.000 EUR!!!!!!

Si totusi la E39 (desenat in 19toamna) "tine" pretul si acum! Este incredibil...sfideaza logica!

 

Pe ce iti bazezi aceste afirmatii? Da-ne si noua niste linkuri sa ne lamurim. Ma indoiesc ca un E60 la 15.000 e "in stare buna si cu km putini"... :blink: :) Sfideaza logica :)

Link to comment
Share on other sites

Pai asa gasesti si E39 cu 3-4000 euro ...unde e pretul ala de il tine...? Iar cu 15-16000E iti cumperi un M5 sub 140kkm!

Ideea este sa cumperi si ceva de calitate...un 520i de la reprezentanta nu il gasesti sub 21-22.000E !

 

PS: Fir-ar sa fie 535d si M5 nici de ale naibii nu vor sa scada la pret!

Link to comment
Share on other sites

Te contrazic. Un E39 in aceiasi stare cu acel E60...eventual cu aceiasi km si cu un an doi mai vechi e doar cu 1.000-2.000 EUR mai iefin. Uita-te si acum pe Autovit sa vezi ca nu te atingi de un amarat de 520 D din 2002-2003 in stare foarte buna sub 15.000 EUR.

 

E60 s-a devalorizat puternic si de sute de ori mai rapid ca E39!

Link to comment
Share on other sites

Te contrazic. Un E39 in aceiasi stare cu acel E60...eventual cu aceiasi km si cu un an doi mai vechi e doar cu 1.000-2.000 EUR mai iefin. Uita-te si acum pe Autovit sa vezi ca nu te atingi de un amarat de 520 D din 2002-2003 in stare foarte buna sub 15.000 EUR.

 

E60 s-a devalorizat puternic si de sute de ori mai rapid ca E39!

 

Daca nu ai cautat serios un E60 care intr-adevar sa fie in stare foarte buna tine-ti parerile pentru tine. Eu mi-am cautat masina 3 luni. Tiberiu stiu ca s-a documentat la fel foarte mult inainte s-o cumpere. Iti garantez ca nu gasesti un E60 bine intretinut si fara probleme sub pretul pe care il mentiona Tibi.

In schimb daca nu esti genul pretentios si vrei una cheala, prost intretinuta si cu probleme "pe ici pe colo" probabil ca iti iei una la 16.000.

 

PS: pretul masinilor gasite de tine sunt cu TVA sau fara? Ai inclus taxa de inmatriculare, chletuieli de numere provizorii in Germania si cheltuieli de drum? Ia fa un mic calcul si vezi pe unde ajungi chiar cu cea de 16 mii din Germania.

Edited by bogdan1980
Link to comment
Share on other sites

Sunteti amandoi extrem de subiectivi si parerile voastre la fel. Nu e placut sa constati ca ai dat banii pe ceva a carui valoare scade vertiginos pe zi ce trece!

EU nu zic ca iei o masina la 16.000 (E60). Dar uite ce scad preturile...asta era simpla si umila mea constatatre. In comparatie cu E39...pai nu te atingeai nici in DE sub 20.000 EUR de un E60 pana mai ieri alaltaieri!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.