Jump to content

accident E39 Piata Romana


Debe CT

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A comis-o ,,alonso de espana,, pacat ca se alege doar cu dosar penal si pedeapsa cu suspendare ar merita ceva regim de maxima siguranta sa ii incarunteasca paru cand ii citeste judecatorul sentinta definitiva ca asa peste vreo doi ani se va lauda cum a scapat el si cum a mierlit doua ,,lebede,, :) :lol: in rest doar sincere condoleante familiilor indoliate
Link to comment
Share on other sites

Va rog sa va ganditi doar o clipa ce-ar fi fost daca ar fi fost cineva drag voua/noua in locul oricareia dintre cele doua tinere sau, asa cum bine a spus un alt coleg, intr-o alta masina sau pe trotuar.

 

Zic doar "Doamne Fereste-ne si Apara-ne!"

 

Cred ca "asa a fost sa fie".

 

Imi voi educa fetita sa nu se urce cu astfel de "soferi" si sa-si conduca propria masina.

Edited by 23xwe
Link to comment
Share on other sites

una din problemele bucurestiului e lipsa speedbumperelor . Se pare ca pe afara in oras a fost singura solutie sa tempereze viteza pe langa amenzile usturatoare . Daca nu incetinesti efectiv rupi masina . Sunf f enervante dar si utile .Pana la urma o viata e mai importanta .

 

ExistĂŁ Âşi ĂŽn BucureÂşti.

Se numesc gropi. :)

 

Nu prea mai ai ce comenta la asa...accident...:lol:

 

Dumnezeu sa le odihneasca pe fete, nu cred ca au avut nicio vina ! :)

InconÂştienĂža este Âşi ea o vinĂŁ.

 

Nu te urci cu toĂži retardaĂžii ĂŽn maÂşinĂŁ Âşi cobori dacĂŁ vezi cĂŁ merg kamikaze.

Link to comment
Share on other sites

Supravirare? Mi se pare ca masina a subvirat initial daca masina ar fi fost in supravirare masina ar fi intrat pe contrasens.

 

Supravirare - masina vireaza mai mult decat este necesar - se remediaza prin contrabracare -masina tinde sa mearga spre interiorul virajului.

 

Subvirare - masina vireaza mai putin decat este necesar (comandat prin intermediul volanului)- se remediaza prin acentuarea bracarii - masina tinde sa paraseasca traiectoria in exteriorul virajului.

 

Dinamica accidentului a fost cam asa: Masina subvireaza pe viraj iar in urma manevrei disperate a soferului de a redresa "bolidul" supravireaza exact inaintea impactului, atat cat isi "protejeze partea" si sa expuna partea laterala spate a masinii imapctului cu stalpul.

 

Faptul ca soferul scapa se datoreaza unui instinct de conservare (fiecare il are) se vede clar omul face ce stie ca se salveze si reuseste evita imactul frontal si expune pe pasageri.

La un curs de accidentologie am putut sa vad multe exemple cu accidente frontale in mare parte soferii reusesc sa degajeze campul lor vizual adica partea stanga a masinii dar partea dreapta a masinii este lovita. De aici si supanumele urat al locului din dreapta "locul mortului"

 

Daca baiatul ar fi avut experienta ar fi facut o manevra de reducere cu frana sau cu frana de motor inaintea virajulu, apoi ar fi putut accelera in voia ce buna, dupa ce masina era pe trasa.

 

Copii care au invatat sa conduca la NFS, acum au varsta legala si pot obtine permis.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut eu, masina in doua treimi din viraj a subvirat iar cand a supravirat (mult prea tarziu), ca s-o indrepti iti mai trebuia o banda sau chiar doua...problema este ca s-a terminat drumul si asta este subvirarea. Daca era o masina cu tractiune fata probabil lua stalpul in bot.

Exact unde a lovit stalpul este trecere de pietoni...

Ce am mai observat, inclusiv aici pe forum!, este faptul ca multa lume se bazeaza pe sistemele electronice (care in cazuri de genul asta sunt un fel de frectie la un picior de lemn) dar putina lume stie exact ce fac, cum lucreaza in avantajul tau si cum se pot intoarce impotriva ta.

Link to comment
Share on other sites

Au fost mai multe greseli care adunate au dus la o tragedie.. Ce am observat eu de pe margine: intrarea gresita in curba: nu a intrat de pe prima banda ci de pe banda din mijloc si abia pe la mijlocul curbei a inceput sa vireze . Nu a luat in considerare nici faptul ca in mijlocul curbei e o "cocoasa", un fel de damb, nici ca soseaua e inclinata spre exteriorul curbei , nu spre interior cum ar trebui. Tind sa cred ca nu a luat in considerare nici aderenta cauciucurilor , daca avea de vara la o temperatura scazuta (cum probabil era) nu a mai avut aderenta de alta data . Spun alta data pentru ca probabil nu e prima oara cand intra in curba aia cu o viteza asa mare . De data asta nu i'a mai iesit..

RIP

Edited by mihai8715
Link to comment
Share on other sites

Si mie mi s-a parut ca a virat destul de tarziu , si a intrat prost de la inceput , trebuia din exterior-ul virajului sa ajunga in interior nu invers asa cum a facut-o .

 

Acum o mie de cuvinte sunt egale cu zero , asta este , Dumnezeu sa le odihneasca in pace pe cele doua!

Link to comment
Share on other sites

In filmare se poate observa cum soferul "ciupeste" frana,exact inainte de viraj.Acest lucru se poate vedea la secunda 3 a inregistrarii,daca se pune pauza se pot distinge luminile,se poate observa si stopul de frana din interior,la baza lunetei.Soferul mai franeaza cu o fractiune de secunda inainte de impact,cand a realizat probabil ca a pierdut controlul si nu mai poate face nimic pentru a redresa masina.Este trist faptul ca nu s-a invatat nimic din accidentele anterioare care au avut loc in aceeasi curba.Un Wrx Sti s-a facut praf acum cativa ani,tot din cauza vitezei excesive cu care s-a abordat virajul.Acesta din urma a fost mai norocos si nu au existat victime.Sa nu uitam ca Sti-ul beneficiaza de o tractiune integrala,si totusi fizica si-a spus cuvantul.Cum a spus cineva mai sus,exista o limita,pe care daca ai depasit-o sistemele nu iti mai sunt de folos.
Link to comment
Share on other sites

La modul cel mai simplist si cinic:

 

- in subvirare lovesti stalpul de pe exteriorul curbei cu botul masinii.

- in supravirare il lovesti stalpul cu lateralul masinii.

 

Deci...

 

Oricum, omul a virat prea tarziu. Un pic mai devreme si scapa. Sau, cel putin, scapa de stalpul ala dar probabil lovea altceva, pentru ca la viteza aia oricum era scapata de sub control, si trasa pe care a ales-o a fost cea mai aiurea posibila...

Link to comment
Share on other sites

cum spune si xxl....oare daca fetele aveau centura....aveau o sansa?

Macar masina nu s-a dus si in altcineva, foarte posibil ca la viteza aia sa mai faca o victima.....

trist :lol:

 

Eu sunt convins ca aveau sanse sa scape cu viata daca aveau centurile.. dar sa fim seriosi, cati dintre noi poarta centura cand stau in spate? :)

 

eu da :)

Link to comment
Share on other sites

Senzatia mea este ca a vrut sa faca un drift. De asta a ciupit frana. Daca s-ar fi speriat ar fi calcat frana mai mult.

Oricum nu mai conteaza ce a fost in mintea lui.

 

Probabil ca gumele erau de vara... afara era rece... cat despre trasa... care trasa? Poate trasa de drift. Dar avea viteza prea mare pt drift... poate aceasta intentie ar explica si de ce sistemele de control nu erau activate sau pur si simplu masina nu avea asa ceva... Dumnezeu sa ii ierte si sa ii odihneasca!

 

Si un sfat absolut venit din suflet: mergeti tare cu un kart pe ploaie, evident pe circuit si cu slick-uri.

Ca altceva in tara asta nu stiu ce sa faceti sa invatati sa controlati o tractiune spate... Cursurile BMW (ideal) sunt scumpe...

Iar in rally e altceva. Chiar nici nu stiu daca a incercat cineva cu un BMW sa participe...

 

Sunt tare suparat sa vad asa ceva. Imi ingreuneaza sufletul.

Edited by pentium
Link to comment
Share on other sites

Nu a ĂŽncercat să facă nici un drift.

 

Dacă ĂŽncerca să facă un drift nu ar fi mers atât de tare.

 

A fost surprins de comportamentul maşinii pentru că nu avea experienţă, se credea ĂŽntr-un joc probabil.

 

Nu există E39 fără ASC măcar, iar E39-urile facelift au ĂŽn general DSC.

Ănsă nu prea e relevant, sistemele electronice lucrează ĂŽn limitele fizicii, nu anticipează prostia unui babuin.

 

Plus că cine ĂŽncearcă să facă un drift la o viteză atât de mare?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Si mie mi s-a parut ca a virat destul de tarziu , si a intrat prost de la inceput , trebuia din exterior-ul virajului sa ajunga in interior nu invers asa cum a facut-o .

 

un pustan fara experienta .i

 

Un pusti cordit, a cules tacso capsuni si i-a luat BMW. Niciodata nu inteleg cum mor oameni nevinovati si cacati traiesc si cica mai exista D-zeu.

Link to comment
Share on other sites

rip.....

aseara pe la 22.00 incepusem sa primesc multe telefoane din partea prietenilor, mesajul era acelasi (ce faci?traiesti??)

:)

explica mai multe te rog.. ai legatura cu masina/accidentul?

nu dar semana foarte mult cu a mea + nr straine si majoritatea prietenilor mei credeau ca eu sunt....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.