Jump to content

Upgrade frane 328i


roco123

Recommended Posts

@roco123

stiu ca sunt scumpe rau placutele; am si spus ca sunt mai scumpe decat discurile

discutia mea cu ciupanezu era ca el sustine ca discurile sport si placutele sunt praf in ochi dupa parerea lui

eu cunosc multi oamenicare se dau cu masinile, nu merg doar normal cu ele si care si-au pus discuri sport fie ele ATE sau BREMBO sau ZIMMERMANN si au simtit o diferenta la franare; doar ciupanezu nu a simtit la discurile ZIMMERMANN care zice el ca le-a avut pe masina

buna alegere cu ATE BLUE RACING :) ca lichid de frana; are punctul de fierbere mult mai ridicat

sa ai parte de km multi; coxs la greu si cel mai important fara evenimente :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mersi frumos de urari :)

 

Acum... e normal ca niste placute care isi pastreaza proprietatile de franare si in conditii de temperatura extrem de ridicata sa franeze mai bine ca niste placute stock, care atunci cand temperatura e foarte mare capacitatea lor de franare e rau de tot diminuata.

Despre asta am vorbit

 

Nu am spus ca la prima franare cele sport franeaza mai bine. NU

La franari repetate, cele sport isi pastreaza proprietatile, cele stock NU.

 

Uite EBC redstuff, la rece sunt cam praf, insa alea... materialul din ele, iubeste caldura, discurile pot fi rosii, franeaza chiar mai bine.

Link to comment
Share on other sites

La mine se intampla o ciudatenie la roata din stanga fata.

Discurile sunt OK iar placutele au carne inca pe ele.

Dar....de fiecare data cand dau jos roata (o simpla operatiune de dat jos si montat inapoi la loc) incepe sa frece ceva la roata.

Dupa cum suna, cred ca e tabla aia care protejeaza discul de frana. Alt detaliu, nu freaca tot timpul ci doar intr-o portiune.

Dupa cateva zile/saptamani, nu se mai aude, se "aseaza".

Ce poate fi? Tabla aia??

 

Pai departeaza putin tabala aia de disc :)

Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos de urari :)

 

Acum... e normal ca niste placute care isi pastreaza proprietatile de franare si in conditii de temperatura extrem de ridicata sa franeze mai bine ca niste placute stock, care atunci cand temperatura e foarte mare capacitatea lor de franare e rau de tot diminuata.

Despre asta am vorbit

 

Nu am spus ca la prima franare cele sport franeaza mai bine. NU

La franari repetate, cele sport isi pastreaza proprietatile, cele stock NU.

 

Uite EBC redstuff, la rece sunt cam praf, insa alea... materialul din ele, iubeste caldura, discurile pot fi rosii, franeaza chiar mai bine.

 

 

:lol:

da-i talpa la greu

Link to comment
Share on other sites

deci ai avut doar discuri sport nu si placute sport

e o mare diferenta

pretul superior la discurile si placutele BMW este ca sunt piese OEM si platesti brand-ul

 

Ai fãcut vreun test dacã tot spui cã e o maaaare diferenÞã?

De unde poate rezulta acea MARE diferenÞã?

 

Hahahaa :)

 

A fost tare asta.

Cum sĂŁ plĂŁteÂşti doar brand-ul?

Atunci când cumperi o piesã de la BMW, ai o garanÞie clarã, eu nu am cumpãrat niciodatã o piesã originalã de care sã nu fiu mulÞumit, Însã am vãzut ºi piese pe producãtor mai slabe decât cele OEM.

PoÞi cumpãra ºi piese pe producãtor, Însã trebuie sã fii foarte atent când le alegi, existã multe piese pe producãtor mai slabe decât cele OEM.

Link to comment
Share on other sites

In caz ca nu stii franele ajuta la oprire nu ca sa mergi mai repede (asta ca sa raspund cu aceeasi moneda).

recunosc, am fost putin ironic :lol: insa eu sunt de parere ca franele de 318 sunt ft bune pt un 318... cu siguranta nu lasa BMW franele subdimensionate... am avut 318 (e36, care avea tamburi pe spate si discuri pline in fata :) ) si nu am simtit ca franele nu sunt bune, daca atunci cand trebuie pui discuri/placute de calitate o sa ai frane bune pt ce poate acest model :)

in afara de upgrade-ul acesta (investitia in sine) mai trebuiesc schimbate si jantele, 330 nu permite roti sub 17" tocmai datorita franelor

Ideea era ca daca tot va trebui sa schimb discurile cumpar si 4 etrieri de la dezmembrari si am frane mult mai bune cu o investitie mica.

Am ajuns la concluzia ca as putea imbunatati franele odata pe Transfagarasan cand am coborat mai sport si de vreo 2 ori pe Cheia si Poiana Brasov cand m-am "alergat" putin cu un prieten cu un Ford RS 2000. La sfarsit amandurora iesindu-ne fum din frane si discurile fiind albastrui.

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Asta asa e.. Am avut pe doua masini si originale si Ate Power Disc si parca se simteau altfel ATE-urile si nu era placebo.

Ştii cu siguranţă că nu poţi fi aproape niciodată sigur dacă este placebo sau nu.

Ăntotdeauna când schimbi o piesă pe maşină ai tendinţa de a crede că există o schimbare ĂŽn bine, nu este ĂŽntotdeauna aşa.

 

 

Oricat de bune ar fii, nu se compara cu alea de pe 330 pt ca au din start un dezavantaj.. sunt mai mici si nu au forta de franare a unui disc mare.

 

Asta am spus şi eu.

 

 

Daca mergi la piata cu masina da, poate sunt neglijabile, dar daca te dai calumea cu ea (nu ma intreba unde :D) eu cred ca se simt.

Majoritatea masinilor sport actuale au santuri, gaurele, etc..

Crezi ca ar strica la M5 E39 niste discuri cu gaurele?

 

Eu nu cred că se simt.

Se simt atunci când cumperi un kit complet, de exemplu nişte discuri ceramice, ĂŽnsă acelea nu frânează bine la rece deci nu ştiu de ce şi-ar lua cineva aşa ceva pentru o maşină de stradă.

Nu ar strica, ĂŽnsă nici nu pot spune că este neapărată nevoie de aşa ceva, discurile trebuie ĂŽn primul rând să fie mari şi bine ventilate pentru a se răci rapid.

 

 

 

Nu circuli destul de tare inseamna :lol:

La E30-ul pe care l-am avut aveam tot ATE Power Disc, dar nu mai retin ce placute. Dupa 3-4 opriri blana de la 180 discurile erau rosii (era si noapte si se vedeau chiar superb de afara din spusele celor care erau de fata :) ) si frana era moarta.. nu mai tinea nici de la 50km/h calumea. Trebuia sa stau 10min sa se raceasca inainte sa plec iar.

 

Chiar dimpotrivă, ĂŽţi şi demonstrez dacă vrei.

Merg tare şi frânez destul de violent, un set de plăcuţe de pe faţă nu ţine mai mult de 7000-8000 km, mai ales că am automată deci nu folosesc frâna de motor.

 

 

discutia mea cu ciupanezu era ca el sustine ca discurile sport si placutele sunt praf in ochi dupa parerea lui

eu cunosc multi oamenicare se dau cu masinile, nu merg doar normal cu ele si care si-au pus discuri sport fie ele ATE sau BREMBO sau ZIMMERMANN si au simtit o diferenta la franare; doar ciupanezu nu a simtit la discurile ZIMMERMANN care zice el ca le-a avut pe masina

buna alegere cu ATE BLUE RACING :) ca lichid de frana; are punctul de fierbere mult mai ridicat

sa ai parte de km multi; coxs la greu si cel mai important fara evenimente :)

 

 

Ca să ĂŽncheiăm discuţia, a comandat cineva vreodată de la tine discuri originale BMW şi plăcuţe originale (Jurid)?

 

Sunt 100% sigur că nu, şi asta din cauza preţului.

 

Preţul contează cel mai mult până la urmă, fiecare ĂŽşi cumpără ceea ce-şi permite.

 

Unii dau bani pe discuri originale şi plăcuţe originale, alţii ĂŽşi cumpără discuri şi plăcuţe ATE / Textar / Zimmermann, alţii ĂŽşi iau discuri şi plăcuţe sport, mai ales pentru design sau pentru că aşa au auzit de la un "cunoscător", şi, foarte rar, unii cumpără kit-uri de câteva mii de euro, adevărate upgrade-uri ale sistemului de frânare.

 

Chiar sunt dispus să fac un test.

Acum am discuri şi plăcuţe ATE.

Voi măsură ĂŽn câţi metri se opreşte maşina mea de la 50 şi de la 100 km/h.

 

Apoi voi cumpără discuri ATE Power Disc şi voi măsură din nou distanţa de oprire.

 

Doar astfel putem vedea dacă există vreo diferenţă sau nu.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

deci ai avut doar discuri sport nu si placute sport

e o mare diferenta

pretul superior la discurile si placutele BMW este ca sunt piese OEM si platesti brand-ul

 

Ai fãcut vreun test dacã tot spui cã e o maaaare diferenÞã?

De unde poate rezulta acea MARE diferenÞã?

 

Hahahaa :)

 

A fost tare asta.

Cum sĂŁ plĂŁteÂşti doar brand-ul?

Atunci când cumperi o piesã de la BMW, ai o garanÞie clarã, eu nu am cumpãrat niciodatã o piesã originalã de care sã nu fiu mulÞumit, Însã am vãzut ºi piese pe producãtor mai slabe decât cele OEM.

PoÞi cumpãra ºi piese pe producãtor, Însã trebuie sã fii foarte atent când le alegi, existã multe piese pe producãtor mai slabe decât cele OEM.

 

pai eu ti-am spus daca ai facut un test

oricum m-am lamurit ca nu ai avut placute sport si deci nu ai o parere pertinenta

pe bune e mare diderenta la piesele afetermarket?

piesele care au stanta BMW pe ele tot de niste producatori de piese sunt facute, bmw, ca si oricare producator de automobile, nu face deacat conceptul

vezi lemfoerder, behr etc. de ex

Link to comment
Share on other sites

PĂŁi da, tot de niÂşte producĂŁtori sunt fĂŁcute, ĂŽnsĂŁ sunt multe variante pe producĂŁtor.

 

Adicã poÞi cumpãra piese de articulaÞie Lemforder, adicã identice cu cele vândute de BMW, Însã existã ºi alte variante mai ieftine ºi mai slabe pe producãtor.

 

ExistĂŁ oricum destule diferenĂže Âşi ĂŽntre piesele pe producĂŁtor.

ExistĂŁ piese pe producĂŁtor OEM, adicĂŁ fabricate exact dupĂŁ specificaĂžiile BMW, dar Âşi piese aftermarket, piese care nu sunt fĂŁcute dupĂŁ specificaĂžiile BMW.

Link to comment
Share on other sites

Ca sĂŁ ĂŽncheiĂŁm discuĂžia, a comandat cineva vreodatĂŁ de la tine discuri originale BMW Âşi plĂŁcuĂže originale (Jurid)?

 

Sunt 100% sigur cĂŁ nu, Âşi asta din cauza preĂžului.

 

PreÞul conteazã cel mai mult pânã la urmã, fiecare κi cumpãrã ceea ce-ºi permite.

 

Unii dau bani pe discuri originale ºi plãcuÞe originale, alÞii κi cumpãrã discuri ºi plãcuÞe ATE / Textar / Zimmermann, alÞii κi iau discuri ºi plãcuÞe sport, mai ales pentru design sau pentru cã aºa au auzit de la un "cunoscãtor", ºi, foarte rar, unii cumpãrã kit-uri de câteva mii de euro, adevãrate upgrade-uri ale sistemului de frânare.

 

Chiar sunt dispus sĂŁ fac un test.

Acum am discuri Âşi plĂŁcuĂže ATE.

Voi mãsurã În câÞi metri se opreºte maºina mea de la 50 ºi de la 100 km/h.

 

Apoi voi cumpĂŁrĂŁ discuri ATE Power Disc Âşi voi mĂŁsurĂŁ din nou distanĂža de oprire.

 

Doar astfel putem vedea dacã existã vreo diferenÞã sau nu.

 

vezi ca nu pe toate modelele sunt placute jurid oem :)

apropos, care e difernta de pret intre placule jurid pe care le iei aftermarket si cele care vin oem? ca tot sustii ca nu se plateste extra brand-ul

ok

astept si eu si cred ca multi colegi reultatul testului; dar ar fi ok sa iei si placute sport ca sa te referi la ceea ce am spus eu

 

PĂŁi da, tot de niÂşte producĂŁtori sunt fĂŁcute, ĂŽnsĂŁ sunt multe variante pe producĂŁtor.

 

Adicã poÞi cumpãra piese de articulaÞie Lemforder, adicã identice cu cele vândute de BMW, Însã existã ºi alte variante mai ieftine ºi mai slabe pe producãtor.

 

ExistĂŁ oricum destule diferenĂže Âşi ĂŽntre piesele pe producĂŁtor.

ExistĂŁ piese pe producĂŁtor OEM, adicĂŁ fabricate exact dupĂŁ specificaĂžiile BMW, dar Âşi piese aftermarket, piese care nu sunt fĂŁcute dupĂŁ specificaĂžiile BMW.

eu ma refeream la producatorii care echipeaza si oem

daca vrei iti pot aduce un termostat behr care are polizata partea cu codul BMW, sper ca stii ca nu au voie sa vanda cu sigla si partnumber oem pe aftermarket, ca sa te convingi ca nu e nici o diferentta

asta ca au linii de fabricatie diferite ....

Link to comment
Share on other sites

Nici n-am spus cĂŁ sunt toate modelele fabricate de Jurid, ĂŽnsĂŁ existĂŁ mai multe BMW-uri care vin cu Jurid din fabricĂŁ.

 

Nu Âştiu, nu m-am documentat niciodatĂŁ.

 

Da, voi comanda Âşi plĂŁcuĂže sport.

 

Zi-mi Âşi mie ce variante de discuri Âşi plĂŁcuĂže sport existĂŁ pentru un E39 535i. (GR70446)

 

eu ma refeream la producatorii care echipeaza si oem

daca vrei iti pot aduce un termostat behr care are polizata partea cu codul BMW, sper ca stii ca nu au voie sa vanda cu sigla si partnumber oem pe aftermarket, ca sa te convingi ca nu e nici o diferentta

asta ca au linii de fabricatie diferite ....

 

Nu ai specificat. :)

 

ªtiu cã sunt identice, Însã existã piese ºi piese, nu am comparat absolut toate piesele pe producãtor ºi cele vândute la reprezentanÞã.

Link to comment
Share on other sites

Nici n-am spus că sunt toate modelele fabricate de Jurid, ĂŽnsă există mai multe BMW-uri care vin cu Jurid din fabrică.

 

Nu ştiu, nu m-am documentat niciodată.

 

Da, voi comanda şi plăcuţe sport.

 

Zi-mi şi mie ce variante de discuri şi plăcuţe sport există pentru un E39 535i. (GR70446)

 

eu ma refeream la producatorii care echipeaza si oem

daca vrei iti pot aduce un termostat behr care are polizata partea cu codul BMW, sper ca stii ca nu au voie sa vanda cu sigla si partnumber oem pe aftermarket, ca sa te convingi ca nu e nici o diferentta

asta ca au linii de fabricatie diferite ....

 

Nu ai specificat. :)

 

Ştiu că sunt identice, ĂŽnsă există piese şi piese, nu am comparat absolut toate piesele pe producător şi cele vândute la reprezentanţă.

sunt ZIMMERMANN care au 2 variante de disc sport si ATE; diametru 324 mm

placute nu sunt nici ATE nici FERODO

poate EBC sau alta marca sunt dar nu am tangenta cu ele

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu

N-ai citit postul meu mai de sus...

 

Discurile +placutele stock, franeaza identic cu discurile si placutele sport.

 

Asta la 1-2 franari puternice de la 150-220 la 0

 

la a treia franare, cele stock zici ca sunt de dacie, nu mai tin nimic, in schimb, cele sport, (de ex. ebc redstuff) acolo le place, unde e rosu discu, pentru aia vreau schimbul, sa nu am probleme la franari repetate.

Link to comment
Share on other sites

Acum vreo lunĂŁ.

 

Probabil cã frânele de 535i sunt mult mai bune decât cele de 318i.

 

Ăn primul rând, sunt mult mai mari, deci Âşi brake fading-ul apare mai greu.

 

sunt ZIMMERMANN care au 2 variante de disc sport si ATE; diametru 324 mm

placute nu sunt nici ATE nici FERODO

poate EBC sau alta marca sunt dar nu am tangenta cu ele

 

Ate nu recomandĂŁ niÂşte plĂŁcuĂže sport pentur Ate Power Disc?

Link to comment
Share on other sites

Probabil cã frânele de 535i sunt mult mai bune decât cele de 318i.

 

Poate sunt, dar nici chiar asa sa nu existe fading deloc.

Eu sunt convins ca daca pui 3-4 frane bruste de la 200km/h apare si la tine fadingul :) Poate n-ai incercat si d-asta esti asa convins.

Link to comment
Share on other sites

Salutare am e 46 2004 luna 09 150 cp si aprope de 100 000 km a trbuit sa schimb discurile nu stiam dac sa schimb pe original sau upgrade avand si motocicleta am avut nevoie de un disc spate si asa in cautarile mele am ajuns la EBC BRAKES UK gasindul acolo, cumnatul meu lucrnd in Uk Londra la comndat cu tot cu plcute de frana, acum sa revenim cand i-a venit sorocul am optat tot pentru EBC si am comanda prima ora discuri fata cu plcutele specfice pentru discuri le-m motat si dupa rodajul propuzis ajezare plcutelor pe disc am observat schimbarea nu trebuia sa apas foarte tare si avem frana nu gluma,trece o perioada de timp vreo 3-4 000 km am un drum al Sinaia cand ma intorc eu fiind din Rmnicu Valcea am fript-o nitel pentru prima oara dupa schmbul de discuri ma trece treaba mica opresc pe drepta si ma uit la discuri pe fata pun mana pe janta surpriza erau caldute ma uit pe spate stupoare erau albastre si nu puteai sa ti mana dogoreau atunici am obsevat diferenta dinte discuri oem si upgrade, de ce nu le schimbasem pentru ca mai aveau destul atunci am decis si am comandat si pe cel de pe spate si totul a revenit la normal oricat asi incerca nu rusesc sa le albastrec si frana o consider destul de buna si inca ceva nu mai se murdaresc jentile de praful acela negru care apare dupa un drum mai lung, aceste discuri rezista si franeaz pana la 600 grade C conform fisei tehnice producator, oricum sant multumit de ele.

Astept intrbari sau sugesti daca pot ajuta.

post-8581-1258795339_thumb.jpg

post-8581-1258795357_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.