Jump to content

E46 CoupĂŠ FL 05' Silbergrau Metallic


edy1092

Recommended Posts

Sunt frumusele, dar nu se pupa cu E46-le. Poate dupa ce o lasi mai jos se mai schimba ceva, dar mai mult ca sigur trebuie neaparat alte jante.

Brandex ma repet iti spun sincer dar foarte sincer cred ca ma confunzi cu vre-un pustan RETARD, imi plac foarte mult jantele mele si pe culoarea masinii se pupa prea bine modelul asta de jante in special pe BMW

DA masina mai trebuie coborata .... lipsesc pragurile si bara spate M2 + portbagajul CSL si cam ATAT (semnalele nu le schimb)

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

si cam ATAT (semnalele nu le schimb)

si alte jante :)

Cum Originale BMW ? nu dau 3 centi pe nici-un model de jante BMW sunt comune, triste, urate, grele, au ET gresit din fabrica la rotile spate trebuiesc distantiere ...etc. etc...etc...

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Sunt frumusele, dar nu se pupa cu E46-le. Poate dupa ce o lasi mai jos se mai schimba ceva, dar mai mult ca sigur trebuie neaparat alte jante.

Brandex ma repet iti spun sincer dar foarte sincer cred ca ma confunzi cu vre-un pustan RETARD, imi plac foarte mult jantele mele si pe culoarea masinii se pupa prea bine modelul asta de jante in special pe BMW

DA masina mai trebuie coborata .... lipsesc pragurile si bara spate M2 + portbagajul CSL si cam ATAT (semnalele nu le schimb)

 

Nu te cred retard, ti-am spus doar parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

tot vad ca zici de coborarea masinii,daca ai suspensie sport(sau M tech) cu Eibach nu faci mare lucru

Oricum ar fii suspensia stock, sport sau M distanta de la roata la aripa este la fel pe coupe din fabrica ( oricum este mult mai coborat coupeul decat sedanul) m-am interesat pe un forum din DE cu probe , si-au masurat proprietari de coupe si am ajuns toti la aceiasi concluzie ....distana este aceiasi 3 degete fata si 2 degete spate (din fabrica)

Este adevarat aceste arcuri nu coboara masina grav iar daca amortizoarele sunt ok coboara fix 25mm fata si 10 mm spate adica in limitele bunului simt ca masina sa arate bine pe intelesul tuturor ramane cam 1 deget distanta intre aripa si roata nu 3 degete cum este acum

Arcurile sport de orice fel coboara masina sa nu mai poti baga niciun deget intre roata si aripa ....(dar nu prea se poate merge in RO) eibach pro sunt cel mai bun compromis pt mine, am vazut masini cu aceste arcuri montate si-mi place cum arata ....

 

Din fabrica

http://img704.imageshack.us/img704/3247/18012010001w.jpg

 

Eibach pro kitt

http://img534.imageshack.us/img534/8268/image00009.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/2936/image00015n.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

supeba masina :) si eu imi doream un 320cd dar pana la urma bugetul mi-a permis numai un 318ci :lol: , ce as dori eu sa aflu de la tine... cat costa jentile aste pe care le ai tu? eu am pe 16 si as vrea sa le schimb la un moment dat, cred ca ar da bine si pe masina mea jentile astea mai ales ca a mea e albastru inchis cu chrom pachet si daca ai idee cam cat ar costa portbagajul de csl sa imi spui si mie :)

bafta si s-o stapanesti sanatos , fara incidente :)

Link to comment
Share on other sites

supeba masina :) si eu imi doream un 320cd dar pana la urma bugetul mi-a permis numai un 318ci :lol: , ce as dori eu sa aflu de la tine... cat costa jentile aste pe care le ai tu? eu am pe 16 si as vrea sa le schimb la un moment dat, cred ca ar da bine si pe masina mea jentile astea mai ales ca a mea e albastru inchis cu chrom pachet si daca ai idee cam cat ar costa portbagajul de csl sa imi spui si mie :)

bafta si s-o stapanesti sanatos , fara incidente :)

Multumesc de apreciere, ti-am dat toate detaliile pe care mi le-ai cerut pe privat :D intre timp mi-au ajuns si arcurile Part Number : E2067-140...

http://img685.imageshack.us/img685/8686/eibachprokit.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare. schimbi numai arcurile si lasi amortizoarele stock?

DA deoarece aceste arcuri sunt exclusiv pentru amortizoare stock, cand am primit confirmarea de la BMW AG Niederlassung DĂźsseldorf, sincer m-am bucurat ca nu am suspensie sport si asa masina e rigida, chiar nu aveam nevoie pt drumurile noastre si nici nu am 300cp sa ma dau in spectacol prin curbe .Sunt singurele arcuri concepute sa coboare masina fara a distruge amortizoarele. Am primit confirmarea si de la Eibach cu dovezi si explicatii .

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

am inteles. multumesc foarte mult de raspunsul pertinent si explicativ. garda la sol sa inteleg ca va fi exact cea pusa de tine in pozele de mai sus. as fi si eu interesat de o astfel de miscare. daca vrei te rog sa imi spui si mie la ce bani se invarte treaba si de unde le-ai procurat. multumesc mult.
Link to comment
Share on other sites

Oricum ar fii suspensia stock, sport sau M distanta de la roata la aripa este la fel pe coupe din fabrica ( oricum este mult mai coborat coupeul decat sedanul) m-am interesat pe un forum din DE cu probe , si-au masurat proprietari de coupe si am ajuns toti la aceiasi concluzie ....distana este aceiasi 3 degete fata si 2 degete spate (din fabrica)

Este adevarat aceste arcuri nu coboara masina grav iar daca amortizoarele sunt ok coboara fix 25mm fata si 10 mm spate adica in limitele bunului simt ca masina sa arate bine pe intelesul tuturor ramane cam 1 deget distanta intre aripa si roata nu 3 degete cum este acum

Arcurile sport de orice fel coboara masina sa nu mai poti baga niciun deget intre roata si aripa ....(dar nu prea se poate merge in RO) eibach pro sunt cel mai bun compromis pt mine, am vazut masini cu aceste arcuri montate si-mi place cum arata ....

 

 

Nu prea inteleg.

Deci dc ai suspensie sport trebuie neaparat sa coboare masina astfel incat sa nu ai nici macar un deget distanta intre roata si aripa?

Eu la a mea am ceva distanta, ma gandeam ca e sport din moment ce e asa de rigida si mult mai joasa ca multe coupe-uri.

Dc as mai cobora-o la orice groapa cred ca as atinge jos cu bara fata.

Link to comment
Share on other sites

.

Nu prea inteleg.

Deci dc ai suspensie sport trebuie neaparat sa coboare masina astfel incat sa nu ai nici macar un deget distanta intre roata si aripa?

Eu la a mea am ceva distanta, ma gandeam ca e sport din moment ce e asa de rigida si mult mai joasa ca multe coupe-uri.

Dc as mai cobora-o la orice groapa cred ca as atinge jos cu bara fata.

Ma refer la arcuri sport H&R sau eibach sport , suspensia de fabrica la BMW E46 COUPE indiferent ca este sport , stock sau M distanta dintre roata si aripa este la fel ...

 

atasez poze

2 degete +, FATA

 

http://img715.imageshack.us/img715/8103/12022010001t.jpg

 

1 deget +, SPATE

 

http://img411.imageshack.us/img411/5958/120220100081.jpg

 

Nu sunt singurul care a facut masuratoarea asta, au masurat si cei cu suspensie SPORT si cei cu suspensie M de fabrica si la toti ne-a dat acelasi rezultat

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.