Jump to content

E90 Martor motor taiat in 2


marusanu

Recommended Posts

Salut

 

am si eu o problema la un e90 din 2006 motor 2000 benzina.

S-a aprins un martorde culoare galbena in forma de motor jumatate galben jumatate negru.Am tras pe dreapta fara sa opresc motorul si am luat manualul de instructiuniin care scria ca pot continua drumul fara probleme dar sa nu fortez masina care merge la jumate din capacitate si in termen scurt sa ajung la uns ervuce.

am ajuns cu ea mergand cu maxim 40 la ora, fara sa pot face nici o depasire la un amic cu service unde am dat un reset cu laptopul.

Am plecat cu ea am ajuns la destinatie , am oprit si cand sa plec iar s-a aprins martorul din nou.

Iar mers cu 40 la ora iar resetare iar aprindere martor.

Prietenul meu cu service-ul mi-a recomandat sa merg la Bmw sa imi faca o constatere si sa imi zica ce piesa sau ce senzor e defect.Urmand a comanda piesa si a o monta.

Am fost la bmw filaret. Am prezentat problema am lasat masina pana seara , am zis ca vreau o constatare si mi s-a spus ok.

Am venit , amluat masina mi-a spuys ca a resetat-o(lucru facut de mine de 2 ori ) si ca a schimbat 2 clapete intre ele si ca de acolo e problema.

A 2 zi am plecat la constanta(sunt din bucuresti). am ajuns , am rezolvat cand sa plec martor motor aprins.

Si vino 280 km cu 80 la ora ca mai mult nu mergea. nu va recomand.

Singurul lucru bun in toata traba asta : un consum de 7 la suta ceea ce nu a intalnit masina in viata ei(nu scade sub 12)

 

A doua zi la service. Am lasat iar masina si mi s-a spus ca nu pot resofta calculatorul deoarece le trebuie casetofonul original al masinii(noroc ca il mai am)care intregeste nu stiu ce fibra optica.

 

Inca nu l-am montat si in consecinta nu am ajuns din nou la ei.

Unii spun ca resoftarea ar trebui evitata.

 

 

A patit careva dintre voi asa ceva?

Aveti vreun sfat?

 

 

cu multumiri.

Link to comment
Share on other sites

Intai as rezolva problema dupa care " as stinge becul"...

Masina cu becul resetat merge f bine adica am ajuns la constanta cu viteze de 180 190 la ora, deci nu are nici o retinere. Am oprit sa mananc o jumate de ora si cand am pornit iar, atunci s-a aprins. Motorul merge cu becul aprins dar nu ma lasa sa il turez.

Dupa parerea mea e un senzor ceva, pentru ca altfel nu ar mai merge normal atunci cand il resetez.

Edited by marusanu
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceiasi problema.

Motor 2000cmc, din 2006, benzina.....

Problema este ca la mine se aprinde .....si cand il apuca pe el se mai stinge singur ......si tot asa......

Am fost la cineva cu testerul si mi-a zis ca este o detectie de gaze....nu stiu cum.....

Ma gandeam s anu fie de la sonda lambda....

Acelasi consum il am si eu de 7.8 mixt....... :)

Link to comment
Share on other sites

Incercati alta benzina de o calitate mai buna.

 

La fel patesc si eu citeodata de la benzina proasta, cind sunt la drum lung si nu am de unde alege.

 

Carera 100 merge sigur bine si nici nu se aprinde martorul, la fel valabil e si pentru alto 101 de la Rompetrol sau Ecto de la Luk

Link to comment
Share on other sites

am ajuns si eu la concluzia ca benzina folosita conteaza extrem de mult la buna functionare a masini . Eu de un an bag doar Petrom 99 si sunt super multumit . banuiesc ca alto 101 sau carrera 100 sunt si mai bune , dar diferentza de pret este destul de mare si nu prea imi permit un plus de 100 lei pe luna la benzina , asa ca Petrom 99 zic eu ca este un compromis destul de bun !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost iar la bmw sa o resofteze si acum le-a aparut cum ca ar fi stricat motorasul de la valvtronic (800 lei) sau computerul de motor(3500 lei) si ca nu se poate depista care dintre ele e buba.

Au recomandat sa schimbam pe primul si daca nu e de acolo sa il schimbam si computerul de motor .

Partea proasta ca in caz ca e varianta cu acel computer de motor trebuiesc platite ambele piese.

Edited by marusanu
Link to comment
Share on other sites

Am fost iar la bmw sa o resofteze si acum le-a aparut cum ca ar fi stricat motorasul de la valvtronic (800 lei) sau computerul de motor(3500 lei) si ca nu se poate depista care dintre ele e buba.

Au recomandat sa il schimbam pe primul si daca nu e de acolo sa il schimbam si computerul de motor .

Partea proasta ca in caz ca e varianta cu acel computer de motor trebuiesc platite ambele piese.

 

 

nu merge orbeste dupa ce recomanda BMW . MAi cere si alte pareri . Sunt multe cazuri in care la recomandarea lor s-au schimbat piese aiurea si defectul a fost altul .Asa ca ..nu te grabi .

Link to comment
Share on other sites

Am fost iar la bmw sa o resofteze si acum le-a aparut cum ca ar fi stricat motorasul de la valvtronic (800 lei) sau computerul de motor(3500 lei) si ca nu se poate depista care dintre ele e buba.

Au recomandat sa schimbam pe primul si daca nu e de acolo sa il schimbam si computerul de motor .

Partea proasta ca in caz ca e varianta cu acel computer de motor trebuiesc platite ambele piese.

 

Foarte putin probabil sa fie defect computerul de injectie.Ce eroare aparea inainte si ce eroare apare acum?

Link to comment
Share on other sites

stiti ce nu inteleg eu???cum adica sa te duci cu ea in service,sa iti spuna care e defectul ,cumperi piesa respectiva si dupa-aia sa afli ca de fapt nu era aia si ca tre sa cumperi alta si tot asa....sincer eu unu nu am ajuns in service pana acum ca am avut doar cate o problemuta minora si am rezolvat-o repede,dar eu unul daca as pati asa i-as da in judecata....pai in felul asta schimbi jumate de motor ca sa nu mai zic de manopera.....lor le convine! Inteleg sa duci masina la service cu defect,o predai mecanicului si o iei cand e gata cu piesa respectiva schimbata ,nu sa tot cumperi piese ca e mecanicu prost.....
Link to comment
Share on other sites

Daca eroarea a fost de la Valvetronic poti sa pui ce benzina doresti, nu se va rezolva problema.Incearca oricum, este o solutie ieftina.

Daca se aprinde iar iti recomand doua variante.Du-te la un service BMW si roaga-i, plateste-i sa iti probeze respectivele piese de la alta masina.Motorul de la Valvetronic si computerul de injectie, sau ce zic ei ca este defect.Sigur au o masina la vanzare, modelul tau.

A doua varianta, roaga pe cineva de pe forum sa iti imprumute piesele respective.In definitiv banuiesc ca forumul asta nu este numai pentru vanzari si mistouri, se mai si ajuta oamenii la nevoie.

Oricum, daca se mai aprinde becul noteaza erorile, sunt o gramada de oameni care fac diagnoza pe acest forum(vezi MP) si poate te ajuta cu o solutie.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Stiu si eu 2 E92 si un E90 (benzinare) cu aceasi problema si nimeni nu le da de cap.

 

da-i nr meu de telefon si ii fac diagnoza,

 

nu cred ca nu se poate depista care e problema mai ales ca din diagnoza poti sa activezi motorasele sa vezi daca functioneaza :lol:

 

am ami avut asa un caz cei de la banat car au spus ca trebuie schimbat ecu motor si dupa curatarea contactelor functioneaza si in ziua de azi :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.