Jump to content

Articulatii e46


alex mihalciuc

Recommended Posts

Sa spunem de la bun inceput ca discutam despre un e46 320d M47 - 2001.

Stiu ca la e46 este o vesnica problema legata de articulatii. Si aici ma refar la bucsi, brate. chiar suspensii. Saptamana trecuta am avut masina in revizie generala. Am stat, am analizat si am decis sa fac o combinatie ciudata, dar care se dovedeste a fi extrem de multumitoare pana acum.

Asadar, masina a primit urmatoarele "up-grade"-uri:

-> suspensie completa de xd - amortizoare, arcuri, flanse; au fost comandate dupa serie de sasiu de 330xd - 2002;

-> bucsi de brat PowerFlex;

-> brate de M3.

 

Bineinteles, toate acestea au necesitat si cateva adaptari pentru a se potrivi cu celelalte piese existente pe masina.

Rezultatul este exceptional din punctul meu de vedere. Deja am aproape 1000 de km facuti cu masina si am incercat-o pe cele mai rupte drumuri care mi-au fost la indemana. Masina se simte extraordinar! La garda am mai castigat cam 2 - 3 cm, ochiometric, lucru care ma incanta foarte mult mai ales pentru drumurile noastre.

 

:)

 

P.S.: cred ca mi-a cedat senzorul de nivel ulei :|

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

A trebuit largita gaura portfuzetei pentru pivot. 2 milimetri. S-a rezolvat la o firma care se ocupa cu tot felul de chestii din astea. Firma italieneasca. Aparatura extra! Baietii au folosit un soft special pentru a pastra conicitatea si centrajul gaurii, iar aparatele care au lucrat propriu-zis au fost comandate prin acel soft. Firma se afla pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Cine este interesat, PM, sa nu fac reclama :)
Link to comment
Share on other sites

Subscriu...drumurile in Pitesti au ajuns intr-o stare jalnica :) si nimeni nu se sesizeaza.Felicitari pentru treaba facuta...va fi totusi mai greu la vanzare cand o sa-i spui omului ca va trebui sa puna brate de M3 si alte elemente de xd.O intrebare am in legatura cu bucsele powerflex.Cum sunt fata de cele standard?Adica sunt mult mai rigide sau cum se simt?
Link to comment
Share on other sites

o nelamurire am sieu, daca se poate.

am impresia ca volanul se misca prea mult stanga dreapta, adica directia e prea sensibila: cand trage dreapta, cand trage stanga si e instabila la viteze f mari si mai ales pe ploaie. cineva mi-a zis ca trebuie schimbate bucsele ca nu mai au ulei in ele si de-aia face asa. voi ce spuneti? de la ce sa fie? ce anume influenteaza sensibilitatea directiei. mentionez ca geometria este facuta, cauciucurile si jantele sunt ok, deci nu dati vina pe ele. multumes si astept niste raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

@katlin Si daca este cum zice alex mihalciuc mai sus , am avut problema asta mai demult . Se auzea zgomot metalic mai ales cand luam contactul . E usor de verificat > garaj cu groapa sau o pui pe rampa si cineva sa fie in masina . Oprit / pornit de mai multe ori . Vei vedea cu siguranta .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.