Jump to content

Problema 318d


Sorin7650

Recommended Posts

Am un 318d din 02/2003....si porneste foarte greu dimineata,adica la a 3-4-a cheie...dar si cand motorul este cald porneste greu.Bujiile sunt ok,pompa din rezervor lucreaza in parametrii,iar debitmetrul la fel.

In plus...am desfacut locul unde se pune filtrul de motorina...si in motorina de acolo se afla multa "pilitura"amestecata cu motorina. De unde poate sa provina aceasta pilitura?

Am fost la un mecanic si mi-a indicat ca pompa de injectie ar cam fii pe "final"..ce parere aveti?

Mersul masinii si consumul nu au fost afectate,merge ok.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca pilitura aia provine din uzura motorului si in acest caz nu ar fi o treaba buna... Ai mers cu uleiul sub nivel o perioada mai indelungata ? :)

 

Fara suparare .... te gandesti tu... ca pilitura este din uzura montantului??? poti argumenta acest lucru? daca nu.... eu zic sa te abtii, parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca pilitura aia provine din uzura motorului si in acest caz nu ar fi o treaba buna... Ai mers cu uleiul sub nivel o perioada mai indelungata ? :)

 

Fara suparare .... te gandesti tu... ca pilitura este din uzura montantului??? poti argumenta acest lucru? daca nu.... eu zic sa te abtii, parerea mea.

 

Da ai dreptate ce sa zic... Pilitura aia nu are cum sa fie din uzura motorului... A crescut degeaba acolo precum matreatza sau a fost data de DUMNEZEU CA SI MANA CEREASCA... :lol:

 

Probabil asa e modelul ( custom ).... cu shpan in el...

 

Poate explici tu cum de a crescut acolo daca dai sfaturi ca altii sa se abtina. Oricum vad ca nu spui nimic dar te iei de altii...

 

Din cate stiu eu asta e un forum liber pe care fiecare isi spune opinia. Nu esti tu in masura sa-mi spui ce sa fac tovarase diriginte. Cu alte cuvinte vreau sa-ti zic ca-mi cer scuze dar nu stiu cum e la tine in sat dar pe aici pe la Bucuresti fiecare zice ce vrea... Ai inteles cum sta treaba ?Asa ca vezi de treaba ta si n-o mai da in nesimtiri ca nu e cazul !

 

Asa ca abtine-te tu.

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca pilitura aia provine din uzura motorului si in acest caz nu ar fi o treaba buna... Ai mers cu uleiul sub nivel o perioada mai indelungata ? :)

 

Fara suparare .... te gandesti tu... ca pilitura este din uzura montantului??? poti argumenta acest lucru? daca nu.... eu zic sa te abtii, parerea mea.

 

Care motan? :)

 

ON: Sigur e pilitura si nu ceva gunoaie de prin rezervor? returul nu cred ca trece prin filtru ca sa ajunga pilitura de la motor inapoi in filtru :lol:

Edited by mihai8715
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca pilitura aia provine din uzura motorului si in acest caz nu ar fi o treaba buna... Ai mers cu uleiul sub nivel o perioada mai indelungata ? :)

 

Fara suparare .... te gandesti tu... ca pilitura este din uzura montantului??? poti argumenta acest lucru? daca nu.... eu zic sa te abtii, parerea mea.

 

Care motan? :)

 

ON: Sigur e pilitura si nu ceva gunoaie de prin rezervor? returul nu cred ca trece prin filtru ca sa ajunga pilitura de la motor inapoi in filtru :lol:

 

nu par a fii gunoaie..pentru ca "pilitura" respectiva..este colorata uniform...si reflecta lumina..deci este ceva metalic...si ... mi-a mai confirmat cineva care a patit acelasi lucru..k ar fii pompa de injectie de vina :)(

Link to comment
Share on other sites

Pilitura provine de la pompa de inalta presiune, in timp ajunge sa infunde diuza injectorului.

 

Si pe deasupra are si o sita in rezervor pana ajunge motorina la filtru, doar sa fie foarte fina acea pilitura.

 

Si ca alt exemplu, la e 34 cand proneste greu fie cu motorul cald sau rece, la mine cauza a fost capul de presiune din pompa de injectie, care a trebuit inlocuit, si acest lucru se reflecta si in mersul la relanti neregulat. Asa ca e foarte posibil sa fie pompa de inalta presiune.

Edited by Andrei T
Link to comment
Share on other sites

Pilitura provine de la pompa de inalta presiune, in timp ajunge sa infunde diuza injectorului.

 

Si pe deasupra are si o sita in rezervor pana ajunge motorina la filtru, doar sa fie foarte fina acea pilitura.

 

Si ca alt exemplu, la e 34 cand proneste greu fie cu motorul cald sau rece, la mine cauza a fost capul de presiune din pompa de injectie, care a trebuit inlocuit, si acest lucru se reflecta si in mersul la relanti neregulat. Asa ca e foarte posibil sa fie pompa de inalta presiune.

Daca e din 02.2003 nu are pompa de inalte ci pompa clasica de injectie si s ar putea sa fie ea de vina .

Cel mai bine pune o pe un tester si o sa ti dai seama daca e de la pompa sau nu.

Multa bafta !!!

Link to comment
Share on other sites

Pilitura provine de la pompa de inalta presiune, in timp ajunge sa infunde diuza injectorului.

 

Si pe deasupra are si o sita in rezervor pana ajunge motorina la filtru, doar sa fie foarte fina acea pilitura.

 

Si ca alt exemplu, la e 34 cand proneste greu fie cu motorul cald sau rece, la mine cauza a fost capul de presiune din pompa de injectie, care a trebuit inlocuit, si acest lucru se reflecta si in mersul la relanti neregulat. Asa ca e foarte posibil sa fie pompa de inalta presiune.

Daca e din 02.2003 nu are pompa de inalte ci pompa clasica de injectie si s ar putea sa fie ea de vina .

Cel mai bine pune o pe un tester si o sa ti dai seama daca e de la pompa sau nu.

Multa bafta !!!

 

faza este ca am pus testerul pe ea...si nu a zis nimic de pompa..doar de debitmetru..."ca ar da valori prea mici la relantiu"... acum...sincer...nu mai stiu..o sa stau pana nu o sa mai mearga deloc...n-am ce face oricum :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

1.Pilitura e de la motorina euro 4 sau 5 va spun eu , mai e un topic asemanator.

2.Motorina asta e foarte uscata si nu prea ii face bine la pompele de injectie clasice.

3.Daca va uitati cei cu common rail nu au probleme si nici cei cu PD.

4.De vina la tine ar fi capul hidraulic, el provoaca pilitura.

5.Ca sa eviti acest lucru nu trebuie sa mergi cu putina motorina in rezervor.

Link to comment
Share on other sites

pilitura din filtrul de motorina apare de la pompa de injectie. si eu am avut aceeasi problema. se pare k vine de la capul hidraulic al pompei de injectie (pe 318d din 2003 ai pompa de injectie clasica, nu e common rail). E din cauza motorinei, care fiind prea uscata nu isi mai face ungerea bine. Ar trebuii sa mergi la un service care se ocupa cu asa ceva pentru ca risti sa se opreasca intr-o intersectie, cum am patit si eu :twoup:.
Link to comment
Share on other sites

nu cred k o sa iti dea cineva un raspuns clar. poate mai merge 20.000 km sau chiar 60.000 km sau se duce maine cand astepti sa treaca o baba pe trecerea de pietoni. si in legatura cu uleiul :twoup:) nu cred k a incercat cineva aja ceva ... dar ar trebuii sa scoata un fum dupa tine mai rau k rabele alea vehi
Link to comment
Share on other sites

nu cred k o sa iti dea cineva un raspuns clar. poate mai merge 20.000 km sau chiar 60.000 km sau se duce maine cand astepti sa treaca o baba pe trecerea de pietoni. si in legatura cu uleiul :twoup:) nu cred k a incercat cineva aja ceva ... dar ar trebuii sa scoata un fum dupa tine mai rau k rabele alea vehi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.