Jump to content

bmw 118d 143 hp vs saab 93 1.8i 122 hp


NEPORTOCALIU

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

As lua Saab, fara sa mai stau pe ganduri :)

 

PS: SAAB 9-3 asta nou ? sport sedan ?

 

http://www.saab-romania.ro/modele/index.asp?ID=1

 

 

daa sport sedan, are si mai multe dotari (au astia o oferta acum, sper sa mai dureze ceva timp)..iti dau xenon, senzor ploaie, parcare, jante 17", proiectoare, cruise control, spalare faruri si inca ceva parca..si oricum are si dotari serie marfa (volan piele, climatronic, comenzi volan, etc). Despre costurile de intretinere stiti ceva? am inteles ca pt motorizarea asta 1.8i costurile vor fi mai mici ca la un passat sau ca la un vectra de ex.

Link to comment
Share on other sites

Saab e o masina marfa, am facut un testdrive cu unul dar era 2.0t. Comenzile si ergonomia sunt putin diferite dar te obisnuiesti. SAAB e aproape inexistent in Ro din pacate. Pe o piata normala se pierde foarte mult la revanzare, daca asta e un aspect important pentru tine. Pe de alta parte numai e nimic normal pe piata din ziua de azi.

Am un coleg care are unul, cu motorizarea aia TTID, spunea ca in 2 ani a avut o singura problema, cu modulul de alarma care se pare ca i-a consumat toata bateria. Nu a reusit sa descuie masina nici de o culoare, au venit si au luat-o pe platforma. In rest cica nimic. S-a remediat pe garantie si nu a mai avut nici o problema.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Saab e o masina marfa, am facut un testdrive cu unul dar era 2.0t. Comenzile si ergonomia sunt putin diferite dar te obisnuiesti. SAAB e aproape inexistent in Ro din pacate. Pe o piata normala se pierde foarte mult la revanzare, daca asta e un aspect important pentru tine. Pe de alta parte numai e nimic normal pe piata din ziua de azi.

Am un coleg care are unul, cu motorizarea aia TTID, spunea ca in 2 ani a avut o singura problema, cu modulul de alarma care se pare ca i-a consumat toata bateria. Nu a reusit sa descuie masina nici de o culoare, au venit si au luat-o pe platforma. In rest cica nimic. S-a remediat pe garantie si nu a mai avut nici o problema.

 

 

Ma gandesc ce sa aleg..2.0t e tot benzina, nu? are 150 cp si e doar cu 1000 euro mai scump decat 1.8i. Imi place saabul ca este ceva diferit, atat la interior cat si la exterior. Calitatea materialelor la interior am inteles ca este una foarte buna. Inca un plus ar fi costul de intretinere, destul de mic. Costurile de revanzare nu prea ma intereseaza, nu cred ca o sa o vand prea devreme...

 

Cum mergea 2.0t? :)

Link to comment
Share on other sites

EU zic sa faci un test drive cu motorizarea aia. Merita. Asa cum la BMW istoria marcii s-a facut pe 6 in linie benzina, la SAAB au fost motoarele turbo pe benzina. Feeling-ul e marfa. Probleme asa mari ca la un turbo-diesel nu sunt, in general turbo benzina sunt mai fiabile ca turbo-diesel(un inginer auto mi-a explicat ca asta e datorita combustibilului, benzina prin definite e mai rafinata ca diesel, si faptului ca in general la benzina turbinele sunt low-pressure si nu asa solicitate) . M-am interesat mult de motorizarea asta 2.0t ca vroiam sa iau unul SH pentru nevasta. A picat ca nu are nevoie deocamdata si nu are rost sa arunc banii tinand 2 masini. Probleme deosebite nu sunt din ce am cercetat eu.

Consumul la mers normal e cam la fel cu 1.8i, dar daca vrei sa te distrezi, consumul creste semnificativ la talpa.

Link to comment
Share on other sites

iti dai seama ca nu se compara 1.8i cu 2.0t. Si totusi nu stiu daca diferenta de pret intre cele 2 motorizari este mare sau mica. Cel mai probabil ma voi duce la un test drive.

 

@ Alexxx - din punctul meu de vedere saab 93 este peste lancer. Dar acesta e doar punctul meu de vedere, nu zic ca lancer nu ar fi o masina buna, numai ca saab e mai exclusivist, calitate interioara mai buna.

Link to comment
Share on other sites

De fapt Saab 9-3 are asa:

1.8i-122cp si 167NM H5

1.8T-150cp si 240NM(2 variante: cu 5 trepte sau 6 trepte)

2.0T-175cp si 265NM H6

 

Tu de fapt te referi la versiunea 1.8Turbo de 150cp.Parerea mea este ca e mai potrivit Saab 9-3.Iar intre 118d sh si 9-3 1.8T,as alege Saab-ul fara sa clipesc.Daca pe un forum bmw esti sfatuit sa-ti iei saab,eu unul n-as sta prea mult pe ganduri.(de preferabil versiunea in 6 trepte)

Cat despre Lancer...comparatia cu 9-3 este o gluma.

post-5474-1258387524_thumb.jpg

post-5474-1258387560_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Este probabil un om practic si inteligent, banuiesc ca doreste masina noua pt a beneficia de garantie si se gandeste pe langa asta si la costurile de intretinere pe parcursul exploatarii.
Link to comment
Share on other sites

@THX si celalalt coleg de forum - Deschideti OCHII! INTELEG CA E TARZIU SI SUNTETI OBOSITI... DAR NICI CHIAR ASA

OMUL VORBEA DE MIZERIA AIA DE MOTOR DE 1.8 ASPIRAT, NU TURBO, CARE E CU 5.000 eur MAI SCUMP. ASADAR LA ACELASI PRET (19.000 EUR) SAAB OFERA O MASINA ECHIPATA CU UN MOTOR DE RASNITA DE CAFEA, CARE CONSUMA PESTE 10 SI FACE SUTA IN 12 SECUNDE IAR LANCER ECHIPAT CU DIESEL TURBO DE 140 CP SI 310 NM, CARE CONSUMA LA JUMATE CAT ASPIRATORUL ALA SI FACE SUTA IN 9.7 S SI E TOT 19.000 EUR. ADICA PERFORMANTE DECENTE. IN PLUS, PUI BORD DE SAAB CU NAVI SI BORD DE MITSU ENTRY LEVEL. PAI MAI DEGRABA MITSU ARE NAVI LA 19000 IAR SAAB O COAJA IEFTINA.

 

DECI: D E S C H I D E T I O C H I I !

 

Ca Saab e o masina superioara... FOARTE adevarat. Dar ceea ce spun eu, ca Mitsu ofera MULT MAI MULT in aceiasi bani este de NECONTESTAT! Asa pot sa dau si eu exemplu de Lancer EVO care se p*** pe toate SAAB 9-3!

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

@THX si celalalt coleg de forum - Deschideti OCHII! INTELEG CA E TARZIU SI SUNTETI OBOSITI... DAR NICI CHIAR ASA

OMUL VORBEA DE MIZERIA AIA DE MOTOR DE 1.8 ASPIRAT, NU TURBO, CARE E CU 5.000 eur MAI SCUMP. ASADAR LA ACELASI PRET (19.000 EUR) SAAB OFERA O MASINA ECHIPATA CU UN MOTOR DE RASNITA DE CAFEA, CARE CONSUMA PESTE 10 SI FACE SUTA IN 12 SECUNDE IAR LANCER ECHIPAT CU DIESEL TURBO DE 140 CP SI 310 NM, CARE CONSUMA LA JUMATE CAT ASPIRATORUL ALA SI FACE SUTA IN 9.7 S SI E TOT 19.000 EUR. ADICA PERFORMANTE DECENTE. IN PLUS, PUI BORD DE SAAB CU NAVI SI BORD DE MITSU ENTRY LEVEL. PAI MAI DEGRABA MITSU ARE NAVI LA 19000 IAR SAAB O COAJA IEFTINA.

 

DECI: D E S C H I D E T I O C H I I !

 

 

nu e cu 5000 mai scump, e cu 1000 mai scump. deci 19.000 lancer vs 20.000 93. care motor e mai bun dupa parerea ta? tu ce ai alege?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.