Jump to content

bmw 118d 143 hp vs saab 93 1.8i 122 hp


NEPORTOCALIU

Recommended Posts

@THX si celalalt coleg de forum - Deschideti OCHII! INTELEG CA E TARZIU SI SUNTETI OBOSITI... DAR NICI CHIAR ASA

OMUL VORBEA DE MIZERIA AIA DE MOTOR DE 1.8 ASPIRAT, NU TURBO, CARE E CU 5.000 eur MAI SCUMP. ASADAR LA ACELASI PRET (19.000 EUR) SAAB OFERA O MASINA ECHIPATA CU UN MOTOR DE RASNITA DE CAFEA, CARE CONSUMA PESTE 10 SI FACE SUTA IN 12 SECUNDE IAR LANCER ECHIPAT CU DIESEL TURBO DE 140 CP SI 310 NM, CARE CONSUMA LA JUMATE CAT ASPIRATORUL ALA SI FACE SUTA IN 9.7 S SI E TOT 19.000 EUR. ADICA PERFORMANTE DECENTE. IN PLUS, PUI BORD DE SAAB CU NAVI SI BORD DE MITSU ENTRY LEVEL. PAI MAI DEGRABA MITSU ARE NAVI LA 19000 IAR SAAB O COAJA IEFTINA.

 

DECI: D E S C H I D E T I O C H I I !

 

 

nu e cu 5000 mai scump, e cu 1000 mai scump. deci 19.000 lancer vs 20.000 93. care motor e mai bun dupa parerea ta? tu ce ai alege?

As alege CLAR diesel. In plus, la 19.000 EUR SAAB e entry level ca dotari (e adevarat, cu multe standard) iar Mitsu cu navi, scaune electrice, etc etc si cu consum de Tico!

 

SFAT: Alege-l pe cel turbo. 1.8 aspirat nu face fata la caroserie. Intre un SAAB 9-3 turbo 1.8 si Mitsu Lancer Instyle 2.0 DID si eu as sta pe ganduri mult si probabil as alege SAAB! :)

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

As alege CLAR diesel. In plus, la 19.000 EUR SAAB e entry level ca dotari (e adevarat, cu multe standard) iar Mitsu cu navi, scaune electrice, etc etc si cu consum de Tico!

 

 

 

Nu imi trebuie diesel, nu fac atatia km anual incat sa imi iau diesel. Nu e entry level ca dotari, vorbeam de oferta pe care o au acum. E mai bine echipat ca lancerul, crede-ma, nu are niciun navi la pretul ala. Am un coleg cu lancer si stiu f bine cu ce se mananca. In plus, consumul il duce pe la 10%

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Ca si aspect, singurul aspect asupra caruia ma pot pronunta de altfel, deoarece nu am condus nici Mitsubishi nici Saab, imi place mult mai mult Saab.

 

Sigur, aici tine strict de gusturile fiecaruia.

 

De asemenea, Saab, este o masina mai putin intalnita prin Romania, poate mai exclusivista si cu siguranta, un cumparator-iubitor de Lancer nu ar aprecia Saab si invers :)

 

Imi mentin parerea in a alege Saab, insa as opta - daca bugetul permite - pentru o motorizare superioara si diesel.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

As alege CLAR diesel. In plus, la 19.000 EUR SAAB e entry level ca dotari (e adevarat, cu multe standard) iar Mitsu cu navi, scaune electrice, etc etc si cu consum de Tico!

 

 

 

Nu imi trebuie diesel, nu fac atatia km anual incat sa imi iau diesel. Nu e entry level ca dotari, vorbeam de oferta pe care o au acum. E mai bine echipat ca lancerul, crede-ma, nu are niciun navi la pretul ala. Am un coleg cu lancer si stiu f bine cu ce se mananca. In plus, consumul il duce pe la 10%

Nu e mai bine dotat ca versiunea Instyle...

Link to comment
Share on other sites

La Saab serviceul e la pamant in rest cei de la vanzari sunt amabili cred ca mai scoti un discount personal as luan un BMW benzina SH minim 2,5 de la Saab doar motoare turbo.Intretinerea e destul de scumpa la Saab oricum

PS:saab astia nu sunt aia care erau sa dea faliment>?

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
PS:saab astia nu sunt aia care erau sa dea faliment>?

 

On 20 February 2009, the district court of Vänersborg received a request for reorganization from Saab.

 

Parent General Motors plans to divest itself of the company by the end of 2009.

 

On 11 June 2009, a letter of intent was signed by Koenigsegg and a group of Norwegian investors to purchase Saab.

 

:)

 

 

General Motors confirmed on June 16 that they had chosen Koenigsegg as the buyer of Saab Automobile.[4] GM announced on August 18 that the deal had been signed although certain financing details remained to be completed.[5] On September 9, 2009, it was announced that BAIC is going to join as a minority stakeholder in Koenigsegg.[6]

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Nu prea tine treaba cu "la service SAAB sunt praf". 99% din marci sunt praf. EU unul nu am vazut vreo imbunatatire la servicii postvanzare la nici o marca in afara de Renault.

pe langa asta SAAB e o masina cool, iar Mitsubishi LAncer e uncool :) Parerea mea personala. SAAB arata bine tare. Bine un EVO ar merge la orice ora, dar ala e departe de ce se discuta aici

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@THX si celalalt coleg de forum - Deschideti OCHII! INTELEG CA E TARZIU SI SUNTETI OBOSITI... DAR NICI CHIAR ASA

OMUL VORBEA DE MIZERIA AIA DE MOTOR DE 1.8 ASPIRAT, NU TURBO, CARE E CU 5.000 eur MAI SCUMP. ASADAR LA ACELASI PRET (19.000 EUR) SAAB OFERA O MASINA ECHIPATA CU UN MOTOR DE RASNITA DE CAFEA, CARE CONSUMA PESTE 10 SI FACE SUTA IN 12 SECUNDE IAR LANCER ECHIPAT CU DIESEL TURBO DE 140 CP SI 310 NM, CARE CONSUMA LA JUMATE CAT ASPIRATORUL ALA SI FACE SUTA IN 9.7 S SI E TOT 19.000 EUR. ADICA PERFORMANTE DECENTE. IN PLUS, PUI BORD DE SAAB CU NAVI SI BORD DE MITSU ENTRY LEVEL. PAI MAI DEGRABA MITSU ARE NAVI LA 19000 IAR SAAB O COAJA IEFTINA.

 

DECI: D E S C H I D E T I O C H I I !

 

Ca Saab e o masina superioara... FOARTE adevarat. Dar ceea ce spun eu, ca Mitsu ofera MULT MAI MULT in aceiasi bani este de NECONTESTAT! Asa pot sa dau si eu exemplu de Lancer EVO care se p*** pe toate SAAB 9-3!

 

Gata,i-am deschis! :) Pozele puse de mine erau cu scop orientativ,oricine isi da seama ca e o diferenta de dotari intre cele doua iar 2 la mana eu ma refeream la 1.8Turbo. :lol:

Fiecare cu gusturile lui,eu unul as merge pe Saab.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
PS:saab astia nu sunt aia care erau sa dea faliment>?

 

On 20 February 2009, the district court of Vänersborg received a request for reorganization from Saab.

 

Parent General Motors plans to divest itself of the company by the end of 2009.

 

On 11 June 2009, a letter of intent was signed by Koenigsegg and a group of Norwegian investors to purchase Saab.

 

:)

 

 

General Motors confirmed on June 16 that they had chosen Koenigsegg as the buyer of Saab Automobile.[4] GM announced on August 18 that the deal had been signed although certain financing details remained to be completed.[5] On September 9, 2009, it was announced that BAIC is going to join as a minority stakeholder in Koenigsegg.[6]

 

Gata, v-am luat "maul" la faza cu Koenigsegg ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

mult mai frumos Saab fata de mitubushu, dar fiind pe un forum BMW nu vad de ce nu te orientezi spre un benzinar de la BMW . In bugetul tau ai gasi destule e90 care sa se potriveasca , chiar si E60 .

 

 

noi? la 19-20k si cu atatea dotari?

 

nu noi ..si ma refeream la bugetul de 15 k care-l aveai alocat pt seria 1

Link to comment
Share on other sites

am stat sa ma gandesc atata timp..chiar se merita sh un bmw sau mai pun 4k si iau un saab

 

Doar daca-ti place masina f mult , eu asa as proceda . In acelasi timp la o masina noua pierzi enorm din start ,sa spunem ca o vinzi peste 1 an , realizezi ca e posibil sa nu iei pe ea mai mult de 14-15 k . la un BMW sh , daca negociezi pretul bine e posibil sa ai o pierdere acceptabila . E doar un pct de vedere , nu stiu daca cel potrivit :)

Link to comment
Share on other sites

am stat sa ma gandesc atata timp..chiar se merita sh un bmw sau mai pun 4k si iau un saab

 

Doar daca-ti place masina f mult , eu asa as proceda . In acelasi timp la o masina noua pierzi enorm din start ,sa spunem ca o vinzi peste 1 an , realizezi ca e posibil sa nu iei pe ea mai mult de 14-15 k . la un BMW sh , daca negociezi pretul bine e posibil sa ai o pierdere acceptabila . E doar un pct de vedere , nu stiu daca cel potrivit :)

 

 

Merci pentru sfat, dar nu cred ca o sa o vand prea repede daca o iau..o tin cativa ani buni..4-5 cred.

Link to comment
Share on other sites

(Parerea mea) e ca Saab-ul arata mai bine in interior ca Lancer-ul,exterior ma sperie cat de urat mi se pare botul.Nu stiu de ce,poate am eu o antipatie,dar nu imi place deloc.Mai e f imp si factorul manevrabilitate si feeling.

Eu unul as alege atent un bmw sh la banii aia.Nu situ de ce ,dar o masina noua de 20000e mi se pare o investitie proasta,chiar si pe 4-5 ani.

Chestia cu consumul iar mi se pare trasa de par,mare chestie ca se castiga 2-4 euro/suta km,la 100k km facuti in 4-5 ani,scutesti 2000-4000euro in cel mai fericit caz(din care scazi intretinerea),dar senzatia motorului pe benzina se duce.

Link to comment
Share on other sites

(Parerea mea) e ca Saab-ul arata mai bine in interior ca Lancer-ul,exterior ma sperie cat de urat mi se pare botul.Nu stiu de ce,poate am eu o antipatie,dar nu imi place deloc.Mai e f imp si factorul manevrabilitate si feeling.

Eu unul as alege atent un bmw sh la banii aia.Nu situ de ce ,dar o masina noua de 20000e mi se pare o investitie proasta,chiar si pe 4-5 ani.

Chestia cu consumul iar mi se pare trasa de par,mare chestie ca se castiga 2-4 euro/suta km,la 100k km facuti in 4-5 ani,scutesti 2000-4000euro in cel mai fericit caz(din care scazi intretinerea),dar senzatia motorului pe benzina se duce.

Senzatia unui motor pe benzina de 1.8 aspirat de 120 CP pe o masina de o tona jumate se duce, intr-adevar. Se duce la WC...

Numai pareri avizate pe-aici...

LE: Acum am vazut ca ai 116 i! Motor de SENZATIE! :)

Edited by Alexxx
Link to comment
Share on other sites

@neportocaliu

Eu cred ca sunt cateva puncte foarte importante, care trebuiesc luate in calcul: (ma refer doar la comparatia intre 118d si Saab )

1. Gandeste-te care masina iti place mai mult si la ce o vei folosi. Daca ai familie, sau mergi mai tot timpul insotit de 2-3 persoane, sau esti genul care pleaca in calatorii lungi cu masina, incarcat cu bagaje, probabil ca ar trebui sa te orientezi catre un Sedan, deci Saab. Altfel, eu personal as merge pe un 118d.

2. Studiaza bine de tot ofertele, daca e nevoie intreaba de 10 ori si cere o oferta semnata si stampilata, ca sa fii sigur ca primesti ceea ce platesti. Sa nu te trezesti ca masinii tale ii lipsesc anumite dotari pe care tu erai convins ca le are, si datorita acelor dotari ai luat decizia finala de a cumpara.

3. Daca achizitionezi masina pe finantare, cere o oferta de finantare pentru fiecare marca. Datorita ofertelor personalizate care le are fiecare dealer auto cu anumite societati de leasing, chiar daca achizitionezi masina mai scumpa, poti sa ai surprinderea ca la sfarsitul contractului de leasing sa platesti mai putin decat pe masina mai ieftina (dobanzi preferentiale, casco gratuit, taxe acordare mai mici, etc).

4. Verifica ce inseamna intretinerea masinii. Dupa mine, e foarte important. Peste tot poti intreba cam cat costa reviziile sau anumite piese (placute, discuri, etc). Asa poti sa iti faci o idee aproximativa referitor la cati bani vei scoate din buzunar in timp. Daca apar diferente foarte mari, cu siguranta ca vei stii ce marca sa alegi :).

5. Reteaua de service, la fel, foarte importanta. Vezi unde se afla cel mai apropiat service de tine, informeaza-te in cat timp vin piesele (aproximativ ......diferente oricum vor aparea), vezi daca exista masina de asistenta rutiera, care sa se poata deplasa la tine in caz ca ramai blocat pe undeva etc.

6. Vezi ce alte beneficii mai primesti daca devii clientul unei anumite marci. Sa nu iti fie rusine sa ceri si sa intrebi de 10 ori. Sunt banii tai.

 

Este doar o parere personala, si sper sa iti foloseasca....macar putin :lol:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi Ciprian, sigur voi tine cont de ele.

 

Mie imi place mai mult saab 93, atat la interior cat si la exterior (comparatie cu seria 1)..plus ca saab are dotari mai multe si mi se pare o masina mai practica, datorita dimensiunilor mai generoase (mai degraba iau 3 prieteni cu mine la mare intr-un saab decat intr-un seria 1). Se poate sa aleg motorul turbo de 150cp, care din nou banuiesc ca este peste cel de 143 cai de la bmw. La 20.000 ai un 93 turbo nou (pentru mine conteaza foarte mult sa fie masina noua, sa am garantia ca stiu tot ce s-a intamplat cu ea), pe cand la 20.000 ai un seria 1 second (cam cu aceleasi dotari banuiesc).

 

Despre fiabilitate nu stiu ce sa zic, am inteles ca si motoarele saab sunt foarte fiabile. Costurile de intretinere iar ma intereseaza foarte mult..acestea banuiesc ca sunt mai ieftine la saab 150cp decat la 118d 143 cp. Asa este? (voi intreba la dealer). Totusi, daca si saabul de 150 cp are costuri de intretinere destul de ridicate se poate sa aleg motorul de 122 cp. Mi se pare un lucru destul de aiurea sa bagi bani prea multi intr-o masina, prefer sa fac altceva cu ei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.