Jump to content

O problema cu e36 la semnalizare


Recommended Posts

Cred ca mie a incercat sa-mi raspunda, nu lui ayan.:)

 

Vorbeam foarte serios cand iti ziceam sa sa cumperi solentza.

Tu ai zis in multe posturi ca iti place, ca nu are nici o problema, etc.. pe cand cu asta zilnic ai probleme, te vaiti ca nu ai incredere sa pleci cu ea la drum. Pai de ce o mai tii omule? :lol:

 

Nu am masini noi (am avut, dar nu bmw-uri).

Dar eu nu fac in fiecare zi cate un topic.. "mi s-a ars becu.. help.. e36 de 2 lei" , "s-a dezumflat roata stanga fata.. e36 de kkt, solenza rulz", etc..

Nu vezi ca toata lumea face misto de tine?

 

Si ce conteaza ca am o masina veche, ca a ta? Asta nu inseamna ca e un cazan.

Eu in 2 ani de cand am masina si ~20.000km am schimbat doar consumabile (filtre, ulei, placute, discuri fata) la ea.

.+1 :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Florinache ce o fi asa greu de inteles,eu vb. cumva chineza?Bai e greu ma,tot ce se defecteaza la masina asta,trebuie sa dai comanda de piesa respectiva,dupa aceia trebuie sa alergi cu ea sa-ti puna piesa,pt. ca nu poti sa te duci la orice service ca altfel risti ca masina sa fie ceva de facut teste pe ea,trebuie sa te duci la anumiti tipi care se pricep strict la asa ceva,in general aia sunt putini si ba sunt ocupati,ba nu pot,trebuie sa stai dupa ei,iar pt. mine e stresant pt. ca as putea sa fac altceva in timpul ala,decat sa ma rog de acei cativa tipi care se pricep la asfel de masini si din pacate la e36 pica pe rand una alta si trebuie sa stai tot timpul sa schimbi la ea,acum e treaba cu releul,deocamdata nu a mai facut,trebuie sa mai schimb si garnitura aia de la motor,garnitura capacului de la culbutori,am vb. cu cineva dar ma gandesc pana da capacul ala,fisele,cum o desface suruburile alea de langa parbriz sunt amplasate aiurea,de aceia trebuie sa ma duc la cineva care a mai desfacut asa ceva,pai tu imi zici de cateva mii de km cum poti tu Florine sa spui ca eu vb. prosti? Cand zic ca nu plec cu ea din municipiu,pai frate asta e masina de plecat din oras?nu stiu dar mie nu-mi plac aventurile astea sa raman cu ea la sute de km,nu sunt genu' pt. asfel de peripetii,nu gasesc nimic senzational in asa ceva dar poate tu gasesti,esti un tip ok,m-ai ajutat pe forum si cand aveam ursul era altceva atunci dar acum mi sa luat,mi sa luat de masinile astea.
Link to comment
Share on other sites

Florinache ce o fi asa greu de inteles,eu vb. cumva chineza?

 

pe aproape :lol:

 

din pacate la e36 pica pe rand una alta si trebuie sa stai tot timpul sa schimbi la ea

 

Florine sa spui ca eu vb. prosti? Cand zic ca nu plec cu ea din municipiu,pai frate asta e masina de plecat din oras?nu stiu dar mie nu-mi plac aventurile astea sa raman cu ea la sute de km,nu sunt genu' pt. asfel de peripetii,nu gasesc nimic senzational in asa ceva dar poate tu gasesti,esti un tip ok,m-ai ajutat pe forum si cand aveam ursul era altceva atunci dar acum mi sa luat,mi sa luat de masinile astea.

 

 

Pica la E36-le tau!! Pe care probabil ai dat foarte putin si ai nimerit o masina care nu a fost intretinuta. O sa "carpesti" mereu la ea. E un sac fara fund, crede-ma.

Din cauza asta ti-am zis sa o vinzi.. nu a fost nici un misto.

 

Eu cum dracu nu stau sa schimb nimic la a mea? :) Problema e ca eu am dat pe masina cand am luat-o ceva mai mult decat pretul pietei, dar am zis ca merita ca stiam masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu am zis ca ai facut misto,de vandut imi surade ideia asta,dar acum nu e momentul as prefera ceva romanesc la orice ora in locul ei,acum tu spui ca a ta a fost intretinuta,nu vreau sa par ironic dar si a ta a fost masina unui mos de 70 de ani care a circulat doar in weekend si tinut-o in ulei?:)poate pare intretinuta la exterior dar componentele ei sunt si ele uzate,dar,dar nu stiu tu ai mai multa rabdare si altii la fel, sa alerge dupa mecanici,dupa piese,in Bucuresti sunt mai multi baieti care se ocupa cu asfel de masini si sunt mecanici,apelezi la ei,e mai simplu,aici nu poti sa te descurci decat foarte greu cu o asfel de masina sau tu te pricepi tu la mecanica,e greu crede-ma,sunt unii care le-au vandut dupa primele saptamani,cunosc personal,nu stiu nene m-am saturat ca de fiecare data cand schimb ceva la ea sa apelez,sa ma rog,sa dau telefoane la anumiti mecanici cand daca ar fi fost o masina ''normala'' ma duceam acolo unde scria service si cu asta basta,trebuie sa ai o echipa pt. asa ceva,imi este greu,nu o sa crezi dar asa este.
Link to comment
Share on other sites

Nu spun eu ca a fost intretinuta.. se vede asta. Dovada ca nu a picat mai nimic in 2 ani de cand o am. Dupa cum am mai zis, am schimbat doar consumabile. Nu zic ca e perfecta, ca nici una de cateva luni vechime nu e perfecta, dar e intretinuta.

O singura problema am avut cu ASC-ul care se dezactiva cateodata. Era un suport din plastic al cablului desfacut. L-am fixat si nu am mai avut probleme.

Am facut rar-ul cu ea si a trecut fara probleme. Am mai fost la service sa-i faca o verificare.. la fel, nici o problema.

Masina este din 2002 parca in tara, s-a mers destul de tare cu ea (ca doar nu-ti iei 325i sa mergi incet :)), dar a fost intretinuta corespunzator.

Link to comment
Share on other sites

Bine Florinache,cum spui tu,discursuri de politician, in cazul de fata tot ce se spune despre aceste masini se spune de bine....,eu sa rezolvproblema in cazul in care mai apare,cea cu releul si sa schimb garnitura aia de la capacul culbutori si sa mai ma lase cu stresul asta,mai mult circul cu masinile unor amici(cielo,logan) si cu o solenza,salut.
Link to comment
Share on other sites

Am comandat garnitura capac culbutori,sa vedem maine cine o pune,am vb. cu cineva dar ma gandesc ca maine cand o sa-l sun poate e ocupat.....,maine este sambata, sa vezi ce o sa ma enervez iar cu masina asta,la service in nici un caz nu ma duc pai ar inseamna sa stau 3 ore si sa le explic tot eu,sa fumeze 10 tigari pana a-si dau seama,nu am chef,dau maine vreo 6-8 telefoane sa vedem, s-o mai vad si pe asta facuta,fenomen de masina,credeti-ma ca eu unu nu am pomenit asa ceva,va salut,cu respect.
Link to comment
Share on other sites

Gata,am schimbat si garnitura,am fost la niste baieti care repara si se ocupa cu dezmembrari opeluri,incalcit motor,trebuie desfacut capacul,zeci de suruburi,piulite,fisele,un surbub aproape de parbriz,greu de desfacut,era bine ca mai desfacuse motor din asta,mai repara la un opel vectra,era mult mai accesibil,mai simplu de umblat,la asta e foarte,foarte greu,dar cu ceva nervi de otel,transpiratie,se rezolva.
Link to comment
Share on other sites

Pentru cultura ta generala motorul este montat asa de in spate ca sa imbunatateasca distributia greutatii. Acesta este unul dintre motivele pentru care BMW-ul este mai manevrabil decat vectra aia cu motorul si cutia montate in botul masinii.

offtopic:

L-ai omorat Cristi :) ...

Sa vezi acum cum o sa caute masini cu motor in habitaclu...

Nu Bogdane...BMW nu a facut inca motorizari plasate in habitaclu...asta daca voiai sa-i acuzi p'aia de la AG ca tu din cauza asta nu manevrezi usor masina....

Apropo de garnitura aia....Se spune ca pe vremuri, motoarele Bugatti nu aveau nici un fel de garnituri....Asa ceva iti trebuie...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Pai ce trebuia Cristi sa faca ditamai namila de motor pt. 150 de cp?ditamai namila greoaie si complicata pana la cer,pt. un filtru de benzina daca nu sa chinuit un mecanic sa mi-l schimbe acum 5 luni de ce era la gura lui nu-ti mai spun,ce sfi la opel e asa mare?e asa complicat?la asta nu ai loc frate sa lucrezi,piesele ingramadite acolo,am ajuns la concluzia ca orice ai schimba la m50,m52 e teroare,nu recomand nimanui sa se duca la un service normal cu un asemenea motor ca a doua oara nu te mai primesc,sa se duca numai la cine e pasionat pt. asa ceva,Danutze cu manevrabilitatea.........,da ma bine s-o lasam asa,de aici pana colo o fi in starea sa ma duca,nu de alta dar eu atat ai cer,atat nu mai mult.
Link to comment
Share on other sites

N-am mai stat sa citesc toate posturile, cand iti ramane semnalizarea aprinsa desfaci capacul de la sigurante si dai un bobarnac la releul inalt negru ... ramane blocat.

Sau daca iti este lene poti sa bati cu palma pe capota in zona panoului de sigurante, merge garantat. E bine totusi sa-l schimbi intr-un viitor apropiat.

Link to comment
Share on other sites

Salut,astazi ca tot a fost vremea frumoasa am zis sa mai sterg un pic motorul(cu manusi chirurgicale ca protectie:) ),am sters si pe acolo pe unde imi cursese un pic de ulei de la garnitura capac culbotori care am inlocuit-o recent,dar,dar am mai observat un pic de ulei, un pic mai jos de garnitura acolo unde pleca evacuarea din motor,acum nu imi dau seama daca era ulei de la garnitira cea veche sau,sau....mai exista vreo garnitura pe acolo?astept un raspuns,va salut,cu respect.
Link to comment
Share on other sites

Chiar ma lasa-ti balta asa?nimeni nu stie?imposibil.......

 

Bogdane..."a lasa"...verb....

Nu mai exista nici o garnitura acolo....exceptand-o pe cea de la chiulasa. Probabil i-a sosit vremea schimbarii...

Manusile alea lasa talc si contamineaza paraflex-ul de la vanos....Un mecanic adevarat lucreaza cu mainile si pieptul dezgolit la asa ceva,...

Vazi ca nu te-am lasa-t?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Tau' pari un baiat bun,de ce nu dai o mana de ajutor?nu uita ca avem masini la fel,bine tu ai usi mai multe.....la masina:),Dane,nu......nu,nu....nu cred ca este garnitura de _chiulasa_,de ce acum vrei sa te joci cu nervii mei?daca e garnitura,nu mai pornea motorul,ajungea apa pe rosu',pompa de apa schimbata,am destul lichid de racire,pare ca functioneaza ok,off,of.....Dane parca imi doresti raul cu masina asta.....prin vestile care mi le dai dar poate sa fie si o mica gluma.....,crezi ca nu mi-am facut destul rau ca mi-am luat-o?eu nu am auzit ca se poate pierde ulei pe la garnitura de _chiulasa_.....,salut,cu respect.
Link to comment
Share on other sites

Pai garnitura de la capac culbutori am schimbat-o sambata,astazi am zis sa mai lustruiesc un pic motorul pt. ca era frumos afara si sa-mi aloc un pic de timp si pt. curatenia masinii......,pe la galeriile de evacuare,cele care pleaca din motor am observat un pic de ulei,acum nu stiu daca este ulei de cand aveam garnitura capac culbutori uzata sau mai are vreo alta garnitura pe acolo,Dan spune ca nu mai exista alta garnitura decat cea de _chiulasa_ dar pe la _chiulasa_ stiu ca nu da ulei dar poate a glumit,o sa mai ma uit zilele astea daca mai se vede ulei pe acolo,astazi am sters bine si se poate observa in zilele urmatoare,dar vroiam sa stiu daca mai poate pierde ulei pe undeva in zona respectiva,Tau' ia lasa un pic glumele si da o ''mana'' de ajutor,esti mecanic am inteles,s-o stiu in regula cand mai ma misc pe aici prin municipiu si prin imprejurimi,eu nu cer la o asfel de masina mai mult,salut.
Link to comment
Share on other sites

Pai garnitura de la capac culbutori am schimbat-o sambata,astazi am zis sa mai lustruiesc un pic motorul pt. ca era frumos afara si sa-mi aloc un pic de timp si pt. curatenia masinii......,pe la galeriile de evacuare,cele care pleaca din motor am observat un pic de ulei,acum nu stiu daca este ulei de cand aveam garnitura capac culbutori uzata sau mai are vreo alta garnitura pe acolo,Dan spune ca nu mai exista alta garnitura decat cea de _chiulasa_ dar pe la _chiulasa_ stiu ca nu da ulei dar poate a glumit,o sa mai ma uit zilele astea daca mai se vede ulei pe acolo,astazi am sters bine si se poate observa in zilele urmatoare,dar vroiam sa stiu daca mai poate pierde ulei pe undeva in zona respectiva,Tau' ia lasa un pic glumele si da o ''mana'' de ajutor,esti mecanic am inteles,s-o stiu in regula cand mai ma misc pe aici prin municipiu si prin imprejurimi,eu nu cer la o asfel de masina mai mult,salut.

 

 

Este ulei scurs de la garnitura schimbata. Sterge bine locul si verifica iar dupa ce mergi cu masina putin. Daca este ulei din nou acolo, inseamna ca mai este o pierdere neremediata.

Nu te mai panica atat ca ai masina care merge...Gandeste-te la aia cu solenze...calibre si alte cazane din astea....pai daca asta este problema la tine, la ei inseamna ca este catastrofa...

Link to comment
Share on other sites

Am sters astazi mai bine acolo,am lustruit acum sa vedem,off topic,un motor de Solenza pe coupeul asta era minune,daca nu era vb. de schimbat ulei,filtre,puteam sa-i sudez si capota la una semenea motor fiabil nu mai era nevoie s-o ridic:),tot ce trebuia sa faci Danutze era sa-mi spui drum bun si km cat mai multi fara stres,mersy Dane de informatie,o sa vad zilele astea daca mai imi face vreo surpriza,te salut.
Link to comment
Share on other sites

Mai, Bogdanele, tu esti un baiat simpatic. Trecand peste greselile tale de ortografie si punctuatie, chiar nu pari a fi un baiat rau. Ai, insa, un foarte mare defect, obsesia pentru Dacia Solenza !!! Nu exista niciun fel de termen de comparatie intre masina ta si o Solenza. Cum naiba sa fie Dacia aia fiabila ?!

 

Bafta ! Sper sa remediezi micile probleme si sa te bucuri de masina si in afara limitelor judetului !

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.