Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

  dextercos320d said:
In concluzie se pot scoate?la ce folosesc?eu credeam ca la oprirea motorului...daca e ok eu mi le scot....am ramas socat cand am vazut ce pot face chiulosei si pistoanelor...

 

In concluzie le scoti sau inlocuiesti galeria cu una noua . probabil daca vor aparea cazuri din ce in ce mai multe pe forum se va constientiza intr-un final problema .Majoritatea merg pe principiul , s-a intamplat altuia , eu am crucea in torpedou si sunt ferit :)

Edited by MYX
Link to comment
Share on other sites

  cristianiorga22 said:
  bolyboly said:
seful de acolo ca patise chestia asta.....dar aluia ii afectase rau de tot motorul...reparatia in jur de 10.000 de euro.......

 

Eu cred ca exagerezi cu pretul asta pentru un motor de e46... :)

Eu merg de 2 saptamani fara o clapeta de acceleratie si credeti-ma nu este nici o problema, poate doar ca mirosul de la evacuare la relanti este mai intepator..... :lol:

Nu exagerez, aluia ii trebuia motor nou si pe afara cam ASA sunt preĂžurile ....doar mina de lucru e 64 euro fĂŁrĂŁ t.v.a

Link to comment
Share on other sites

Pai daca partea de actionare se strica ori partea de vacum cedeaza (furtune sau membrana) ele nu mai sunt deschise in regimul de turatii si practic datorita rezistentei opuse sunt aspirate. Ma gandesc ca aici e principala problema. Trebuie verificat ca furtunele de pe circuitul de vacum sa fie in bune conditii.

 

Eu am scimbat bujiile si curatat acolo clapetele daram vrut sa le scot desi stiam cate ceva....parca mi-e frica acum .... Hai cu Doamne ajuta MYX!

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 2.5d de pe e39 de ce nu are clapete in admisie si cum poate functiona fara acestea??...Cred k si 320d de 150cp si 530d-e39 ar putea merge fara clapete, asta e, poate se pierd 5cp dar nu pierzi 5000eur...daca aveam aceste clapete, le dadeam sigur jos, nu asteptam sa se dea singure jos pe admisia chiulasei! :) Edited by 525D-2002
Link to comment
Share on other sites

 si pe mine ma batea gandul sa le scot... :) desi le-am curatat acu 1 an, pareau ok...

 

totusi, o sa traga masina mai prost fara ele?! am inteles ca in prima faza se aude un sunet de diesel mai pronuntat la relanti...  :)

 

 

 

  dextercos320d said:
da...eu clar le scot...daca sunt pentru controlul emisiilor...rau nu are ce sa faca, ba mai scade rezistenta ce o intampina aerul cand intra in cilindri...le scot cu tot cu capace, le tai cu flexu cu tot cu ax si pun capacele respective inapoi si sanatate

 

daca le dai jos, sa imi zici si mie rezultatul, sunt curios :)

 

 si cea mai tare poza dupa demontarea clapetelor... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  MYX said:
  cristianiorga22 said:
Eu cred ca exagerezi cu pretul asta pentru un motor de e46... :)

Eu merg de 2 saptamani fara o clapeta de acceleratie si credeti-ma nu este nici o problema, poate doar ca mirosul de la evacuare la relanti este mai intepator..... :)

 

adica ai scos-o doar pe cea care a cedat ,nu si restul ?

 

Da am pastrat partea de prindere ca sa nu traga aer fals..... ma rog toate aceste lucruri le-a facut colegul TAU :lol: ... chiar o sa intreb de aceasta problema, aici pe forum la intrebari adresate Bavaria Motors.... sunt foarte curios de raspuns...

Link to comment
Share on other sites

 eu inca nu am facut operatiunea :)

 

aia este o poza de pe un site bmw din UK :lol: (unde s-a executat operatiunea de inlaturare a clapetelor )

 

cred ca axul a ramas, eu personal o sa dau decat clapeta jos(foita de metal, axu ramane ) cel putin asa cred, pana nu demontez nu sunt sigur :)

 

http://i41.tinypic.com/34zykqo.jpg

 

http://i40.tinypic.com/2h2ic5k.jpg

 

adica asa..

 

http://i40.tinypic.com/2l57hv.jpg

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  POIUYT said:
eu inca nu am facut operatiunea :)

 

aia este o poza de pe un site bmw din UK :lol: (unde s-a executat operatiunea de inlaturare a clapetelor )

 

cred ca axul a ramas, eu personal o sa dau decat clapeta jos(foita de metal, axu ramane ) cel putin asa cred, pana nu demontez nu sunt sigur :)

 

Multa bafta...... :)

Link to comment
Share on other sites

pei acel ax, fara tablita, nu mai opune nici o rezistenta la absorbtia aerului...deci , nu mai reprezinta un pericol..insa da ,cred ca pt linistea sufleteasca,mai bine il retezi...

 

eu personal ,cred ca am sa il las(axul) si decat tablita am sa o demontez...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  POIUYT said:
  cristianiorga22 said:
Cu lamaie sau fara????

 

 

nu e cazul, era doar o gluma :) (ma refeream la faptul ca tu , nici nu le-ai scos , nici nu ai pus unele noi...astepti sa iti pice si celelalte... in fine...)

 

Avand in vedere ca atunci cand am descoperit ca una este rupta .. nu era nimeni care sa imi "garanteze" sau care sa fi scos acele tablite( cum nici in momentul acesta nu exista cineva :lol: )... AM MERS PE IDEEA DE A VEDEA COMPORTAMENTUL MOTORULUI FARA O CLAPETA..... urmand apoi sa ma hotarasc ce voi face...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.