Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

tocmai am revenit de la service ( reprezentanta ) si in urma discutiei cu seful de acolo rezulta urmatoarele :

 

- clapetele se pot scoate fara nici un fel de problema si fara nici o pierdere de putere, cuplu etc.........

singura mica diferenta va fi ca la plecarea de pe loc se va sezisa o mica ( aproape nesimnificativa )" lenevie " a motorului.....

 

pe aceasta cale tin sa le multumesc si colegilor care au da acelasi raspuns aici pe forum

 

in cazul in care cineva vrea sa schimbe admisia, o au deja pe cea cu codul nou ( Spania )

mi-a spus si ca aceasta problema nu se poate raporta la regimul de functionare a masinii ci doar la noroc :)

o admisie noua costa in jur de 450 de euro...

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Dar de ce sa demontati galeria si sa smulgeti clapetele, cand problema se poate rezolva ceva mai simplu: scoateti furtunashul de vacum si-l obturati cu un surub sa nu intre mizerie in el si apoi, blocati clapetele pe deschis complet tragand manual de tija exterioara si legati cu o sarma capatul tijei ( in partea unde se uneste cu membrana de vacum ), de suportul exterior al vre unei clapete... sau intepeniti tija cu un colier micut pe care-l montati pe tija, intre suportii acesteia pe care ea culiseaza, si din cauza colierului tija va ramane intepenita cu clapetele blocate pe deschis... :) oricum, pierderea de putin cuplu la turatii mici o sa creasca durata de viata a cuzinetilor, iar ca parte negativa, o sa dea cu putin mai mult fum la acea turatie pt ca NU va mai exista un amestec omogen si implicit va rezulta o ardere incompleta...asta eee, scopul de nu a buli motorul, scuza mijloacele prin care se inlatura acest risc de distrugere al acestuia. :lol:

 

Pai din cate stiu eu ele stau deschis in permanenta si se activeaza prin sistemul de vacum doar pe perioada turatiilor joase si relanti. Chiar si in documentatiile din engleza am citit asta. La inceput asa am fost si eu convins ca asta e modul de functionare cum ai explicat tu dar nu e asa. O sa testez un pic cu furtunul de vacum anulat sa vad diferenta de cuplu. Dupa ma hotarasc ce e de facut schimb sau anulare.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

- clapetele se pot scoate fara nici un fel de problema si fara nici o pierdere de putere, cuplu etc.........

singura mica diferenta va fi ca la plecarea de pe loc se va sezisa o mica " lenevie " a motorului.....

 

pai ori niciun fel ori o mica lenevie ??? :)

 

 

din ce spun toti...se simte acea pierdere. poate nu e deranjanta...dar exista !!! si tot majoritatea spun ca in cateva saptamani nu mai faci diferenta.

Link to comment
Share on other sites

pai asta spun toti :

 

-pierdere la turatii joase >>> conteaza la un diesel

-castig la turatii inalte >>> nu prea conteaza la un diesel.

-cand iei piciorul de pe pedala de acceleratie...nu scade turatia la fel de repede ca si cu clapetele montate.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

The old one is doomed. Asa cum era de asteptat am codul vechi: 7787318

 

Ramane doar sa gasesc una noua in varianta imbunatatita la un pret convenabil.

 

La mine Realoem recomanda codul nou: 11617800577

 

Cum fac sa nu patesc ca cei care aveau pe cutie codul 11617800577 si in cutie piesa avea codul 7787318?? :)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=927538

post-9166-1258989191_thumb.jpg

post-9166-1258989217_thumb.jpg

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

The old one is doomed. Asa cum era de asteptat am codul vechi: 7787318

 

Ramane doar sa gasesc una noua in varianta imbunatatita la un pret convenabil.

 

La mine Realoem recomanda codul nou: 11617800577

 

Cum fac sa nu patesc ca cei care aveau pe cutie codul 11617800577 si in cutie piesa avea codul 7787318?? :)

pai te uiti la cod cind o cumperi.....daca nu e bun o dai inapoi.......sau daca o iei de pe net specifici in mail exact ce vrei

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun pret e de galeie il am de la reprezentanta:1800lei

 

La un magazin mi-au spus 1900lei si la altul 2000lei.

 

Si eu tineam minte 1800; De pe forum am primit mai scump 2000 (vreo 460 euro) dar mai astept o oferta care sper sa fie 360 euro care inseamna 1500 ron.

 

Totul e sa fie codul bun ca altfel nu fac nici o afacere.

Nu ma uitati cu furtunul de vacuum.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/w/141.png

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce sa demontati galeria si sa smulgeti clapetele, cand problema se poate rezolva ceva mai simplu: scoateti furtunashul de vacum si-l obturati cu un surub sa nu intre mizerie in el si apoi, blocati clapetele pe deschis complet tragand manual de tija exterioara si legati cu o sarma capatul tijei ( in partea unde se uneste cu membrana de vacum ), de suportul exterior al vre unei clapete... sau intepeniti tija cu un colier micut pe care-l montati pe tija, intre suportii acesteia pe care ea culiseaza, si din cauza colierului tija va ramane intepenita cu clapetele blocate pe deschis... :) oricum, pierderea de putin cuplu la turatii mici o sa creasca durata de viata a cuzinetilor, iar ca parte negativa, o sa dea cu putin mai mult fum la acea turatie pt ca NU va mai exista un amestec omogen si implicit va rezulta o ardere incompleta...asta eee, scopul de nu a buli motorul, scuza mijloacele prin care se inlatura acest risc de distrugere al acestuia. :lol:

 

Pai din cate stiu eu ele stau deschis in permanenta si se activeaza prin sistemul de vacum doar pe perioada turatiilor joase si relanti. Chiar si in documentatiile din engleza am citit asta. La inceput asa am fost si eu convins ca asta e modul de functionare cum ai explicat tu dar nu e asa. O sa testez un pic cu furtunul de vacum anulat sa vad diferenta de cuplu. Dupa ma hotarasc ce e de facut schimb sau anulare.

 

 

Ideea acestor clapete e super buna, pacat ca e pusa in practica printr-o constructie de mantuiala...poate distruge un motor pe la 200-300k, acesta putand ajunge usor la 500-600k fara reparatii in interiorul lui...

Edited by 525D-2002
Link to comment
Share on other sites

ce rost are sa le mai lasi acolo sa fie o suprafata in plus pe care sa se depuna mazga si sa opuna rezistenta aerului?jos cu ele!Iar vacumul se poate anula direct de la valva electrica care comanda sistemul care se gaseste tot pe adimisie, la fel cum a spus si poiuyt cu un surub :)

 

se vede in poza postata mai sus...

Edited by dextercos320d
Link to comment
Share on other sites

se vede in poza postata mai sus...

sau aici :)

 

http://i469.photobucket.com/albums/rr51/staddly_bear/Fig2.jpg

 

 

eu zic ca cei sceptici sa incerce blocarea vacuumului pt a se convinge daca merita sau nu eliminarea totala a clapetelor :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

"Experienta este un lucru minunat: iti permite sa recunosti o greseala atunci cand o repeti".....

Eu initial aveam una lipsa(am gasit-o rupta) dupa ce mi-a curatat admisia Robert... dupa ce m-am consultat cu TAU si am aflat de experienta neplacuta a lui MYXAGE... am hotarat sa le scot pe toate... zis si facut.... are TAU un filmulet care va va lamuri cum sta treaba cu clapetele respective...

LE: Acum vorbesc din EXPERIENTA :)

Link to comment
Share on other sites

bagi un surub in botul furtunului si totul e ok... :)

 

eu indoi la 180 de grade si leg cu sarma. Trage pe langa flancurile filetului...

 

Mah...voi sunteti chiar seriosi, sau mi se pare?

 

"Experienta este un lucru minunat: iti permite sa recunosti o greseala atunci cand o repeti".....

Eu initial aveam una lipsa(am gasit-o rupta) dupa ce mi-a curatat admisia Robert... dupa ce m-am consultat cu TAU si am aflat de experienta neplacuta a lui MYXAGE... am hotarat sa le scot pe toate... zis si facut.... are TAU un filmulet care va va lamuri cum sta treaba cu clapetele respective...

LE: Acum vorbesc din EXPERIENTA :lol:

 

sa-l dea si alora de la AG...poate isi recunosc greselile si acumuleaza ceva experienta in chestii din astea...

Apropo..care este diferenta sesizata dupa eliminarea panaramelor de flap-uri?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.