Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

sa-l dea si alora de la AG...poate isi recunosc greselile si acumuleaza ceva experienta in chestii din astea...

Apropo..care este diferenta sesizata dupa eliminarea panaramelor de flap-uri?

 

Maine dupa ce o sa merg prin Bucuresti va spun mai multe.... acum.... sincer singura diferenta notabila momentan este ca merg mult mai linistit :) ...

Link to comment
Share on other sites

asa spune lumeaaaaa !!! o accelereaza pana la 100-120 km/h si cand lasa pedala nu mai cade in ture, sau cand ii da a 5'a la 100km/h nu se simte tot asa de bine. multi mai comenteaza si despre temperatura de afara...bla bla bla.

 

 

eu o sa scot 2 clapete si doua las !!! :)

Link to comment
Share on other sites

eu o sa scot 2 clapete si doua las !!! :)

hahahaha......asta e cea mai buna...

 

 

mah,nici la teatru de comedie daca am fii si tot nu ai sa auzi asa replici... :)

 

 

 

hai sa fac un rezumat :

 

1. scoti furtunu de vacuum ,il blochezi, parcurgi 500 de km sa zicem,daca ti se pare ceva schimbat pui furtun la loc

 

2.daca nu ti se pare nimic schimbat ,fie scoti clapetele ,fie le lasi cu vacuumul anulat pt a nu suferii absorbtia lor in motor :)  

 

3. daca totul pare urat si grotesc sau nu ai simtit nici o schimbare fara clapete activate(insa ai ceva pe suflet ca nu e bine fara), atunci schimbi admisia cu una noua si gata, 100 de mii stai linistit... :lol:

 

p.s. mai simplu nu cred ca poate fii...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

la E90 320d aveți idee, e deja admisia nouĂŁ de la E46? e posibil sĂŁ se fi produs E90 cu tipul admisiilor vechi de pe E46?

A mea e de pe la ĂŽnceputuri, februarie 2005.

Oricum o sĂŁ arunc o privire la clapete, sĂŁ vĂŁd ĂŽn ce stare sunt.

 

Din ce s-a discutat pe aici dupa 2004 sau cel tarziu 2005 s-a reproiectat admisia pe E46 deci sigur E90-ul are admisia in toate mintile ei.

Link to comment
Share on other sites

daca gasesc sa o schimb pe a mea nu mai stau pe ginduri......benzina fara doar si poate....pina la urma iesi cam la aceeasi suma in timp din diferenta de piese, consum etc.....

si benzinar e.......benzinar, sa fim seriosi !

 

sau daca trece dracu odata criza asta inventata de " jmekeri " ii mai iau un fratior la diesel :)

 

ma orientez spre e36 M3 :lol:

 

viata e destul de scurta si merita traita la maxim.....

spaniolii au facut o pagina pentru o reclamatie colectiva asupra acestei probleme

http://www.bmwfaq.com/f150/de-interes-para...a-motor-447755/

 

noi pe cind ??????

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

The old one is doomed. Asa cum era de asteptat am codul vechi: 7787318

 

Ramane doar sa gasesc una noua in varianta imbunatatita la un pret convenabil.

 

La mine Realoem recomanda codul nou: 11617800577

 

Cum fac sa nu patesc ca cei care aveau pe cutie codul 11617800577 si in cutie piesa avea codul 7787318?? :lol:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=927538

Nu stiu ce sa mai cred, am verificat si eu codul de bare pe galerie si la mine este 7788194 (data fabricatiei 09/2004), iar pe real oem nu imi apare codul de la admisie cu terminatia asta. :)

Link to comment
Share on other sites

Acum am anulat si eu furtunul de actioneaza clapetele (astfel ramanand pe deschis) ,masina nu are absolut nici o modificare,nici la oprirea motorului, nici la pornire, nici la cuplu sub 2000 ,nici nu coboara din turatii mai greu, nici motorul nu se aude altfel...este fix la fel...deci o sa le scot cu siguranta.. :)
Link to comment
Share on other sites

Mama cati tZarani printre inginerii de la BMW !!! Sa puna ei niste clapete care pot fii aspirate in motor !!! Oare de ce au pus clapetele alea ? Cred ca erau mana'n mana cu cei din service si cu producatorii de piese auto !!!

O sa ii dau in judecata ca ne-au tras clapetele :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa 400 km de mers fara clapetele minune... nu am observat nici o modificare de comportament al motorului... culplul ok la turatii joase, frana de motor ok si nimic altceva prezenatat aici ca efect negativ.....

Sfatul meu pentru cei care inca mai au dubii.... scoteti-le si o sa fi-ti mai linistiti psihic :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa 400 km de mers fara clapetele minune... nu am observat nici o modificare de comportament al motorului... culplul ok la turatii joase, frana de motor ok si nimic altceva prezenatat aici ca efect negativ.....

Sfatul meu pentru cei care inca mai au dubii.... scoteti-le si o sa fi-ti mai linistiti psihic :)

 

 

Degeaba incerci sa faci o fapta buna dand un sfat bun . O sa vina un dobitoc si o sa te linishteasca... " Ce ? Esti tu mai deshtept decat inginerii de la BMW ? Eu nu imi scot clapetele pt ca imi afecteaza consumul, debitmetrul roata de rezerva ii creste tensiunea lu' soacra-mea etc etc ( o sa zica niste aberatii )"... Se intampla des pe forum...

Link to comment
Share on other sites

:lol: :) ......RIN, mai usor cu ...." acuzatiile ".......

daca miine gasim un defect de fabricatie la motor ce facem !!??

anulam motorul !?!?!?

 

daca eu aleg sa cumpar evacuare noua, sunt " dobitoc " !? :)

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.