Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

Ce concluzie se mai poate trage de pe 120 de pagini [www.bmwfaq.com] de discutii despre acest efect !!! Majoritatea covarsitoare a motoarelor care au aspirat acele clapete aveau muuuult sub 100.000km. Majoritatea sau mai bine zis media...duce undeva la 70.000km !!!

Concluzia : materialul din care a fost construit acel ax a fost prost ales. Daca au mai aparut si defecte la prelucrare...acel ax a cedat mai repede.

 

salut m-am uitat aseara la mine si la e46 fabricat in 05/2004 este codul vechi pe admisie...

 

Jacobs spune ca problema apare la masinile cu km sub 100 000.. nu prea se explica aceasta chestie luand in considerare si cazul initiatorului acestui topic (raduradu)....

Link to comment
Share on other sites

drive&desire

initiatorul topicului parca are 3 posturi pe acest forum ! nu am gasit referire la nr. de km !

 

ce am vrut sa spun eu este ca acele axuri defecte ... inevitabil se rup. majoritatea mai devreme de 100.000 km. cum nu sunt toate din acelasi lot...de ex. eu nu imi fac probleme.

 

totusi nu inteleg de ce aceasta problema e mai prezenta in alte tari decit la noi.......ciudat , zau.... :)

 

D.P.M.D.V.

- Primul motiv este ca in Romania majoritatea autoturismelor 320D E46 au peste 200.000km. Acele axuri care sunt predispuse din start la rupere...cad inainte de acesti km.

- Al doilea motiv este faptul ca in Romania sunt de 15 ori mai putine 320D decat in Germania si de 10 ori mai putine decat in Spania. Un caz aici este similar cu 10 cazuri in Spania.

Link to comment
Share on other sites

pai eu am un pic peste 200k km si nu mi s-a intamplat nenorocirea pana acum. cand o sa am chef si timp sigur desfac sa verific cum se prezinta si la mine. pana acum nu am desfacut galeria de admisie si nici nu am curatat egr(am masina de aproape 7ani)- cred ca sunt imbacsite rau la cum citesc pe aici..
Link to comment
Share on other sites

Da, mare noroc a avut (l-am sfatuit sa mearga la biserica :) )

Ce biserica frate . Pocainta direct , un post, o cruce ...Totusi as vrea sa vad cati se mai duc acum si le scot sau schimba.Asta asa ca sunt destule concluzii pe aici . Toma necredinciosul exista oricum :lol:

Link to comment
Share on other sites

stau si ma intreb de ce oare nu vin separat aceste clapete ca sa le putem cumpara dupa P/N ?

de ce am da 17 mil pe toata admisia care le include ?

 

ce sfat imi dati ca vreau sa curat EGR-ul ..... sa curat doar egr-ul sau sa ma bag si la admisie ?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Eu am ĂŽnțeles tot la partea cu demontatul admisiei, scoaterea ansamblului de clapete, dar partea cu anularea furtunului de vacuum nu prea am ĂŽnțeles-o. De ce e nevoie neapĂŁrat de obturarea furtunului de vacuum?

Eu vĂŁd urmĂŁtoarele posibilitĂŁți ca alternative, poate ĂŽmi ziceți voi de ce nu e bine sĂŁ se facĂŁ așa:

1. dacĂŁ se taie axul cu clapetele și se monteazĂŁ ĂŽnapoi motorașele, de ce se mai scoate tija și anuleazĂŁ furtunul de vacuum? s-ar ĂŽnvârti motorașele ĂŽn gol, deci nu ar avea nicio influențĂŁ asupra admisiei.

2.dacĂŁ se taie axul cu clapetele și se monteazĂŁ ĂŽnapoi motorașele, se scoate și tija, de ce mai este necesarĂŁ obturarea furtunului de vacuum?Mecanismul alĂŁ s-ar mișca liber, fĂŁrĂŁ tijĂŁ, deci exact ca la punctul 1, nu ar avea nicio influențĂŁ asupra admisiei.

3.dacĂŁ se taie axul cu clapetele și se monteazĂŁ ĂŽnapoi motorașele, se scoate și tija, de ce mai este necesarĂŁ obturarea furtunului de vacuum?Nu se poate scoate direct furtunul și sĂŁ iasĂŁ aer (vacuum) liber ĂŽn spatele admisiei? este ceva greșit aici?

 

Eu nu știu ce variantĂŁ sĂŁ adopt. Vreau sĂŁ le scot singur, dar la capitolul ĂŁsta sunt nesigur...

Link to comment
Share on other sites

dar de ce va ganditi toti la anularea lor ?

 

nu merge oare sa le sudezi cumva ? sa dai niste puncte de sudura care sa tina ?

sau sa le faca cineva care are posibilitatea la strung mai solide si dintr-o bucata ?

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

In primul rand acelea nu sunt motorase, sunt "lagarele" in care se invart axurile.furtumul de vacum se anuleaza pentru a nu avea pierderi.daca ai lasa furtumul cu capatul desfundat pe acolo va intra aer iar presiunea negativa din instalatia de vaccum va creste.e ca si cum ai scoate chiuveta acasa si ai lasa conductele sa curga apa din ele...trebuiesc obturate...

Se poate si cum spui tu sa rupi clapetele si sa lasi restul mecanismului sa fuctioneze, respectiv capsula pneumatica conectata la vacum si la tijele de actionare a clapetalor, insa nu are rost sa lasi un mecanism sa functioneze atata timp cat nu realizeaza nimic, este bine sa-l deconectezi...

 

PS galeria din pozele lui tau e jale...a mea cand am dat-o jos anul trecut era parfum pe langa aia...parca e un cos de fum...

Eu maine ma apuc sa o dau jos...am sa incerc sa fac un DIY

Edited by dextercos320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.