Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

Cei care lucreaza in agricultura si sunt mecanici priceputi la tractoarele alea vechi de 30 de ani din fostul SMA...probabil ca inca actioneaza ca si acum 40 de ani.

Pe lanul de grau reparau combinele Gloria pe loc :)

Orice curea rupta se refacea cu ceva sarma ''de baloti'' si mai mergea combina 800-900 m.

 

Nu inteleg de ce trebuie schimbate clapetele daca sunt OK ! Daca erau din seriile cu probleme...cedau de mult.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

pei uite ceva concret, am scos clapetele si masina merge identic si la fel, chiar mi se pare ca se infige mai bine(cel putin pt stilul meu de condus) ,consumul parca a scazut :) , motorul se aude bine, se opreste ca si inainte, nu ramane turat sau alte aberatii...am o saptamana si ceva de cand nu mai am treaba cu clapetele , ieri am testat si masina la viteza si se pare ca se duce cel putin la fel in 200+ :lol: ...

 

deci care e faza pt care nu le-ai scoate...?! ca nu te lasa constiinta?!

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Hai sa-ti zic exact, inginereste din punct de vedere al engine control-ului ce rol au acele clapete (swirl control valve) - patent inventat de Siemens Canada.

 

Poate ti se pare dubios ca exista acele 4 clapete pe fiecare galerie, ele fiind mai inainte unite intr-una singura pe care exista oricum clapeta de la EGR.

Acele clapete sunt pentru a creea un vortex de aer la intrarea in cilindru, pentru a imbunatatii amestecul de aer-combustibil si a evita intrarea fluxului de aer direct in motor - reflectandul sub un anumit unghi de incidenta.

Pot fi scoase, neinfluentand negativ motorul.

Posibile urmari dupa ceasta operatiune sunt :

- emisiile vor fi mai ridicate (ai grija la noxe cand mergi la itp) - practic pentru asta au fost gandite

- consumul putin mai ridicat de combustibil.

 

Patent : Context original :

The subject invention is an intake manifold with a swirl control valve assembly mounted to an internal combustion engine. The intake manifold assembly includes a plurality of air intake passages through which air flows to the combustion chambers of the engine. The air flow control valve assembly is mounted within the intake manifold between the intake manifold and the engine. The air flow control valve assembly includes a plurality of valve plates to direct air flowing through the air intake passages. The valve plates are disposed within the air intake passages and are mounted to a common shaft for rotation about an axis. The valve plates rotate between an open position and a closed position. Each of the valve plates has an opening that allows the flow of air through the air intake valve when the valve plate is in the closed position. The opening is configured in such a manner to direct the flow of are through the air intake passage. The size and position of the opening in each of the valve plates is arranged and configured to create a predetermined flow of the air into the combustion chamber to promote efficient combustion of the air fuel.

Link to comment
Share on other sites

Cei care au avut clapete blocate/lipsa/stricate...CLAR ca nu o sa simta diferente :)

 

Cei care nu simt o diferenta...ori asa sunt ei ori au condus ''la consum'' sau subturat inainte.

 

Cei care sunteti convinsi ca orice motor care are aceste clapete o sa aspire suruburile/clapetele/axul/etc...va inselati. Nu exista o statistica pana in acest moment, dar probabil orice service de reprezentanta poate sa spuna cati proprietari de aceste BMW cu sistemul acesta nefericit de clapete au fost la ei la constatare/diagnosticare.

Link to comment
Share on other sites

Jacobs : asa cum am scris mai sus nu exista o diferenta in functionarea motorului prin excluderea acestora (ti-o spun bazandu-ma pe date si informatii foarte concrete). am intrebat pe cei care se ocupa de aceasta strategie software si hardware si am obtinut raspunsul cat se poate de clar pe care l-am scris in postul anterior.

singuru lucru influentat este cresterea emisiilor (pentru acest lucru au fost si introduse aceste swirl valves) si consumul FOARTE putin va fi mai mare (insesizabil).

nu va asteptati sa primiti un raspuns la fel de exact de la bmw deoarece ei is specializati in mare parte pe vanzari si/sau montari/demontari de piese.

raspunsul meu este direct de la cei care se ocupa cu dezvoltarea de motoare/parti ale acestora - soft si hard.

 

rog sa nu se mai faca afirmatii nefondate si bazate pe presupuneri care dezinformeaza lumea.

recunosc ca si mie mi s-a parut aberanta eliminarea pana azi cand am aflat ce-i cu aceste clapete, dar acum dau dreptate la cei care le-au eliminat.

au scapat de un stres si trebuie sa aiba grija eventual la ITP, dar sigur nu-s abateri mari.

Link to comment
Share on other sites

Cei care au avut clapete blocate/lipsa/stricate...CLAR ca nu o sa simta diferente :lol:

 

Cei care nu simt o diferenta...ori asa sunt ei ori au condus ''la consum'' sau subturat inainte.

Cei care sunteti convinsi ca orice motor care are aceste clapete o sa aspire suruburile/clapetele/axul/etc...va inselati. Nu exista o statistica pana in acest moment, dar probabil orice service de reprezentanta poate sa spuna cati proprietari de aceste BMW cu sistemul acesta nefericit de clapete au fost la ei la constatare/diagnosticare.

 

Esti haios :) .....tine-o tot asa....

Link to comment
Share on other sites

Cei care sunteti convinsi ca orice motor care are aceste clapete o sa aspire suruburile/clapetele/axul/etc...va inselati. Nu exista o statistica pana in acest moment, dar probabil orice service de reprezentanta poate sa spuna cati proprietari de aceste BMW cu sistemul acesta nefericit de clapete au fost la ei la constatare/diagnosticare.

Probabil ca glumesti, ai impresia ca BMW furnizeaza munitie gratis la cei care vor despagubiri, au deschis si deschid procese ?

Link to comment
Share on other sites

Cei care au avut clapete blocate/lipsa/stricate...CLAR ca nu o sa simta diferente :lol:

 

Cei care nu simt o diferenta...ori asa sunt ei ori au condus ''la consum'' sau subturat inainte.

Cei care sunteti convinsi ca orice motor care are aceste clapete o sa aspire suruburile/clapetele/axul/etc...va inselati. Nu exista o statistica pana in acest moment, dar probabil orice service de reprezentanta poate sa spuna cati proprietari de aceste BMW cu sistemul acesta nefericit de clapete au fost la ei la constatare/diagnosticare.

 

Esti haios :) .....tine-o tot asa....

 

nu ai inteles nimic. simplific >>> daca ai condus sportiv masina SI inainte de a elimina clapetele o sa simti diferenta. absolut toata lumea a simtit diferenta.

varianta a doua ai bold'uit tu mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Cei care au avut clapete blocate/lipsa/stricate...CLAR ca nu o sa simta diferente :)

 

Cei care nu simt o diferenta...ori asa sunt ei ori au condus ''la consum'' sau subturat inainte.

Cei care sunteti convinsi ca orice motor care are aceste clapete o sa aspire suruburile/clapetele/axul/etc...va inselati. Nu exista o statistica pana in acest moment, dar probabil orice service de reprezentanta poate sa spuna cati proprietari de aceste BMW cu sistemul acesta nefericit de clapete au fost la ei la constatare/diagnosticare.

 

Esti haios :) .....tine-o tot asa....

 

nu ai inteles nimic. simplific >>> daca ai condus sportiv masina SI inainte de a elimina clapetele o sa simti diferenta. absolut toata lumea a simtit diferenta.

varianta a doua ai bold'uit tu mai sus.

 

Care toata lumea??? simplificat te rog... asa ca pentru mine te rog :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de 2-3 de aici de pe forum :)))))))))))))) Acum m-am prins ca voi va credeti unicii posesori de e46 diesel din lume.

Cea mai tare poanta !!!! #1 / 2009

Va felicit !

 

trebuiue facut un topic separat pentru unii care sunteti unici !!!!

 

 

DOAMNE !!! gugale DuOAMNE !!!

Link to comment
Share on other sites

cristianiorga22

 

pe acest topic 100 % din cei [un E46] care au eliminat clapetele ... nu au simtit diferente !!! corect ? :)

 

cel putin pe www.bmwfaq.com 90 % [dar din cateva sute de E46] din cei care au eliminat clapetele...au simtit diferentele !!!

 

la asta ma refeream !

 

si le repun aici :

-cuplul nu mai este acelasi la turatii joase si la turatii inalte.

-turatia nu mai scade la fel de rapid dupa ce iei picorul de pe pedala.

 

-majoritatea celor care au avut probleme au avut in jur de 70.000-80.000. <---

 

 

asta am scris mai demult

-unii nu stiu spaniola [si traiesc in spania]

-altii traiesc in romania...dar nu citesc.

Link to comment
Share on other sites

:) Lamuriti-ma si pe mine va rog frumos, cei care ati demontat sau stiti mai bine, masina mea (318d din 09/2004 cutie viteze manuala) are sau nu nenorocitele de clapete? Pe real oem am gasit urmatoarele:

 

1).E46 318d Intake manifold AGR without flap control-For vehicles with Automatic transmission = No S205A=No 01 111617800578

 

2).E46 318d Intake manifold AGR with flap control-

For vehicles with

Automatic transmission

S205A=Yes 111617800577

3). Am dat capacul de la motor jos si pe galeria de admisie am urmatorul cod: 7788194

 

Sincer nu stiu ce sa mai cred, astept niste lamuriri din partea voastra!

Link to comment
Share on other sites

salutare

vineri am citit prima oara acest topic si am aflat despre aceasta problema iar sambata am eliminat clapetele. Am un e 46 din 2002 320d remapat la 185 de cai. Masina are 179000KM si cel putin la a mea se simte diferenta - merge un pic mai bine, numai ca eu am curatat si galeria de admisie respectiv EGR-ul, acesta din urma era incredibil de murdar, era practic blocat pe inchis si era plin de depuneri. Am folosit decarbusolv si niste spray-uri pentru curatat frane, ambreiaje etc. Clapetele erau la randul lor de trei ori mai groase de la depuneri insa nu prezentau niciun semn ca sunt pe cale sa cedeze dar le-am eliminat oricum. Toata operatiunea am facut-o singur la un service ce apartine clubului unei alte marci de masini si am stiut ce sa fac datorita acestui topic si pe aceasta cale tin sa va multumesc. Nu mi se pare ca la turatii mici a scazut cuplul, nu scoate nici fum, nimic de rau. Sunt foarte multumit

Link to comment
Share on other sites

Jacobs zice: 100% din cei de aici care au eliminat clapetele.....

pai 100% din 4-5 , cel mult 10 ???????????

pina acum nu am vazut mai multi.......

ai facut o comparatie de........dar mai bine lasa

 

unii nu stiu spaniola, desi traiesc in Spania......generalizezi deja , ai ceva de spus, spune-o aici in fata tuturor.....cine, cum , unde....

si eu am impresia ca unii sunt plini de figuri....mecanice desigur.... si ca sufera de exces de zel....si ca, nu mai zic ca imi iau ban

 

in Spania fiecare posesor de e46 diesel isi curata admisia si inlocuieste clapetele. e o manie aici ''operatiunea'' asta :lol:

:)

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Jacobs zice: 100% din cei de aici care au eliminat clapetele.....

pai 100% din 4-5 , cel mult 10 ???????????

pina acum nu am vazut mai multi.......

ai facut o comparatie de........dar mai bine lasa

 

unii nu stiu spaniola, desi traiesc in Spania......generalizezi deja , ai ceva de spus, spune-o aici in fata tuturor.....cine, cum , unde....

si eu am impresia ca unii sunt plini de figuri....mecanice desigur.... si ca sufera de exces de zel....si ca, nu mai zic ca imi iau ban

 

in Spania fiecare posesor de e46 diesel isi curata admisia si inlocuieste clapetele. e o manie aici ''operatiunea'' asta :)

:)

 

inca nu ai inteles nimic. pentru tine o sa fac desene :lol:)))))))

 

hai spune ce ai vrut mai sus. nu ma face curios !!! ce mezcla ai facut ? ce ai vrut sa iese ? unul mai sus ofera compot in loc de argumente. tu ce oferi ?

nu mai da reply ca nu te pricepi. incepe un text simplu, chiar fara titlu.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

era greu sa dai totusi un indiciu pana te intorci ? :)))))))))))) vad ca ai timp de scris...:)

 

forumul asta e despre discutii nu despre enigme :lol:

rebus si integrame gasim pe google

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.