Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Asta am gasit pe modelul 318d - din 2004-05 http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Tour...t_flap_control/

 

 

 

Fata de codul de pe 320d, difera fix ultima cifra - http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Tour...h_flap_control/

Aceleasi coduri sunt si pentru masina mea (318d din 09/2004 cutie viteze manuala) are sau nu nenorocitele de clapete? Pe real oem am gasit urmatoarele:

 

 

1).E46 318d Intake manifold AGR without flap control-For vehicles with

 

Automatic transmission = No S205A=No 01 111617800578

2).E46 318d Intake manifold AGR with flap control-

 

For vehicles with

Automatic transmission

 

S205A=Yes 111617800577

 

3). Am dat capacul de la motor jos si pe galeria de admisie am urmatorul cod: 7788194

Nelamurirea mea este de ce pe capacul motorului este un cod iar pe real oem este cu totul alceva. :)

stai linistit,nu ai clapete: ffindca s-a schimbat codul 7788194 a devenit 7800578

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Puneti mana si scoateti alea de acolo fara regrete...nu stati prea mult pe ganduri, nu asteptati simptome caci ele nu vor aparea, totul se desfasoara atat de brusc ca nici nu va dati seama.

Efectele le puteti vedea singuri mai jos. Scuze pentru calitatea imaginilor, dar nu am avut decat telefonul la indemana.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=155931

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=155932

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=155933

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=155934

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=155935

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=155936

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...t&id=155937

 

Mai mult de atat ce as putea sa mai spun....va las pe voi sa trageti concluziile...

Link to comment
Share on other sites

Puneti mana si scoateti alea de acolo fara regrete...nu stati prea mult pe ganduri, nu asteptati simptome caci ele nu vor aparea, totul se desfasoara atat de brusc ca nici nu va dati seama.

Efectele le puteti vedea singuri mai jos. Scuze pentru calitatea imaginilor, dar nu am avut decat telefonul la indemana.

 

Mai mult de atat ce as putea sa mai spun....va las pe voi sa trageti concluziile...

 

Eu nu am scos clapetele si nu am regrete. Si nici nu intentionez sa le scot desi ma apropii de 170.000 km.

Si imi asum riscul de 3% sau cat o fi sa se rupa.

 

O galerie costa aproape 380 si cu 400-500 euro imi cumpar alt motor cu acte probabil. Nu m-am interesat dar cred ca pe aici se invarte un motor SH.

 

PS: Nu exclud nici varianta cumpararii unei galerii noi reproiectate.

Link to comment
Share on other sites

bolyboly si jacobs, in italia pe la dezmembrari cam asa bate un motor de bmw e46 500-700 euro, vorbesc de un motor cu ceva km, minim 120.000-150.000km fara acte.

 

Daca nu puneai nr de km nu dadeam acest reply !!!

In Spania nu gasesc un diesel de 150CP de 4-5-6 ani si cu 2000.000km sub 2000 euro !!!

 

Ce motor e ala cu 500-700 euro ??? Pe bune !!! Cu cat e mai bun decat ala pe care il inlocuieste ? :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut nevoie la un moment dat de o piesa de motor de renault (pompa de apa sh). Si vanzatorul a zis ca nu imi vinde piesa ca avea speranta sa vanda motorul cu totul cu 300-400 euro si nu dorea sa il descompleteze. (poate si mai putin - cumparator sa gaseasca)

 

Si dupa o luna mi-a dat mie pompa de apa si unui prieten chiulasa ca nu a reusit sa gaseasca cumparator. Cel care a cumparat chiulasa imi spunea cat de rau ii pare ca a desfacut motorul ca arata impecabil (toate supapele caramizii - arata ca nou). Vanzatorul 1 data la 2 luni maxim vine cu un tir cu motoare (e specializat ca sa zic asa-nu prea aduce decat motoare). Si cum bmw-ul nu e ca renault si intamplarea a avut loc in urma cu 5-6 ani am zis si eu 400-500 euro. (poate o fi un pic mai mult).

 

Sunt o gramada de useri care vand motoare/piese sh pe aici - daca nu e asa pot sa ma contrazica. E decizia fiecaruia daca vrea sa dea 2000 euro minim pe o reparatie sau sa cumpere un motor cu totul de pe o masina avariata.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Din ce retin eu doar E46 au fost. Probabil 1 la 1.000.000 de masini o fi si E90. Dar nu merita. Eu caut acum o galerie de E60 sau E87 SH sa scap de grija.

Nu am gasit noua cu conditia sa fie de 4,5 mm axul.

 

De ce nu renunti la clapete?..... asa nu mai ai nici o grija.

Sau poti incerca sa mergi fara ele o saptamana si te convingi daca merita sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Din ce retin eu doar E46 au fost. Probabil 1 la 1.000.000 de masini o fi si E90. Dar nu merita. Eu caut acum o galerie de E60 sau E87 SH sa scap de grija.

Nu am gasit noua cu conditia sa fie de 4,5 mm axul.

 

De ce nu renunti la clapete?..... asa nu mai ai nici o grija.

Sau poti incerca sa mergi fara ele o saptamana si te convingi daca merita sau nu.

 

S-a discutat in primele pagini de ce. Daca erau inutile nu le mai punea producatorul acolo. Fara ele amestecul nu este optim. In loc de 100% e 95%. Evident ca nu simti nimic cand mergi cu masina. Nu are rost sa ma conving - stiu asta si fara sa le scot.

 

Eu nu le scot; In cel mai bun caz le inlocuiesc cu modelul nou de pe E60, E61 sau E87. Daca nu gasesc - las galeria veche nemodificata.

Link to comment
Share on other sites

Pai e ca si cu as reface curba de putere a motorului (remapare) si as pune in loc de 150 CP 151CP. Crezi ca ai sesiza vreo diferenta? Eu sunt convins ca nu.

Din acest motiv nu ma astept sa sesizez vreo diferenta din simplul motiv ca amestecul nu e optim. Diferenta este - dar prea mica. Pe un tester de putere s-ar vedea. Soferul nu o sesizeaza decat daca e <5-10%.

 

Nimeni din cei care au renuntat la clapete nu a facut un astfel de test. (inainte si dupa modificare). Acolo s-ar vedea.

Sau daca nu se vede nici acolo se vede la consum.

 

Am invartit suficient la dacie jigloarele ca sa stiu ca cea mai mica modificare duce la modificarea parametrilor de functionare a motorului. Cine imi spune mie ca merge masina la fel cu si fara clapetle alea.... :)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Cand am scris cu cateva pagini mai inainte opiniile si concluziile celor [din Spania] care au eliminat clapetele si am tras concluzia ca ''exista o diferenta de putere si comportament mai ales pana in 2000rpm'' era sa ma luati la bataie.

Sigur masina nu sufera si 100% nu o sa afecteze ceva din functionarea ei.

Dupa 2 saptamanii fiecare sofer se obisnuieste si nu mai poate sa faca comparatia ''inainte si dupa''

Link to comment
Share on other sites

Cand am scris cu cateva pagini mai inainte opiniile si concluziile celor [din Spania] care au eliminat clapetele si am tras concluzia ca ''exista o diferenta de putere si comportament mai ales pana in 2000rpm'' era sa ma luati la bataie.

Sigur masina nu sufera si 100% nu o sa afecteze ceva din functionarea ei.

Dupa 2 saptamanii fiecare sofer se obisnuieste si nu mai poate sa faca comparatia ''inainte si dupa''

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.