Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

revin, am schmbat bujiile, filtru epurator, bineinteles ca a trebuit sa dau jos admisia, intrebarea mea este de ce nu vrea sa treaca peste 3000rpm, cand ajunge la 3000rpm cu motoru cald ii da in nas. a facut asta de cateva ori si mi-a luat si contactul apoi, noroc ca nu aveam viteza, si a trebuit sa repornesc motorul! eu cred ca am strans bine egr, dar banuiala mea, este ca scapa pe undeva presiunea facuta de motor, inainte de a face aceste operatiunii la motor nu imi facea asa ceva, mergea perfect. sa nu fi strans bine suruburile de la admisie? adv ca ieri au fost cam -5 -8 grade afara si nu mai simteam puterea cu care strang, ideea este ca ele suruburile se tot strangeau.

 

ce poate fi?

 

poze cu admisia mea, cat de murdara era si cu egr.

post-29143-1264156278_thumb.jpg

post-29143-1264156285_thumb.jpg

post-29143-1264156290_thumb.jpg

post-29143-1264156298_thumb.jpg

post-29143-1264156304_thumb.jpg

post-29143-1264156309_thumb.jpg

post-29143-1264156315_thumb.jpg

post-29143-1264156323_thumb.jpg

post-29143-1264156331_thumb.jpg

post-29143-1264156338_thumb.jpg

post-29143-1264156343_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

revin, am schmbat bujiile, filtru epurator, bineinteles ca a trebuit sa dau jos admisia, intrebarea mea este de ce nu vrea sa treaca peste 3000rpm, cand ajunge la 3000rpm cu motoru cald ii da in nas. a facut asta de cateva ori si mi-a luat si contactul apoi, noroc ca nu aveam viteza, si a trebuit sa repornesc motorul! eu cred ca am strans bine egr, dar banuiala mea, este ca scapa pe undeva presiunea facuta de motor, inainte de a face aceste operatiunii la motor nu imi facea asa ceva, mergea perfect. sa nu fi strans bine suruburile de la admisie? adv ca ieri au fost cam -5 -8 grade afara si nu mai simteam puterea cu care strang, ideea este ca ele suruburile se tot strangeau.

 

ce poate fi?

 

poze cu admisia mea, cat de murdara era si cu egr.

 

Ai conectat furtunele de vacum asa cum trebuie? Sunt vre-o 4 furtunase desfacute, le-ai pus unde trebuie, nu ai incurcat pzitia lor?

 

Aveai niste conectori pe la senzori, inainte sa montezi ai facut conexiunea la toti?

 

Verifica inca odata toate mufele si toate furtunasele sa fie puse corect.

 

Nu stiu cum ai rezistat la temperatura asta sa muncesti pe motor atata timp.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

salutare!im legatura cu faimoasele clapete de la galeria de admisie!Am un bmw 320 D din 2004 si acum un am eram la un semafor in ct si cand am plecat de pe loc am auzit o batie la motor am smtit la pedala ca scazuse puterea motorului si sunetul era constant am traspe dreapta am oprit si nu stiam ce are!a doua zi am mers la BMW Constanta au desfacut galera de admisie si era sarit clapetul numarul 2 in cilindru!am rez tot cu o suma de 4000 ron masina avea 130000km reali!oricum cand cade un clapet se produce o stricaciune mare :) clapetul nu te anunta cade cand vrea el! am schimbat galeria,garnitura _chiulasa_,4 supape,pe care le indoise si simeringurile la supape plus prezoanele la _chiulasa_ pe care esti obliat de garantie sa le schimbi!oricum nu stiam de problema asta dar dupa ce sa intampat am auzit mai multe cazuri la motoare de 2000D
Link to comment
Share on other sites

ma scuzati de raspunsul asa tarziu, dar sa stiti ca am legat senzorul de presiune, am legat furtunasul de la EGR, am legat bine furtunul grosul care intra in EGR, si cel care iese. Ceea ce cred ca nu am facut bine, este ca din cauza frigului nu stiu daca am strans destul de tare suruburile de admisie. Ce furtunuri de turbina, ca nu umblasi acolo. Fenomenu e in felul urmator: in a 3 peste 2900-3000-3100rpm nu vrea sa treaca (a-4-a la fel si a-5-a la fel), si daca vreau sa ii dau talpa, ii da in nas, si apoi imi opreste motoru.

 

Cum am lucrat la temperaturile alea? Simplu, foarte multi nervi si patos. La mine daca nu merge ceva ok, lucrez pana lesin. Nu ma laud, dar nu suport sa las treaba pe jumate. Adevaru ca vineri sambata duminica, am vrut sa umblu dar chiar nu am putut, a fost foarte foarte frig in jur de -12 grade, si nu am putut, am last-o asa, ca daca erau vre-o -5 grade ma apucam de ea.

 

Motivul pentru care se comporta masina asa nu l-am aflat, tin sa precizez ca doar de cand i-am dat admisia jos si i-am curatat EGR, admisia, i-am schimbat fitlru epurator, am deconectat senzorul de presiune din admisie, am deconectat EGR, am deconectat pompa de inalta presiune (doar mufa din dreapta dinspre habitaclu), si am deconectat injectoarele.

 

Ceea ce va intreb, daca senzorul de presiune din admisie, nu mai fuctioneaza corect poate aparea o asemenea manifestare din partea masini? Totu e conectat exact asa cum trebuie. Sa se fi oxidat vren contact pe la vre-o mufa?

 

Ieri cand am mers cu masina, mi-a facut acelasi lucru, numai ca mi-a aprins in bord si DDE, dar tin sa precizez ca masina la relanti merge ok, numai cand incerc sa depasesc 2800-3000rpm face urat. Intuitiv cred ca scapa de undeva presiune, doamne ajuta sa nu fie ceva stricat.

 

Am pus-o pe tester joia trecuta si mi-a aparut, ca eroare asa: 1. Bujie 1-2 - neconectate sau nu le vede, ceva de genu asta, si lipsa comunicare releu bujii ( zicea ceva de cablu, acum ca o fi de la mufa care intra in el, sau care iese din el, adica fisele bujii sau ce iese, sau siguranta de 100A ). Nu inteleg, bujiile 1-2 nu merg, dar 3-4 merg? adica releu merge jumate, sau chiar e vreun fir intrerupt? Cine stie sa imi zica,va rog zice-ti.

 

Rugaminte, vreau sa ajung la releu de bujii, si nu mai stiu, era 1 link pe undeva, va rog ajutati-ma si postati aci linku, mersi mult.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

adica sa dai releu jos, trebuie neaparat masina pe elevator nu? dar releu ca pozitie unde e situat? la restul intrebarilor ma poti ajuta cu 1 raspuns?

 

va rog si linku in care se vrb de siguranta de la releu de bujii din torpedou, ca sa o verific si pe aia. multumesc.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

poti sa mai verifici cand schimbi releul ..(daca il schimbi) garniturile de la galerie..acelea portocalii vezi poate a cazut vre-una ..sau mai sunt si alea rotunde de pe suruburile de la jumatatea admisiei....poti sa mai verifici si mufa din spate de la admisie.....
Link to comment
Share on other sites

eu am un 330d din 2004 din partea eu va incurajez sa scapatzi de clapete. eu am 10.000 de km facutzi fara ele shi nu exista nici o diferenta cu ele sau fara ele. am demontat eu colectorul dupa forumul spaniol shi am dezactivat si EGR asa nu o sa intre porcaria aia in motor.
Link to comment
Share on other sites

am demontat eu colectorul dupa forumul spaniol shi am dezactivat si EGR asa nu o sa intre porcaria aia in motor.

masina mea fara EGR activ, in a-3-a,4-a,5-a,6-a si in blana se duce mai greu...am testat de cateva ori, cred ca nu se merita sa il dezactivezi... :)

 

Sigur nu ti-a scazut consumul din cauza ca ai schimbat termostatul pe EGR si acum motorul se incalzeste mult mai repede???

 

 

nu din cauza asta a scazut, termostatul l-am rezolvat inaintea clapetelor.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt coerent in ceea ce spun; Dar daca cei la care am apelat nu imi garanteaza ca axul are 4,5 am zis clar ca nu dau banii. Nici de la reprezentanta nu mi-au garantat (au zis ca imi furnizeaza piesa care trebuie si trebuie sa o inghit ca atare) si grozadan a zis initial ca pentru 20 de euro in plus in garanteaza - dupa care a retras si el oferta spunand ca nu poate sa imi garanteze.

Asa ca am trecut la urmatoarea optiune: cupar sh aceeasi piesa doar cu codul pe care l-am solicitat de prima data (cu ax de 4,5 fabricata pentru model >2005). Nu are aceste caracteristici - nu dau banii pe ea.

 

Daca nu gasesc, evident voi ramane cu galeria mea pe care nu o voi modifica; nu e un capat de tara. Din punctul meu de vedere clapetele respective se rup din 2 motive:

1. Mazga din jur le face sa lucreze fortat inducand tensiuni mai mari decat s-a anticipat (de asta pot sa am grija sa o curat)

2. Reglajul vacuumatic nu functioneaza si raman pe pozitia inchis - moment in care depresiunea creeata de pistoane le indoaie; nu mai retin exact unde - dar am vazut o poza elocventa postata de un utilizator; Rezolvarea ar fi verificarea - inlocuirea furtunelor, mecanismului de reglaj + membranei vacuumatice.

 

Daca 1 poate fi controlat - 2 nu poate fi; Daca miine se strica membrana de vaccum clapetele sunt in pericol sa se rupa. Motiv pentru care as fi vrut ax de 4,5 care pana acum nu s-a rupt la nici o masina 320 dupa luna a6-a 2005. (E90 adica).

Link to comment
Share on other sites

Daca nu gasesc, evident voi ramane cu galeria mea pe care nu o voi modifica; nu e un capat de tara. Din punctul meu de vedere clapetele respective se rup din 2 motive:

1. Mazga din jur le face sa lucreze fortat inducand tensiuni mai mari decat s-a anticipat (de asta pot sa am grija sa o curat)

2. Reglajul vacuumatic nu functioneaza si raman pe pozitia inchis - moment in care depresiunea creeata de pistoane le indoaie; nu mai retin exact unde - dar am vazut o poza elocventa postata de un utilizator; Rezolvarea ar fi verificarea - inlocuirea furtunelor, mecanismului de reglaj + membranei vacuumatice.

 

vad ca esti plin de teorie :) stii tot ce trebuie , mm , ax , motivele defectului . Multi de aici vb din experienta , adica motoare stricate asa ca demagogia asta cu montat , demontat , modificat , schimb , nu schimb , nu ma intereseaza, Bmw stie mai bine , e doar pe portofelul tau . Daca tu-ti permiti e ok .

Link to comment
Share on other sites

2. Reglajul vacuumatic nu functioneaza si raman pe pozitia inchis -

 

 

pt cunostintele tale, daca vaccumul nu lucreaza , ele raman pe deschis, daca vaccumul lucreaza dar aiurea, ele raman pe inchis... :)

 

eu zic ca mai bine iei una sh cu 4.5mm si schimbi clapetele actuale cu cele de 4,5mm..simplu nu?! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.