Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

cristi ... am doua intrebari pentru tine :

1. de ce au pus cei de la BMW acel mecanism cu clapete ? care este scopul ?

2. ce efecte asupra cuplului motor [creste/scade] exista la turatii pana in 2000-2200rpm ? <--- cu clapetele functionale

2.1 ce se intampla cand iei piciorul de pe acceleratie la 3500-4000rpm cu clapetele ''extirpate'' :) ? <---intrebare complementara.

 

1. Daca tu ai ajuns sa ma intrebi pe mine un oarecare utilizator de BMW acest lucru.... imi dau seama ce raspuns ai primit de la cei in cauza si anume specialisti BMW

2. Eu de cand am masina nu am vazut nici o modicare la turatii 2000 2200 rpm nici inainte si nici dupa ce am scos clapetele

3. Scade usor in turatie si imi suiera superb turbina :lol:

 

Pentru cultura ta generala...BMW a pus acel sistem cu clapete pentru a reduce noxele sub 2000-2200rpm. Calculatorul masinii nu stie ca acele clapete nu mai exista. Citeste pe internet cand/cum se deschid/inchid acele clapete. Cine comanda acele clapete si altele.

Pe forumurile unde am citit despre aceste ''extirpari'' ale clapetelor...aproape toti spuneau ca turatia scade mai incet dupa ce ridica piciorul de pe pedala de acceleratie.

 

D.p.m.d.v. nu o sa simta diferentele in practica cei care conduc asa mai ''linistit'' un 320D 150CP.

 

POIUYT, zgomotul ala care il auzeai in filmuletul pus de mine, in care ai zis ca e o rola dusa, e de fapt de fulie......si e doar 500 euro :)

 

ce ai patit ? ce fulie ?

Link to comment
Share on other sites

POIUYT, zgomotul ala care il auzeai in filmuletul pus de mine, in care ai zis ca e o rola dusa, e de fapt de fulie......si e doar 500 euro :)

daca e fulia vibrochen (cea de la arbore), nu poate fi 500 de euro decat daca iei 2 si originale. La Groza Dan am intrebat eu pentru mine, dar e aceeasi fulie ca la E46 320d, era undeva la 960lei acum vreo 3 luni.

Dar am luat pe producator Vaico la 550lei.

Link to comment
Share on other sites

POIUYT, zgomotul ala care il auzeai in filmuletul pus de mine, in care ai zis ca e o rola dusa, e de fapt de fulie......si e doar 500 euro :lol:

ti-o dau eu cu 7 mil corteco :) apropo, daca pui producator sa nu pui decat corteco ,altceva nu se merita, cad mult mai repede, iti spun din experienta... :)

Link to comment
Share on other sites

POIUYT, zgomotul ala care il auzeai in filmuletul pus de mine, in care ai zis ca e o rola dusa, e de fapt de fulie......si e doar 500 euro :)

ti-o dau eu cu 7 mil corteco :D apropo, daca pui producator sa nu pui decat corteco ,altceva nu se merita, cad mult mai repede, iti spun din experienta... :)

ce fulie ai avut de ti-a cazut mult mai repede? Ai avut si Vaico? ca m-ai facut curios... :lol:

A mea are vreo 15.000km, inca se invarte bine :)

Corteco am auzit si eu ca sunt buni.

Link to comment
Share on other sites

Dar am luat pe producator Vaico la 550lei.

 

 

o sa te tina o viata :) sper sa nu am dreptate... :lol:

 

 

mie imi suna a rola :)

 

ce fulie ai avut de ti-a cazut mult mai repede? Ai avut si Vaico? ca m-ai facut curios... :)

 

 

am avut doua vaico cazute in garantie la acelasi client... :)

am mai avut una pe topran. :D

 

p.s. problema lor era ca se descentrau , pe partea de mijloc unde se unea cauciucul turnat cu fierul si bateau la ralanti...

 

am vandut 4-5 corteco, nici o problema, d-aia le recomand.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

pai da curelele jos si invarte de role, daca se invart aiurea si "vajaie" fara sa opuna o oarece rezistenta la invartit atunci e din role, daca nu , e din fulie sau rulmenti compresor ,ori pompa servo,ori rulment alternator... :) Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

POIUYT ma refeream ca am schimbat galeria de admisie acum 30000 de mii de km se poate sa mi cada si asta repede ??? la ce sa ma astept sau sa stau 100000de km fara probleme ...ca in rest stiu eu la ce sa ma astept sa mi cada la masina ....m s de sfat
Link to comment
Share on other sites

POIUYT ma refeream ca am schimbat galeria de admisie acum 30000 de mii de km se poate sa mi cada si asta repede ??? la ce sa ma astept sau sa stau 100000de km fara probleme ...ca in rest stiu eu la ce sa ma astept sa mi cada la masina ....m s de sfat

Ce galerie de admisie ai pus? cu acelasi cod? ca au aparut unele cu diametrul axului de 4.5mm in loc de 4mm, si clapetele au marginea cauciucata...

Link to comment
Share on other sites

pai ei cam 100 de mii le recomanda ca si durata de viata, cel putin asa am citit pe net.

 

Ce galerie de admisie ai pus? cu acelasi cod? ca au aparut unele cu diametrul axului de 4.5mm in loc de 4mm, si clapetele au marginea cauciucata...

 

cica mai toate vin cu 4mm deci pe cod vechi, poate la fabrica din De sa iti iei asa ceva... :)

Link to comment
Share on other sites

pai ei cam 100 de mii le recomanda ca si durata de viata, cel putin asa am citit pe net.

 

Ce galerie de admisie ai pus? cu acelasi cod? ca au aparut unele cu diametrul axului de 4.5mm in loc de 4mm, si clapetele au marginea cauciucata...

 

cica mai toate vin cu 4mm deci pe cod vechi, poate la fabrica din De sa iti iei asa ceva... :)

nu stiu ce galeriam am pus nu mi au zis nimic la bmw la reprezentanta...nu stiu exact .....dar am sa intreb mecanicul poate are idee si o sa va ras ..

Link to comment
Share on other sites

pai vezi ce cod are lipit pe galerie.

oricum unele au cod vechi dar clapete modificate...e cam ciudata treaba...

am sa ma uit dar cum pot sa mi dau seama nu cunosc codurile ...cum imi dau seama ?

si asa vreau sa dau capacul jos sa verific termostatul EGR ca se incalzeste greu masina iarna acum si nici nu imi ajunge mereu la jumate unde ar trebui e pe aproape acolo primul pas am schimbat termostatul general dar tot asa se comporta si am inteles ca poate fi ala de la egr si ca se poate verifica

Link to comment
Share on other sites

ai o eticheta lipita pe galeria de admisie, trebuie doar sa dai capacul de la motor jos si ai acces direct la cod.

da eu am inteles asta stiu unde e codu si ce fel aj la el dar nu stiu ce cod ar trebui sa aibe una si ce cod ar trebui sa aibe alta cum imi dau seama dupa cod care este cea cea cu ax de 4,5 sau cea cu ax de 4 ???

Link to comment
Share on other sites

ai o eticheta lipita pe galeria de admisie, trebuie doar sa dai capacul de la motor jos si ai acces direct la cod.

da eu am inteles asta stiu unde e codu si ce fel aj la el dar nu stiu ce cod ar trebui sa aibe una si ce cod ar trebui sa aibe alta cum imi dau seama dupa cod care este cea cea cu ax de 4,5 sau cea cu ax de 4 ???

urmareste postul lui POIUYT , sunt acolo si codul vechi si cel nou.

Termostatul de la EGR se schimba foarte usor, l-am schimbat si eu personal acum o saptamana, e diferenta foarte mare.

P.S. daca te hotarasti si cumperi piesa te pot ajuta la schimbatul termostatului, e simplu.

Eu am dat 130 lei pe el OE, BMW. Dar iti poti cumpara BEHR, ei il fac. Pe asta OE scrie si BMW si BEHR, deci BMW si-au lasat doar amprenta, nimic mai mult...

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

ai o eticheta lipita pe galeria de admisie, trebuie doar sa dai capacul de la motor jos si ai acces direct la cod.

da eu am inteles asta stiu unde e codu si ce fel aj la el dar nu stiu ce cod ar trebui sa aibe una si ce cod ar trebui sa aibe alta cum imi dau seama dupa cod care este cea cea cu ax de 4,5 sau cea cu ax de 4 ???

urmareste postul lui POIUYT , sunt acolo si codul vechi si cel nou.

Termostatul de la EGR se schimba foarte usor, l-am schimbat si eu personal acum o saptamana, e diferenta foarte mare.

P.S. daca te hotarasti si cumperi piesa te pot ajuta la schimbatul termostatului, e simplu.

Eu am dat 130 lei pe el OE, BMW. Dar iti poti cumpara BEHR, ei il fac. Pe asta OE scrie si BMW si BEHR, deci BMW si-au lasat doar amprenta, nimic mai mult...

m s pt ajutor IulianC ma pricep si eu asa cat de cat la surubarit nu imi este greu sa l schimb e f usor si chiar sunt pasionat sa ma uit la alte lucruri pe care le face mecanicu sa invat si eu cand ma duc la service ma murdaresc mai mult ca un mecanic:))) o sa l schimb dar am vb la repr la bmw si este 150 ron original banuiesc! o sa l iau direct de la ei si pimul ala general tot de la reprezentanta l am luat!banuiesc ca sunt originale de la ei! in legatura cu codurile de la admisie nu le gasesc nu stiu unde le a postat! oricum MS de ajutorul oferit raman dator :)

Link to comment
Share on other sites

ai o eticheta lipita pe galeria de admisie, trebuie doar sa dai capacul de la motor jos si ai acces direct la cod.

da eu am inteles asta stiu unde e codu si ce fel aj la el dar nu stiu ce cod ar trebui sa aibe una si ce cod ar trebui sa aibe alta cum imi dau seama dupa cod care este cea cea cu ax de 4,5 sau cea cu ax de 4 ???

urmareste postul lui POIUYT , sunt acolo si codul vechi si cel nou.

Termostatul de la EGR se schimba foarte usor, l-am schimbat si eu personal acum o saptamana, e diferenta foarte mare.

P.S. daca te hotarasti si cumperi piesa te pot ajuta la schimbatul termostatului, e simplu.

Eu am dat 130 lei pe el OE, BMW. Dar iti poti cumpara BEHR, ei il fac. Pe asta OE scrie si BMW si BEHR, deci BMW si-au lasat doar amprenta, nimic mai mult...

m s pt ajutor IulianC ma pricep si eu asa cat de cat la surubarit nu imi este greu sa l schimb e f usor si chiar sunt pasionat sa ma uit la alte lucruri pe care le face mecanicu sa invat si eu cand ma duc la service ma murdaresc mai mult ca un mecanic:))) o sa l schimb dar am vb la repr la bmw si este 150 ron original banuiesc! o sa l iau direct de la ei si pimul ala general tot de la reprezentanta l am luat!banuiesc ca sunt originale de la ei! in legatura cu codurile de la admisie nu le gasesc nu stiu unde le a postat! oricum MS de ajutorul oferit raman dator :lol:

 

Poti sa cumperi piesa originala si de la un alt magazin auto nu neaparat reprezentanta, cu a zis Iulian vei castiga 20 de ron. :)

Link to comment
Share on other sites

ai o eticheta lipita pe galeria de admisie, trebuie doar sa dai capacul de la motor jos si ai acces direct la cod.

da eu am inteles asta stiu unde e codu si ce fel aj la el dar nu stiu ce cod ar trebui sa aibe una si ce cod ar trebui sa aibe alta cum imi dau seama dupa cod care este cea cea cu ax de 4,5 sau cea cu ax de 4 ???

urmareste postul lui POIUYT , sunt acolo si codul vechi si cel nou.

Termostatul de la EGR se schimba foarte usor, l-am schimbat si eu personal acum o saptamana, e diferenta foarte mare.

P.S. daca te hotarasti si cumperi piesa te pot ajuta la schimbatul termostatului, e simplu.

Eu am dat 130 lei pe el OE, BMW. Dar iti poti cumpara BEHR, ei il fac. Pe asta OE scrie si BMW si BEHR, deci BMW si-au lasat doar amprenta, nimic mai mult...

m s pt ajutor IulianC ma pricep si eu asa cat de cat la surubarit nu imi este greu sa l schimb e f usor si chiar sunt pasionat sa ma uit la alte lucruri pe care le face mecanicu sa invat si eu cand ma duc la service ma murdaresc mai mult ca un mecanic:))) o sa l schimb dar am vb la repr la bmw si este 150 ron original banuiesc! o sa l iau direct de la ei si pimul ala general tot de la reprezentanta l am luat!banuiesc ca sunt originale de la ei! in legatura cu codurile de la admisie nu le gasesc nu stiu unde le a postat! oricum MS de ajutorul oferit raman dator :lol:

 

Poti sa cumperi piesa originala si de la un alt magazin auto nu neaparat reprezentanta, cu a zis Iulian vei castiga 20 de ron. :)

e aceiasi piesa??eu stiam ca piesele originale sunt mai ieftine direct de la bavaria decat la un mag de piese auto import cand am cump galeria de admisie la bavaria era 1450 si la un mag de piese auto imp era 1700 aceiasi admisie care vine numai pe original si termostatul general l am luat de la ei si aceiasi marca era la piese auto cu 20 ron mai mult!o sa intreb si la piese auto imp cat e un term egr pe original ms de informatie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.