Jump to content

Vand BMW e30


capitanu

Recommended Posts

Vand BMW e30 an fab 85, motor m20b25, gri deschis, 4 portiere.

 

Masina a fost la baza un 320, apoi a fost transformat in 325 cu omologare RAR.

Modificari:

- ax cu came sport;

- cip RBN (in tandem cu axul cu came);

- suspensie sport (amortizoare Sachs rosii coborata 60/60);

- discuri frana fata ventilate si perforate Zimmerman si discuri simple spate;

- diferential autoblocant 3,91 (schimbat in vara, adus din Germania);

- kit bare AC Shnitzer plastic;

- serpisori, traseu dublu evacuare, finala Borla;

- srut bar fata;

- jante 16 reconditionate in vara, distantieri de 15 mm fata si 20 mm spate;

- filtru aer sport;

- interior piele e36;

- volan sport inbracat in piele;

- fete usi retapitate;

- MP3 color cu USB si card;

- antena electrica;

- proiectoare;

- inchdere centralizata cu alarma.

 

Masina a suferit in vara un RK total, schimbat tot ce trebuia la articulatii, schimbate toate garniturile la frana, placute, saboti frana de mana, tampoane motor, rulment intermediar cardan, bujii, filtre, uleiuri (motor, cutie, dif), vopsire.

 

Masina per total arata si se comporta f bine, ingrijita, motor in mintile lui (dus la peste 200 CP) foarte sprintena (scoate 100/h in sub 6 sec), extrem de rigida. Nu bate nimic la ea, dupa cum am mentionat toate actele sunt in regula, motorul este omologat, totul functioneaza in parametri.

 

Defecte/Neajunsuri (ce vor fi remediate de mine la vanzarea masinii) :

- trebuie schimbat regulatorul de ralanty;

- trebuie schimbata prima jumatate de cardan (cardanul a fost lungit apoi scurtat si nu a mai fost echilibrat - masina tremura la peste 120 km/h);

- in unele locuri s a scurs lacul (se rezolva cu o polishare).

 

Nu ma intereseaza schimb, pretul este de 3500 Euro putin negociabil.

Rel : 0727878302 sau pm : gh_tuning

 

 

Poze :

 

Iar poze

post-2482-1258538727_thumb.jpg

post-2482-1258538756_thumb.jpg

post-2482-1258538904_thumb.jpg

post-2482-1258538945_thumb.jpg

Edited by capitanu
Link to comment
Share on other sites

Salut angeleyes,

 

Ms pentru aprecieri, intradevar ca sa montezi scaunele de e36 pe e30 trebuie sa faci alte gauri de fixare in caroserie si sa prinzi scaunele cu suruburi si piulite. Sa fii atent si sa pui saibe grose si destul de late pe dedesupt ca sa nu se rupa tabla.

 

Partea mai dificila e la banchetele spate unde trebuie sa confectionezi fel de fel se bride (trebuie sa bricolezi putin dar in final treaba iese bine).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
.

 

Pe probate :) (dif autoblocant scurt, limitare motor la 7000 rot/min, scos si vascul si inlocuit cu electroventilator).

 

 

Conteaza asa mult daca se schimba vascul cu electroventilator ? La E36 325 ce ventilator pot sa-i pun ? elctroventilatorul merge permanent ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

.

 

Pe probate :) (dif autoblocant scurt, limitare motor la 7000 rot/min, scos si vascul si inlocuit cu electroventilator).

 

 

Conteaza asa mult daca se schimba vascul cu electroventilator ? La E36 325 ce ventilator pot sa-i pun ? elctroventilatorul merge permanent ?

 

 

La electroventilator se monteaza o electrocupla care porneste ventilatorul la o anumita temperatura ...dupa cunostintele mele (se poate lega si pe buton ,dar sanu uiti de el:)

Link to comment
Share on other sites

Intradevar conteaza deoarece vascocuplaju + ventilatorul au cam 4 kg si ti fura din acceleratie.

Eu am montat un elecroventilator (cred ca este de Solenta) pilotat de un releu si termocupla (la mine si radiatorul este diferit, si are loc pentru termocupla), deci porneste si se opreste singur.

In plus am montat si un buton de by-pass in bord ca atunci cand vrei sa te joci cu masina sa mearga ventilatorul non-stop.

Inca ceva, ventilatorul este montat in fata radiatorului, daci vezi si tu ce ti se potriveste acolo dar daca ai AC pe masina e cam nasol (nu stiu une ai putea monta ventilatorul pe langa cele auxiliare folosite de AC).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Problema cu cardanul se rezolva in max 2 ore si cu o cheltuiala de max 100 ron. Nu se face altceva decat se schimba prima jumatate a cardanului, la inceputul lunii Mai ma duc acasa la Suceava ii rezolv problemuta cu cardanul si l aduc la Bucuresti.

Precizez ca nu i-am schimbat cardanul pana acum deoarece nu am mai mers cu ea (Iarna o tin in garaj la Suceava).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.