Jump to content

smuncituri cu treapta 1


SEGA

Recommended Posts

am un 316i din 95 de putina vreme.cand accelerez cu treapta 1incepe sa ma smunceasca de zici ca nu am condus in viata mea.treb sa accelerez usor si abia in treapta 2 pot accelera cu pedala la fund.in marsalier nu am treaba, scurma lejer :blink: ..............stie cineva daca scurma 316 de 102 cp in treapta 1?sunt nou in domeniu si sunt cam dezamagit de bmw.
Link to comment
Share on other sites

de ce dezamagit ?E din 95' Are mai bine de 10 ani.Crezi ca masinile astea tin vestic ?E si normal ca dupa ceva timp sa mai schimbi cate ceva.Si eu trebuie sa imi schimb niste bielete din cauza drumului "foarte bun" din tara noastra.Sa ma apuc sa zic ca sunt dezamagit de BMW ca saracile piese nu rezista gropilor ?.
Link to comment
Share on other sites

discul de ambreiaj nu e sigur,ca ma mai pricep si eu la masini.daca ar fi discu de ambreiaj motorul s-ar tura si masina nu ar prinde viteza.mie masina imi face figuri in treapta 1 dar in celelalte trepte trage f bine si pot accelera la podea,si nu ma smunceste.si cum am zis trage f bine .
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
........probabil ca am presiunea mica in roata de rezerva....

am rezolvat problema cu smunciturile.era de la bujii.erau uzate,aproape ascutite.acum trage f bine si sunt chiar multumit de ea.

97197[/snapback]

Ai vazut ca-i de la roata de rezerva?...de unde te asteptai mai putin...:blink:

Link to comment
Share on other sites

radeti voi da ............EU SCURM LINISTIT ACU. :blink:

97432[/snapback]

 

da cum poate sa smuceasca din cauza unei bujii.....????

azi maine auzi ca necheaza masina din cauza termostatului :)

 

bine ca s-a rezolvat....dar cum ti-ai dat seama?

Link to comment
Share on other sites

da cum poate sa smuceasca din cauza unei bujii.....????

azi maine auzi ca necheaza masina din cauza termostatului :)

 

bine ca s-a rezolvat....dar cum ti-ai dat seama?

97441[/snapback]

serifu bujia este f importanta la o masina.daca sunt uzate nu iti mai asigura o aprindere buna.cum era in cazul meu.miezul cxentral era aproape ascutit,iar acele din lateral erau deperte de miez[ca acesta era uzat.le-am comparat cu astea noi[le-am pus una langa alata si era o f mare diferenta]acu am pus bos cu doua ace de aprindere ca asa erau si alea vechi si imi merge f bine.inainte cand era motoru rece mercea intrerupt cand acceleram.la relanti merge bine si nu iti dadeai seama ce are.imi era frica ca mi-a cazut relantiu in baia de ulei dar nu m-am gandit la termostat. :blink: bafta

daca mai ai nelamuriri intreaba-ma

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.