Jump to content

Unde gasesc parametrii tehnici ale motoarelor BMW?


JD_RFTR

Recommended Posts

Cand tot vin idei de modificare a motorului, ma impiedic de fiecare data in aceeasi.

Nu stiu, inaltimea bielei, sau dimensiunile pistonului, sau unghiul axului, si tot din astea.

Presiunea in bar din cilindri, poate pe undeva am gresit dar vreau sa le invat si nu stiu unde sa gasesc toate informatiile, pe net e gol, poate si sunt pe undeva, dar unde? Ca intilnesc mai mult publicitate. Ma ajutati cu vreun site sau idee, poate sunt carti, cu ceva sa incep macar! :)

Link to comment
Share on other sites

Cand tot vin idei de modificare a motorului, ma impiedic de fiecare data in aceeasi.

Nu stiu, inaltimea bielei, sau dimensiunile pistonului, sau unghiul axului, si tot din astea.

Presiunea in bar din cilindri, poate pe undeva am gresit dar vreau sa le invat si nu stiu unde sa gasesc toate informatiile, pe net e gol, poate si sunt pe undeva, dar unde? Ca intilnesc mai mult publicitate. Ma ajutati cu vreun site sau idee, poate sunt carti, cu ceva sa incep macar! :)

ai putea ĂŽncepe cu BMW TIS, acronimul pentru Technical Information System. Descarci fișierul de unde ți-am pus link și dupĂŁ aceea descarci cu utorrent.

Link to comment
Share on other sites

Cand tot vin idei de modificare a motorului, ma impiedic de fiecare data in aceeasi.

Nu stiu, inaltimea bielei, sau dimensiunile pistonului, sau unghiul axului, si tot din astea.

Presiunea in bar din cilindri, poate pe undeva am gresit dar vreau sa le invat si nu stiu unde sa gasesc toate informatiile, pe net e gol, poate si sunt pe undeva, dar unde? Ca intilnesc mai mult publicitate. Ma ajutati cu vreun site sau idee, poate sunt carti, cu ceva sa incep macar! :)

 

La ce fel de modificãri te gândeºti?

Link to comment
Share on other sites

inlocuirea admisiei ca exemplu, diferenta intre admisia m50 si m52, intre axele de pe s52 si m52, pistoanele de la m54b30 (asa e parca) si m52b25tu, adica marimile (diametrul sau care alte caracteristici, ca nu sunt maiestru in asta), cursa pistonului, presiunea in cilindri, presiunea maxima admisibila in cilindri, unghiul valului cotit, etc. :)
Link to comment
Share on other sites

Unghiul "valului" cotit?

 

Din punctul meu de vedere, existã doar urmãtoarele variante atunci când doreºti creºterea notabilã a performanÞelor:

 

- schimbi motorul cu unul mai puternic

 

- supraalimentezi motorul prin turbinĂŁ sau compresor mecanic

 

Ăn rest, nu sunt creÂşteri notabile de putere ci doar tentative aproape imperceptibile, cu excepĂžia resoftĂŁrii. (chiptuning-ului)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.