Jump to content

se prelinge ulei pe motor in partea indicata de sageata


Recommended Posts

am observat ca pe partea indicata de sageata se prelinge ulei..nu gasesc pata jos se prelinge usor..care ar fi cauza? vine de undeva de mai sus...

posibil cauza sĂŁ fie garnitura capacului de culbutori.

s-ar putea...cred ca nu afecteaza cu nimic motorul doar ca pierd ff putin ulei ,tu ce zici? sa schimb garnitura sau sa merg asa in continuare? daca-i pun niste pasta de aceea rosie..stii ce zic...poate se rezolva

Link to comment
Share on other sites

am observat ca pe partea indicata de sageata se prelinge ulei..nu gasesc pata jos se prelinge usor..care ar fi cauza? vine de undeva de mai sus...

posibil cauza să fie garnitura capacului de culbutori.

s-ar putea...cred ca nu afecteaza cu nimic motorul doar ca pierd ff putin ulei ,tu ce zici? sa schimb garnitura sau sa merg asa in continuare? daca-i pun niste pasta de aceea rosie..stii ce zic...poate se rezolva

n-are nimic, ce să aibă...? cât timp uleiul e la nivelul optim nu se poate ĂŽntâmpla nimic din cauza asta.

Știu la ce te referi, la silicon roșu pentru etanșare. Ăncearcă, știi cum e, ĂŽncercarea moarte n-are.

Oricum nu e nimic de speriat după părerea mea...

 

P.S. nu pare greu de dat jos capacul de la culbutori, poți schimba garnitura ușor la prima vedere.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

m-am uitat astazi la motor cu atentie si nu pierde pe la garnitura la capac, garnitura e in stare ff buna,pierde pe la garnitura dintre _chiulasa_ si blocul motor chiar pe acolo unde am facut eu sageata..in dreptul unde este galeria de evacuare prinsa..se prelinge putin pe motor,ce e de facut?
Link to comment
Share on other sites

[LE] acuma am vazut ca e la chiulasa.

da..e o portiune de 3-4 cm unde e umed de lei si se prelinge putin pe bloc...daca curat bine acolo si pun niste pasta d-aia rosie o fi bine? ca nu as schimba garnitura ..nu cred ca se merita

astept si sfaturi de la voi...poate exista o rezolvare fara sa schimb garnitura

Link to comment
Share on other sites

Salut Georgica sa sti ca si eu la 2.0 e36 m50 am schimbat garnitura capac culbutori si astept acum sa vad daca mai pica pe undeva,dupa ce am lustruit motorul,daca e garnitura.....e nasol,eu cred ca racnesc,pun prelata pe ea si imi iau bilete de ratb,aplic metoda mersului pe jos si cu taxy si cu 2 amici care au masini,pai ca sa schimbi o garnitura de _chiulasa_ trebuie sa dai o jumate de motor jos Georgica si daca curge pe la garnitura degeaba ai dai cu pasta fara sa desfaci capacul pt ca asa nu tine,salut.
Link to comment
Share on other sites

Salut Georgica sa sti ca si eu la 2.0 e36 m50 am schimbat garnitura capac culbutori si astept acum sa vad daca mai pica pe undeva,dupa ce am lustruit motorul,daca e garnitura.....e nasol,eu cred ca racnesc,pun prelata pe ea si imi iau bilete de ratb,aplic metoda mersului pe jos si cu taxy si cu 2 amici care au masini,pai ca sa schimbi o garnitura de _chiulasa_ trebuie sa dai o jumate de motor jos Georgica si daca curge pe la garnitura degeaba ai dai cu pasta fara sa desfaci capacul pt ca asa nu tine,salut.

sa traiesti bogdane! se prelinge foarte putin ulei pe la garnitura de la chiulasa..dar nu-mi pierde..adica sa gasesc pata jos..nu cred ca ma bag s-o schimb...nu cred ca renteaza..lasa ca mai merge asa..pana i-au alt motor...dar cu turbo daca-mi ajuta Dumnezeu

Link to comment
Share on other sites

Georgica,pai da dar se poate sa de-a foarte putin dar cu timpul sa de-a din ce in ce mai mult si atunci ce faci?nu o sa-ti mai pornesca ca intra apa la injectoare si trebuie schimbata.....,se arde repede daca ai dai forja,acum uleiul la mine este pe maxim,ia-si fi bagat una aditiv bun dar nu mai intra,unii spun ca nu e bun dar la motoarele astea batrane......cred ca daca ar avea gura ar multumii,Georgica eu zic sa nu te mai complici cu alt motor,turbo,omologare,chesti daca ai sansa sa pu-i niste bani deoparte pune si ia una mai noua,nu are rost sa te mai complici,parerea mea,salut.
Link to comment
Share on other sites

Georgica,pai da dar se poate sa de-a foarte putin dar cu timpul sa de-a din ce in ce mai mult si atunci ce faci?nu o sa-ti mai pornesca ca intra apa la injectoare si trebuie schimbata.....,se arde repede daca ai dai forja,acum uleiul la mine este pe maxim,ia-si fi bagat una aditiv bun dar nu mai intra,unii spun ca nu e bun dar la motoarele astea batrane......cred ca daca ar avea gura ar multumii,Georgica eu zic sa nu te mai complici cu alt motor,turbo,omologare,chesti daca ai sansa sa pu-i niste bani deoparte pune si ia una mai noua,nu are rost sa te mai complici,parerea mea,salut.

pai decat sa desfac chiulasa mai bine...merg asa pana cand se termina de tot...dar cum sa intre apa la injectoare? injectoarele sunt pe cealalta parte...poate nu intra

Link to comment
Share on other sites

Salut,nu stiu exact daca la injectoare,dar daca se duce garnitura _chiulasa_ intra apa si nu mai porneste masina....

 

Da Bogdane, este adevarat. Se strange apa in capul pistonului si fiind incompresibila nu mai porneste. Acum depinde...daca este distilata se mai poate la a 2-a cheie...Daca este apa grea, atunci trebuie sa mergi la tester.

Link to comment
Share on other sites

Salut,nu stiu exact daca la injectoare,dar daca se duce garnitura _chiulasa_ intra apa si nu mai porneste masina....

 

Da Bogdane, este adevarat. Se strange apa in capul pistonului si fiind incompresibila nu mai porneste. Acum depinde...daca este distilata se mai poate la a 2-a cheie...Daca este apa grea, atunci trebuie sa mergi la tester.

mamaaa..nu mai pot de ras!!! ce mai faci Dane? eu citeam raspunsul tau cu atentie...

Link to comment
Share on other sites

citeam raspunsul tau cu atentie...

 

offtopic:

Da, apa ajunge prin injectoare in capul pistonului. Exista niste capilare in garnitura aia...mama ei de facatura...greseala de design...si se intampla ceea ce zice Bogdan.

ontopic:

Odata ce ai vazut ulei la imbinarea chiulasei cu blocul, trebuie sa incepi sa devii atent sa nu se agraveze situatia. Cauzele pot fi multiple incepand cu deteriorarea garniturii si terminand cu planeitatea chiulasei. In orice caz, evolutia de la simpla pata la curs, dureaza destul de mult :)

Link to comment
Share on other sites

nu esti singurul.... si eu am observat aceeasi problema acum vreo doua saptamani. e de la garnitura de la chiulasa clar. daca a mai schimbat cineva la un e36 si poate sa ne spuna daca a fost greu.............
Link to comment
Share on other sites

zic si eu asa ca amator,daca s-ar lua compresia nu ar fi mai bine? :)

macar asa vezi exact daca e de la garnitura chiulasa.eu am avut la fostul E30 problema cu garnitura de chiulasa si masina mergea ca dracu

 

care e legatura garnitura de chiulasa paradita Vs (n.e.:versus) compresie??

Ce ai descoperit la E30 ca fiind cauza care ducea la mersul aiurea legat de garnitura?

 

nu esti singurul.... si eu am observat aceeasi problema acum vreo doua saptamani. e de la garnitura de la chiulasa clar. daca a mai schimbat cineva la un e36 si poate sa ne spuna daca a fost greu.............

 

Depinde de motorizare...In general trebuie sa cam stii ce faci pe acolo.

Nu e greu deloc.

Link to comment
Share on other sites

citeam raspunsul tau cu atentie...

 

offtopic:

Da, apa ajunge prin injectoare in capul pistonului. Exista niste capilare in garnitura aia...mama ei de facatura...greseala de design...si se intampla ceea ce zice Bogdan.

ontopic:

Odata ce ai vazut ulei la imbinarea chiulasei cu blocul, trebuie sa incepi sa devii atent sa nu se agraveze situatia. Cauzele pot fi multiple incepand cu deteriorarea garniturii si terminand cu planeitatea chiulasei. In orice caz, evolutia de la simpla pata la curs, dureaza destul de mult :)

da Dane..la mine se prelinge..nu gasesc pata jos dupa cum am mai zis...dar se prelinge pe motor e murdar de ulei pe acea portiune pana jos..sa speram ca mai merge..apa in ulei sau invers nu am gasit deocamdata...motorul ''toarce '' frumos...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.