Jump to content

Vibratii in mers(pe liber)E46 320d Touring-150cp(2001)


Recommended Posts

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

tester si vezi....am aceeasi problema,,,nu am rezolvat-o pana acum ,,(injector ,volanta ,vacum)c-am astea mi sa spus pana acum

Link to comment
Share on other sites

Face si cu ambreiajul apasat?

Da face,am observat totusi ca vibreaza destul de tare toba,am pus piciorul pe teava de esapament si vibra destul de tare,nu am reusit cu toata forta piciorului sa o blochez cat de cat.

Ma gandesc sa nu fie de acolo dar daca era sa fie slabit ceva macar reuseam sa o blochez cu piciorul,da de unde,vibra la fel de tare.Am scimbat racordul de curand si poate acesta este motivul.Am vorbit sa o duc sa o vada cel care a schimbat racordul sa verdem daca e ceva in neregula.Va tin la curent,multumesc pentru pareri.

Link to comment
Share on other sites

Face si cu ambreiajul apasat?

Da face,am observat totusi ca vibreaza destul de tare toba,am pus piciorul pe teava de esapament si vibra destul de tare,nu am reusit cu toata forta piciorului sa o blochez cat de cat.

Ma gandesc sa nu fie de acolo dar daca era sa fie slabit ceva macar reuseam sa o blochez cu piciorul,da de unde,vibra la fel de tare.Am scimbat racordul de curand si poate acesta este motivul.Am vorbit sa o duc sa o vada cel care a schimbat racordul sa verdem daca e ceva in neregula.Va tin la curent,multumesc pentru pareri.

 

numai racord flexibil se numeste ala care la-i schimbat de iti vibreaza in halul ala

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Face si cu ambreiajul apasat?

Da face,am observat totusi ca vibreaza destul de tare toba,am pus piciorul pe teava de esapament si vibra destul de tare,nu am reusit cu toata forta piciorului sa o blochez cat de cat.

Ma gandesc sa nu fie de acolo dar daca era sa fie slabit ceva macar reuseam sa o blochez cu piciorul,da de unde,vibra la fel de tare.Am scimbat racordul de curand si poate acesta este motivul.Am vorbit sa o duc sa o vada cel care a schimbat racordul sa verdem daca e ceva in neregula.Va tin la curent,multumesc pentru pareri.

Salut!

Ce ai rezolvat pana la urma, de la ce era tremuratul ala?

Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

 

pare a fi aceeasi problema pe care o am eu cu tds-ul.

cum ai rez?

ai probleme la alimentatie?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Face si cu ambreiajul apasat?

Da face,am observat totusi ca vibreaza destul de tare toba,am pus piciorul pe teava de esapament si vibra destul de tare,nu am reusit cu toata forta piciorului sa o blochez cat de cat.

Ma gandesc sa nu fie de acolo dar daca era sa fie slabit ceva macar reuseam sa o blochez cu piciorul,da de unde,vibra la fel de tare.Am scimbat racordul de curand si poate acesta este motivul.Am vorbit sa o duc sa o vada cel care a schimbat racordul sa verdem daca e ceva in neregula.Va tin la curent,multumesc pentru pareri.

Ai rezolvat problema? Zi-ne si noua! :)

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi tremura, dar numai cand s-a incalzit motorul si inainte de a se oprii masina pe loc, scoasa din viteza, sau in viteza dar cu ambreiajul calcat. Cand masina s-a oprit si coboara turatia de tot, nu mai face? Tot ce inseamna filtre, ulei si ce a fost de curatat, am schimbat/ facut. Suporti motor + cutie sunt verificati.

Sa fie oare de la racordul flexibil?

Ms!

Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

 

 

Si mie imi vribra, dar dupa ce am schimbat racordul nu imi mai vibreaza.Pe langa faptul ca imi vibra scapa si gaze pe la racorul flexibil( simteam cand ma dadeam jos din masina, si uneori chiar si in masina miros de gaze)

Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

 

 

Si mie imi vribra, dar dupa ce am schimbat racordul nu imi mai vibreaza.Pe langa faptul ca imi vibra scapa si gaze pe la racorul flexibil( simteam cand ma dadeam jos din masina, si uneori chiar si in masina miros de gaze)

Dar ai avut aceleasi simtome ca in cazul lui 'deka', sau iti tremura masina mai tot timpul?

Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

tester si vezi....am aceeasi problema,,,nu am rezolvat-o pana acum ,,(injector ,volanta ,vacum)c-am astea mi sa spus pana acum

 

 

daca e volanta cica vibreaza/trancane la pornire si oprire

cel mai posibil pompa.din pacate si la mine.

Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

tester si vezi....am aceeasi problema,,,nu am rezolvat-o pana acum ,,(injector ,volanta ,vacum)c-am astea mi sa spus pana acum

 

 

daca e volanta cica vibreaza/trancane la pornire si oprire

cel mai posibil pompa.din pacate si la mine.

Care pompa ?

Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

tester si vezi....am aceeasi problema,,,nu am rezolvat-o pana acum ,,(injector ,volanta ,vacum)c-am astea mi sa spus pana acum

 

 

daca e volanta cica vibreaza/trancane la pornire si oprire

cel mai posibil pompa.din pacate si la mine.

Care pompa ?

 

 

aia din capota.de inalta presiune.cica se poate sa fie mancata de la motorina proasta etc..sau dereglata..inca nu stiu.tre so duc si eu la vreun mare "specialist" in pompe...si nu gasesc

Edited by Overboost
Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

tester si vezi....am aceeasi problema,,,nu am rezolvat-o pana acum ,,(injector ,volanta ,vacum)c-am astea mi sa spus pana acum

 

 

daca e volanta cica vibreaza/trancane la pornire si oprire

cel mai posibil pompa.din pacate si la mine.

Care pompa ?

 

 

aia din capota.de inalta presiune

Esti sigur ca aia ar fii cauza? Asa a fost la tine, sau doar era o presupunere?

Link to comment
Share on other sites

Sper sa reusesc sa ma fac inteles....problema mea ar fi urmatoarea:

in momentul in care o scot pe liber(de exemplu cand vezi ca e rosu la semafor)masina vibreaza,se simte si in volan,iar in momentul in care ma opresc nu mai vibreaza,chiar se simte aceasta trecere,parca merge altfel motorul.Precizez ca tampoanele de la motor si fulia vibrochen sunt schimbate,chiar si racordul flexibil.

Am incercat acelasi lucru cu spatele,am scos-o pe liber dupa ce am dat cu spatele si spre surprinderea mea nu vibreaza,doar la mersul cu fata. Ce poate fi?

Inca un lucru care nu este asa cum ar trebui dupa spusele altora si dupa cum era si la celalalt e 46 pe care l-am avut este ca daca o scot pe liber in mers,acul de la turometru nu ramane mai sus decat atunci cand stai pe loc,sta la aceasi turatie cu cea cand masina sta.

Astept parerile voastre,multumesc!

tester si vezi....am aceeasi problema,,,nu am rezolvat-o pana acum ,,(injector ,volanta ,vacum)c-am astea mi sa spus pana acum

 

 

daca e volanta cica vibreaza/trancane la pornire si oprire

cel mai posibil pompa.din pacate si la mine.

Care pompa ?

 

 

aia din capota.de inalta presiune

Esti sigur ca aia ar fii cauza? Asa a fost la tine, sau doar era o presupunere?

 

 

eu inca am problema.

sa tio expun.sa vezi daca seamana.

 

cand merg la turatie in jur de 1500...aud ca motorul nu se invarte rotund..de parca iar lipsi..ceva

cand o las pe liber...se aude un tacanit de la motor de parca sar rupe.pana cand nu se opreste pe loc.dupa totul merge perfect.

cand merg in jur de 80/ora in viteza a 5a si las acceleratia partial..simt vibratii de la motor din nou.

 

cam asteas..

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am observat asemenea comportament ,dar am sa fiu maine mai atent!

..,la mine incepe sa tremure doar cand e pe liber pana sa se opreasca masina pe loc , cu\fara ambreiaj calcat. In momentul cand s-a oprit pe loc coboara putin acul la turometru putin si gata, nu mai tremura!

Cred ca nu avem aceleasi simtome !?

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am observat asemenea comportament ,dar am sa fiu maine mai atent!

..,la mine incepe sa tremure doar cand e pe liber pana sa se opreasca masina pe loc , cu\fara ambreiaj calcat. In momentul cand s-a oprit pe loc coboara putin acul la turometru putin si gata, nu mai tremura!

Cred ca nu avem aceleasi simtome !?

 

si mie imi face la fel.

dar mai sunt si celelalte probleme.care se sesizeaza mult mai greu.tre sa stai cu geamul deschis.incearca in viteza a 2a la 1500 constant intro strada stramta cu multe casi..ca sa poti asculta bine..eu doar asa am auzit

Edited by Overboost
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am observat asemenea comportament ,dar am sa fiu maine mai atent!

..,la mine incepe sa tremure doar cand e pe liber pana sa se opreasca masina pe loc , cu\fara ambreiaj calcat. In momentul cand s-a oprit pe loc coboara putin acul la turometru putin si gata, nu mai tremura!

Cred ca nu avem aceleasi simtome !?

 

si mie imi face la fel.

dar mai sunt si celelalte probleme.care se sesizeaza mult mai greu.tre sa stai cu geamul deschis.incearca in viteza a 2a la 1500 constant intro strada stramta cu multe casi..ca sa poti asculta bn..eu doar asa am auzit

..nu sunt batai de la directie? Poate ai mers pe o strada cu gropi!?

Te-ai gandit si la racordul flexibil, sa nu fie de la el???

 

 

Sincer nu am observat asemenea comportament ,dar am sa fiu maine mai atent!

..,la mine incepe sa tremure doar cand e pe liber pana sa se opreasca masina pe loc , cu\fara ambreiaj calcat. In momentul cand s-a oprit pe loc coboara putin acul la turometru putin si gata, nu mai tremura!

Cred ca nu avem aceleasi simtome !?

 

si mie imi face la fel.

dar mai sunt si celelalte probleme.care se sesizeaza mult mai greu.tre sa stai cu geamul deschis.incearca in viteza a 2a la 1500 constant intro strada stramta cu multe casi..ca sa poti asculta bn..eu doar asa am auzit

..nu sunt batai de la directie? Poate ai mers pe o strada cu gropi!?

Te-ai gandit si la racordul flexibil, sa nu fie de la el???

cald sau rece motoru, sau nu conteaza?

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu am observat asemenea comportament ,dar am sa fiu maine mai atent!

..,la mine incepe sa tremure doar cand e pe liber pana sa se opreasca masina pe loc , cu\fara ambreiaj calcat. In momentul cand s-a oprit pe loc coboara putin acul la turometru putin si gata, nu mai tremura!

Cred ca nu avem aceleasi simtome !?

 

si mie imi face la fel.

dar mai sunt si celelalte probleme.care se sesizeaza mult mai greu.tre sa stai cu geamul deschis.incearca in viteza a 2a la 1500 constant intro strada stramta cu multe casi..ca sa poti asculta bn..eu doar asa am auzit

..nu sunt batai de la directie? Poate ai mers pe o strada cu gropi!?

Te-ai gandit si la racordul flexibil, sa nu fie de la el???

 

 

Sincer nu am observat asemenea comportament ,dar am sa fiu maine mai atent!

..,la mine incepe sa tremure doar cand e pe liber pana sa se opreasca masina pe loc , cu\fara ambreiaj calcat. In momentul cand s-a oprit pe loc coboara putin acul la turometru putin si gata, nu mai tremura!

Cred ca nu avem aceleasi simtome !?

 

si mie imi face la fel.

dar mai sunt si celelalte probleme.care se sesizeaza mult mai greu.tre sa stai cu geamul deschis.incearca in viteza a 2a la 1500 constant intro strada stramta cu multe casi..ca sa poti asculta bn..eu doar asa am auzit

..nu sunt batai de la directie? Poate ai mers pe o strada cu gropi!?

Te-ai gandit si la racordul flexibil, sa nu fie de la el???

cald sau rece motoru, sau nu conteaza?

 

 

 

si la rece si la cald.la rece mai rau..

nu are a face cu directia.

am ridicat rotile din spate si am bagato in viteza 1a...si o acceleram de la turatia minima(720/min la 1000/min).

si vibra tot motorul de zici ca se rupea.partea ciudata e ca nu vibreaza cand o accelerez cu viteza scoasa.

nu stiu ce sati zic de racord.la 155mii km mi se pare cam devreme.

dar miau zis un test pentru racord:incearca sa bagi a doua(dar no baga efectiv!) cu masina pornita fara sa apesi ambreajul..daca auzi zgomot in spate..e racordul.la mine nu face

 

 

P.S. prin racord tu intelegi asta asai?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...=10&lang=en

Edited by Overboost
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.