Jump to content

iese greu din viteze


Recommended Posts

am schimbat kit-ul de ambreiaj acum vreo zece zile si masina era in mintile ei.

 

azi,de fapt si ieri am observat ca nu mai pot s-o scot pe liber ca inainte,schimbatorul opune rezistenta.

 

se intampla numai cand decelerez si trebuie sa astept vreo secunda pana iese pe liber.cand accelerez si schimb totul e ok.

 

ulei in cutie am,kit-ul e sachs si cilindrul de ambreiaj e aproape nou(vreo 20.000km),aerisit.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da,apas cum trebuie.

 

port 44 la incaltari :) .

 

dupa ce apas si vreau sa schimb schimbatorul opune rezistenta.nu am fortat,dar daca trag normal de el dupa o secunda chiar mai mult pot sa schimb treapta.

 

ce e ciudat ca 300km a mers bine si acum face figuri,se comporta ca si cum nu ar debraia cum si cand trebuie.

Link to comment
Share on other sites

am fost azi in probe :lol:

 

cand schimb din 3 in 2 iese pe liber greu.daca ii dau un SPRIT iese imediat :)

 

cand schimb din 2 in 3 merge brici.

 

ca la raba dai un sprit si iese din viteza.repet,se intampla doar cand dau treapta inferioara si franez.

 

cand dai inferioara,franezi normal.nu vorbesc de kick-down.

Link to comment
Share on other sites

Daca s-a umblat la cilindrul receptor si are aer e posibil sa nu debraieze corect. Nu ma duce mintea la alt test decat sa incerci s-o scoti din viteza odata cu ambreiajul calcat intr-o anumita treapta de viteza si alta data fara ambreiaj, la aceeasi turatie. Daca iese la fel inseamna ca nu debraiaza si e cilindrul receptor, are aer si nu impinge tija pana la capat. Dar ar trebui sa faca figuri mai ales la bagat, nu la scos.

Altceva nu vad ce sa fie, poate doar un "noroc chior", o coincidenta sa se fi ciufulit cutia.

Link to comment
Share on other sites

Daca s-a umblat la cilindrul receptor si are aer e posibil sa nu debraieze corect. Nu ma duce mintea la alt test decat sa incerci s-o scoti din viteza odata cu ambreiajul calcat intr-o anumita treapta de viteza si alta data fara ambreiaj, la aceeasi turatie. Daca iese la fel inseamna ca nu debraiaza si e cilindrul receptor, are aer si nu impinge tija pana la capat. Dar ar trebui sa faca figuri mai ales la bagat, nu la scos.

Altceva nu vad ce sa fie, poate doar un "noroc chior", o coincidenta sa se fi ciufulit cutia.

cilindrul receptor l-am aerisit astazi,parca s-a simtit o schimbare in bine.

 

am incercat sa o scot din viteze cu/fara cum zici tu si fara ambreiaj nu merge.

 

cred ca problema este din cauza uleiului.

 

eu am schimbat uleiul din cutie acum 25.000km si am pus elf 75w-80.

 

azi am descoperit in timp ce aeriseam cilindrul ca am sticker pe cutie,nu il vazusem pana azi :)

 

scrie ATF oil automatic transmision,deci sunt idiot.

 

maine il schimb si bag ATF....ma gandesc ca odata cu venirea frigului a inceput sa faca figuri sau...coincidenta cu schimbarea ambreiajului. :lol:

Link to comment
Share on other sites

. Cartea pt E34 spune SAE W80, autodata SAE W90.

asta vorbeam acum cu un forumist.

 

fii mai explicit,te rog.

 

stiu ca atf e muuult mai subtire decat w80,75w-80...

 

uite aici pe realoem zice ori atf oil automatic transmision ori lifetimehttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=23_0116&hg=23&fg=05

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

 

cineva de la care vroiam sa iau cutia spune ca pe getrag e acelesi abtibild portocaliu cu atf oil automatic transmision,adica pt 1.8i,2.0i,2.5i.

Link to comment
Share on other sites

In cartea de utilizare a automobilului e trecut SAE W80 monograd. M-am uitat acum si in Bentley si e trecut intr-adevar ulei ATF iar ca alternativa W80.

Deci e bun si ce ai tu in cutie, nu trebuie neaparat sa treci pe ATF. Nu cred ca problemele tale sunt de la tipul de ulei.

Tija de la cutie, cea care impinge ambreiajul e reglabila? Daca da, ma gandeam s-o lungesti putin, doar pt un test, sa vezi daca se schimba lucrurile.

Pe loc, cand schimbi vitezele, agata?

post-189-1259227576_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

manualul bentley mai da buleli, cutia mea nici nu e trecuta la motorizarea asta, nu exista. Am gasit-o aparand doar de la 535i in sus. Pe e34 au fost nspe cutii, foarte multe modele, si la manuale si la automate.

De asta zic eu ca cel mai bine e sa verifici dupa partnumber. Dupa el verifici exact ce iti trebuie, dar trebuie consultat in baza de date BMW.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Tija de la cutie, cea care impinge ambreiajul e reglabila? Daca da, ma gandeam s-o lungesti putin, doar pt un test, sa vezi daca se schimba lucrurile.

Pe loc, cand schimbi vitezele, agata?

@DOMI pe cutie scrie ATF OIL!automatic transmision,deci din ala am bagat.

 

am facut azi schimbul de ulei din cutie,am bagat mobil 22ron/l.

 

@rmg ai avut dreptate,uleiul atf nou nu a rezolvat problema.

 

cum pot lungi tija de la cilindru?banuiesc ca s-ar desuruba.

 

pe loc,cand schimb nu agata merge brici.

 

am incercat ce ai zis ieri...sa o scot din viteza la aceeasi turatie in aceeasi treapta cu/fara ambreiaj.

 

azi am mers dupa ce am schimbat uleiul cu a 2a pe la 1.500-1.800ture si iese f usor fara ambreiaj :) .cu ambreiaj iese la fel de usor.

 

cand merg cu a2a pe la 2.200-2.500 ture nu iese fara ambreiaj nici s-o bati.

 

deci in ture mici pana in 1.800 iese usor fara ambreiaj,dupa 2.000 nu vrea deloc fara ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Tija de la cutie, cea care impinge ambreiajul e reglabila? Daca da, ma gandeam s-o lungesti putin, doar pt un test, sa vezi daca se schimba lucrurile.

Pe loc, cand schimbi vitezele, agata?

@DOMI pe cutie scrie ATF OIL!automatic transmision,deci din ala am bagat.

 

am facut azi schimbul de ulei din cutie,am bagat mobil 22ron/l.

 

@rmg ai avut dreptate,uleiul atf nou nu a rezolvat problema.

 

cum pot lungi tija de la cilindru?banuiesc ca s-ar desuruba.

 

pe loc,cand schimb nu agata merge brici.

 

am incercat ce ai zis ieri...sa o scot din viteza la aceeasi turatie in aceeasi treapta cu/fara ambreiaj.

 

azi am mers dupa ce am schimbat uleiul cu a 2a pe la 1.500-1.800ture si iese f usor fara ambreiaj :) .cu ambreiaj iese la fel de usor.

 

cand merg cu a2a pe la 2.200-2.500 ture nu iese fara ambreiaj nici s-o bati.

 

deci in ture mici pana in 1.800 iese usor fara ambreiaj,dupa 2.000 nu vrea deloc fara ambreiaj.

 

 

 

 

 

 

ciudata chestie

Link to comment
Share on other sites

Pai problema nu e la intrare, pt ca atunci era mai simplu ci atunci cand o scoate din viteza.

Vreun sincron ceva?? Stiu ca sincroanele au rolul de a nu permite schimbarea treptei pana nu se egalizeaza rotatiile celor 2 roti dintate (corespunzatoare motorului si rotilor motoare). Poate o avea vreo legatura?

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca sincroanele au rolul de a nu permite schimbarea treptei pana nu se egalizeaza rotatiile celor 2 roti dintate (corespunzatoare motorului si rotilor motoare).

asa stiam si eu.

 

dar explicatia la kickdown care e?

 

ce spui tu,egalizarea turatiilor...daca ii dau un sprit iese imediat din viteza :lol: ,deci s-ar egaliza turatiile.

 

mai am o intrebare:DACA MONTEZI INVERS DISCUL DE AMBREIAJ,ce se intampla???????? :)

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca sincroanele au rolul de a nu permite schimbarea treptei pana nu se egalizeaza rotatiile celor 2 roti dintate (corespunzatoare motorului si rotilor motoare).

asa stiam si eu.

 

dar explicatia la kickdown care e?

 

ce spui tu,egalizarea turatiilor...daca ii dau un sprit iese imediat din viteza :lol: ,deci s-ar egaliza turatiile.

 

mai am o intrebare:DACA MONTEZI INVERS DISCUL DE AMBREIAJ,ce se intampla???????? :)

adica ai discul montat invers?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.