Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

Te au spus prostiile astea? :twoup: Den Bosch tot ceva de gen e, chiar a fost destul de independent in trecut fata de 'olandezi'. Ah, intreaba Olandezii de unde au avit carbuni dupa razboi ca sa fac caldurica acasa si sa-si reporneasca industrie :)

 

Pai nu cred ca le trebuie prea multi carbuni ca oricum stau iarna cu 15 grade in casa si cu fesul in cap , ca vezi doamne consuma prea mult gaz centrala termica. Cum era vorba aia ? "centen neuken" :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sunt 8 leduri de schimbat si acele indicatoare se vopsesc in rosu pe o parte. N-au ce greieri sa apara ca oricum bordul e ca la logan, mult mai simplu de scos si desfacut ca la e39. 2 suruburi si a iesit. Intr-o ora se schimba tot. Dar trebuie sa stii sa lipesti SMD-uri. Daca ai nevoie de specificatiile la leduri zi-mi.

 

Ala nu e bordul meu, e de pe un 523i al unui prieten care ma batea la cap sa-i schimb culoarea la bord. Toate e60 pe benzina au acelasi bord si toate se duc pana in 6500rpm, cu exceptia M-ului.

 

La n62b44 nici n-are avea rost sa-l turezi mai mult , uite si motivul :

 

post-5623-1288777302_thumb.jpg

[/quote

 

 

Salut, cum iti mai merge v8-ul? la a mea am observat ca in ds daca ii dau kd merge si peste 6500 rot/min. la tine e la fel? acum i-am pus qnvelopele de vara si i-am dat un pic, sa se "curete", ceea ce m-au sfatuit si cei de la service. tu cam cat de des ai ocqzia sa faci reprize de pana la 6500 rot? sunt interesat fiindca eu trebuie sa dedic timp special pentru asta, devreme ce in oradea ar trebui sa fi iresponsabil sa o calci mai mult de 5000 rot...ca atare o scot la drum sau pe centura...cei de la service mi-au mai atras atentia ca drumuri scurte pentru o perioada mai indelungata pot afecta bateria, si parca debitmetru sau ce...in fine...la final, i-am facut o sesiune de reprize, inclusiv in 1-a, pana in zona rosie...la primele, parca ceva o oprea pe la 4500 rot, dupa care mergea mai departe....in celelalte viteze mergea liniar pana la 6700 rot...dtypa cateva minute mergea si in 1-a liniar pana in 6700 rot.mentionez ca i. prima treapta nu prea i-am dat mai niciodata pana in zona rosie...de aia si cred ca trebuie sa imi dedic timp special din cand in cand pentru astfel de reprize...ce zici?

Link to comment
Share on other sites

Salut, cum iti mai merge v8-ul? la a mea am observat ca in ds daca ii dau kd merge si peste 6500 rot/min. la tine e la fel? acum i-am pus qnvelopele de vara si i-am dat un pic, sa se "curete", ceea ce m-au sfatuit si cei de la service. tu cam cat de des ai ocqzia sa faci reprize de pana la 6500 rot? sunt interesat fiindca eu trebuie sa dedic timp special pentru asta, devreme ce in oradea ar trebui sa fi iresponsabil sa o calci mai mult de 5000 rot...ca atare o scot la drum sau pe centura...cei de la service mi-au mai atras atentia ca drumuri scurte pentru o perioada mai indelungata pot afecta bateria, si parca debitmetru sau ce...in fine...la final, i-am facut o sesiune de reprize, inclusiv in 1-a, pana in zona rosie...la primele, parca ceva o oprea pe la 4500 rot, dupa care mergea mai departe....in celelalte viteze mergea liniar pana la 6700 rot...dtypa cateva minute mergea si in 1-a liniar pana in 6700 rot.mentionez ca i. prima treapta nu prea i-am dat mai niciodata pana in zona rosie...de aia si cred ca trebuie sa imi dedic timp special din cand in cand pentru astfel de reprize...ce zici?

Eu cel putin nu depasesc 2000 ture prin oras sau autostrada mers linistit si asta dauneaza. Cand prind o portiune libera , ii dau kickdown.

Sau la drum lung, o pun pe manual si cobor treapta de viteza, pana ajunge la 4000-5000 ture si merg asa 3-4 km ca sa se curete. Oricum n-am prea folosit-o in iarna asta, am scos-o doar in weekend.

Ce am observat : ( sunt cazuri similare si pe forumurile straine ) : daca merg subturat, a-2-a zi dimineata cand o pornesc ( in special la temperaturi scazute) balbaie relantiul 1-2 minute pana se incalzeste ( adica pana intra ulei in tachetii hidraulici).

Daca o alerg tare inainte de ajung acasa sa opresc motorul, a-2-a zi cand o pornesc nu mai face nimic. Scrie si in TIS ca tachetii aia functionaza la parametrii in ture inalte si solutia la relantiul balbait e sa o tii accelerata la 3000-4000 ture 5 minute sa se umple aia cu ulei.

 

In rest nimic deosebit , am resoftat-o la 366 cai , mi-am facut bordul alb si probabil trebuie sa schimb cutia in vreo 20-30 mii de km, ca deja se simte un pic ca a obosit sau poate sunt eu prea chitibusar.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Eu cel putin nu depasesc 2000 ture prin oras sau autostrada mers linistit si asta dauneaza. Cand prind o portiune libera , ii dau kickdown.

Sau la drum lung, o pun pe manual si cobor treapta de viteza, pana ajunge la 4000-5000 ture si merg asa 3-4 km ca sa se curete. Oricum n-am prea folosit-o in iarna asta, am scos-o doar in weekend.

Ce am observat : ( sunt cazuri similare si pe forumurile straine ) : daca merg subturat, a-2-a zi dimineata cand o pornesc ( in special la temperaturi scazute) balbaie relantiul 1-2 minute pana se incalzeste ( adica pana intra ulei in tachetii hidraulici).

Daca o alerg tare inainte de ajung acasa sa opresc motorul, a-2-a zi cand o pornesc nu mai face nimic. Scrie si in TIS ca tachetii aia functionaza la parametrii in ture inalte si solutia la relantiul balbait e sa o tii accelerata la 3000-4000 ture 5 minute sa se umple aia cu ulei.

 

In rest nimic deosebit , am resoftat-o la 366 cai , mi-am facut bordul alb si probabil trebuie sa schimb cutia in vreo 20-30 mii de km, ca deja se simte un pic ca a obosit sau poate sunt eu prea chitibusar.

salut! adica din resoft ai bagat inca 30+ cp? se simte binisor? i-ai facut un test pe ceva timpi?

 

intretimp eu mi-am schimbat anvelopele la service, si am scos-o de acolo cu "increase level of battery discharge" :cry: ...luni tre sa-mi faca o diagnoza la sistemul electric sa vada unde pierde curent (bateria e la 93%, iar mesajul apare doar la prima pornire in zi). in rest si eu sunt un pic ingrijorat de regimul in care am folosit masina iarna asta (1000 - 3500 ture/min) dar acum ca vine vremea buna sper sa ii fac cateva drumuri mai sanatoase.

 

iti functioneaza radarul bine acum? nu puteai sa-i pui cumva cel de generatia urmatoare, care face si stop&go?

Link to comment
Share on other sites

Nu l-am testat inca cu masurare de timpi ca n-am scule performante inca.

Sincer nu prea se simte diferenta, poate putin pe top end. Eu l-am facut pentru ca dispare limitarea de la 260.

 

Vezi alternatorul sa nu-ti faca figuri sau bateria daca e mai veche de 3-4 ani schimb-o direct nu te mai chinui ca ii vine timpul oricum.

 

Radarul i-am dat eu de cap singur, ca incompetentii aia vroiam sa-mi schimbe jumatate din modulele de pe masina, si doar scrie clar in TIS ce au de facut. Era suportul indoit de la senzor ( dar indoit ceva de tipul 0.01 mm, pur si simplu nesesizabil ca doar l-au masurat cand l-au montat. ). Teoretic stop & go ar merge daca gasesc pe cineva sa-l codeze dar e complicat tare ca se conecteaza la vreo 7 module pe masina si la prima eroare se dezactiveaza de tot si nici n-am auzit de cineva sa fi facut retrofit la asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Mda...deci si tu ai probleme cu ai tai...pai cum sa schimb bateria daca imi indica 93% ...deci e ca si noua, iar daca alternatorul facea figuri, nu aveam cum sa am incarcarea asta, mai ales ca in timpul zei nu am nicioadata eroarea. Eu cred ca e fie la Ibs (intelligent batery sensor) o eroare fie ceva nu vrea sa intre in sleep mode la inchiderea masinii vreun modul...
Link to comment
Share on other sites

La asta se pricep, specialitatea lor. Tocmai ce am vorbit cu un amic caruia i-au generat un astfel de mesaj dupa ce i-au schimbat un bec!!! In fine, luni vad daca am ceva erori memorate, modul nestins sau altceva...da e cam enervant dupa ce am intrat xu masina ok si ies cu ea fara...energie in baterie...
Link to comment
Share on other sites

Oricum la cata electronica au pe ele ar cam trebui sa te obisnuiesti cu erori aparute din senin. Mie in 16000 km cat am facut cu ea am vazut mai multe ca la e39 in 100.000 km. Una la dynamic drive ca nu are ulei. I-am mai pus un capac de ulei si a disparut. Dupa o fugareala grava o opresc cand pornesc tremura ca dracu , probabil i s-a facut de sonde noi. Tai contactul il pun la loc si porneste fara nici o problema.

Doar ozn-uri din astea. Iti recomand cu caldura o interfata de diagnoza ca sa nu decartezi prea mult pe la specialisti. Astia de abia se descurca sa codeze mp3 -uri pe la reprezentante si tu ai pretentii sa calibreze ACC-uri, night vision etc. Macar pe aici au bunavointa sa sune la BMW si sa trimita datele de diagnoza si dupa aia te programeaza dupa 3 luni ca vine nu stiu ce mare inginer sa analizeze problema.

Link to comment
Share on other sites

Oricum la cata electronica au pe ele ar cam trebui sa te obisnuiesti cu erori aparute din senin. Mie in 16000 km cat am facut cu ea am vazut mai multe ca la e39 in 100.000 km. Una la dynamic drive ca nu are ulei. I-am mai pus un capac de ulei si a disparut. Dupa o fugareala grava o opresc cand pornesc tremura ca dracu , probabil i s-a facut de sonde noi. Tai contactul il pun la loc si porneste fara nici o problema.

Doar ozn-uri din astea. Iti recomand cu caldura o interfata de diagnoza ca sa nu decartezi prea mult pe la specialisti. Astia de abia se descurca sa codeze mp3 -uri pe la reprezentante si tu ai pretentii sa calibreze ACC-uri, night vision etc. Macar pe aici au bunavointa sa sune la BMW si sa trimita datele de diagnoza si dupa aia te programeaza dupa 3 luni ca vine nu stiu ce mare inginer sa analizeze problema.

 

sal! update: sefu de service imi spusese sa fac un drum mai lung (zilele trecute l-am facut pana la urma)..in schimb, inainte de asta, am lasat masina mai bine de o zi fara sa o pornesc. luni dimineata o pornesc, programat fiind la service pentru msg "high level of battery discharge"...mesajul nu mai apare, totul e ok...pana la urma au vazut totusi o eroare la komfort zugang, pe care au apreciat-o ca fiind de la spalare (probabil jet prea puternic pe antenele din manerele usilor)...

 

in alta ordine de idei, nu pricep cum pot activa functia de follow me home, adica luminile sa ramana aprinse inca n secunde la inchiderea masinii...in meniu am facut setarile necesare, dar nimic...totul se stinge in momentul in care inchid usile...

 

...si ma mai enerveaza uneori plasticul de la sina scaunului din dreapta, care scartie...chiar ma enerveaza...la cea veche nu scartaia nimic, si crede-ma ca au fost luni bune in care aveam peste 15-20 de porniri/zi...

 

...legat de urcarea in ture in a 1-a...dupa drumul asta mai lung, i-am dat la un stop...umfff!...6500 rot/min in prima treapta ca si cum era trasa de ceva masina...no sweat...cred ca trebuie sa fiu atent la folosirea indelungata doar in oras (1-3 km) a masinii (toata iarna asa am facut), ca bine nu-i prinde!...

Link to comment
Share on other sites

Cu follow me home, opresti motorul, scoti cheia si dau faza lunga (flash) si raman aprinse 30 sec sau cat ai setat tu acolo.

 

Sunt de acord cu tine cu plasticele proaste si "greieri" peste tot la e60. Am mai multi la asta la 116.000 km ca la e39 cu 360.000 km. Si aia mai era si diesel.

Eu nu o mai menajez deloc , ii dau cat pot, atat o las sa se incalzeasca si dupa aia jar. Cutia oricum imi face figuri deci probabil trebuie sa "investesc" cat de curand, si oricum m-am saturat de masina. Ma tot bate gandul sa o dau.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, ma gandeam la un 650i cabrio ca vine vara, dar mi-e frica sa nu dau din lac in put . Cel putin 545i nu mi-a facut figuri mari pana acum si n-am cotizat prea mult la reparatii si ca optiuni sta bine, fata de ce gasesti pe piata.

Sau vreun Carrera S daca fac ore suplimentare anul asta.:D .

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Weekend-ul trecut la o "mica" intalnire a posesorilor de BMW

 

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/3ede4d05e3234ba99cbd94bca1979984.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/f016541de4b7450eac8b647eeee7652f.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/bf26db4d0a1e4837a0b70d9b3755681d.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/ed2af06a56044a2f862b2dad0e9c19ee.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/8d4f5226679343528d201e438a8519c0.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/774d7c6d64b94eef94cde3a02d7618fd.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/7096243a707441e6ac3e9d373acbd313.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/a9a88c356db042d3890908bfd643e748.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/9e4cb5361568430abcb5e20ef2685e0d.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/5cbef02bc5114686aa3490f231c64b83.jpg

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/43a25726c7c5443b9503f0a9fac6222e.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/443952750d8e4f7db76f6da0a2fb428f.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/2df01547cddc44fa92b14f794d30c5fa.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/e193bfa173174edeaa24de6d05163faa.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/cf2441d250ea4f07b81a116c67e20737.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/443c1605cd084f54bbdd534d9cc53900.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/d109381830344625ae074adc2b26e65e.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/d3b52af7bef84e488b75c262b7bb8a5e.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/f533c9ecfa2248afab93de917244cc8f.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/4bf5d2c69b2046b195639272ffca1b3e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.