Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

Era un prototip facut de Hartge cu un V8 de 5 litri. Posesorul zicea ca e unicat, a fost initial pastrat de nu stiu ce director de la Hartge care l-a vandut apoi. Fabricat prin 99/2000.

Fugea bine de tot, motorul avea peste 420 cai.

 

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/ae919a83b49f4096beac8c5c4f45ba1c.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/fed77e4bb7a149aebacdffbc8926f09c.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/4c81b5f955a747e883f6b11d1336cb42.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/a585be1c97c64101943faa92d8d27f3d.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/680b7dabdf584a4b99ebc9c54bb8470e.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/48af753351784123aa4a03e189408316.jpg

http://media.share.ovi.com/m1/s/2903/3d49bbaac45941a2836bf552a6a275e9.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/2903/ac7641701db84b27bed8ec302bddd80b.jpg

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Ce misto...a fost si vreme buna!:)

 

Suprinzator pentru Olanda, a fost vreme buna :D.

S-au strans aproape 200 masini , a fost interesant. Invazie de M3 e46 cred ca am numarat vreo 25-30.

Am vazut primul M3 cu comenzi de handicapat si burlan in loc de toba. Baiatul era paralizat de la brau in jos , probabil era si surd pentru ca ori n-avea toba ori era burlan catback.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Suprinzator pentru Olanda, a fost vreme buna :D.

S-au strans aproape 200 masini , a fost interesant. Invazie de M3 e46 cred ca am numarat vreo 25-30.

Am vazut primul M3 cu comenzi de handicapat si burlan in loc de toba. Baiatul era paralizat de la brau in jos , probabil era si surd pentru ca ori n-avea toba ori era burlan catback.

Nu era nici un 535d chipped, hyperchipped, remapped... :pirate: ?

Link to comment
Share on other sites

:laugh:. Ma crezi ca am intrebat vreo 2 , dar erau stock. Aveam aparatul cu mine, trepied tot ce trebuie ....

 

Dar e pe vine filmul, am o cunostinta cu care m-am dat si cu remap si fara la diesel, sa-l intreb daca vrea revansa :D

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ai putut sa constati, lui dvdcore i-a pierit chefu de vs-usuri, de cand i-am pus niste filmulete...a devenit f iritabil vis avis de subiect :angry: ...m-a complimentat ca a mea face 13 secunde 100-200 ...de fapt era 12...si un pic poate...asta e cu dieselarii...te inebunesc cu consumu lor deosebit si dupa, nu se opresc si vor sa te convinga si de performante...dupa ce ii dovedesti, se intorc inapoi la argumentul consum...
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ai putut sa constati, lui dvdcore i-a pierit chefu de vs-usuri, de cand i-am pus niste filmulete...a devenit f iritabil vis avis de subiect :angry: ...m-a complimentat ca a mea face 13 secunde 100-200 ...de fapt era 12...si un pic poate...asta e cu dieselarii...te inebunesc cu consumu lor deosebit si dupa, nu se opresc si vor sa te convinga si de performante...dupa ce ii dovedesti, se intorc inapoi la argumentul consum...

Am mai scris eu pe aici ca pentru unii dieselul ar trebui interzis si bagat la categoria etnobotanice .:pirate:

Sper ca in 2 saptamani sa cumpar un GPS special cu sampling de 5mz ( cat G-Tech Pro-ul vechi) si sa fac niste teste relevante pentru ca sunt curios si eu cum trage dupa soft.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Trage ok, se simte un pic remap-ul pe top end. Astept sa-mi vina sculele sa masor corect, dupa filme pe youtube e interpretabil si fara precizie.

M-am uitat la filmul tau, e facut la caterica pentru ca pleci de la 90 fara kick-down si retrogradeaza 1-2 trepte pe la 100 km/h. Daca vii lansat cu a -2-a scazi cel putin 1-1.5 secunde.

 

P.S. Comanda-ti chestia asta , vezi ca sunt 2 modele pentru 550i:D si dupa aia zici daca se simte diferenta.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Da, total aiurea, filmare facuta dupa tura de rigoare la iesirea din service (inclusiv dupa simpla spalare...i-am prins ca spalau masina cu cheile in huzunar, si inchide si deschide aiurea din presiunea apei...hm)...sti ce ma intrebam? Tunerii astia mai cunoscuti imi dau 10-20 cp la a mea, si unu george de pe aici mi-a dat direct 407 cp...hm...tu esti multutumit de remappul tau? Ce poti sa spui despre el...cine si cum l-a facut...si intradevar se vede diferenta in lipsa de oboseala dupa 170, 180... asta chiar m-a surprins placut...
Link to comment
Share on other sites

Softul mi l-a scris un amic, original vine de aici . Deja mi l-a pus de 2 ori, pentru ca am fost in service cu calibrarea ACC si au resoftat masina. Nu e mare filozofie dureaza 2 minute, si nu face nimeni softuri custom, doar se scrie nu stiu ce VIN in el. Sunt sute de CD-uri pe net. Ma gandeam sa-mi cumpar o interfata sa-mi programez ECU-ul singur ( au ajuns banal de ieftin sub 100 euro, cu tot cu un dvd cu mii de map-uri).

Du-te si scrie ce soft crezi tu ca iti convine, nu-ti place in 2 minute iti pune originalul la loc, n-are ce sa strice ca doar e programare prin mufa ( vezi sa-i ceri backup-ul pe un CD sa n-ai surprize). Sincer mai mare diferenta am simtit la throttle body-ul ala, fata de soft. E greu sa simti cu fundul 30 cai in plus. Pare ca trage mai bine dupa 4000 ture.

Incearca-l pe ala de 407 cai si vezi cum trage si mai ales cum se comporta in ture joase. Sunt o gramada de mituri legate de softurile astea. Nu face nimeni softuri custom si e mai bine asa ca n-as avea incredere intr-un pusti de 22 ani care e mare softer. Toate sunt de pe net, initial facute de anumite firme care au optimizat o masina pe stand dyno au salvat map-ul si l-au pus pe net. Depinde doar de interfata daca e compatibila si poate citi softul.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Cutia oricum imi face figuri deci probabil trebuie sa "investesc" cat de curand

Daca de la km astia iti face figuri, inseamna ca a fost muncita nu gluma. In mod normal o astfel de masina ar trebui sa duca cateva sute de mii de km, fara sa-ti dea batai de cap prea mari.

Link to comment
Share on other sites

Daca de la km astia iti face figuri, inseamna ca a fost muncita nu gluma. In mod normal o astfel de masina ar trebui sa duca cateva sute de mii de km, fara sa-ti dea batai de cap prea mari.

 

Nu prea am vazut 545i/550i sa apuce 200.000 fara mecatronicul schimbat. La mine nu e grav, o simt un pic obosita cand e rece, o sa-i schimb uleiul si flansa de cardan, dar nu ma Îmbãt cu apa rece, dau in ea cat pot ca doar de aia am luat-o , când va pica cutia o sa o schimb si asta e.

Link to comment
Share on other sites

Softul mi l-a scris un amic, original vine de aici . Deja mi l-a pus de 2 ori, pentru ca am fost in service cu calibrarea ACC si au resoftat masina. Nu e mare filozofie dureaza 2 minute, si nu face nimeni softuri custom, doar se scrie nu stiu ce VIN in el. Sunt sute de CD-uri pe net. Ma gandeam sa-mi cumpar o interfata sa-mi programez ECU-ul singur ( au ajuns banal de ieftin sub 100 euro, cu tot cu un dvd cu mii de map-uri).

Du-te si scrie ce soft crezi tu ca iti convine, nu-ti place in 2 minute iti pune originalul la loc, n-are ce sa strice ca doar e programare prin mufa ( vezi sa-i ceri backup-ul pe un CD sa n-ai surprize). Sincer mai mare diferenta am simtit la throttle body-ul ala, fata de soft. E greu sa simti cu fundul 30 cai in plus. Pare ca trage mai bine dupa 4000 ture.

Incearca-l pe ala de 407 cai si vezi cum trage si mai ales cum se comporta in ture joase. Sunt o gramada de mituri legate de softurile astea. Nu face nimeni softuri custom si e mai bine asa ca n-as avea incredere intr-un pusti de 22 ani care e mare softer. Toate sunt de pe net, initial facute de anumite firme care au optimizat o masina pe stand dyno au salvat map-ul si l-au pus pe net. Depinde doar de interfata daca e compatibila si poate citi softul.

 

gresit. nu ii adevarat ce spui tu. e cea mai mare prostie sa spui ca, cineva nu face softuri custom. ba face cine se respecta. iar tu dc ai incredere sa iti pui un soft furat de nush de unde pe masina ta e iarasi problema ta. cat legat de soft...cine ti-a zis 407cp e cea mai mare abureala. nu ai cum sa scoti 75cp dintr-un motor aspirat oricant ar fi el de mare. castigul real ar fi undeva 8-11%. deci vreo 30-32 cp ar fi maxim care s-ar putea face doar din soft. evident dc umbli si pe la motor atunci mai creste un pic. dar pana la 407 e cale foarte lunga.

Link to comment
Share on other sites

gresit. nu ii adevarat ce spui tu. e cea mai mare prostie sa spui ca, cineva nu face softuri custom. ba face cine se respecta. iar tu dc ai incredere sa iti pui un soft furat de nush de unde pe masina ta e iarasi problema ta. cat legat de soft...cine ti-a zis 407cp e cea mai mare abureala. nu ai cum sa scoti 75cp dintr-un motor aspirat oricant ar fi el de mare. castigul real ar fi undeva 8-11%. deci vreo 30-32 cp ar fi maxim care s-ar putea face doar din soft. evident dc umbli si pe la motor atunci mai creste un pic. dar pana la 407 e cale foarte lunga.

 

In primul rand vezi ca n-am zis eu de softul ala de 407 , era radusky si nu sunt 75 cai sunt vreo 42 ( el are 550i de 365 cai ).

Referitor la chestia cu tuningul , ma indoiesc ca toti au dyno in sufragerie ca sa faca softuri custom. 90 % din "tuneri" din Romania si de afara doar scriu niste mape existente intr-o baza de date ( fie ca se afiliaza la vreo firma mare si le obtin, fie le au de pe internet sau vin cu interfata ). Ce se scrie in soft e doar un fel de VIN / CRC ca sa se pupe cu celelate module, dar aia nu e soft custom.

 

UIte aici interfete de tuning la preturi de 2 lei cu cd-urile corespunzatoare cu mii de mape.

 

ODB II vag Com

Galetto

Galetto 1260

 

Pe de alta parte e de inteles ca multi "tuneri" care remapeaza pe bordura blocului, trebuie sa faca treaba asta sa para foarte complicata astfel incat clientul sa fie super multumit cand plateste 350-500 euro pe un soft "custom", cand de fapt toata interfata costa 75 euro si faci sute de masini cu ea.

Singura diferenta e ca firmele care se respecta au interfetele cu licenta si mai platesc ceva in plus pentru update-uri si mape originale. Poate imi explici si mie cum faci soft custom daca nu ai dyno ca sa vezi feedback-ul si ce performate scoate ? Iar la cel custom tot trebuie sa pui masina pe dyno de 10-15 ori , mai ajustezi ceva , mai tragi de un parametru mai studiezi, deci dureaza vreo zi si in nici un caz nu costa 200-300 euro.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

In primul rand vezi ca n-am zis eu de softul ala de 407 , era radusky si nu sunt 75 cai sunt vreo 42 ( el are 550i de 365 cai ).

Referitor la chestia cu tuningul , ma indoiesc ca toti au dyno in sufragerie ca sa faca softuri custom. 90 % din "tuneri" din Romania si de afara doar scriu niste mape existente intr-o baza de date ( fie ca se afiliaza la vreo firma mare si le obtin, fie le au de pe internet sau vin cu interfata ). Ce se scrie in soft e doar un fel de VIN / CRC ca sa se pupe cu celelate module, dar aia nu e soft custom.

 

UIte aici interfete de tuning la preturi de 2 lei cu cd-urile corespunzatoare cu mii de mape.

 

ODB II vag Com

Galetto

Galetto 1260

 

Pe de alta parte e de inteles ca multi "tuneri" care remapeaza pe bordura blocului, trebuie sa faca treaba asta sa para foarte complicata astfel incat clientul sa fie super multumit cand plateste 350-500 euro pe un soft "custom", cand de fapt toata interfata costa 75 euro si faci sute de masini cu ea.

Singura diferenta e ca firmele care se respecta au interfetele cu licenta si mai platesc ceva in plus pentru update-uri si mape originale. Poate imi explici si mie cum faci soft custom daca nu ai dyno ca sa vezi feedback-ul si ce performate scoate ? Iar la cel custom tot trebuie sa pui masina pe dyno de 10-15 ori , mai ajustezi ceva , mai tragi de un parametru mai studiezi, deci dureaza vreo zi si in nici un caz nu costa 200-300 euro.

 

pai cumparat-i tu interfetele respective de la chinezi si scrie-ti tu softul cu ele. dc se intrrupe scrierea sau scrii ceva gresit ai bulit ecu. si apoi o sa vezi de ce exista interfete originale. si de ce costa atat.

iar tu nu stii ce inseamna un soft custom.

 

softul custom (individual) este si acela cand ti se face un fisier individual care se face cum vrei tu..poate vrei un soft normal, poate il vrei pt drag, poate il vrei pt consum...oricum se poate ajusta cum vrei tu. poate il vrei mai agresiv....sunt f mult variante.

iar softul custom e si atunci cand sunt mofidicari majore la motor si normal ca trebuie facute multe variante de soft. si atunci logic ca este mai scump.

 

si mai e si faza cu dyno. este una sa scoti pe dyno sa zicem 30 cp in plus...si alta cum ii simti tu pe drum. adica dc pe tine te intereseaza doar ca dyno sa iti arate in loc de 333 sa iti arate 367 si poti sa zici ca da parca se simte ceva. sau de ex nu-ti faci dyno deloc sau iti faci si iti arata sa zicem(e un exemplu) 350 si o simti mult mai ok decat varianta de 367 de dyno. si crede-am ca dyno-urile nu sunt foarte conculdente...se pot smenui foarte simplu. si dc mergi la mai multe dyno-uri de ce mai multe ori nu o sa iti arate la fel(+- 2-3cp).

 

acuma e optiunea ta ce si cum, dar iti spun la asa masina sa iti pui un soft furat cu o interfata chinezeasca e ca si cum ti-ai da foc singur. deisgur exista probabilitatea sa decurga totul ok...dar este un risc care ti-l asumi. si un soft facut calumea individual nu costa f mult pe masina ta...200-300 euro, pe cand un ecu costa 2000 euro.

Link to comment
Share on other sites

Adica ca sa traduc ce ai zis tu :

 

Atata timp cat 99% din "tuneri" spun clientilor cat ar fi castigul de putere/ cuplu fara a vedea masina, inseamna ca fisierul deja exista si a fost masurat undeva pe un dyno Intradevar sunt mai multe fisiere existente pentru o motorizare (eco /stage 1/stage 2) dar deja EXISTA fisierele, nu le face custom "tunerul ". Cum se obtin fisierele astea , deja e alta discutie, cert e ca pot fi downloadate gratis, se pot cumpara, plati licente,etc. La fel si cu interfetele , originale, chinezarii, complexe cu suport de nu stiu cate ecu-uri , protocoale etc.

 

Ce vroiam sa zic e ca daca ai interfata si fisierele, e BANAL sa scrii softul pe masina. Un copil de 12 ani care stie sa deschida o poza din My Pictures poate scrie un soft pe masina fara probleme. E de 10 ori mai complicat si dureaza mai mult de instalat un Windows.

 

Softurile au protectii peste protectii si e cam imposibil sa scrii un soft de VW TDI pe un BMW benzina, poate nici interfetele nu sunt compatibile cu tipul de ECU.

Era mai multa munca inainte la masinile cu ODBI la care trebuia sa stii sa desfaci un ECU, se dezlipesti EPROM-ul , il puneai in programator si scriai softul. Acolo trebuia ceva talent cu pistolul de lipit daca era cazul si n-avea soclu. La astea noi conectezi mufa si apesi 2 butoane faci backup, scrii softul , te intitulezi tuner si mai faci si soft custom pe deasupra.

 

Intradevar mai apar probleme, mai o eroare de scriere, care face ECU-ul inutilizabil. Dar asta nu inseamna ca iti trebuie alt ECU. Se scrie si ala individual ( scos afara de pe masina) daca ai scule potrivite. La fel cum se scrie si un telefon mobil, tv, dvd player, frigider si alte aparate cu eprom upgradabil.

 

Daca te ocupi cu asa ceva cred ca stii mai bine ca mine, procentul de tuneri de bordura care folosesc interfetele alea chinezesti si nu au asa mari probleme si mananca si ei o paine. Ce ma deranjeaza e ca multi fac din resoftatul asta un mare mister / iti trebuie 5 facultati de tuning ca sa scrii un soft deja facut de cineva pe o masina. Si e de inteles pentru ca 200-300 euro sunt ceva bani si doar nu poti sa-i zici omului ca e banal de simplu daca ai sculele si fisierele pentru motorul ala.

 

Optimizarile pe dyno , sau soft "custom" facut pentru anumite modificari ale motorului (turbo /compresoare/ axe cu came) acolo e intradevar de munca, dar si costa pe masura , iar investitia in aparatura e foarte mare.

Link to comment
Share on other sites

Adica ca sa traduc ce ai zis tu :

 

Atata timp cat 99% din "tuneri" spun clientilor cat ar fi castigul de putere/ cuplu fara a vedea masina, inseamna ca fisierul deja exista si a fost masurat undeva pe un dyno Intradevar sunt mai multe fisiere existente pentru o motorizare (eco /stage 1/stage 2) dar deja EXISTA fisierele, nu le face custom "tunerul ". Cum se obtin fisierele astea , deja e alta discutie, cert e ca pot fi downloadate gratis, se pot cumpara, plati licente,etc. La fel si cu interfetele , originale, chinezarii, complexe cu suport de nu stiu cate ecu-uri , protocoale etc.

 

Ce vroiam sa zic e ca daca ai interfata si fisierele, e BANAL sa scrii softul pe masina. Un copil de 12 ani care stie sa deschida o poza din My Pictures poate scrie un soft pe masina fara probleme. E de 10 ori mai complicat si dureaza mai mult de instalat un Windows.

 

Softurile au protectii peste protectii si e cam imposibil sa scrii un soft de VW TDI pe un BMW benzina, poate nici interfetele nu sunt compatibile cu tipul de ECU.

Era mai multa munca inainte la masinile cu ODBI la care trebuia sa stii sa desfaci un ECU, se dezlipesti EPROM-ul , il puneai in programator si scriai softul. Acolo trebuia ceva talent cu pistolul de lipit daca era cazul si n-avea soclu. La astea noi conectezi mufa si apesi 2 butoane faci backup, scrii softul , te intitulezi tuner si mai faci si soft custom pe deasupra.

 

Intradevar mai apar probleme, mai o eroare de scriere, care face ECU-ul inutilizabil. Dar asta nu inseamna ca iti trebuie alt ECU. Se scrie si ala individual ( scos afara de pe masina) daca ai scule potrivite. La fel cum se scrie si un telefon mobil, tv, dvd player, frigider si alte aparate cu eprom upgradabil.

 

Daca te ocupi cu asa ceva cred ca stii mai bine ca mine, procentul de tuneri de bordura care folosesc interfetele alea chinezesti si nu au asa mari probleme si mananca si ei o paine. Ce ma deranjeaza e ca multi fac din resoftatul asta un mare mister / iti trebuie 5 facultati de tuning ca sa scrii un soft deja facut de cineva pe o masina. Si e de inteles pentru ca 200-300 euro sunt ceva bani si doar nu poti sa-i zici omului ca e banal de simplu daca ai sculele si fisierele pentru motorul ala.

 

Optimizarile pe dyno , sau soft "custom" facut pentru anumite modificari ale motorului (turbo /compresoare/ axe cu came) acolo e intradevar de munca, dar si costa pe masura , iar investitia in aparatura e foarte mare.

 

deci cum ai zis tu ca exista....dc esti un tuner serior...masina respectiva ai mai facut-o de cel putin cateva ori. deci logic ca stii ce valori au fost si la ce sa se astepte.

hai sa iti spun ceva. cum face colegul meu cu masinile noi. cumpara intotdeauna ultimul model si o testeaza pana iese ceva foarte ok. dupa aceea o vinde apoi alta si tot asa. asa se dezvolta softurile. deci in nici un caz nu ia softul de la x si y..asa nu e tuning..asta e cea mai mare pacaleala..de aia sunt tunerii din spatele blocului care hai ma ca iti fac eu cu 50 euro..dc merge merge dc nu nu...un dvd cu fisiere si o interfata...cu 50 euro le-ai luat si apoi sa facem tunining. de ce crezi ca exista vorba in popor ca tuninngul strica masina..uite din cauza asta. si atunci normal ca el vb cu prietenii si spune...ba nu iti fac tuning ca iti pica turbina sau ca iti strica masina,

 

tu faci ce crezi cu masina ta....dar gandeste-te bine unde si ce faci. nu de alta dar belelele de dupa sunt mult mai costisitoare...nu zic ca toti sunt asa..dar la un dvd pe gratis..acuma sa fim seriosi.

 

atati bani dai atata face.

Link to comment
Share on other sites

Perfect de acord cu tine doar ca traim in lumea reala, si foarte putini "tuneri" is permit sa cumpere o masina si sa o incerce. Si incercatul asta presupune un dyno care costa cateva sute de mii de euro. Banuiesc ca de obicei se merge pe un sistem franciza fie firma mama afiliaza tuneri prin alte tari si face update-uri periodice de harti contra unei taxe, fie firma producatoare de interfete furnizeaza hartile astea.

Pe mine ma bufneste rasul cand aud cum personalizeaza toti softuri pe genunchi. Multi n-au bani sa-si cumpere un laptop mai de doamne ajuta, sa-si deschida o firma, si noi vorbim de cumparat masini noi si dyno-uri de zeci /sute de mii de euro.:laugh: ( P.S. nu o lua in nume personal, vorbesc de ce vad si aud pe diferite forumuri , nu te cunosc si n-am cum sa-mi dau cu parerea despre calitatea serviciilor prestate de tine, daca te ocupi cu asa ceva )

De ce sustin cu tarie ca nu face nimeni softuri custom ci le cumpara/ procura din diverse locuri ?

Pentru ca facand o statistica ( pentru BMW) de exemplu a versiunilor de soft (putere /cuplu ) de la firme din Germania / Olanda sunt maxim 5-6 versiuni de soft . Daca fiecare tuner isi facea propriul soft pe dyno era imposibil sa ajunga toti la acelasi rezultate.

De exemplu pentru masina mea sunt cam astea :

366 / 470

360/ 498

358 / 495

353 / 475

+ probabil vreo versiune foarte conservativa pe la Hartge / Alpina

 

Restul toti sunt trasi la indigo ( vand versiunile de mai sus ), ceea ce evident ma face sa cred ca cineva a facut o versiune de soft / dyno/ etc care e vanduta / transmisa mai departe in functie de afiliere / franciza / tip de interfata / dongle etc.

Ceea ce logic duce la concluzia ca si tipul care face tuning de 50 euro , cu o interfata piratata si soft furat ( tot din versiunile de mai sus ) ajunge la exact acelasi rezultat ca si unul care cere 500 euro.

Diferenta evident o face riscul ca interfata aia chinezeasca sa faca vreo buba la scriere si serviciile pre/post vanzare .

Eu unul daca m-as duce la un tuner si as vedea ca isi baga nasul in harti si face modificari "custom" fara vreo 10-15 incercari pe dyno si monitorizare a softului vreo cateva mii de km, mi-as lua masina si as pleca direct. Prefer sa am pe masina o versiune care e testata si merge pe vreo cateva zeci / sute / mii de masini decat ceva facut pe loc oricat de bun ar fi tunerul respectiv. Si pana la urma chiar daca e softul prost si masina face figuri, dureaza 5 minute sa pui softul original la loc si cam asta a fost. ( la benzina aspirat, la turbo si diesel intradevar poate sa mai crape ceva intre timp :D , sau in cel mai rau caz iti "arde" ecu-ul si trebuie sa te duci cu el in mana sau cu masina pe platforma la dealer sa-ti rescrie softul original.). Cam ca jailbrake-ul la Iphone sau PS3, softul poate sa fie prost sau sa aiba bug-uri dar atata timp cat bootloader-ul functioneaza poti oricand sa incarci o alta versiune de soft sau sa faci downgrade .:yahoo:

+

Cine mi-a scris mie softul e un amic n-am platit nimic si se ocupa cu din astea de vreo 10 ani si nu-mi fac probleme.Mi-a scris softul intre 2 beri .:D Eu vroiam sa-mi iau o interfata pentru mine sa ma joc cu ea, nu sa fac bani sau mai stiu eu ce "tuning" .profesional.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.