Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

Si care-i problema ta ?

Apropo, las-o mai usor cu mistourile subtile (cel putin la adresa mea)! E prima si ultima data cand iti spun.

 

VIne pastele, cica trebuie sa fim mai buni si intelepti !:D

 

Referitor la intrebarea ta, shoot3r90 sunt 2 lucruri de care ar trebui sa tii seama :

 

1. Cand dai cateva zeci de mii de euro pe o masina nu insemana ca e si fiabila,sau ca trebuie sa dureze o vesnicie, cu cat mai multe optiuni si electronica cu atat mai multe probleme.

 

2. Trebuie sa tii cont ca nu stau in Romania, si cu certitudine nu am sa pun masina la vanzare pe aici pe forum. Asta inseamna ca n-are nici un rost sa o laud ca merge brici, consuma 5 % si n-am vazut in viata mea un bec de avarie la ea.

E60 si E65 sunt extraordinar de recunoscute pentru bubele la cutie . Pica in prostie, am prieten cu e60 530d , masina cumparata din reprezentanta si a schimbat 3 cutii pana la 120.000 km.

La 545i / 550i pica la fel, sunt sute de posesori pe forumurile americane cu probleme. Asta nu insemana ca sunt masini proaste. Pur si simplu cutia e un consumabil. La o masina de 70-90.000 euro, 2-3000 euro nu sunt o catastrofa.

Intradevar daca iei un E60 cu 12.000 euro si a -2-a zi pica cutia , o faci cu 30% din banii pe care i-ai dat pe masina, dar nu e vina marcii. Lumea uita ca pretul pieselor e la valoarea de noua a masinii nu 10% , 20 % din cat o cumperi SH.

 

Asta e, de aia multi useri pe aici care stiu cu ce se manaca o masina premium insista asupra costurilor de intretinere. Sunt multe lucruri scumpe care se duc - la mine a fost senzorul de ACC in jur de 3000 euro, colegul radusky are si camera nightvision in bara , aia e vreo 4000-5000 euro. Gandeste-te ca le ai pe amandoua in bara si dai intr-o bordura si n-ai casco , dintr-un foc s-au facut 10.000 euro cu vopsit si manopera.

 

Ma intrebai daca e fugarita masina ? Doar nu cumpara nimeni un 545i ca sa mearga cu 90 km/h, ce conteaza e sa fie intretinuta, cu reviziile la timp. Si eu dau in ea cat cere, o las sa se incalzeasca si o calc cat permite traficul. La fel ca si 90% din BMW-uri, ca doar nu cumperi BMW pentru comfort si probleme la prostata. Iar BMW-urile de dupa 2000 nu mai sunt ce au fost din punct de vedere al fiabilitatii.

Mai mult decat am facut adica sa o iau din Germania din reprezentanta verificata, cu Premium Selection si garantie nu prea aveam ce face pentru linistea mea, chiar daca a costat cateva mii bune peste pretul pietii la momentul ala.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Si care-i problema ta ?

Apropo, las-o mai usor cu mistourile subtile (cel putin la adresa mea)! E prima si ultima data cand iti spun.

 

Altfel ce se Întâmplã? :popcorn:

 

Nu am fĂŁcut deloc miÂşto, pur Âşi simplu Ăži-am atras atenĂžia cĂŁ vorbeÂşti din auzite.

 

Cum sĂŁ spui de o maÂşinĂŁ cĂŁ a fost abuzatĂŁ dacĂŁ tu n-ai avut niciodatĂŁ una similarĂŁ, deci nu ai de unde sĂŁ Âştii dacĂŁ e normal sĂŁ pice X piesĂŁ sau nu.

 

Nu e cazul sĂŁ vorbim aiurea ĂŽn tramvai.

Link to comment
Share on other sites

VIne pastele, cica trebuie sa fim mai buni si intelepti !:D

 

Referitor la intrebarea ta, shoot3r90 sunt 2 lucruri de care ar trebui sa tii seama :

 

1. Cand dai cateva zeci de mii de euro pe o masina nu insemana ca e si fiabila,sau ca trebuie sa dureze o vesnicie, cu cat mai multe optiuni si electronica cu atat mai multe probleme.

 

2. Trebuie sa tii cont ca nu stau in Romania, si cu certitudine nu am sa pun masina la vanzare pe aici pe forum. Asta inseamna ca n-are nici un rost sa o laud ca merge brici, consuma 5 % si n-am vazut in viata mea un bec de avarie la ea.

E60 si E65 sunt extraordinar de recunoscute pentru bubele la cutie . Pica in prostie, am prieten cu e60 530d , masina cumparata din reprezentanta si a schimbat 3 cutii pana la 120.000 km.

La 545i / 550i pica la fel, sunt sute de posesori pe forumurile americane cu probleme. Asta nu insemana ca sunt masini proaste. Pur si simplu cutia e un consumabil. La o masina de 70-90.000 euro, 2-3000 euro nu sunt o catastrofa.

Intradevar daca iei un E60 cu 12.000 euro si a -2-a zi pica cutia , o faci cu 30% din banii pe care i-ai dat pe masina, dar nu e vina marcii. Lumea uita ca pretul pieselor e la valoarea de noua a masinii nu 10% , 20 % din cat o cumperi SH.

 

Asta e, de aia multi useri pe aici care stiu cu ce se manaca o masina premium insista asupra costurilor de intretinere. Sunt multe lucruri scumpe care se duc - la mine a fost senzorul de ACC in jur de 3000 euro, colegul radusky are si camera nightvision in bara , aia e vreo 4000-5000 euro. Gandeste-te ca le ai pe amandoua in bara si dai intr-o bordura si n-ai casco , dintr-un foc s-au facut 10.000 euro cu vopsit si manopera.

 

Ma intrebai daca e fugarita masina ? Doar nu cumpara nimeni un 545i ca sa mearga cu 90 km/h, ce conteaza e sa fie intretinuta, cu reviziile la timp. Si eu dau in ea cat cere, o las sa se incalzeasca si o calc cat permite traficul. La fel ca si 90% din BMW-uri, ca doar nu cumperi BMW pentru comfort si probleme la prostata. Iar BMW-urile de dupa 2000 nu mai sunt ce au fost din punct de vedere al fiabilitatii.

Mai mult decat am facut adica sa o iau din Germania din reprezentanta verificata, cu Premium Selection si garantie nu prea aveam ce face pentru linistea mea, chiar daca a costat cateva mii bune peste pretul pietii la momentul ala.

 

...dealtfel, daca primul proprietar nu a stiut sa scoata dintr-o astfel de masina ceea ce poate, in conditii safe (incalzit bine motorul, respectata totusi cutia etc)...aia nu mai e masina restul "vietii" ei...cu alte cuvinte un prim proprietar moale si prea grijuliu poate face mult mai rau decat un prim proprietar agresiv dar inteligent, cu masina...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Sal! La cat schimbi uleiul...ce fel de ulei?...zilele astea, la drum lung, a trebuit sa completez 1 litru...pana de curand nu se misca nimic la senzor...am 18500 km cu uleiul asta...4 liniute dupa ce am bagat 650 de grame...dupa 400 km au ramas 3...s-o fi subtiat uleiul?...e maro in continuare in motor si nu miroase a ars...daca vrei putem discuta pe privat...ms Edited by radusky
Link to comment
Share on other sites

Il schimb la 10.000 . Prima data am pus BMW Original 5w-30 si a -2-a oara Castrol EDGE Sport 0W-40 (recomandat pe situl Castrol ). Mi se pare mai bun Castrol Edge fata de cel original BMW. E mai permisiv la forja si face mai bine la tacheti ( la rece imi tremura putin iarna relantiul vreo 5 secunde pana face pompa presiune ).

 

De obicei le cumpar de aici.. Cam 13 euro pe litru. Urmatorul schimb probabil o sa pun iar BMW Original pentru ca ma duc pentru revizie ( stampila in carte). Problema e ca nu gasesti 0w-40 pe la dealeri pentru ca ei cumpara la bidon mare si pun si la diesel si la benzina 5w-30.

Filtru de aer si ulei Mahle parca.

 

Mie nu mi-a mancat deloc de la schimb la schimb. Daca papa ulei incearca cu 0w-40 si vezi dupa aia cat mananca. Teoretic ar trebui sa consume mai mult ca 5w-30. Daca n-ai schimbat uleiul cand ai luat-o vezi sa nu patesti ce mi s-a intamplat mie cu 528-ul sora-mi. Manca jumatate de kil la 2000 km.

Dupa ce l-am schimbat cu 5w-30 original nu mai mananca mai deloc ( n-a mai completat in 10.000 km si nici eroare nu a dat). Cine stie ce compot a avut inainte, sau chiar ulei bun dar nepotrivit pentru motor , gen Castrol Edge Sport 10W-60 ca e ulei "racing" etc.

 

Daca vrei sa-l schimbi mai des poti sa cumperi mai mult odata ca sa ai in casa. ( gen bidon de 20 litri original, sau bidoane vrac de la castrol daca gasesti).

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

daca nu mananca de loc o vreme si apoi brusc devine setos(gen cam cum spui tu.. ai mers 15k ok sa spunem , dupa 15 k incepe sa consume in ritm alarmant..) , de regula asta arata ca uleiul si-a pierdut calitatile si e vremea schimbului..

Am cu totul alt motor si generatie dar cam asa patesc si eu.. pana in 7-8000 de km nu completez, si mai mult chiar nu vad diferente vizibile pe joja..dupa 8k km, mai ales daca o si calc, il mananca pe paine.

Inainte de 7-8k orice i-as face e ok..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Il schimb la 10.000 . Prima data am pus BMW Original 5w-30 si a -2-a oara Castrol EDGE Sport 0W-40 (recomandat pe situl Castrol ). Mi se pare mai bun Castrol Edge fata de cel original BMW. E mai permisiv la forja si face mai bine la tacheti ( la rece imi tremura putin iarna relantiul vreo 5 secunde pana face pompa presiune ).

 

De obicei le cumpar de aici.. Cam 13 euro pe litru. Urmatorul schimb probabil o sa pun iar BMW Original pentru ca ma duc pentru revizie ( stampila in carte). Problema e ca nu gasesti 0w-40 pe la dealeri pentru ca ei cumpara la bidon mare si pun si la diesel si la benzina 5w-30.

Filtru de aer si ulei Mahle parca.

 

Mie nu mi-a mancat deloc de la schimb la schimb. Daca papa ulei incearca cu 0w-40 si vezi dupa aia cat mananca. Teoretic ar trebui sa consume mai mult ca 5w-30. Daca n-ai schimbat uleiul cand ai luat-o vezi sa nu patesti ce mi s-a intamplat mie cu 528-ul sora-mi. Manca jumatate de kil la 2000 km.

Dupa ce l-am schimbat cu 5w-30 original nu mai mananca mai deloc ( n-a mai completat in 10.000 km si nici eroare nu a dat). Cine stie ce compot a avut inainte, sau chiar ulei bun dar nepotrivit pentru motor , gen Castrol Edge Sport 10W-60 ca e ulei "racing" etc.

 

Daca vrei sa-l schimbi mai des poti sa cumperi mai mult odata ca sa ai in casa. ( gen bidon de 20 litri original, sau bidoane vrac de la castrol daca gasesti).

Ju cred sa nu fi fost facut ok schimbul...tipul era cam obsedat...doar ca mi-a stat nemiscat senzorul ai acum incepe sa prinda viata...am si avut primul drum dintr-o bucata de peste 400 km dupa iarna...pe de alta parte termenul de schimbare a uleiului a ramas neschimbat in ultimii 2000 de km, adica tot 9000 imi arata...ma gandesc sa nu se fi subtiat uleiul...la 530i primii 6000 nu avea nevoie de nimic...dupa, pana la 9-10.000 mai bagam 1,5 l, ca tot cerea din cand in cand...cred ca schimb uleiul sapt viitoare, nu mai astept...acum am completat cu 5w 30, castrol..

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma mai iau de mult dupa golania aia de senzor / calculator care iti arata cand trebuie sa schimbi uleiul. 10.000 km, max 15.000 . As fi chiar nesimtit la cat dau in ea sa ii schimb uleiul la 30.000 km, doar ca sa scutesc 100 euro.

Plus ca stau la casa, si daca am uleiul si fitrele in 30 min e gata schimbat.

 

Aia 30.000 e interval prieten cu portofelul dealerilor cand dau garatie si mentenanta gratis 5 ani.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ma mai iau de mult dupa golania aia de senzor / calculator care iti arata cand trebuie sa schimbi uleiul. 10.000 km, max 15.000 . As fi chiar nesimtit la cat dau in ea sa ii schimb uleiul la 30.000 km, doar ca sa scutesc 100 euro.

Plus ca stau la casa, si daca am uleiul si fitrele in 30 min e gata schimbat.

 

Aia 30.000 e interval prieten cu portofelul dealerilor cand dau garatie si mentenanta gratis 5 ani.

...deci acu o ora era trei liniute....acum sunt 4 inapoi...nu mai inteleg nimic...

Link to comment
Share on other sites

...deci acu o ora era trei liniute....acum sunt 4 inapoi...nu mai inteleg nimic...

:LMAO: . Bre eu nu stiu unde te uiti tu dar ca idee uleiul se verifica dupa vreo ora de cand ai oprit motorul ca sa aiba timp sa se scurga in baie, altfel difera bine de tot pe joja.

 

LE: Cred ca sunt posedate v8-urile astea.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

:LMAO: . Bre eu nu stiu unde te uiti tu dar ca idee uleiul se verifica dupa vreo ora de cand ai oprit motorul ca sa aiba timp sa se scurga in baie, altfel difera bine de tot pe joja.

 

LE: Cred ca sunt posedate v8-urile astea.

...stai asa, vorbeam de idrive, nu te fii..."liniute" am spus...

Link to comment
Share on other sites

Unde in idrive ca la mine n-are, sau n-am vazut eu . Eu ma uit la joja ca e mai sanatos.

De acord...joja e baza...erau astia prin state disperati ca la astea noi nu mai ai joja. Menu, info sources, service, engine oil level....sau voice command "service" si engine oil level...ma dispera, sper ca nu am conpletat ca bou unde nu era nevoie...dracu sa le ia de electronice!...

Link to comment
Share on other sites

Tre sa fie...ai meniul de start cu cele 4 variante (com, nav, entert, climate) apasa pe knob button si acolo, sus, tre sa ai primul in stanga info sources si jos dupa aia service...

 

Meniul il am, am si Oil ceva dar imi arata cat mai am pana trebuie sa-l schimb, nu am nici o bara/ bare care sa-mi indice nivelul uleiului. Plus ca eu am joja.

 

Nivelul se verifica dupa 5-10 min. de la oprirea motorului.

 

La mine sunt tachetii mai lenesi :D

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

...si inainte de a completa...

 

E mai smechera la tine , eu n-am galeata aia verde acolo.

 

P.S. Mai dai in gura si tu ca face paianjeni in ulei. La mine de cand a venit vara tot in 14 l /100 km o tine. :D

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

E mai smechera la tine , eu n-am galeata aia verde acolo.

 

P.S. Mai dai in gura si tu ca face paianjeni in ulei. La mine de cand a venit vara tot in 14 l /100 km o tine. :D

...pai aia e afara, de la valcea la sibiu...i-am dat pe autostrada boc...mi-a iesit 12.8 la media de 180, adica 210 - 160...adevarul e ca imi place in oras, cu geamul deschis sa o pot auzi...si sub 2000 de ture scoate bubuitul ala continuu, usor ragusit uneori...pacat ca inauntru ce se aude nu are nimic de a face cu sunetul de afara...

Link to comment
Share on other sites

...pai aia e afara, de la valcea la sibiu...i-am dat pe autostrada boc...mi-a iesit 12.8 la media de 180, adica 210 - 160...adevarul e ca imi place in oras, cu geamul deschis sa o pot auzi...si sub 2000 de ture scoate bubuitul ala continuu, usor ragusit uneori...pacat ca inauntru ce se aude nu are nimic de a face cu sunetul de afara...

 

Cred ca ii dau si eu gaura in toba, ca la mine nu se aude nimic pana la 4000 de ture si ma oftic. Asta e lucrul care ma derajeaza cel mai tare ca e prea silentioasa evacuarea.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

N-am avut ce face si m-am apucat de treaba. Deja am bagat azi 10 ore si n-am terminat decat vreo 20% din treaba .

Incredibil cat de tare poate sa fie vopseaua. De abia o zgarii cu smirghel de 2000.:cry:

 

http://media.share.ovi.com/m1/s/3000/7c3c2ff4ce2c4870b1d71c90fb996d8a.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/f0e50d0b452842d9a5daac8ef2bc3b0a.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/2e2662fda13e43d9be6c070fe0d96f44.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/1cac382754174e4199932fb07f5878d9.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/2b1c158aec514c638e5528805f050e72.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/787a9ea3dcbb4c8199a043b26456ce61.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/e14ef813717b4c9f95306e6765fcf0ff.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/508a5a2a33684740b3f31763e9cfc0ab.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/34e0dea3155d40bc958aa9e126882006.jpghttp://media.share.ovi.com/m1/s/3000/d557c70b3c3649f8afb367c6c5c7a6f1.jpg

Link to comment
Share on other sites

da este foarte tare lacul , daca ai vopseaua originala pe masina ai cam 140microni de lac , asa ca fapt divers dupa 3 treceri cu Makita ( rotativa ) cel mai abraziv polish de la Menzerna FG500 pe cel mai abraziv pad de la Sonus s-a reusit o corectie de maxim 60% a defectelor de pe lac , ciudat e ca este foarte tare lacul dar masina se zgarie destul de usor , spor la treaba
Link to comment
Share on other sites

Mersi,

Problema e ca desi am o Makita rotativa mi-e frica sa dau cu lana aia pe ia,, e prima data cand fac un polish :good:. Mi-am luat un DAP500 (dual action) pentru ca e mai safe dar mare vrajeala nu fac cu el chiar cu cel mai abraziv pad.

Planul e sa fac 2 treceri cu pad mediu cu Monello Rafini Mezzo si o trecere cu un pad de finishing cu Rafini Finale , iar la urma un sealant si o ceara. Zgarieturile mai mari le fac direct wetsanding cu 2000 ca ma apuca noaptea cu dual-action-ul .

Link to comment
Share on other sites

cu rotativa exista intradevar un mare risc sa arzi lacul , pentru o orbitala pe viitor poti sa mergi pe un Das6 Pro e cam cea mai buna orbitala , se apropie foarte mult de performantele unei rotative , si apropo cu orbitala sa nu iti fie frica sa apesi mai tare pe masina , nu se intampla nimic , si legat de wetsanding la fel trebuie avut grija poti sa faci mai mult rau decat bine .

 

Avand in vedere ca e masina ta , pentru un wet-look desavarsit zic sa aplici 2 straturi de sealent si 2 straturi de ceara , ce sealent folosesti ?

 

Paduri pe viitor iti recomand sa folosesti Lake Country sau Chemichal Guys , o sa fii uimit de eficienta lor :) ( http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing/lake-country-ccs-pads/cat_45.html )

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.