Jump to content

e60 545i Individual


DSF

Recommended Posts

pai stai putin, ca nu te obliga nimeni sa ai motor de 5 l. iti permiti, platesti, nu-ti permiti te dai cu 1.4 ca si ala invarte rotile.

 

In Olanda n-are nici o treaba marimea motorului cu taxa de drum/impozit. Conteaza greutatea. Daca e diesel sau LPG platesti mai mult.

Taxele la un 520d sunt mai mari ca la un 545i. Numai taxa de "prima inmatriculare" e mai mare la 545i pentru ca se calculeaza ca 40% din valoarea de catalog noua a masinii, ajustata la vechime.

Asigurarea obligatorie tot la greutate se calculeaza, si creste daca masina face suta sub 6 secunde.

 

Intre 520d si 535d nu e nici o diferenta la taxa de drum /impozit pentru ca au aceeasi greutate in catalog si sunt ambele diesel. La masinile noi intradevar se suprataxeaza motoarele mari, dar ala e pret de achizitie.

Link to comment
Share on other sites

pai stai putin, ca nu te obliga nimeni sa ai motor de 5 l. iti permiti, platesti, nu-ti permiti te dai cu 1.4 ca si ala invarte rotile.

 

nu e vorba de obligatie, normal ca poti merge si cu un scuter, problema mea e ca atat taxa de inmatriculare cat si impozitul sunt stabilite haotic, nu au legatura cu realitatea. vorbesc de impozitul pe motoare mari. este aiurea sa strangi atat de mult cureaua incat doar o mana de oameni sa poata circula cu un motor cu cilindree mare. nu primesti nimic in schimbul acelor bani decat dreptul de a merge pe drumurile publice, insa ce fac cu banii astia? in Olanda au autostrazi, au drumuri oglinda, au grija de ele. aici dai bani si la revedere. nu e asa simplu ca iti permiti bine, nu pa! toate lucrurile astea trebuie gandite conform cu realitatea unei societati, nu ca la noi unde se tranteste o taxa fara tinta precisa doar sa vina niste bani la un buget mort. e simplu sa zici asta e, mai greu e sa lupti cu prostia oamenilor care trantesc legi aiurea

 

@ DSF. eu vorbesc de Romania in postul meu; ciudata treaba sa ai taxe mai mari la 520 :lol:

 

ps. nu contest ca motoarele cu cilindree mare sa fie suprataxate. DAR CU BUN SIMT si in spiritul realitatii economice :)

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

si eu tot de Romania vorbeam. Si mie mi se pare corect ca in Romania, tara cu nivel de trai scazut, cine vrea si crede ca isi poate permite un motor de 3-4-5 l si o masina cu pret de catalog de cateva zeci de mii de euro sa scoata din buzunar mai multi bani.

Aici ma refer la RCA, Casco si taxa de drum, nu la taxa de prima inmatriculare.

Edited by Rares
Link to comment
Share on other sites

motorul de 3-4-5l cum spui tu mai sus nu se exista exclusiv pe masini cu pret de catalog extravagant. si pe o masina de 5000 de euro poti avea V12. Casco nu a intrat in discutie, RCA - e mica diferenta, se taxeaza la fel peste 2000 sau 2500 cm3, vorbeam de impozit.

 

Iti e usor sa vorbesti neavand inca aceasta problema, insa cand vor scumpi intensiv inclusiv impozitul pt motoarele cu cilindree pana in 2000 si inclusiv, vei vedea ce bine e.

 

Daca citeai atent observai ca: nu contest ca motoarele cu cilindree mare sa fie suprataxate. DAR CU BUN SIMT si in spiritul realitatii economice

Link to comment
Share on other sites

pai stai putin, ca nu te obliga nimeni sa ai motor de 5 l. iti permiti, platesti, nu-ti permiti te dai cu 1.4 ca si ala invarte rotile.

 

Dar nu este normal ca impozitele să nu fie proporţionale cu veniturile.

 

Pe de altă parte, de ce crezi că plăteşti foarte puţin pentru 2 litri?

Pentru că s-au gândit că ar fi mult prea nepopulară mărirea semnificativă a tuturor impozitelor, i-au ars mai ales pe cei cu motoare de peste 3 litri.

La 3 litri chiar nu e mult, 1080 Ron nu e o sumă imensă.

 

Pe de altă parte, 2537 Ron pentru 3.5 litri este o exagerare imensă.

 

si eu tot de Romania vorbeam. Si mie mi se pare corect ca in Romania, tara cu nivel de trai scazut, cine vrea si crede ca isi poate permite un motor de 3-4-5 l si o masina cu pret de catalog de cateva zeci de mii de euro sa scoata din buzunar mai multi bani.

Aici ma refer la RCA, Casco si taxa de drum, nu la taxa de prima inmatriculare.

 

Este uşor să spui asta când nu te loveşti personal de acest lucru.

 

Nu cred că ţi-ar plăcea deloc să plăteşti un impozit foarte mare fără să primeşti nimic.

Nu contează că ţara are nivel de trai scăzut, ceea ce contează este ceea ce primeşti ĂŽn schimbul impozitului. Adică infrastructură. Cât timp ĂŽmi ia 4-5 ore să ajung de la Bucureşti la Braşov, nu beneficiez de o infrastructură decentă.

 

Iar RCA-ul nu ar avea de ce să fie mai mare doar din cauza motorului, dacă ai motor mai mare nu ĂŽnseamnă că vei crea daune mai mari decât altul cu motor de 1.4 litri.

Casco la fel, de ce să coste casco mai mult sau mai puţin ĂŽn funcţie de motor? Costă mai mult ĂŽn funcţie de valoarea maşinii, aşa este logic.

Iar taxa de drum de ce ar fi mai mare ĂŽn funcţie de motor?

Dacă ar fi corect, să fie taxa de drum mai mare ĂŽn funcţie de cât de poluantă este maşina.

A mea este Euro 3, nu m-ar durea deloc.

Dar ce s-ar ĂŽntâmpla cu toate maşinile non-EURO care circulă prin România?

Fiind o măsură mult prea nepopulară, nu se va adopta niciodată aşa ceva.

 

Statul român este un mare hoţ, ăsta e adevărul.

Plăteşti impozit aproape degeaba, dacă vrei să-ţi aduci o maşină din UE trebuie să plăteşti o taxă de ĂŽnmatriculare ilegală din moment ce România este ţară din Uniunea Europeană.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

sa stii ca ma afecteaza, asta fiind unul din motivele pt care nu-mi iau masina cu motor mai mare.

si in spiritul realitatii romanesti, ti se pare extravagant un impozit de 1000 de ron pt un motor de 3l? sunt 250 de euro ceea ce inseamna 2.5% din 10000, o suma mica pt a lua o masina de 3000 cm3.

Link to comment
Share on other sites

este extravagant deoarece 250 de euro reprezinta un salariu. tu chiar nu intelegi unde e problema sau pt ca tu nu esti afectat te doare la basca?

 

in sfarsit continuam pe topicul cu impozitul, i-am stricat omului pagina

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, 2700 de ron iti pare mult pt o masina care are valoare de catalog peste 30000 de euro?

sunt 600 de euro pe an. sunt banii pentru benzina de 3000 km.

eu nu zic ca statul nu greseste, dar e pe undeva normal aici sa dea in cei care au, pentru ca unul care nu are bani nu isi ia motor de 3.5.

Link to comment
Share on other sites

Păi impozitul ăla va rămâne şi când maşina va valora sub 10 000 €.

 

Normal nu este să plăteşti degeaba.

Dacă plăteşti un impozit de o sumă oarecare, te aştepţi să vezi ceva ĂŽn schimb.

 

sa stii ca ma afecteaza, asta fiind unul din motivele pt care nu-mi iau masina cu motor mai mare.

si in spiritul realitatii romanesti, ti se pare extravagant un impozit de 1000 de ron pt un motor de 3l? sunt 250 de euro ceea ce inseamna 2.5% din 10000, o suma mica pt a lua o masina de 3000 cm3.

 

Da, prin prisma infrastructurii din România, este foarte mult.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu motoarele mari n-are nici o legatura cu realitatea in Romania, si in multe tari din Europa. Cineva de prin guverne a stabilit ca se pot face niste bani in plus si se poate taxa asa zisul lux.

Au stabilit ei ca un motor mare inseamna peste 2.5 l si au crescut taxele exponential. Curentul asta ecologist comunist nu face decat sa le dea apa la moara. Toate cresterile de taxe se fac sub umbrela protectie mediului, ca vezi doamne un motor de 4 litri polueaza mult ca mananca 9-10 l la 120 km/h la 1300 ture in a-6-a , iar unul de 1.2 nu papa decat 12 l la 120 km/h pentru ca trebuie turat la 5000 ture ca sa atinga viteza aia.

E aceeasi poveste ca si cu tigarile, sunt daunatoare rau , dar n-am vazut nici un guvern sa inchida vreo fabrica de tigari. Ei maresc numai taxele pe tigari. Daca maine s-ar opri toata lumea din fumat si nu ar mai cumpara tigari, jumate din tarile lumii ar da faliment.

 

 

Offtopic :

 

In Olanda nu ai voie sa mai fumezi in baruri si restaurante ca peste tot in Europa.

In CoffeeShop-uri ai voie sa fumezi marihuana dar numai pura, daca te pune dracu sa combini marihuana cu tutun, iei amenda pentru fumat in localuri publice. :)

 

 

 

Ontopic :

 

In comunism egalitarismul se promova prin legi si forta institutiilor de stat -> toata lumea avea Dacia 1310

In asa zisa democratie social-ecologica de pe la noi , egalitarismul se promoveaza prin taxe, suprataxe, de vicii, de lux,de inmatriculare, de hamburger, taxa pe savarina -> toata lumea trebuie sa conduca masina poporului - Logan sau mai stiu eu ce Toyota Prius Hybrid

 

De ce se strica soseaua mai mult daca conduc o masina cu motor de 5 litri fata de un Logan de 1.4 ?

 

Rares

 

Ala cu masina cu motor de 3,4,5 litri , asa zisa de lux :

Castiga mai mult ca media -> plateste impozit pe venit mai mult

Cumpara o masina mai scumpa ca media -> plateste tva si taxa de prima inmatriculare mai mare

Consuma mai multa benzina -> plateste mai multa acciza pe carburant

Il costa reviziile mai mult -> mai mult TVA la stat.

 

Deci pana sa ajunga sa faca primii 100 km cu "monstru" deja a platit mai mult in taxe si impozite directe sau indirecte. La un logan statul ia 2.000 euro TVA, la un M5 -> 20.000 euro. Deja e de 10 ori mai mult numai prin prisma pretului de achizitie.

De ce trebuie sa fie si impozitul si asigurarea obligatorie mai mare ?

Nu tot atata suprafata ocupa parcata si un logan si un M5.

Daca lovesti o baba cu un Logan ii rupi mai putine oase decat cu un M5 ? :lol: Nu tot atat o s-o despagubeasca asigurarea de raspundere civila ?

 

De ce trebuie sa moara capra vecinului , numai pentru ca poate cineva munceste mai mult sau se descurca mai bine si isi permite o masina mai mare, o casa mai mare, etc ? Plateste singur inzecit mai mult.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

da DSF. asa vad eu lucrurile. pentru ca eu, care ma descurc mai bine imi fac banii de pe urma societatii in care traiesc, deci trebuie sa dau inapoi tot acolo. sa nu crezi ca am o mentalitate de haiduc, de genul "sa-i ardem pe cei ce au bani" dar consider ca o masina cu motor mare este un lux, iar luxul se plateste peste tot. daca ti-l permiti.

problema mare nu consider ca sunt taxele ci ceea ce se face(sau nu se face) cu banii din ele. aici e drama.

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina. E un model destul de rar ca si motorizare si dotari. Sa o folosesti sanatos.

 

Legat de taxe si impozite, pe toti ne roade nu atat suma cat faptul, asa cum bine ati subliniat, ca nu se reinvestesc banii in infrastructura sau alte lucruri de care sa poti beneficia direct , tu, soferul amarat din Romania. O porcarie.

 

Din pacate, lucrurile nu se anunta cu nimic mai roz nici pe viitor. Daca o tin tot asa , nu o sa mai aiba de la cine sa perceapa taxe si impozite, sau mai bine zis, nu o sa mai aiba ce, pt ca au luat tot....

Link to comment
Share on other sites

da DSF. asa vad eu lucrurile. pentru ca eu, care ma descurc mai bine imi fac banii de pe urma societatii in care traiesc, deci trebuie sa dau inapoi tot acolo. sa nu crezi ca am o mentalitate de haiduc, de genul "sa-i ardem pe cei ce au bani" dar consider ca o masina cu motor mare este un lux, iar luxul se plateste peste tot. daca ti-l permiti.

problema mare nu consider ca sunt taxele ci ceea ce se face(sau nu se face) cu banii din ele. aici e drama.

 

Problema este ca din punctul meu de vedere, este inadmisibil ca o masina sa fie considerata lux, iar o casa mare sa nu fie considerata lux. Atata vreme cat pe masina platesc de 3 ori decat platesc pe casa... ceea ce spui tu inseamna "hai sa-i ardem pe aia care au".

 

Cineva ti-a explicat mai sus.. aia care au, contribuie mai mult decat aia care n-au...

 

Fa un calcul, 7-9000 euro un e39 530d , taxa de inmatriculare 6000 euro... ?!

 

Platesti pe masina mai mult decat platesti pentru casa ? bun.. apartamentele pana in 3 camere, au impozit mic, deja de la 5 camere in sus, sa creasca exponential, ca deja e lux.

 

Luxul inseamna valoare !! nu cmc.

 

Repet, sa puna impozit pe ziarele din geamuri.. ca am auzit ca astia cu motoare mari si masini scumpe, au ziare multe prin geamuri.

Link to comment
Share on other sites

Parca ii laudam masina lui DSF, putem continua ? Pot sa o laud si eu sau trebuie sa ma plang de impozite&taxe (ca doar am multe de achitat) ? :)

 

Imi place mult masina ta, are culoare tare frumoasa si mi se pare interesanta combinatia exterior - interior; cat despre motorizare - rara si cred ca suna bine :lol:

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina, doar e un E 60 :) ...insa motorizarea e si mai "frumoasa" ...ma gandeam sa o dau pe a mea la schimb cu un 545i, acu' ca e criza s-ar gasi doritori (plus o mica diferenta, deh)!

 

Insa vad ca, sa ai o asmenea masina in Olanda, e ca si cum te-ai duce in cartierul rosu cu sotia si fara nici un ban in buzunar... :lol: (la noi e inca bine !)

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina, doar e un E 60 :) ...insa motorizarea e si mai "frumoasa" ...ma gandeam sa o dau pe a mea la schimb cu un 545i, acu' ca e criza s-ar gasi doritori (plus o mica diferenta, deh)!

 

Insa vad ca, sa ai o asmenea masina in Olanda, e ca si cum te-ai duce in cartierul rosu cu sotia si fara nici un ban in buzunar... :lol: (la noi e inca bine !)

 

In cartierul rosu nu te duci cu sotia in primul rand, sau daca te duci cu ea, vizitezi si atat :)

 

Sant avantaje si dezavantaje in orice tara. Daca as fi locuit in Bucuresti cu aceiasi bani pe care ii castig aici nu mi-as fi permis sa tin un 545i la 50.000 km /an. Nu mai vorbesc de gropi , intretinere, 2 suspensii pe an, etc.

Aici fac 200 km pe zi dus intors pana la munca , dar 95 % autostrada => 10.5 l / 100 km mers 120-140, probabil consum de 316 sau Matiz in Bucuresti sau intr-un oras aglomerat. (7.2 consum mediu pe 2 ani si 80.000 km la 530d :) )

Stau la "tara" asa ca n-am probleme cu traficul urban sau parcare.

 

Acum poti cumpara un 545i bine la bani si optiuni. Trebuie sa te gandesti bine cat vrei sa-l tii , ca de vandut sunt sanse aproape minime sa scapi de el. ( Mai repede se vinde un 545i in Romania , decat aici in Olanda).

Daca as sta in Romania nu mi-as lua un e60 cu pachet sport si Dynamic Drive, roti pe 18 si run-flat-uri de 40. E sub orice critica pe drumuri proaste. Iti tremura dintii in gura, iti sar pietrele din rinichi. Trebuie sa fii masochist sa suporti asa ceva. BMW-ul e masina de autostrada. E39 cu suspensii normale e de 2-3 ori mai comfortabil decat e60 cu pachet sport. Si aici nu prea vezi gropi sau denivelari, dar se simte rau chiar si pe piatra cubica.

 

Nu pot sa inteleg cum alearga toti prin Romania dupa suspensii sport, slick-uri cand drumurile arata ca dupa bombardament.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ceva filme ca s-a uscat afara .

Cu plecarea de pe loc e inca tragedie, mai am de studiat, sau trebuie sa se mai incalzeasca afara.

 

 

Cam pierde aderenta

 

 

 

Cu DSC -on

 

 

N-am reusit sa fac si niste timpi 0-100, pentru ca nu prea merge bine softul cand sunt nori afara, dar revin :)

 

O poza cu consumul dupa sesiunea de azi :)

 

14032010175.jpg

 

Si un meniu secret la HUD :

 

 

Link to comment
Share on other sites

E frig afara (8 grade), evit sa-i dau kick-down sub 50-60 ca pierde aderenta , pleaca prost si da din fund :)

Incercam la vara cu 275 pe spate si poate un Quaife LSD 3.38, am inteles ca ajuta mult la plecare.

Link to comment
Share on other sites

Ajuta da :)

Daca ai gume de vara, pe vremea asta nu sunt in largul lor.

 

Oricum, bestia rupe :)

 

Sa ai parte de ea.

 

PS.

5 stele de la mine.

Oare care o fi fost invidiosul ala care a dat mai putin de 5 stele unei asemenea masini?

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.