Jump to content

E36 318is, mi-am facut un cadou!


mihai_antony

Recommended Posts

Bravo, frumoasa foc.

Ia oglinda cu senzor antiorbire, nici nu stii ce inseamna pana nu ai pe masina. Insa daca ai sau vrei folii, isi pierde importanta.

Eu am pus una de e46.

Cu grupul in carcasa mare, nu stiu daca ai facut bine, fiindca e mai greu cu vreo 15-20 kg decat cel in carcasa mica,iar daca pui vreunu din motoarele enumerate de tine, e prea scurt.

Jantele alea bbs sunt superbe. Imi doresc si eu asa ceva.

Ce culoarea are masina?

Daca are bostongrun metallic, e ca a mea. :)

Cand ai loc in buget pentru el, schimba si volanul, pune ceva de m3 cum am eu, cu airbag. Nu se compara :lol:

Insa nu cred ca se poate monta... cred ca tu ai contactele la volan prin carbuni, nu prin fire.

Link to comment
Share on other sites

roco_mai este un coleg care vinde acest tip de jante; mi-a dat mesaj sa-mi faca o oferta intrucat inteleses ca imi doresc acest model nu ca le-am cumparat deja. Iti trimit adresa lui pe PM.

Am citit de 3 ori topicul de la masina ta inainte sa scriu despre a mea, imi place acel model de volan si un sistem HK, stii ca ne-am conversat noi putin pe aceasta tema. In saptamana 7-12.Dec ajung in Timisoara, poate ne vedem la o cafea ceva daca ai placere si timp :)

Culoarea este ca a ta; bostongrun metallic.

Edited by mihai_antony
Link to comment
Share on other sites

Ce imi place:

 

- motorul pot spune ca este ok, imi place sunetul (grav, infundat si baritonal) dar uneori imi da impresia ca este cam impins la maxim (probabil si de aceea au scos revizia M44 de 1,9l). Urca f bine in ture si merge rotund.

- consumul bun (7-7,5 in afara si 11-11,5 in oras). Cu un plin, mers 70% afara din Bucuresti fac intre 750-800km, avand si reprize de 140-150km/h. Probabil daca as folosi benzina de 95 as creste autonomia in jur de 900-920km. Mentionez ca de cand am luat-o am folosit strict urmatorii carburanti:

1. Prima data am alimentat cu 30l de Efix 95 de la Rompetrol

2. Apoi am facut un plin cu Alto 101 tot de la Rompetrol

3. Dupa acel plin, am alimentat exclusiv cu OMV 100. Desi am citit, pe acest forum, un test pe o Honda Accord in care se arata cu Alto 101 avea cei mai buni parametrii iar OMV 100 era doar o benzina scumpa fara calitati de benzina premium, precizez ca imi place mai mult cum merge cu OMV 100 decat cu Alto 101. M-am uitat astazi si teava de esapament este gri, semn ca se intampla niste lucruri ok pe circuitul admisie - motor - evacuare.

 

- suspensia stock este confortabila, rezonabila pe serpentine daca nu le ataci foarte tare. Depinde mult si ce cauciucuri sunt montate

- accesibilitate comenzi - m-am obisnuit, sunt ok, accesul este facil la comenzile pentru clima, partea audio, si OBC mai ales dupa ce am montat si maneta suplimentara

- stabilitatea - acest aspect il voi trece atat la plusuri cat si la minusuri intrucat functie de suspensie, cauciucuri si starea celorlalte componente iti poate oferi senatii placute sau fiori reci; overall pentru pentru o masina de 15 ani se tine bine.

- intretinere - aspect care conteaza mult. Conditia este sa ii oferi combustibil si consumabile de calitate, si mai ales schimbate la timp. Eu dupa ce am luat-o am schimbat toate filtrele (MANN) si uleiurile (pt motor, cutie viteze, frane, servo_am folosit BMW). Am facut aceste schimburi la 152.000km, urmatorul schimb va fi la 160.000km (mi-am propus sa schimb uleiul+filtru la 8k sau max 10k).

- sistemul de incalzire - in cateva minute incepe sa se simta aerul cald, conteaza pt mine intrucat cu alte masini aveam de asteptat destul de mult pana se incalzea

 

Ce nu imi place sau ce mi-as dori imbunatatit:

 

- sistemul audio stock - cass si magazia sunt ok, dar difuzoarele stock sunt destul de slabe. Mi-as dori un sistem HK

- spatiul interior - cam mic, iar cei din spate stau cu genunchi stransi, mai ales ca eu am o inatltime de 1,86 si imi place sa conduc relaxat. Cum nu pot sa modific interiorul, aici alternativa este... un e39 :)

- motorul - pana in 3500rpm lucrurile sunt normale, se schimba radical dupa 4000 (mai ales ca are cuplul max la 4700rpm). Recunosc ca mi-ar placea un motor care sa traga mai de jos si sa-ti ofere senzatia aceea de forta bruta care se dezlantuie mai repede_aici alternativa este un M50b25 sau mai ales un M52b28 care are cuplul max la 3950, deci presupun ca dupa 2500 incepe sa se simta. Prefer M52b28 cu 280Nm (cuplat la o cutie ZF) asumandu-mi eventualele pb legate de nikasil.

- suspensia stock - excelenta in oras si la drum lung, dar isi arata limitele atunci cand fortezi masina, pe serpentine mai ales. Cand m-am intors de la Cluj am incercat mai tare anumite curbe si simteam balansul cand schimbam rapid directia, este destul de neplacut. Cu siguranta la acest comportament contribuie si cauciucurile de iarna pe 185, sunt curios la primavara cand voi monta bbs-urile de 17" daca se va simti o imbunatatire la stabilitate. Mentionez ca suspensia sport ma atrage dar, inca, nu m-a convins.

Edited by mihai_antony
Link to comment
Share on other sites

pfuuu iar ai scris o gramada ...referitor la carburant si eu tot carerra 100 folosesc de aproximativ 1 an, am testat cam toti carburantii de pe piata carerra 100 are cea mai buna ardare si automat cel mai bun raspuns in acceleratie cel putin la masina mea, asta dupa ce i-am facut soft-ul, am folosit si petrom 99+ sperand ca diferenta dintre cea de 100 vs 99+ nu e asa mare, culmea s-a simtit imediat dupa ce am alimentat, alto 101 am bagat o singura data cand am plecat in concediu este buna mi-a placut cum s-a comportat masina cu ea dar nu mai buna decat carerra 100, asa ca am ramas fidel carburantului de 100.

 

Am prieteni care sunt foarte multumiti cu petrom 99+, altii cu cea de 98, cred ca difera foarte mult de la masina la masina, carerra 100 mi-a oferit cele mai bune performante masinii mele.

Link to comment
Share on other sites

pfuuu iar ai scris o gramada ...referitor la carburant si eu tot carerra 100 folosesc de aproximativ 1 an, am testat cam toti carburantii de pe piata carerra 100 are cea mai buna ardare si automat cel mai bun raspuns in acceleratie cel putin la masina mea, asta dupa ce i-am facut soft-ul, am folosit si petrom 99+ sperand ca diferenta dintre cea de 100 vs 99+ nu e asa mare, culmea s-a simtit imediat dupa ce am alimentat, alto 101 am bagat o singura data cand am plecat in concediu este buna mi-a placut cum s-a comportat masina cu ea dar nu mai buna decat carerra 100, asa ca am ramas fidel carburantului de 100.

 

Am prieteni care sunt foarte multumiti cu petrom 99+, altii cu cea de 98, cred ca difera foarte mult de la masina la masina, carerra 100 mi-a oferit cele mai bune performante masinii mele.

 

 

OMV-ul castiga si prin atmnosfera creata. Ma opresc si pentru o cafea sau ceva de mancare la ei, pe cand la Rompetrol este cam comunista atmosfera...

Link to comment
Share on other sites

Eu in Timisoara alimentez NUMAI de la MOL, aceasi pompa 6 chiar :)

Am si card de puncte, am strans vreo 4000 de puncte anul acesta :lol:)

Insa in alt oras e riscant sa bag de la MOL, am bagat de la MOL la intrarea de pe autostrada in Bucuresti, in Militari acolo, vis-a-vis de McDonalds, a inceput sa mearga ca dracu masina, fluctua ralantiul in draci.

Ieri am facut plinul de la OMV de langa unde stau, se simte ca e mai proasta benzina ca la mol....

Deci depinde de la locatie la locatie...

 

Mihai, da ne putem intalni daca am timp, vb pe mess.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Mihai, cadoul tau este unul foarte frumos si foarte bine intretinut. :)

 

Mi se pare o dovada de responsabilitate investitia in frane, sper sa fii un exemplu si pentru alti posesori BMW.

 

Iti doresc sa te folosesti de masina asta cu placere si sa nu intampini probleme in exploatarea ei ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Am montat si cotiera, puteti sa-mi spuneti de unde as putea achizitiona un suport de pahare/sticle de 0,5l pentru cotiera?

Tot ieri am schimbat si tampoanele cutie, nu era neaparat necesar dar daca am schimbat cu 1 luna inainte tampoanele motor (unul era bun dar unul era destul de dus) am zis sa schimb si la cutie. Am folosit Lemforder.

post-27026-1259227641_thumb.jpg

post-27026-1259227724_thumb.jpg

post-27026-1259227819_thumb.jpg

Edited by mihai_antony
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Asta cu suportii de pahare e chiar o problema, da-o dreq, ai masina cica premium, dar stai cu cafeaua in brate :) Eu la E60 nu aveam nici macar un suport de pahar, la seria 1 ai un cakat de suport, pus SUB cotiera, astfel incat, atunci cand lasi jos cotiera loveste in recipientul pus acolo, iar accesul este ceva de genul "cand te scarpini cu mana stanga la urechea dreapta" :lol:

 

Nu mai zic de ingeniozitatea astora cu suportul de la M6, pe care il scoti matale din spatele cotierei, te contorsionezi printre scaune cumva ca sa ajungi la el, apoi te ginesti bine sa nimeresti fanta in care intra suportul (fanta ce se afla pe partea pasagerului undeva pe consola cat sa nu o vezi tu) si daca reusesti sa faci toate astea pana iti versi cafeaua in poala in timp ce arunci belsteme de mama si de tata catre toti inginerii de la BMW... inseamna ca esti descurcaret. :)

Link to comment
Share on other sites

Si sa vezi ce sentiment frumos te apuca cand iti varsa prietena paharul cu suc pe scaun :lol:

 

Deja am avut ieri o discutie cand i-am atras atentia iubitei mele ca a tras usa prea tare...."Esti un uracos care tine mai mult la masina decat la mine, lasa-ma pe dreapta ca eu nu mai merg cu tine, esti obsedat cu masina!". Intr-o oarecare masura avea dreptate, dar i-am spus ca este vorba de 2 sentimente diferite, ce nu pot fi amestecate :)

Link to comment
Share on other sites

Si sa vezi ce sentiment frumos te apuca cand iti varsa prietena paharul cu suc pe scaun :lol:

 

Deja am avut ieri o discutie cand i-am atras atentia iubitei mele ca a tras usa prea tare...."Esti un uracios care tine mai mult la masina decat la mine, lasa-ma pe dreapta ca eu nu mai merg cu tine, esti obsedat cu masina!". Intr-o oarecare masura avea dreptate, dar i-am spus ca este vorba de 2 sentimente diferite, ce nu pot fi amestecate :)

Link to comment
Share on other sites

Si sa vezi ce sentiment frumos te apuca cand iti varsa prietena paharul cu suc pe scaun :)

 

Deja am avut ieri o discutie cand i-am atras atentia iubitei mele ca a tras usa prea tare...."Esti un uracios care tine mai mult la masina decat la mine, lasa-ma pe dreapta ca eu nu mai merg cu tine, esti obsedat cu masina!". Intr-o oarecare masura avea dreptate, dar i-am spus ca este vorba de 2 sentimente diferite, ce nu pot fi amestecate :)

 

@pole - probabil cei de la BMW chiar vor sa te faca sa ai sentimente diferite fata de alte marci similare, indiferent daca sunt + sau -. Uneori si publicitatea negativa este tot publicitate. Trebuie sa te chinui sa tii o cutie cu energizant intr-un BMW, asa simti ca ai BMW...ultima data tineam energizantul ...intre picioare si mai suna si telefonul; este o situatie in care tb sa iei o decizie: "ori ...ori" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Si sa vezi ce sentiment frumos te apuca cand iti varsa prietena paharul cu suc pe scaun :)

 

Deja am avut ieri o discutie cand i-am atras atentia iubitei mele ca a tras usa prea tare...."Esti un uracios care tine mai mult la masina decat la mine, lasa-ma pe dreapta ca eu nu mai merg cu tine, esti obsedat cu masina!". Intr-o oarecare masura avea dreptate, dar i-am spus ca este vorba de 2 sentimente diferite, ce nu pot fi amestecate :lol:

Si tu brutus :)

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt. masina si pt. ce vrei sa faci cu ea. :) De curind am achizitionat si eu un 325 si intentionez sa fac cam acelasi lucru.Zilele astea ii fac si eu profil in ideea ca sper sa beneficiez de niste sfaturi de la colegii de forum in privinta asta.

 

Sa te poarte sanatos si sa te bucuri din plin de ea!

Link to comment
Share on other sites

Salut Mihai,cum te-ai descurcat cu plasticurile alea si fixarea lor ca e de belea pe bune,o cunostina a adus un e36 din afara,a iesit euro 1 in fine a dus-o la unu la curte sa o bucataleasca si mi-a zis daca vreau sa-mi iau ce-mi place,am mai luat asa ce mi sa parut mie mai interesant si ce era intr-o stare mai buna,dar ce ma enervat a fost ca nu am putut sa scot husa de la frana de mana,frate daca nu m-am chinuit sa scot manerul de frana al masinii care era pt piese de explodam de nervi,am tras de el,am bagat o surubelnita usor,eu nu am pomenit asa masina complicata,te chinui la propriu sa schimbi ceva,Mihai nu stiu cum tu reusesti,ai nervii mai tari,masinile astea nu sunt pt. oricine,pe cuvant,am observat ca pe aici cine are asfel de masini ori e mecanic sau a fost mecanic,nu am pomenit asa masina complicata.
Link to comment
Share on other sites

Intamplari din Plaza la vizionarea filmului 2012...sincer dupa ce am vazut-o zgariata, imi venea sa renunt la tot; sa nu o mai spal si sa o curat decat in interior... dar e ceva special si mergem inainte! Oricum personajele care fac asa ceva cred ca au si o doza mare de frustrare personala.

Probabil ca o voi vopsi toata, tinand cont ca suprafata afectata este destul de mare si daca gasesc o oferta rezonabila merita acest cadou.

post-27026-1259783588_thumb.jpg

post-27026-1259783597_thumb.jpg

post-27026-1259783604_thumb.jpg

Edited by mihai_antony
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.