Jump to content

"Carait" metalic cand virez stanga


Recommended Posts

Am o problema care ma omoara de zile. Masina e un E36 1,6 97', cand virez stanga caraie ceva tare. Am schimbat bucsa bascula si pivotul exterior. am verificat vizual flansa amortizor si am pus vaselina la ea. Zgomotul nu a disparul. Am mai observat ca am un pic de joc la volan.

A mai intampinat cineva problema asta? va rog sa-mi dati un sfat.

Link to comment
Share on other sites

si la mine se aude acelasi carait uneori cand virez maxim de volan. se simte foarte tare in volan,in coloana volanului.

 

posibil sa fie un rulment ceva,nu am sapat ca nu se manifesta tot timpul si inca nu ma enerveaza :) dar asteptam o solutie.

Link to comment
Share on other sites

si la mine se aude acelasi carait uneori cand virez maxim de volan. se simte foarte tare in volan,in coloana volanului.

 

posibil sa fie un rulment ceva,nu am sapat ca nu se manifesta tot timpul si inca nu ma enerveaza :) dar asteptam o solutie.

asa a inceput si la mine, acu e deranjant, se aude si mergand drept prin gropi..:lol:(

Link to comment
Share on other sites

ai verificat daca nu cumva atinge roata in caroserie?

nu atinge nicaieri...Cum am mai spus, imediat ce invart volanul sprea stanga incepe sa caraie...Si nu e caraitul ala minor care apare cand e volanul la stanga sau dreapta maximum(de la servo).

 

Ai ulei suficient in vasul de la servo? :)

Link to comment
Share on other sites

ai verificat daca nu cumva atinge roata in caroserie?

nu atinge nicaieri...Cum am mai spus, imediat ce invart volanul sprea stanga incepe sa caraie...Si nu e caraitul ala minor care apare cand e volanul la stanga sau dreapta maximum(de la servo).

 

Ai ulei suficient in vasul de la servo? :)

verificat, iar daca era din cauza lipsei uleiului din vas trebuia sa se manifeste si la virajul de dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Flansa amortizor. Are un rulment acolo ce permite ca telescopul sa se invarta la viraj.

La mine aia a fost, pocnea asa...

 

 

asa am crezut si eu ca e flansa de amortizor si am schimbat-o pe dreapta, cateva zile nu s-a mai auzit nimic pe dreapta acum iar acelas carait, pe stanga am flansa veche a masini care caraie doar cand e frig afara, cea noua mai mereu caraie acum!

acum ma intreb daca e de la calitatea flansei.

Link to comment
Share on other sites

asa am crezut si eu ca e flansa de amortizor si am schimbat-o pe dreapta, cateva zile nu s-a mai auzit nimic pe dreapta acum iar acelas carait, pe stanga am flansa veche a masini care caraie doar cand e frig afara, cea noua mai mereu caraie acum!

acum ma intreb daca e de la calitatea flansei.

 

 

Posibil sa fie unul din burdufurile de cauciuc de la bieleta antiruliu rupt (In general cel de la articulatia care se prinde de bara stabilizatoare) si odata ce a intrat mizerie la articulatie aceasta sa fi ruginit...Exact asa cum zici tu se manifesta..Baga mana acolo si verifica.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
poate fi si de la bieleta antiruliu acel zgomot.

 

Posibil sa fie unul din burdufurile de cauciuc de la bieleta antiruliu rupt (In general cel de la articulatia care se prinde de bara stabilizatoare) si odata ce a intrat mizerie la articulatie aceasta sa fi ruginit...Exact asa cum zici tu se manifesta..Baga mana acolo si verifica.

 

Daca te referi la carait parerea mea este ca nu e de la bieleta de directie.

In schimb este de la cea antiruliu unde o articulatie sferica (cap de bara) este gripata datorita unui burduf spart care a lasat loc apei si mizeriei sa intre la articulatie.

 

 

Nu a raspuns daca a fost asta sau nu, si chiar eram curios....

O fi rezolvat cred.....

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o si eu>Nu are nici o legatura cu rulmet sau roata.Atunci cand iei maxim de volan,curelele de distributie sunt solicitate,iar daca sunt slabite rolele atunci apar probleme inclusiv acel carait metalic de fier pe fier.Zgomotul este produs de o rola intinzatoare.Vezi ce rola iti face beleau sau intinzator si schimba-le si ai sa vezi ca nu mai scartaie in momentul virarii la maxim.Fiind foarte ieftine iti recomand sa le schimbi pe toate. Edited by Boxer
Link to comment
Share on other sites

Atunci cand iei maxim de volan,curelele de distributie sunt solicitate,iar daca sunt slabite rolele atunci apar probleme inclusiv acel carait metalic de fier pe fier.

 

Cum interactioneaza distributia cu directia in cazul de fata? Sau poate intentia ta era sa te referi la alte curele cu ale lor intinzatoare....adica nu de distributie

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Atunci cand iei maxim de volan,curelele de distributie sunt solicitate,iar daca sunt slabite rolele atunci apar probleme inclusiv acel carait metalic de fier pe fier.

 

Cum interactioneaza distributia cu directia in cazul de fata? Sau poate intentia ta era sa te referi la alte curele cu ale lor intinzatoare....adica nu de distributie

Da..m-am grabit sa scriu...este vorba de curelele care invart electromotorul,ventilatorul de la radiator etc..curelele care se vad cu ochiul liber chiar in spatele radiatorului. :)

Edited by Boxer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.