Jump to content

probleme E 46 Diesel - se opreste motorul in mers


Recommended Posts

Salut,

 

Sunt nou pe forum, am vazut ca multi au gasit solutii, daca nu totale macar partiale la problemele lor. Am un e46 din 2002, diesel 182.000 Km. Ieri, in mers s-a oprit pur si simplu (daca stiti cum face o dacie careia nu ii intra benzina in carburator), asa facea si a mea;de pornit nu am reusit sa o repornesc deloc, pur si simplu nu statea turata. Azi de dimineata,a pornit, am ajuns cu ea din Militari pana in Baneasa la un service. Acolo au curatat filtru de motorina (au gasit niste shpan in el), au schimbat uleiul (trebuia schimbat) si masina a pornit la sfert de cheie, am mers cam vreo 70 de km si iar a inceput sa se innece, porneste dar nu sta turata.

 

Aveti idee de la ce e? La service au spus ceva de o pompa de transfer care s-ar putea sa fie stricata sau ma rog sa mearga defectuos. Dar un service bun in Bucuresti unde sa stiu ca mi se spune clar ce am stiti?

 

Multumesc de pe acum celor isi vor rapi putin din timpul lor pentru a-mi raspunde.

Link to comment
Share on other sites

Ms frumos pt raspuns! Ziceau ceva aia de la service sa ies sa ii dau niste "capace" dar n-am gasit-o...Scuze ca insist, dar asta e pompa aia de transfer?

 

Trebuie sa o schimbi urgent altfel vei trimite ceva span in injectoare , pompa e chiar sub scaunul soferului ,poate pune cineva o poza

Link to comment
Share on other sites

Ms frumos pt raspuns! Ziceau ceva aia de la service sa ies sa ii dau niste "capace" dar n-am gasit-o...Scuze ca insist, dar asta e pompa aia de transfer?

 

Trebuie sa o schimbi urgent altfel vei trimite ceva span in injectoare , pompa e chiar sub scaunul soferului ,poate pune cineva o poza

 

Asa o sa fac...sper sa revin in curand cu vesti bune...

Link to comment
Share on other sites

Ms frumos pt raspuns! Ziceau ceva aia de la service sa ies sa ii dau niste "capace" dar n-am gasit-o...Scuze ca insist, dar asta e pompa aia de transfer?

 

Trebuie sa o schimbi urgent altfel vei trimite ceva span in injectoare , pompa e chiar sub scaunul soferului ,poate pune cineva o poza

 

Asa o sa fac...sper sa revin in curand cu vesti bune...

 

Revin..fara mari reusite. Am urmatoarele optiuni:

 

1. astept o saptamana sa ajung la Filaret si sa se uite cineva la masina mea "printre picaturi"

2. ma duc la baneasa la un service intr=adevar de cartier dar care are preturi mai mult decat decente plus sunt de incredere si schimb pompa aia de sub scaun.

 

Din ce mi-au zis ieri ar fi in jur de 800 RON...

 

Ce parere aveti?

PS: am reusit mai multe aici pe forum decat sunand la o gramada de service-uri.

Link to comment
Share on other sites

poti sa incerci: www.dormag.ro

 

tocmai am schimbat pompa de motorina, care nu era sub scaun ci la rezervor in spate, sub scaunul pasagerului din spate dreapta. a mers 10 km chiar foarte bine acum iar porneste dar moare.

 

ms mult brandex, o sa sun si la dormag...alte idei?

 

PS: la service-ul asta nu a reusit sa se conecteze cu calculatorul la masina, dadea eroare; bine, nici nu era calculator bmw original...

Link to comment
Share on other sites

in continuare masina nu merge, a fost pusa pe un tester BMW original si s-au descoperit mai multe erori si au fost toate corectate. Nu pot sa le reproduc pe toate insa nu erau legate de motor. Cert este ca au fost corectate, a mers la fel 4 km si acum la fel nu mai merge. Am observat ca la rece merge bine masina insa cum atinge temp (acul perpendicular) iar face figuri. Masina s-a oprit exact in momentul in care era pe tester si a dat ceva de un senzor al rotatiei pompei de injectie. Ati mai auzit asa ceva? aveti vreun sfat..??

 

Multumesc!!!

 

ca si preturi: 700 RON pompa de motorina Siemens si montajul cam 50 RON

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-a dat pe tester ca este senzorul de rotatie din pompa problema este cam nasoala. Aceeasi problema am avut si eu si a fost pompa de injectie. Cand se mai opreste toarna apa rece in prtea stanga a motorului (partea soferului) pe pompa, 4-5 litri si daca porneste este din pompa de injectie si te costa cam 1600 euro.

 

Bafta sa nu fie asta.

Link to comment
Share on other sites

N-am mai incercat faza cu apa, masina a fost dusa direct la Filaret la BMW de unde mi s-a spus ca este vorba despre pompa de injectie. Inca nu am un pret final insa doar pompa este 1600 EUR. Se poate lua SH de aici o astfel de pompa? Daca da are cine sa o monteze in afara de cei de la Filaret? Am si posibilitatea sa o iau de afara probabil mai ieftin insa nu stiu cum pot fi sigur ca iau ce trebuie si ca are cine sa o monteze. In plus cei de la Filaret nu acorda garantie daca fac cu piesele mele. Pot sa ajung in situatia in care ma duc acolo cu piesa, o monteaza, nu merge si dup-aia raman cu banii dati si cu masina nefacuta. Multumesc de pe acum celor ce vor raspunde!!!
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de motorina l-ai schimbat? Mai sus scriai ca doar l-ai curatat. Solutia cu pompa de injectie care trebuie schimbata o dau toti, la fel mi s-a spus si mie, si in realitate era buna, trebuia schimbata pompa de sub prag. (avea masina aceleasi simptome ca a ta). Am schimbat-o si n-am mai avut probleme.

Treaba cu apa rece n-are legatura cu problema ta, este vorba de un senzor care, odata dus, nu mai permite pornirea motorului cand e cald, turnarea de apa e folosita ca o solutie de avarie, sa pornesti masina, pana schimbi senzorul ala.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de motorina l-ai schimbat? Mai sus scriai ca doar l-ai curatat. Solutia cu pompa de injectie care trebuie schimbata o dau toti, la fel mi s-a spus si mie, si in realitate era buna, trebuia schimbata pompa de sub prag. (avea masina aceleasi simptome ca a ta). Am schimbat-o si n-am mai avut probleme.

Treaba cu apa rece n-are legatura cu problema ta, este vorba de un senzor care, odata dus, nu mai permite pornirea motorului cand e cald, turnarea de apa e folosita ca o solutie de avarie, sa pornesti masina, pana schimbi senzorul ala.

 

Salut,

 

Ms pt raspuns. La mine pompa e sub scaunul pasagerului din dreapta spate si am schimbat-o. La fel si filtru. Si a mers pt putin timp, cativa kilometri si apoi a crapat iar. Problema e ca masina ieri pornea, statea foarte putin pornita si murea pur si simplu.

Edited by Stefan21
Link to comment
Share on other sites

Stefan, ce motorizare ai? Din cate stiu, dieselurile in 6 cilindri au DOUA pompe, una unde spui tu, si una unde spun eu. Eu am schimbat-o si pe cea de care ziceai tu, asa, preventiv, ca tot o luasem, desi aia veche era buna, insa problema era de la cea de care-ti spuneam mai sus. Repet, pompa de injectie de la motor cade foarte greu. Desi ...repede, repede, de la service ti se va spune ca aia e. Uite, in cazul meu, aia nu reuseau sa-mi repare masina, eu ziceam ca-i pompa de sub prag (ca asa mi s-a spus pe forum :) ), mecanicii ca nu exista asa ceva, si ca e aia de inalta presiune, de la motor, si, dupa 2 zile au venit stacojii la mine si mi-au zis da, aveti dreptate, nu stiam, etc. A durat 10 minute sa o monteze, and...voila, masina merge bine mersi.

 

PS - cumva ai mers des cu motorina putina in rezervor?

Link to comment
Share on other sites

Stefan, ce motorizare ai? Din cate stiu, dieselurile in 6 cilindri au DOUA pompe, una unde spui tu, si una unde spun eu. Eu am schimbat-o si pe cea de care ziceai tu, asa, preventiv, ca tot o luasem, desi aia veche era buna, insa problema era de la cea de care-ti spuneam mai sus. Repet, pompa de injectie de la motor cade foarte greu. Desi ...repede, repede, de la service ti se va spune ca aia e. Uite, in cazul meu, aia nu reuseau sa-mi repare masina, eu ziceam ca-i pompa de sub prag (ca asa mi s-a spus pe forum :) ), mecanicii ca nu exista asa ceva, si ca e aia de inalta presiune, de la motor, si, dupa 2 zile au venit stacojii la mine si mi-au zis da, aveti dreptate, nu stiam, etc. A durat 10 minute sa o monteze, and...voila, masina merge bine mersi.

 

PS - cumva ai mers des cu motorina putina in rezervor?

 

Masina e e46 318d din 12.2001 si are in acest moment 182 600 KM. Din pacate nu stiu sa zic cati cilindri are motorul insa iti spun sincer ca pompa sub scaunul de la sofer nu era. Am vazut si eu cu ochii mei. Aia din spate fiind schimbata si masina tot nu merge...Nu am mers cu rezervorul gol, cred ca a apucat sa mi se aprinda becul de vreo 5 ori in 2 ani, mereu bagam motorina cand mai arata ca mai am 200 de km de mers. Cu masina am mers omeneste in general asa ca nu stiu ce sa fac. Tare mi-e ca daca ma duc la altii, la alt service, nu o sa se rezolve si o sa trebuiasca iar sa fac du -te vino cu platforma prin oras cu masina. Chiar nu stiu ce sa mai zic, oricum vorba lui Geo Serban, acum sa fie sanatoasa 2-3 ani...

Link to comment
Share on other sites

Masina e e46 318d din 12.2001 si are in acest moment 182 600 KM. Din pacate nu stiu sa zic cati cilindri are motorul insa iti spun sincer ca pompa sub scaunul de la sofer nu era. Am vazut si eu cu ochii mei. Aia din spate fiind schimbata si masina tot nu merge...Nu am mers cu rezervorul gol, cred ca a apucat sa mi se aprinda becul de vreo 5 ori in 2 ani, mereu bagam motorina cand mai arata ca mai am 200 de km de mers. Cu masina am mers omeneste in general asa ca nu stiu ce sa fac. Tare mi-e ca daca ma duc la altii, la alt service, nu o sa se rezolve si o sa trebuiasca iar sa fac du -te vino cu platforma prin oras cu masina. Chiar nu stiu ce sa mai zic, oricum vorba lui Geo Serban, acum sa fie sanatoasa 2-3 ani...

1.Motorul tau este m47 nu m47n, deci nu mai cauta pompa de combustibil sub scaun, ca nu are!

2.Ti-am dat PM ti-am spus ca pompa ta se poate repara cu garantie!

daca tu consideri ca iesi mai bine cu pompa noua......go for it!

 

P.S. Pompele de injectie pentru m47(520d, 320d, 318d) SE REPARA! Chiar daca e electronica arsa! Cu garantie!

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am rezolvat, schimbat partea electronica a pompei de injectie.. masina merge foarte bine si nu mai zice nimic. la Filaret imi cereau 1800 EUR, am rezolvat cu 500 EUR. ii multumesc lui dereglatu pt ajutor.

 

Ai scutit o groaza de bani aruncati!

 

 

 

De asta e forumul asta aici! Bravo!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

O problema asemanatoare am intampinat-o si eu astazi....eram in depasire, aveam cam 3000 de turatii si motorul s-a oprit brusc.Am incercat s-o pornesc dar nu da niciun semn ca ar putea porni. Nu am erori la bord, nu a dat fum, nimic deosebit...ca un mort "clinic sanatos". Am scos filtrul si pana acolo baga motorina ( masinica e46 diesel din 98 cu 180 k - zice ea).

Pt o diagnoza abia luni ajung. Orice sugestie...linistitoare sa nu, e binevenita.Multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare am intampinat-o si eu astazi....eram in depasire, aveam cam 3000 de turatii si motorul s-a oprit brusc.Am incercat s-o pornesc dar nu da niciun semn ca ar putea porni. Nu am erori la bord, nu a dat fum, nimic deosebit...ca un mort "clinic sanatos". Am scos filtrul si pana acolo baga motorina ( masinica e46 diesel din 98 cu 180 k - zice ea).

Pt o diagnoza abia luni ajung. Orice sugestie...linistitoare sa nu, e binevenita.Multumesc frumos!

 

mie imi pornea dar nu statea turata..ai incercat sa o lasi sa se raceasca? te intreb pt ca mie imi pornea la rece la sfert de cheie, cand se incalzea se oprea si pana la urma a fost pompa de injectie. daca vrei un sfat adreseaza-te direct cuiva care stie ce face, altfel ajungi ca mine sa schimb si pompa de motorina si ulei si tot degeaba. Si asa o astfel de problema este destul de costisitoare, macar sa nu arunci banii pe cai verzi pe pereti.

Edited by Stefan21
Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare am intampinat-o si eu astazi....eram in depasire, aveam cam 3000 de turatii si motorul s-a oprit brusc.Am incercat s-o pornesc dar nu da niciun semn ca ar putea porni. Nu am erori la bord, nu a dat fum, nimic deosebit...ca un mort "clinic sanatos". Am scos filtrul si pana acolo baga motorina ( masinica e46 diesel din 98 cu 180 k - zice ea).

Pt o diagnoza abia luni ajung. Orice sugestie...linistitoare sa nu, e binevenita.Multumesc frumos!

 

Pompa de injectie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.