Jump to content

e 36 - 1993 praff


radu_gipy

Recommended Posts

exact asa face si a mea :))) tot 316 din 93

rezolvarea ii sonda lambda

 

uite aici de unde poti sa cumperi sa nu dai 5 mil in RO

 

http://www.worldcarparts.co.uk/tabid/144/C...41/Default.aspx

Ai cumparat tu sonda de acolo?

 

 

Au preturi foarte bune din ce vad,curios cat o fi transportul.

 

Poate ne poate spune cel ce a cumparat de acolo.

 

LE:

 

http://i47.tinypic.com/15medqw.jpg

 

 

 

25 euro ii dak vrei sa iti vina repede transportu normal ii 7 euro

post-14903-1259075507_thumb.jpg

Edited by alex21
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vaii de mine.. va mutumesc mult pentru sfaturi si pentru ajutor. Din pacate nu prea am timp sa incerc sa ma ocup de ea doar in weekend, din cauza serviciuui bineneteles. lucrez de dimineata pana seara in perioada aceasta a anului. si doar in weekend am sa ma pun mai bine pe ea. sa verific si sa fac ce miati zis. Sper sa i dau de capat pana la urma, fiindca e pacat ca e o masina bine intretinuta si mam obisnuit cu ea si miar parea rau sa nu o mai repar.am sa va tin la curent dupa weekend sa vad ce descopar, ce rezolv. Si inca o data va multumesc mult pentru sprijin.
Link to comment
Share on other sites

E mult mai usor sa vezi daca trage aer fals decat toate bazaconiile cu catalizatorul infundat sonda lambda sau tot ce le trece unora prin cap... ( carpe in tzeava de eshapament sau draci pe ea... )

Imi mentin cu convingere parerea. TRAGE AER FALS 100%... Rezolvi treaba in o jumatate de ora cu o rola de scotch fara investitii de 800 ron catalizator , 700 ron sonda lambda sau nu stiu ce senzor de la arbore... Bineinteles ca si alea pot fi cauze dar nu e cazul la tine.... Senzoroul ala de arbore are rol la pornire nu are treaba cu amestecul aer benzina... Masina merge perfect si fara debitmetru si fara sonda lambda doar ca iti consum mai mult... Si n-au nici o treaba cu acceleratul sau cu oprirea motorului... ITI TRAGE AER FALS. CREDE-MA. Primul test e sa scoti mufa de la debitmetru. Vezi daca se mai opreste motorul. Se poate sa-ti mearga inegal dar se accelereaza cum trebuie. In acest caz e foarte probabil sa fie de la cotul de cauciuc al debitmetrului ( sa aiba gaura in el )

Mergi pe mana mea... Nu dureaza mai mult de 20-30 de minute.

Succes

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

E mult mai usor sa vezi daca trage aer fals decat toate bazaconiile cu catalizatorul infundat sonda lambda sau tot ce le trece unora prin cap... ( carpe in tzeava de eshapament sau draci pe ea... )

Mergi pe mana mea...

Pai da, trebuie gasit prin eliminare, si bineinteles inceput cu ce e mai usor :)

Link to comment
Share on other sites

E mult mai usor sa vezi daca trage aer fals decat toate bazaconiile cu catalizatorul infundat sonda lambda sau tot ce le trece unora prin cap... ( carpe in tzeava de eshapament sau draci pe ea... )

Imi mentin cu convingere parerea. TRAGE AER FALS 100%... Rezolvi treaba in o jumatate de ora cu o rola de scotch fara investitii de 800 ron catalizator , 700 ron sonda lambda sau nu stiu ce senzor de la arbore... Bineinteles ca si alea pot fi cauze dar nu e cazul la tine.... Senzoroul ala de arbore are rol la pornire nu are treaba cu amestecul aer benzina... Masina merge perfect si fara debitmetru si fara sonda lambda doar ca iti consum mai mult... Si n-au nici o treaba cu acceleratul sau cu oprirea motorului... ITI TRAGE AER FALS. CREDE-MA. Primul test e sa scoti mufa de la debitmetru. Vezi daca se mai opreste motorul. Se poate sa-ti mearga inegal dar se accelereaza cum trebuie. In acest caz e foarte probabil sa fie de la cotul de cauciuc al debitmetrului ( sa aiba gaura in el )

Mergi pe mana mea... Nu dureaza mai mult de 20-30 de minute.

Succes

 

 

 

 

 

de ce esti asa sigur ca si la el e aceiasi problema care ai avuto tu?

 

toate lumea si`a spus parerea de la ce poate sa fie , deja ai inceput cu vb prea mari pt tine, dc. esti asa sigur pe tine si stii atata mecanica si esti atat de priceput vin si eu la tine cu o problema care deocamdata nu a gasito nici un mecanic.

 

Eu zic ca tot la un service cu un mecanic priceput si care sa isi dea interesu o rezolva, si pt. cultura ta sa stii ca nu la toata lumea merge motoru dc. ii scoti mufa de la debitmetru, la uni merge , la alti moare motoru, dar nu stiu de ce iti spun eu tie toate aceste lucruri ca oricum 100% masina lui trage aer fals.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa vedem cand rezolva problema cine are dreptate... Pot pune pariu cu tine daca vrei !

De ce sunt asa sigur ? Pt ca FIX asa se comporta o masina care are debitmetrul bun dar trage aer fals. Daca debitmetrul era prost nici nu sesiza ca trage aer fals... de fapt am scris argumentele mai devreme. Pur si simplu tie nu-ti vine sa crezi ca as putea sa-mi dau seama... Si ma rog de ce nu as putea sa am dreptate ? Si ma rog ,daca asa cum spui , mai multi si-au dat cu parerea , de ce ai tu ceva in potriva sa-mi dau si eu cu parerea ? Esti absurd. Poate iti sunt antipatic... Poate si tu imi esti antipatic dupa asta...

 

Cat despre mecanici 90% sunt niste inculti ce n-au nici o treaba cu masinile sau cu mecanica. 90% sunt niste " Dorele "... De aceea sunt asa sigur. Am trecut pe la o gramada de mecanici vestiti ce habar n-aveau de cum se pune apa in radiator de pilda...

Toti ce si-au sapat o groapa in curte si stiu sa schimbe placutele de frana au senzatia ca deja sunt mecanici sau toti ce pun diagnoza pe masina au senzatia ca sunt mari tuneri...

 

In general solutiile simple sunt cele mai eficiente sau in aceeasi ordine de idei cauzele cele mai comune sunt cele mai probabile. De ce sa speriem omul cu nu stiu ce preturi sau solutii inovative cand cauzle pot fi din cele mai simple ?

De ce motorul lui ar trebui sa se comporte altfel decat celelalte motoare in situatii similare ????

 

Daca initiatorul topicului era din Bucuresti il chemam la mine si-i rezolvam problema mai Moaka

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

esti No. 1, cel mai tare , cel mai bun mecanic , o sa te recomand la toata lumea, se pare ca dupa tine toti care am scris aici suntem niste idioti , masinile noastre sunt cele mai bestiale, ale noastra nu se strica niciodata , din pacate pt tine numai a ta e mai speciala si se stica, noi nu neam lovit niciodata de ele .

 

crezi ca ma int. ca iti sunt tie antipatic? si cu asta am incheiat sub. cu tine.

 

P.S radu dc. intradevar ai cotu ala spart sau vreun furtun , sa nu pui scotch cum iti recomanda un user pt ca asta este chiar tiganie , sunt sigur ca nu costa mult un amarat de cot.

Link to comment
Share on other sites

"esti No. 1, cel mai tare , cel mai bun mecanic , o sa te recomand la toata lumea, se pare ca dupa tine toti care am scris aici suntem niste idioti "

 

 

Sa nu generalizam ! Doar despre tine am aceasta senzatie !

 

Sunt convins ca un cot de debitmetru nou e mai bun decat unul lipit cu scotch dar recomand asta ca o solutie temporara. Daca tie iti pare un cot de debitmetru ieftin la 180-200 de ron e problema ta. Nu toti culegem banii din pom. Cat despre simtul tau artistic sau estetic pot spune ca ma doare-n cot...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

daca tot esti asa bun, trebuia sa ii arati si tu la om, o schema ca poate nu stie la ce te referi sau pe unde vine domnu mecanic, cotul pe OEM este 145.61RON , si este si pe prod. si cu asta am incheiat discutia cu tine, ca nu pot sa ma cobor asa jos, nu da bine.

post-11021-1259096580_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

vad ca ai terminat subiectul cu mine dar tot nu poti sa taci.... BRAVA ! Ai gasit un cot de debitmetru cu 30 de ron mai ieftin dar pe producator! Asta iti da dreptul la 3 posturi suplimentare.Daca nu stiai piesele originale sunt mai scumpe decat cele pe producator.

Pupa-te

 

Eu n-am dreptate dar tu cauti piesa ce am zis eu ca poate are probleme... Ai multa logica.

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Daca citeai cu atentie vedeai ca omul a pus filtru sport pentru ca daca avea filtru normal tragea si mai prost. Daca trage aer fals cum spui tu cu filtrul sport trebuia sa mearga si mai prost.
Link to comment
Share on other sites

Salutare...un prieten are un 318i din 93 cu care se chinuie de un an sa-l faca sa mearga. Masina lui mergea totusi mai bine decat cum o prezinti pe a ta. El a schimbat fise de bujii,bujii,regulator de presiune,carcasa filtru aer pentru ca era sparta,sonda temperatura admisie si nimic masina tot preost mergea. A probat cu un alt debitmetru si nimic, cu alt calculator si nimic.

Masina si-a dat drumu la mers dupa ce a schimbat SUPAPA DE PE RADIOTOR PE UNDE ARUNCA SURPLUSUL DE PRESIUNE DIN INSTALATIA DE RACIRE care l-a costat 8 lei, TERMOSTATUL nou SI ALTERNATORUL sh. Masina merge acum bine. Pe tester ii dadea sonda lamda care nu a schimbato nici acum.

Inainte sa te apuci sa bagi bani in ea verifica daca ai posibilitate cu piese de imprumut iti spun sigur ca in dorinta de a o face sa mearga vei scimba multe piese degeaba. Asa a facut tovarasul asta.

Link to comment
Share on other sites

SUPAPA DE PE RADIOTOR PE UNDE ARUNCA SURPLUSUL DE PRESIUNE DIN INSTALATIA DE RACIRE care l-a costat 8 lei, TERMOSTATUL nou SI ALTERNATORUL sh.

 

1. nu exista o asemenea supapa... Presiunea inseamna abur. Daca arunca abur insemna ca se consuma apa din radiator. Deci aberezi grav.

2. termostatul nu are legautra cu lipsa de acceleratie sau accelerare brusca

3. Alternatorul nici atat...

 

Nu stiu de unde veniti cu asemenea idei...

Mai e putin si aud ca era de la supapa de la roata de rezerva...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

SUPAPA DE PE RADIOTOR PE UNDE ARUNCA SURPLUSUL DE PRESIUNE DIN INSTALATIA DE RACIRE care l-a costat 8 lei, TERMOSTATUL nou SI ALTERNATORUL sh.

 

1. nu exista o asemenea supapa... Presiunea inseamna abur. Daca arunca abur insemna ca se consuma apa din radiator. Deci aberezi grav.

2. termostatul nu are legautra cu lipsa de acceleratie sau accelerare brusca

3. Alternatorul nici atat...

 

Nu stiu de unde veniti cu asemenea idei...

Mai e putin si aud ca era de la supapa de la roata de rezerva...

Habar nu ai de motoare. Supapa respectiva exista la toate motoarele. Daca regulatorul de tensiune de la alternator este defect tensiunea variaza foarte mult functie de turatie si iti poate arde calculatorul de la injectie printre multe alte defecte pe care le poate provoca.Termostatul nu are legatura directa cu acceleratia dar injectia este comandata si in functie de temperatura apei din motor. Un termostat defect duce la o turatie mai mare la ralanti si la un consum mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu exista supapa respectiva explicami si mie cum se face aerisirea la instalatia de racire a motorului, la orice masina...? cred ca o sa pun si o poza sa ti-o arat. Eu am schimbat vasu de expansiune si termostatu la masina mea si implicit am aerisit instalatia prin acea supapa deci scuzama dar aprecierile cu aberatu tinele pentru tine plus ca eu nu i-am zis baiatului clar ca astea sunt chestiile care trebuie sa le faca la masina si gata se rezolva, doar am expus ceea ce a facut tovarusu meu si a facut multe la masina aia casa aibe un mers rotund si l-a costat multi bani degeaba, i-am sugerat inainte sa cumpere piese dupa piese sa probeze mai intai si dupa aceea sa ia doar ce ii trebuie.
Link to comment
Share on other sites

LOL !!!! Ala e un surub de plastic pe care il deschizi cand faci aerisirea NU ARE ROL DE SUPAPA !!! UITA-TE mai atent !

 

Cand se creeaza presiune aceasta se duce in vasul de expansiune nicidecum nu iese prin ce crezi tu ca e supapa !

Cand ai zis ceva de supapa ma gandeam ca la piesa 7 faci referire... Aia nu e supapa. Nici macar ventil nu e :)

 

SUPAPA DE PE RADIOTOR PE UNDE ARUNCA SURPLUSUL DE PRESIUNE DIN INSTALATIA DE RACIRE care l-a costat 8 lei, TERMOSTATUL nou SI ALTERNATORUL sh.

 

1. nu exista o asemenea supapa... Presiunea inseamna abur. Daca arunca abur insemna ca se consuma apa din radiator. Deci aberezi grav.

2. termostatul nu are legautra cu lipsa de acceleratie sau accelerare brusca

3. Alternatorul nici atat...

 

Nu stiu de unde veniti cu asemenea idei...

Mai e putin si aud ca era de la supapa de la roata de rezerva...

Habar nu ai de motoare. Supapa respectiva exista la toate motoarele. Daca regulatorul de tensiune de la alternator este defect tensiunea variaza foarte mult functie de turatie si iti poate arde calculatorul de la injectie printre multe alte defecte pe care le poate provoca.Termostatul nu are legatura directa cu acceleratia dar injectia este comandata si in functie de temperatura apei din motor. Un termostat defect duce la o turatie mai mare la ralanti si la un consum mai mare.

 

 

Esti off topic ! Aici nu se discuta de variatia de tensiune ! Injectia nu este influentata de temperatura apei ! Dupa cum zici tu cand un motor e rece nu ar trebui sa accelereze. Ai mari probleme de logica.

 

Poftim domnu' rin tin tin nr.7 vent screw este minunata supapa, nu stiu exact daca am nimerit schema este un 316i M43 dar oricum ai inteles ideea -documenteazate un pic inainte sa jignesti-

 

 

Sari cu gura ca o baba proasta. N-am jignit pe nimeni. Daca ai gasit un desen pe net nu inseamna ca esti specialist si deasemenea nu insemna ca eu nu stiam de "PIESA 7 "... Nu ai inventat tu roata . Ai gasit desenul dar habar n-ai sa-l interpretezi.

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

LOL !!!! Ala e un surub de plastic pe care il deschizi cand faci aerisirea NU ARE ROL DE SUPAPA !!! UITA-TE mai atent !

 

Cand se creeaza presiune aceasta se duce in vasul de expansiune nicidecum nu iese prin ce crezi tu ca e supapa !

Cand ai zis ceva de supapa ma gandeam ca la piesa 7 faci referire... Aia nu e supapa. Nici macar ventil nu e :)

 

SUPAPA DE PE RADIOTOR PE UNDE ARUNCA SURPLUSUL DE PRESIUNE DIN INSTALATIA DE RACIRE care l-a costat 8 lei, TERMOSTATUL nou SI ALTERNATORUL sh.

 

1. nu exista o asemenea supapa... Presiunea inseamna abur. Daca arunca abur insemna ca se consuma apa din radiator. Deci aberezi grav.

2. termostatul nu are legautra cu lipsa de acceleratie sau accelerare brusca

3. Alternatorul nici atat...

 

Nu stiu de unde veniti cu asemenea idei...

Mai e putin si aud ca era de la supapa de la roata de rezerva...

Habar nu ai de motoare. Supapa respectiva exista la toate motoarele. Daca regulatorul de tensiune de la alternator este defect tensiunea variaza foarte mult functie de turatie si iti poate arde calculatorul de la injectie printre multe alte defecte pe care le poate provoca.Termostatul nu are legatura directa cu acceleratia dar injectia este comandata si in functie de temperatura apei din motor. Un termostat defect duce la o turatie mai mare la ralanti si la un consum mai mare.

 

 

Esti off topic ! Aici nu se discuta de variatia de tensiune ! Injectia nu este influentata de temperatura apei ! Dupa cum zici tu cand un motor e rece nu ar trebui sa accelereze. Ai mari probleme de logica.

 

Poftim domnu' rin tin tin nr.7 vent screw este minunata supapa, nu stiu exact daca am nimerit schema este un 316i M43 dar oricum ai inteles ideea -documenteazate un pic inainte sa jignesti-

 

 

Sari cu gura ca o baba proasta. N-am jignit pe nimeni. Daca ai gasit un desen pe net nu inseamna ca esti specialist si deasemenea nu insemna ca eu nu stiam de "PIESA 7 "... Nu ai inventat tu roata . Ai gasit desenul dar habar n-ai sa-l interpretezi.

Hai sa nu vorbim de interpretari...ca vorbim 10 ani si nu ne mai intelegem...piesa respectiva este un fel de surub cu o garnitura pe unde aerisesti da? bun supapa i-am zis eu pentru ca supapa ia zis si prietenul asta al meu si pentru ca la magazinul de unde a luato asa iau spus la chestia asta, daca tu vrei sa ii zicem surub foarte bine, idee e ca asta la masina chiar avea un surub de 10 in locul la "supapa asta"( e bine? folosesc ghilimele) fix pe fix. In momentul in care pornea motorul era OK nimic relevant insa dupa aceea masina avea momente de cadere cand apa incepea sa creasca in temperatura(ii oscila turatia motorul dadea sa moara era foarte greu sa megi cu masina NORMAL cand facea asa). A schimbat aia si a reglato un mecanic( nu stiu mai stransa, mai slaba, sigur nu era pana la refuza stransa, cred ca era cat sa nu curga apa doar sa iasa aerul in plus creat) iar masina nu se mai comporta asa ca inainte insa tot avea o oscilatie mai mica ca inainte dar puteai sa mergi cu masina destul de frumos. Ca sa continui asta ca sa fie ON TOPIC a schimbat alternatorul si in cazul lui totul a revenit la normal adica masina merge bine.

Link to comment
Share on other sites

Si ca sa nu ne mai contrazicem degeaba iti spun ca si tu ai dreptate in ce ai scris. Dar cand am postat in topicul asta am postat pentru a da un sfat omului, pentru ca poate sa fie de la cotul ce pleaca din debitmetru in admisie cum zici tu sau poate nu sau poate pe langa asta masina mai are si altceva care ii deregleaza mersul si ma gandesc ca baiatu are un 316i din 93( poate pentru ca ii place modelul sau pentru ca de masina asta are bani ca altfel isi lua o masina de 100000 EUR si nu mai posta aici problema o ducea la service si nici ca il interesa cat costa reparatia). Eu am zis mai intai sa verifice pe rand cu piese de "schimb sau imprumut" inainte sa cumpere defapt ceea ce lui ii trebuie pentru ca hai sa fim seriosi la cum a prezentat el problema la masina chiar sunt mai multe chestii care poti zice ca sunt cauza problemei.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.