Jump to content

Chip tunning 520d


Alex86

Recommended Posts

150 numai chipul.Vreao 20 dar nu cred ca e atata manopera.Dupa cum zicea Dan e bine sa schimbi ambreiajul.Viata motorului nu va scadea.E normal ca motorul va fi mai solicitat dar nu vor aparea probleme(cel putin asa am inteles).Problema e ca iarasi trebuie sa umbli la politie cred ca RAR sa modifice in Cartea de identitate si Talon.
Link to comment
Share on other sites

Pai si normal.Masina care ii pui chip nu mai corespunde cu cea din Talon.Ma refer la CP si Cuplu.Pt functionarea mai buna trebuie schimbat.M-am interesat si e adevarat ce zicea Dan Edited by Alex86
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca iarasi trebuie sa umbli la politie cred ca RAR sa modifice in Cartea de identitate si Talon.

95720[/snapback]

 

Unde ai auzit tu de treaba asta?? E fals.

 

Ce, crezi vine Politia cu Dyno dupa tine sa vada catzi cai ai? Sau daca tzi s-a uzat motoru' shi din 100CP catzi erau in momentu constructiei motorului vreo 20 au luat calea Valhallei, trebuie sa refaci talonul?

 

"Scuzatzi-ma, domnu' politzist, motorul meu nu mai are 100kw, are doar 99.8... Va rog refacetzi-mi talonul. Shi daca tot tiparitzi, facetzi mai multe, ca saptamana viitoare imi vin bujiile shi filtrul de aer sport shi o sa fac 200kw"

Link to comment
Share on other sites

Unde ai auzit tu de treaba asta?? E fals.

 

Ce, crezi vine Politia cu Dyno dupa tine sa vada catzi cai ai? Sau daca tzi s-a uzat motoru' shi din 100CP catzi erau in momentu constructiei motorului vreo 20 au luat calea Valhallei, trebuie sa refaci talonul?

 

"Scuzatzi-ma, domnu' politzist, motorul meu nu mai are 100kw, are doar 99.8... Va rog refacetzi-mi talonul. Shi daca tot tiparitzi, facetzi mai multe, ca saptamana viitoare imi vin bujiile shi filtrul de aer sport shi o sa fac 200kw"

95754[/snapback]

Isi da seama dupa anul fabricatiei.Nimeni nu te controleaza.Dar in caz de accident se vor lua masuri si cred ca se va depista modificarea.Asa am auzit deci spun din auzite.Stai linistit ca daca nu e nevoie crezi ca eu is prost sa ma complic sa dau bani degeaba ?

Edited by Alex86
Link to comment
Share on other sites

Scuzati ca intervin si eu sunt fericitul posesor de 2 zile al unui 520d din 2002 si ma uitam la discutiile voastre apropo de cip tunning si ar mai fi varianta cu power box nu stiu prea multe detalii care ar fi mai valabil sau care obtine mai multi cai dar cu remaparea cipului sa nu dati de belea cine stie ce parametrii nu ii convin motorului si sa ai probleme dupa e cam nasol... dar despre power box pot sa spun ca e mai bun deoarece are buton on off care il pui in masina si daca vrei sa mergi la oras linistit fara crestere de consum si uzura il opresti te mananca talpa ii dai drumu si o calci...

Voi ce parere aveti

Link to comment
Share on other sites

Scuzati ca intervin si eu sunt fericitul posesor de 2 zile al unui 520d din 2002 si ma uitam la discutiile voastre apropo de cip tunning si ar mai fi varianta cu power box nu stiu  prea multe detalii care ar fi mai valabil sau care obtine mai multi cai dar cu remaparea cipului sa nu dati de belea cine stie ce parametrii nu ii convin motorului si sa ai probleme dupa e cam nasol... dar despre power box pot sa spun ca e mai bun deoarece are buton on off care il pui in masina si daca vrei sa mergi la oras linistit fara crestere de consum si uzura il opresti te mananca talpa ii dai drumu si o calci...

Voi ce parere aveti

96800[/snapback]

E o idee.Dar cu cine am mai vorbit are experienta in domeniu si a spus ca motorul nu va fi afectat.Poate durata de viata dar putin probabil

Edited by Alex86
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

si eu am avut de ales intre un a6 si un bmw seria 5 si m-am gandit ca pt cateva sute de euro in plus pt bmw merita. Mam gandit decat sa imi iau a6 si dupa aia sa ravnesc la un bmw mai bine imi iau direct bmw si nu m-am inselat ca daca luam a6 dupa aia ma gandeam de ce nu mi-am luat bmw numa cum suna si alegi bmw

am luat masina la 150000 si am facut deja 13000 si pot sa zi ca am avut noroc cu masina

sunt masini super nu as da bmw acum ca stiu ce poate pe un audi niciodata

bafta

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca iti ajunge daca chiar ajungi la cei 163cp ,cum tie promis,la drumurile din RO.

unii nu isi permit sa-si ia 525 si 530,asta e...

fa tu remaparea si o sa fii multumit.

 

offtopic:ce ma enerveaza pe mine la forumul asta:toata lumea isi cam bate joc de motoarele altora,ca tu ai motor mic,ca eu am mare si is mai valabil...penibil....

daca tot e un forum pai hai sa-l facem mai atractiv si sa mai lasam caterinca asta deoparte.

intrebare:la ce bun sunt posturile daca te pui si cauti si gasesti numai glume pe seama altora???

95391[/snapback]

 

 

nu toti care intra aici sint oameni seriosi ..care incearca sa gaseasca solutii...unii sint "mistokari"...altii spun si ei ceva sa nu adoarma...etc..... te stresezi degeaba ....am rabufnit si eu odata cind incercam sa rezolv o problema si baietii ma luau cu chestii de genu ' "de ce se intinde pateuu' " :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cum adica nu e de forja.Eu sunt multumit de ea.Ca voi aveti motoare de peste 2l asa e :) nu toti isi permit.Ma gandeam doar sa ii pun un chip dar nu cred ca o voi face daca trebuie sa ma apuc sa schimb ambreiajul si alte chestii.

Ma mai gandesc

94866[/snapback]

 

 

nu trebuie sa schimbi nici un ambreiaj ..stai linistit ...si ati spun eu ca 150 cai o sa fie mai mult decit ti ai dorit vreodata... in general "smecheria" consta in al' face pe unu' in mers ..nu la plecari de pe loc ..dai in masina ca nebunu' aiurea......

... stii cind simti ca ai masina ?... atunci cind ai 100km/h... si ai dai faruri lu' unu care nu vrea el sa te lase ..si cind bagi piciorul in ea .. o sa se simta ca ala nu mai poate .... cam aici e " smecheria" nu la plecarile de pe loc unde si cu dacia1310 poti sa dai scartzuri.... :blink:

 

am observat ca majoritatea care fac "teatru" pe sosele sint numai dinastia cu carutze de 1000 ...3000 euro .... pe care le rup in 2' crezind ca le' mai creste un "ou" in plus :) ... o persoana care se respecta pe sine cit si masina pe care o conduce ... nu face " liniutze la semafor" ... puterea masinii se cunoaste in mers cind masina trage ...sau nu (dupa caz) ....atunci se simte daca ati mai creste un "ou" sau "nu" ...... asta ca sa nu mai vorbim ca dupa fiecare "teatru" facut masina are mult de suferit...

 

......in general oamenii frustrati simt nevoia sa se razbune pe masina incercid sa demonstreze ca .. .... .. nici eu nu stiu ce... " mooaa''' ai vazut frate ce fum iesea din rotzi???!!! ... si cum urla motorul ??....si cum se spargeau segmentii in el??..... MAAARFA FRAAATE''' ..... suuper carutza ta ...aaa scuze ..masina vroiam sa zik :)

Edited by al_padrino
Link to comment
Share on other sites

powerbox-ul este o varianta naspa si cine v-a zis ca nu dauneaza motorului v-a mintit.. cu tot cu butoanele lui si orice altceva.. powerbox-ul ce face exact: trimite la ECU data optime de la senzori, nu date reale, astfel incat ecu sa poata comanda mersul motorului in regimul de putere maxima ca sa zic asa.. ideea e ca ECU comanda amestecul si alti factori ca acesta pe baza datelor primite de la mai multi senzori cum ar fii cel de temperatura al apei, etc.. iar atunci cand ECU primeste datele optime adica apa la 90 de grade fix, etc, el comanda amestecul si alti parametrii pt puterea maxima pe care o poate da motorul.. deci cu powerbox-ul pus, motorul nu mai poate intra in modul de avarie in caz ca se intampla ceva chiar daca senzorii detecteaza problema, acestia nu o pot comunica la ECU.. sper ca ati inteles ceva din ce am scris aici.. acuma ma cam grabesc dar daca e mai intrebati si o sa mai scriu sa va lamuresc..

una peste alta, parerea mea este ca rescrierea softului este metoda cea mai sigura din toate aceste variante.. dezlipirea chipului si programarea lui nu este din nou f sigura pt ca la relipirea lui pe placa pot aparea probleme iar atunci cand este frig sau de la vreun soc puternic se poate strica vreun contact si se pierde comunicarea..

inca ceva: in germania spre exemplu e adevarat ca se trece puterea modificata in cartea de identitate dar acolo sunt reguli mult mai stricte decat la noi.. la noi circula astia cu dacii care nu au nici frane, nici directie, sunt ruginite in proportie de 30-40% minim si nu poti merge tu fara putere modificata in talon? oricum la noi la rar nu se accepta refacerea talonului din cauza ca masina a fost chip-ata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.