Jump to content

needle motion senzor


meola

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut baieti! Am vazut topicul asta, numai ca eu nu am seria 3. Am un e39, 525, dar acelasi problema imi apare. Needle motion level sensor. Va dau un sfat pe care putei incerca in locul schimbului injectorului. Eu am scos mufa de la sensor, si am dat bine cu spray de contact. Problema s-a rezolvat pentru o perioada de 3-4 saptamani dupa care iarasi a aparut. La mine se maifesta prin aprinderea bujiei incandescente pe bord, si in momentul respectiv se oprea motorul. Daca era intro treapta de viteza, si luam piciorul de pe acceleratie si calcam inapoi, se stingea semnul de la bujie, si merge mai departe fara probleme. E acuma! m-am uitat iarasi la mufa respectiva, si am observat, ca firul la capatul injectorului era un pic distrusa. Adica izolatia de pe fir era rupta, din care m-am gandit ca ar fii o problema de contact. Practic firul era rupt pe interior. L-am lipit cu banda de izolatie, si acuma de vro saptamana functioneaza fara probleme. Astept sa vad daca o sa inceapa sa faca de cap iarasi.
Link to comment
Share on other sites

Unde se afla injectorul cu fir la un e46 320d nfl ca sa vedem daca face sau nu contact, ar fi interesant un DIY cu schimbarea acestuia si cum putem verifica daca face sau nu contact permanent pt ca masina meade exemplu uneori trage de ma sperie alteori e lenesa.
Link to comment
Share on other sites

Unde se afla injectorul cu fir la un e46 320d nfl ca sa vedem daca face sau nu contact, ar fi interesant un DIY cu schimbarea acestuia si cum putem verifica daca face sau nu contact permanent pt ca masina meade exemplu uneori trage de ma sperie alteori e lenesa.

Si la mine facea chestia asta, ca uneori trage bine, si alteori e cam lenesa. Injectorul asta gasest pe a 3-a piston. Sub galerie, banuesc ca stii unde se afla injectoarele. Gasesti acolo unul care are un fir negru pe ea, care merge jos si intra undeva in blocul motorului, dar inainte sa intre este o mufa pe care poti sa o verifici. Trebuie sa iei jos plasticul ala de pe motor. Sa ne scrii ce ai facut

Link to comment
Share on other sites

Injectorul asta gasest pe a 3-a piston.

 

 

Nu cumva este pe ultimul piston (cel mai apropiat de parbriz) ?

Mai... sincer nu stiu la motorul de 2.0 pe care este. Eu am motor de 2.5 si seria 5 e39. Dar cum am citit pe alte forumuri asa stiu ca si la voi la motorul de 2.0 e pe pistonul 3. Dar nu sunt sigur. Dar oricum nu poti sa gresesti daca iei jos capacul de plastic o sa vezi injectorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ma enerveaza ca uneori masina trage foarte bine si alte ori trage greu si e zgomotoasa, parca are o bataie. Am verificat cu Frick daca e problema de contact, a verificat pinii pe aparat si a zis ca sigur e dus, se poate verifica si altfel?

 

Eu am gasit injector cu fir pt E46 la 300 ron cu 30 montajul si garantie si o sa il iau.

Link to comment
Share on other sites

Masina mea mergea bine 320d(136cp) insa pe tester aparea eroarea injectorul cu fir.L-am schimbat si masina merge la fel de bine,insa nu mai da eroare pe tester.Am vorbit cu cineva mai expert in domeniu bmw si mi-a zis ca 80% din bmw-urile de pe sosea au firul ala defect,insa masinile merg bine.Injectorul de obicei nu se defecteaza ci numai firul care e responsabil cu avansul.Deci eu am schimbat injectorul acela doar pt. linistea mea si sa nu mai fie erori,insa mentionez inca o data ca masina mergea bine si inainte.

La 320(136cp) injectorul cu fir se afla pe ultimul piston(cel dinspre parbriz) si nu poate fi accesat decat prin demontarea galeriei de admisie.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Se poate ca din cauza erorii cu needle motion sensor sa scoata masina fum negru? Scoate tot timpul cand o calc mai tare iar daca cumva am sub 2000 RPM, nici nu mai vad in spate de fum.

azi mi s-a aprins si mie DDE...dupa ca am schimbat baia de ulei, am facu schimbul, am pornit masina si becul mi-a ramas aprins. I-am spus mecanicului despre problema si a venit si i-a facut o diagnoza, la care ii apare ca "injectorul cu fir" este defect. Becul din bord s-a stins dar masina nu mai trage ca inainte.

Sa fie doar injectorul cu fir de vina? sau mai are si altceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 10 months later...

am un 320D 136 CP si la fel imi arata si mie .. eroare la "injectorul cu fir" tin sa mentionez ca masina merge in parametri perfect normali insa consumul a ajuns la 14-14.5. Am si termostatul EGR defect si maine imi ajunge, tot maine il schimb. imi poate spune cineva daca acest consum crescut este din cauza injectorului sau si din cauza injectorului? am inteles ca prin acel fir isi regleaza avansul si alte valori din astea..

multumesc anticipat :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salutare, tot o eroare de genul asta am si eu.

5 Needle-motion sensor

Signal open circuit or KS after B+

Plausibility with Speed(rpm) sensor-Pulse

Am mai scris undeva pe forum insa nu explicit despre injectorul cu fir. Masina merge struna, n-are probleme, consum ~6,5 mixt, insa imi statea eroarea pe creier.

Am dat jos galeria de admisie si acolo am vazut acea mufa cu firul care merge spre ultimul injector. Am pus multimetrul sa masor continuitatea si nu aud acel ticait la multumetru pe mufa, insa daca masor rezistenta cu motorul rece am vreo 300 ohm.

Am inteles ca trebuie sa se incadreze intre 80 si 120 ohm la cald, insa motorul fiind rece se poate sa fi crescut putin. Trebuia sa aud ticaitul de la multimetru cand am masurat continuitatea ? sau nu e un circuit inchis la senzorul acesta ?

Link to comment
Share on other sites

Mersi, asta vroiam sa stiu, deci se pare ca rezistenta e ok, indica 300 ohm la 2 ore dupa oprire motor adica destul de rece, iar la 4 ore dupa oprire adica motor rece, cam 450 ohmi, se pare ca senzorul e ok. Am curatat mufe/contacte o sa vad cand montez tot la loc cum e.
Link to comment
Share on other sites

Nu-ul se referea la faptul ca nu e vorba de un simplu contact electric.

Nu poti masura corect senzorul doar cu un ohmetru. Poti vedea doar daca este complet intrerupt, insa asta nu inseamna neaparat ca functioneaza.

Pune un tester pe masina si vezi daca ai eroare la senzor. Sau verifica semnalul cu un osciloscop.

Link to comment
Share on other sites

Am rescanat dupa montare, iarasi aparuse eroarea. Intre timp am pus DIS pe pc si am dat o scanare. Cica o eroare DDE cum ca ar fi fost 'DDE replaced' si trebuie checksum, ajustari, calibrare. I-am dat ce mi-a cerut, a calibrat ceva pe-acolo. Am sters erorile iar, am repornit masina, scanez, zero erori pe engine. Faza e ca la inpa dupa ce stergeam eroarea cu motion needle, aparea iarasi instant. Am facut si niste loguri la relanti legat de timpii de injectie, si se incadreaza in specificatii, atat la idle cat si la 3000 rpm cum cere softul DIS. Acum o sa merg asa o perioada si o sa scanez dupa.

E interesant oricum ca pe masura ce se racea, rezistenta de la injector crestea de la 300 ohm la 450..no idea why.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.