Jump to content

directie tare


RobyS

Recommended Posts

asta e altceva, nu zic ca nu e posibil sa am ceva pe acolo.....insa asa se comporta....dar repet, nu imi da absolut nici un semn de nesiguranta la viteze mari...

 

ps: credeam ca ai chef de flame.......m-a deranjat afirmatia ta, in fine, voi verifica......

Link to comment
Share on other sites

o intrebare.....exista vreo legatura intre pompa de servo si curea !?!?

se pare ca eu am o rola dusa pe acolo si e posibil sa fie si de aici.....

 

am citit pe un forum, cineva avea aceeasi problema si era de la un " tensor " ( nu stiu in romana cum ii zice ) .....

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

ii zice intinzator sau rola presoare. Cand e uzata devine zgomotoasa si impreuna cu uzura curelei se simte in variatia turatiei cand brachezi la relanti mai ales. In cazuri extreme se poate bloca complet si daca cureaua rezista poate provoca ceva daune. Daca zici ca e uzata schimb-o impreuna cu cureaua, nu e foarte scump. Normal se schimba la 4 ani cel mult.
Link to comment
Share on other sites

la mine la e34, dupa ce am schimbat toate rolele presoare si curelele auxiliare, deci inclusiv cea de la pompa a devenit mult mai silentios motorul, practic cand e cald se aude ca o soapta. Doar cand brachez la maxim la relanti am "caraiala de servo" care e normala.

Nu sunt sigur ca iti va rezolva problema complet. Daca daca ti-au spus si la service ca sunt uzate schimba-le si apoi mai vezi ce si cum...

Link to comment
Share on other sites

bolyboly pe loc sau la viteze mici e mai usor de invartit volanul. cand deja masina are o numita viteza sau cand este peste o anumita turatie...volanul se invarte mai greu pentru a evita sa pierzi controlul volanului.

 

parca ai prieteni pe la BMW, de ce nu il intrebi pe unul din ei daca e servodirectia stricata ? acel tensor il poti observa si auzi fara mari dificultati. incearca sa apesi pe tensor si vezi cum se manivesta :)

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Ăi-am zis ca si la mine e la fel, am prieteni cu acelaÂşi model care au direcĂžia dura sau mai putin dura......eu nu cred ca ai nici un defect...in cazul meu, e dura la viteze mici dupĂŁ care , odatĂŁ cu creÂşterea vitezei, se " inmoaie "..... de astaa gindeam la directie activa

 

Revizuieste ce ai scris mai sus si anume O MARE TAMPENIE. Realizezi ca o data cu cresterea vitezei daca directia se inmoaie dai mana urgent cu Sf. Petru :) din contra odata cu cresterea vitezei directia se intareste

 

P.S. Oare cum o fii sa mergi pe autostrada cu 200km /h si sa ai directia moale :lol: (creste adrenalina ca si cum ai face bungee jumping)

 

in urma cu destui ani am avut un Rover 820 din '91, masina a carei serovdirectii mergea atat de usor incat la viteze mai mari trebuia sa imi proptesc cotul stang in usa ! atat de usoara si sensibila era servo , foarte usor puteai pierde controlul directiei :) stateam la volan cu morcovul ... nu conta ca masina sta pe loc sau se deplaseaza , aceeasi senzatie :D ziceai ca masina e suspendata pe elevator si rotile nu ating solul... la fel nu avea nicio problema tehnica ! deci nici asa nu e bine :)

cred ca masina ta nu are nimic si E46 (318ci-2004) al meu are directia un pic mai tare deloc deranjant insa... poti incerca presiuni marite in anvelope , pt probe...

Link to comment
Share on other sites

DECI: Ciupanezu, POIUYT si pedro, nu pun in dubiu cunostintele voastre si nici ale celorlalti......poate nu m-am exprimat eu bine........

 

la mine se manifesta asa:

la stat pe loc si viteze foarte mici coloana de directie si implicit volanul sunt dure, destul de greu sa virez cu podul palmei, ca sa intelegeti

la viteze mai mari observ o schimbare, duritatea se reduce INSAAAAAAAAAAA, devine EXTREM DE PRECISA !!!

 

ps: lichidul l-am verificat ieri si este la nivel, culoarea e una rosiatica dar nu foarte clara

mai ramin flansele, presiune ok

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

DECI: Ciupanezu, POIUYT si pedro, nu pun in dubiu cunostintele voastre si nici ale celorlalti......poate nu m-am exprimat eu bine........

 

la mine se manifesta asa:

la stat pe loc si viteze foarte mici coloana de directie si implicit volanul sunt dure, destul de greu sa virez cu podul palmei, ca sa intelegeti

la viteze mai mari observ o schimbare, duritatea se reduce INSAAAAAAAAAAA, devine EXTREM DE PRECISA !!!

 

ps: lichidul l-am verificat ieri si este la nivel, culoarea e una rosiatica dar nu foarte clara

mai ramin flansele, presiune ok

 

Poate ai pompa de servo cam uzatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

DECI: Ciupanezu, POIUYT si pedro, nu pun in dubiu cunostintele voastre si nici ale celorlalti......poate nu m-am exprimat eu bine........

 

la mine se manifesta asa:

la stat pe loc si viteze foarte mici coloana de directie si implicit volanul sunt dure, destul de greu sa virez cu podul palmei, ca sa intelegeti

la viteze mai mari observ o schimbare, duritatea se reduce INSAAAAAAAAAAA, devine EXTREM DE PRECISA !!!

 

ps: lichidul l-am verificat ieri si este la nivel, culoarea e una rosiatica dar nu foarte clara

mai ramin flansele, presiune ok

acum ai scris un lucru foarte adevarat dar nu reiese acelasi lucru din postul mentionat de mine la "perla zilei"

si sa revenim la topic a mea si cu 235 fata si 255 spate se poate vira cu podul palmei pe loc iar 3-ul nevestel la fel.verifica inca odata presiunea in roti si flansele am daca pompa si caseta nu fac zgomote.

Link to comment
Share on other sites

Poate ca masina nu are nici o problema tehinca. Cei de la BMW au facut ajustari ale directiei din punctul de vedere al efortului necesar invartirii volanului, ajustari datorate feedbackului venit din partea utilizatorilor. Intr-un timp au facut directia usoara iar apoi in urma reactiei negative a utilizatorilor au revenit la directia mai grea. Daca ai timp si chef poti sa arunci o privire aici http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_...s_by_Model_Year .O sa vezi ce s-a schimbat de-a lungul timpului la E46.

 

Masina mea are directia destul de grea insa cred ca este esentiala pentru un control optim. Am vazut ca la E92 directia e mult mai usoara, cel putin la viteze mici, lucru care nu m-a prea placut.

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.