Jump to content

urs rosu 2.5 24v 192cp vanos


runceanumircea

Recommended Posts

exista senzatie. nu se compara cu masinile mai noi pe care le am (volvo,toyota), dar nu am condus un 330i k sa-mi dau cu paerea. motorul din acte e 2.0i motronic.

pretul e decizia mea.

deci e clar ca se poate omologa, deoarece puterea noului motor nu depaseste cu peste 40% puterea vechiului motor :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

frumos E30...bafta la vanzare

:)

ursu este si va ramane mereu masina ce iti ofera o senzatie unika

si majoritatea chiar cu E90 si E46 tind spre E30 chiar ca a doua masina pt ca a ramas si este in sufletul multora!!

E30 nu moare niciodata...

5000 nu e un pret exagerat daca masna e in stare impecabila

nu merita atunci comparata cu o pisica..pt ca ursu sta mult mai bine la tabla si caroserie(daca a fostul unul ingrijit)..iar motorul e la fel ca cel de pisica(cazul de fata)...diferenta de caroserie ceea ce dupa parerea mea e chestie de gust...oricum...''nu se mai fac masini cum s-au facut din punct de vedere al duratei de viata''

Edited by angeleyes
Link to comment
Share on other sites

Daca motorul e omologat si caroseria e ok atunci face banii,atfel nu.325i E46 vs 325i E30 castiga la limita ursul ,am 325i E46 compact am avut 323i E30 si inca plang dupa masina aia.Urs turbo e de la 5000 in sus e unul cu un M30 3,5 turbo pe autovit si SGM-ul se vinde cu 6500 parca.Cam 4000 4500 sa zic ca as da pe masina care se vinde aici asta in cazul in care:

-pedelierul la sofer e ok

-oalele sunt drepte

-ceasurile de bord functioneaza toate(adica turometru vitezometru temp apa si toti martorii)

-diferentialul nu "miauna"in viraje

-pasajele aripilor au fost reparate cum trebuie

-M50 ul scoata macar 175 cai pe dyno

-cardanul nu bate

-nu intra apa in masina pe la aeroterma

si mai sunt 2-3 lucruri

off topic:e cumva Subaru WRX din Sibiu care il iei?

 

PS:nu subestimati pisoiul va rog,macar acolo e posibilitatea de a pune blocant pe masina .

PPS:orice s-ar spune ursul e o gaura neagra in ceea ce priveste intretinerea ,va hali intotdeauna bani,al meu halise cam 3000 euro (motor facut radiator furtune noi arcuri amortizoare noi vopsit spoilere M tech 1 alt interior alt blocant articulatii fata noi ) si tot mai vroia cam 1000 2000 ca sa fie impecabil(ca nou practic)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Daca motorul e omologat si caroseria e ok atunci face banii,atfel nu.325i E46 vs 325i E30 castiga la limita ursul ,am 325i E46 compact am avut 323i E30 si inca plang dupa masina aia.Urs turbo e de la 5000 in sus e unul cu un M30 3,5 turbo pe autovit si SGM-ul se vinde cu 6500 parca.Cam 4000 4500 sa zic ca as da pe masina care se vinde aici asta in cazul in care:

-pedelierul la sofer e ok

-oalele sunt drepte

-ceasurile de bord functioneaza toate(adica turometru vitezometru temp apa si toti martorii)

-diferentialul nu "miauna"in viraje

-pasajele aripilor au fost reparate cum trebuie

-M50 ul scoata macar 175 cai pe dyno

-cardanul nu bate

-nu intra apa in masina pe la aeroterma

si mai sunt 2-3 lucruri

off topic:e cumva Subaru WRX din Sibiu care il iei?

 

PS:nu subestimati pisoiul va rog,macar acolo e posibilitatea de a pune blocant pe masina .

PPS:orice s-ar spune ursul e o gaura neagra in ceea ce priveste intretinerea ,va hali intotdeauna bani,al meu halise cam 3000 euro (motor facut radiator furtune noi arcuri amortizoare noi vopsit spoilere M tech 1 alt interior alt blocant articulatii fata noi ) si tot mai vroia cam 1000 2000 ca sa fie impecabil(ca nou practic)

 

Ideea de bani multi bagati in vopsit si in tinichigerie este din punctul meu de vedere corecta (preturile la o reprezentanta intotdeauna vor fi mai mari decat la "nea Ion in curte"; iar faptul k am lucrat alaturi de baietii care mi-au facut treaba 5 ani reprezinta un avantaj major dpdv al increderii si corectitudinii lucrarii);

PS: am lucrat impreuna cu ei la masina.

Ceasurile indica tot perfect;

Diferentialul (care momentan este un 4.15 blocant) nu scoate nici un zgomot (nici in curbe nici in linie dreapta);

Cardanul e original si nu bate (nu e sudat sau altfel manarit);

Apa in masina nu intra pe nicaieri (rugina nu exista nicaieri);

Cu acest motor am facut foarte multe bmw-uri care isi incercau norocul la stopuri (ma refer la masini serioase cu motoare de cel putin 2.5);

NU AM VENIT AICI CU "CIOARA VOPSITA" cum sustinea un drag compatriot. Am un urs de invidiat si care merge si arata f bine.

alex230ro: vreau sa-mi iau subaru sti nou :).

PS: (pt toata lumea) nu ma grabesc sa dau masina, nu are defecte si nici nu vreau sa ajunga pe mana unui disperat care sa nu aiba grija de ea!

Link to comment
Share on other sites

E30-urile sunt niste modele costisitoare la intretinere ...(nusth exact dc dar asa e)..

tocmai de aceea costa f mult ca sa il aduci pe un E30 in starea aceasta cum este cel de fata..impecabil si la cheie

si degeaba mult vb de E30-uri de motorizare identica la 2500--3000eu...in care trebuie sa mai bagi cate ceva..si acel ceva e numa in sute de euro calculat datorita costului mare al pieselor..mult peste E36

un kit Mtech 2 e de la 1000 eu fara montaj..vopsit etc..asa info

 

oricum omu e liber sa ceara cat vrea...si cumparatoru sa ofere cat vrea iar

Edited by angeleyes
Link to comment
Share on other sites

Diferentialul (care momentan este un 4.15 blocant) nu scoate nici un zgomot (nici in curbe nici in linie dreapta);

Cardanul e original si nu bate (nu e sudat sau altfel manarit);

adica e cardanul care l-a avut ursul inainte de a-i pune m50? la fel si grupul? ce cutie de viteze ai pe el?

Link to comment
Share on other sites

Diferentialul (care momentan este un 4.15 blocant) nu scoate nici un zgomot (nici in curbe nici in linie dreapta);

Cardanul e original si nu bate (nu e sudat sau altfel manarit);

adica e cardanul care l-a avut ursul inainte de a-i pune m50? la fel si grupul? ce cutie de viteze ai pe el?

 

Motorul a fost luat de pe e34 si cutia de pe o pisica 2.5. cardanul e cel original de urs iar diferentialul e 4.15 si rezista f bine. Mai am 2 diferentiale open (unul de diesel 2 si ceva si unul cel care era cu motorul 2.0).

Motorul 2.0 il am si e intr-o stare impecabila (are si radiator de ulei), il dau si pe ala si alte piese valoroase de urs inca nemontate pe masina (din lipsa de timp).

Inca o poza de acum 5 min.

post-1087-1259772621_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.