Jump to content

pierdere lichid racire E60


siulian

Recommended Posts

Am verificat,nu am acel surub pe conducta...nu stiu ce sa mai fac,ce sa mai verific...nu baga caldura deloc..toate conductele ce intra in electrovalve si habitaclu sunt reci...ce poate fi.

L-am schimbat si eu anul trecut, eu am deschis busonul de antigel de cateva ori si am mai completat cu antigel , altceva nu am facut sa aerisesc. lasa masina la relantiu cu busonul deschis sa mearga putin

Link to comment
Share on other sites

O mica problema...

Am zchimbat ambele termostate(bmw e60 530dA),am spalat radiatorul,am pus totul la loc,am aerisit,am dat o tura,totul perfect...am lasat masina 1 ora parcata,apoi dupa ce am plecat nu a mai bagat deloc caldura...

De la ce poate fi ?

Am rezolvat....in acea ora in care masina a fost oprita am desfacut carenajul de la roata stanga fata si am bagat mufa la webasto(a fost scoasa mai demult de un amic)...acum clima functioneaza perfect.

Probabil acea mufa pune in scurt pompa de recirculare sau valva de sens.Am aceaste erori pe incalzirea auxiliara:

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/09/a80fde4715a33438d0cfffb53e70bcd1.jpg

Pompa o pot schimba,dar celalalte erori ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutare!

 

Am si eu o problema cu lichidul de racire, dupa 1 an de cand am luat masina m-am gandit sa ma uit si eu la nivel (este sub minim) dupa ce am vazut "multa" chestie verde(mucegai) in locul unde am fotografiat (v-am atasat poze).

 

Sunt destul de panicat pentru ca baietii nu au stiut exact ce este acolo, mi-au zis ca nu cutia asta de se vede e problema ci sub ea in spatele ei e altceva de trebuie schimbat, am reusit sa gasesc codul, m-am uitat pe bmwfans.info , am gasit "cutia" din poze insa nu am gasit ce ar fi in spatele ei sa-mi dau seama pe unde curge.

 

Poate sa-mi zica cineva care ar fi problema va rog?

 

 

Edit:781016603- acesta este codul "cutiei metalice" din poze, adica termoflotul sau racitorul de gaze, insa baietii au spus ca problema este din spatele lui unde se duc furtunele respective, cica ar fi un fel de termostat acolo.

 

11717810166- acesta este tot ansamblul vad cu racitorul de gaze+ anexe

 

Cred ca am gasit piesa unde pierde antigel:

 

11117800048 - aceasta este? este vorba de un conector cu garnitura care este ieftin din ce vad eu.

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Iti curge pe la cuplajul ala de plastic in care intra furtunul mare de la radiator si celalalt mai subtire.

Intamplator am lucrat si eu la ala si am vazut ca e predispus la pierderi de antigel.

Il demontezi, ungi cu un pic de silicon de motoare si il pui la loc.

Si evident, lasi jos antigelul inainte.

Nu va fi usor, pentru ca are un surub pe dinauntru si doua pe dinafara. Cel din interior merge doar cu cheie inelara. Eu am modificat una de 7, ca sa pot lucra acolo.

 

Si pentru stiinta meseriasilor, nu e niciun termostat acolo. Doar M47 are.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam sa schimb plasticul cu tot cu garnitura, e pana in 100 lei pe OE, dar daca zici ca asta e toata chestia fac asa. Las antigelul jos, te referi ca trebuie sa-l scot tot? Vroiam sa iau 1,5 L OE antigel sa am de completare , dar atunci iau vreo 3 L +2 L apa distilata.

 

Edit: Mersi mult Cosmin!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

E foarte usor de scos antigelul. Jos in stanga, cu acces dinspre motor, ai pe radiator T-ul de golire. Bagi pe el un furtun cu interior cam de 8mm, desurubezi busonul rosu de langa si lasi antigelul sa curga intr-un vas. E suficient cat curge pe-acolo.

Daca lucrezi curat, il poti refolosi.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Acum sunt in service..au dat alternatorul deoparte sa aibĂŁ loc..se chinuie puțin , l-am luat nou cu tot cu manopera vreo 80 lei,nu l am luat OE ca venea sapt viitoare si nu am vrut sa mai astept, era vreo 100 lei. Mi a apĂŁrut si pe idrive ca am lichidul scaZut, exact la fix am observat ca pierde apa:D.

 

Nu am putut da edit. Ca sa știu eu cum se face puteți sĂŁ-mi Spune-ți va rog cum se face aerisirea? Varianta clasica cu mașina furatĂŁ? Ai vreun dop de aerisire sa faci mai rpd?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da am vazut (foarte misto sistemul) la logan iti ies ochii pana o aerisesti!

 

Baietii au la service un antigel albastru de la HEPU la 1,5 L (vroiam sa iau OE, dar am citit pe cutia de la HEPU si scria ca la fel e facut si pt aluminiu si nu contine nitriti si ce mai scria pe acolo exact ca la cel de OE).

 

O sa iau 3 bidoane de 1.5L (bag 4 L antigel si 4L apa) orice ar fi 50% cu 50%

 

Mersi Cosmin!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit piesa respectiva ca sa stau linistit... 130 lei pe OE + manopera + antigel+apa distilata+ inlocuire lichid servo(manopera) inca 110 lei=240 lei total.

 

A ales sa de-a intr-o parte alternatorul decat sa se chinuie, cam 5 minute sa-l dai intr-o parte si sa-l pui inapoi. Nu mi-a curatat acolo prea bine, inca se vad urme de "verdeata", dar sper sa numai curga. Ca idee am bagat 4.5 L de antigel+ apa si nu intra mai mult (foarte ciudat) chiar si la dacii la munca intra 4.5-5L , a stat pornita vreo 15 minute cu caldura pe maxim plus ce am mai mers pana acasa si tot la fel este chiar foarte putin peste maxim (m-am gandit ca daca nu mai scade putin o sa iau o seringa sa trag inapoi).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Trebuie sa umblu si eu la cuplajul acela zilele acestea.

Am tot amanat sa ii schimb garnitura din lipsa timpului, insa nici nu am pierderi de antigel...sau cel putin nu sunt asa mari din moment ce din august de cand am facut schimbul de antigel nu am completat deloc.

Si la mine e "chestia" aceea verzuie de jur imprejurul cuplajului.

Nu prea imi dau seama unde vine prins cel de-al treilea surub de la interior...observ ca are filet in cuplajul acela de plastic, iar celelalte 2 vin in chiulasa..daca ma poate lamuri careva.

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Gaby...cand o sa-l vezi la masina o sa-ti dai seama unde e, este exact in spate cum te uiti la el undeva in colt dreapta jos.

Baiatul de la service nu avea cheia inelara respectiva exact marimea care ne trebuia (parca 7 a zis el ca e), tot batea cu ciocanu in aia de 8 parca sa o indoaie ca sa prinda surubul ca nu putea si pana la urma in 3 minute maxim a dat alternatorul intr-o parte,a desfacut imediat surubul si a schimbato.

Eu iti recomand sa dai alternatorul intr-o parte ca sa nu te chinui.

 

Vezi ca mie mi-a comandat ala de la service parca prima oara pe delphi sau nu stiu cu vreo 40 de lei si era cred eu pt M47...era mult mai mica piesa respectiva si dupa i-am dat eu codul de pe bmwfans.info si mi-a comandat pe OE. El mi-a zis ca de fapt sunt 2 modele pt N47 (mic si mare) pentru 163cp si pentru 177cp, a mea avand 163cp de fabrica cu power reduction intotdeauna cand a trebuit sa aleg motorul la piese nu stiam ce sa pun (m-am gandit ca nu e diferenta), logic m-am gandit eu ca tre sa-l aleg pe ala de 177cp pentru ca motorul facut e cel de 177, nu conteaza power reduction (daca era el facut cu 163cp da, cum cica ar fi unele). Si el mi-a zis ca a comandat pe ala de pe 163cp, in fine iti zic asta ca sa nu gresesti si tu sa trebuiasca sa mai astepti.

 

Si la mine era foarte mult mucegai acolo lucru ce ma facut sa ma uit la antigel si nu se mai vedea deloc in borcan, iar cand m-am dus sa-l schimb mi-a si aparut martorul de antigel exact cand eram in drum spre service:D.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La ce pret are...nu stiu de ce te-ai chinui sa dai jos acolo sa schimbi doar garnitura si dupa ceva timp sa gasesti iar mucegai pe acolo, eu zic ca nu e de durata, daca iei conectorul cu totul pe producator si nu OE te duce undeva la jumate adica pe la 70 lei maxim si garnitura o fi un 20 lei, parerea mea ca nu se merita.

 

Intradevar garnitura respectiva era "cam lipita" acolo pe conector, de asta zic ca nu stiu cat de bine o sa etanseze doar inlocuirea garniturii.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.