Jump to content

problema cu incalzirea apei


Kosty99Pjd

Recommended Posts

Am o problema cu temperatura apei care sta putin peste jumate cateodata nu intotdeuna.

Am verificat termostat(e bun si e original ), pompa de apa noua, bimetalul l-am pus pe direct, am curatat radiator(atat de mizerie pe exterior cat si pe interior), semne ca ar fi garnitura de chiulasa nu am deloc, am verificat si acul care indica temperatura si indica bine(masurat temperatura apei cu termometru), am facut bine aerisirea si tot degeaba.

Ma bate gandul sa desfac chiulsa dar sunt mi-e frica ca nu gasesc nimic defect. Mai exista ceva de verificat inainte sa dau chiulasa jos?

Singurul lucru care pe care l-am observat este ca furtunul prin care intra apa in radiator din motor este tare(cateodata) fata de furtunul prin care iese apa din radiator ceace ma face sa cred ca ar fi radiatorul defect sau infundat. (cand l-am curatat nu mi s-a parut a fi infundat).

Link to comment
Share on other sites

Am o problema cu temperatura apei care sta putin peste jumate cateodata nu intotdeuna.

Am verificat  termostat(e bun si  e original ), pompa de apa noua, bimetalul l-am pus pe direct, am curatat radiator(atat de mizerie pe exterior cat si pe interior), semne ca ar fi garnitura de chiulasa nu am deloc, am verificat si acul care indica temperatura si indica bine(masurat temperatura apei cu termometru), am facut bine aerisirea si tot degeaba.

Ma bate gandul sa desfac chiulsa dar sunt mi-e frica ca nu gasesc nimic defect. Mai exista ceva de verificat inainte sa dau chiulasa jos?

Singurul lucru care pe care l-am observat este ca furtunul prin care intra apa in radiator din motor este tare(cateodata) fata de furtunul prin care iese apa din radiator ceace ma face sa cred ca ar fi  radiatorul defect sau infundat. (cand l-am curatat nu mi s-a parut a fi infundat).

95437[/snapback]

 

Nu este bine sa pui bimetalul pe direct.

Daca temperatura motorului este corecta(verificata cu un tester) atunci problema poate fi la bord.

In general ,modificarile de km schimba softul,asta ar putea fi o cauza,sau bordul defect.

Link to comment
Share on other sites

Unde sta acul de la apa? Cateva gradatii dupa mijloc este in regula. La multe sta asa.

95440[/snapback]

- la 1 sau 2 milimeri dupa mijloc cand am bimetal fara sa fie pus pe direct (cateodata sta sub mijloc, cateodata peste mijloc cu 2mm)

-cand am bimetal pe direct sta tot timpul sub mijloc - intre prima limie si linia de mijloc-

Link to comment
Share on other sites

Nu este bine sa pui bimetalul pe direct.

Daca temperatura motorului este corecta(verificata cu un tester) atunci problema poate fi la bord.

In general ,modificarile de km schimba  softul,asta ar putea fi o cauza,sau  bordul defect.

95499[/snapback]

am 2 bimetale- unul pe direct(pt probe) si unul imprumtat de la un prieten. apropo: Eu am cumparat pana acuma 3 bimetale noi si nici unul nu a fost bun(sachs).

-nu s-au facut modificari de soft- am masina de 6 -7 ani

-bordul cred ca indica bine- ca am facut probe cu bimetal pe direct si normal si arata valori diferite la temperatura apei

Link to comment
Share on other sites

Problema cu incalzitul o am si eu de ceva timp.Am fost cu ea la service si aia au zis k ar fi radiatorul prea mic asa ca l-am achimbat cu unul nou dar nu se vede aproape nici o diferenta :blink: tot la prima liniuta dupa jumatate sta acul . E posibil sa se incalzeasca pt ca u am chestia aia neagra de pe radiator care vine pana-n elice????

 

 

Help meeeeeeeee!!!!!!!!!

 

 

 

P.S. am un e 34 Motor M50

Edited by vadim_braia
Link to comment
Share on other sites

Problema cu incalzitul o am si eu de ceva timp.Am fost cu ea la service si aia au zis k ar fi radiatorul prea mic asa ca l-am achimbat cu unul nou dar nu se vede aproape nici o diferenta  :blink: tot la prima liniuta dupa jumatate sta acul . E posibil sa se incalzeasca pt ca u am chestia aia neagra de pe radiator care vine pana-n elice????

Help meeeeeeeee!!!!!!!!!

P.S. am un e 34 Motor M50

96087[/snapback]

uite sa ma intelegi mai bine.

In prima poza e cum imi statea acul la tempratura inainte.

In cea de a 2 doua poza e cum sta acul cateodata si ma enerveaza la culmea

post-942-1150805798_thumb.jpg

post-942-1150805815_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

uite sa ma intelegi mai bine.

In prima poza e cum imi statea acul la tempratura inainte.

In cea de a 2 doua poza e cum sta acul cateodata si ma enerveaza la culmea

96094[/snapback]

pai chestia aia negra e pusa acolo pt ca elicea de pe bimetal sa coata caldura mai bine

Link to comment
Share on other sites

pai chestia aia negra e pusa acolo pt ca elicea de pe bimetal sa coata caldura mai bine

96100[/snapback]

 

La mine sta ca in poza :blink: :) :)

Si ma enerveaza foarte tare !!!, am sa-i caut si chestia aia neagra sa o pun

post-1786-1150807872_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

229fahrenheit=109,4 C.vezi ca dc mergi mult timp asa duci garnitura. la tine sta asa pt ca nu ai  plasticul ala  negru si elicea nu poate sa degaja caldura bine

96128[/snapback]

Aha ms mult de tot o sa caut ala cat mai curand :blink:

Link to comment
Share on other sites

Electroventilatorul are mai multi senzori asa mi-a zis WLF.Nu intra cand acul e la jumatate.Intra atunci cand acul trece de jumatate si atunci cand pornesti clima.Eu am mers cativa kilometrii buni de pe Feleac pana in Tg Mures cand am intrat intr-un morman de nisip.Acul tot in mijloc statea desii electroventilatorul nu mai avea ce sa faca ca de jumatate era rupt
Link to comment
Share on other sites

am ac dar nu am electroventilator.(ac l-am pus eu)

96358[/snapback]

 

In acest caz, ocupate! :blink:

 

Radiatorul de la AC obtureaza radiatorul principal, asta fiind unul din motivele pentru care se monteaza electroventilatorul. Deci trebuie sa ajutzi ventilatorul cu viscocupla cu un electroventilator.

 

Am vazut multzi maniaci care inlocuiesc inclusiv ventilatorul cu viscocupla cu un electroventilator, sa mai cashtige un calutz, acolo. Sonda de temperatura e, alternatorul duce, deci, de ce nu?...

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/electrical_fan.htm .

 

Iti zice aici ce trebuie sa faci k as-ti pui electroventilator in loc de vascocupla

 

Succes

96392[/snapback]

 

ATENTIE!!!

 

El shia pus AC shi nu shia pus electroventilatorul dintre grila shi radiator. adica AL DOILEA ventilator.

 

Poate sa urmareasca tutorialul ala shi sa ish puna electroventilator in loc de clutch-fan, dar tot mai are nevoie de al doilea, cel de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

stiu ca atunci cand ai Ac iti mai trebuie un ventilator in afara de vascopcuplaj (nu l-am pus ca pana acuma nu mi-a facut fifuri masina nici de 40 C cand merg cu AC)

as inlocui vasco cuplajul cu un ventilator electric (ca la bmw e34.net) dar nu gasesc un ventilator bun( adica acel ventilator trebuie sa aiba mai multe trepte si sa fie capabil sa mearga toata ziua fara nici o problema)

zi-mi de unde sa cumpar asemnea ventilator.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.