Jump to content

Easy tuning


zixx

Recommended Posts

Modelele E46 cu evacuare dubla au pe evacuarea din dreapta o supapa actionata de o capsula vacuumatica.Aceasta supapa este deschisa cand motorul este oprit.La 2-3 secunde dupa pornirea motorului aceasta se inchide,permitand evacuarea gazelor doar pe evacuarea din stanga.Valva se deschide apoi doar la acceleratii puternice sau viteze mari.

Se pare ca este un sistem pentru atenuarea zgomotului si doar atat.

Supapa se poate dezactiva daca se scoate furtunul de cauciuc ce vine in capsula de vacuum.

Rezultatul...? Masina va avea un sound mult mai agresiv si mai grav :blink:

Am incercat si la bombitza mea si se simte rezultatul :)

Atentie! Furtunul de cauciuc trebuie astupat cu ceva,pentru a nu aspira mizerie !

Atasez o poza mai in detaliu(nu este facuta de mine,este luata de pe un forum BMW de afara)

post-10-1098728097_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Da, este dubla si la mine. Dubla in sensul ca se bifurca, cea din stanga terminandu-se cu finala stock iar cea din dreapta parand opturata (zic asa ca de cate ori am ridicat-o nu am dat sa ma uit daca este o supapa sau nu). Asa este si in exemplul pe care l-ai dat in primul post?
Link to comment
Share on other sites

zixx....supapa pe care ai dezactivat o nu e doar pt atenuarea zgomotului....are un rol important atunci cand motorul functioneaza in ralanti(se creeaza o anumita presiune in evacuarea gazelor) Intradevar motorul poate deveni mai agresiv in sarcina(evacuare mai rapida)....dar s ar putea sa sacrifici ralantiul care poate deveni ushor neregulat.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Se poate sa ai dreptate...nu te contrazic!

Nu am observat modificari ale mersului motorului la relanti.

In sarcina oricum se deschide valva.

Singura mea impresie este ca parca ar consuma un pic mai mult(0.5-1l/100 in plus).

Poate de dragul sunetului sunt eu tentat sa o calc un pic mai tare :blink:

Poate ne lamureste cineva mai priceput in domeniu:Turbo-Mann,te rog sa ne ajuti :)

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu inteles gresit,dar personal nu sunt de acord cu unele modificari si aici in vest sunt interzise mai ales ceea din discutie.Sigur unii fani sau cei ce circula pe piste pot sa faca ce vor.Dar nu sunt de acord.

In ziua de azi insa exista multe metode de a creste puterea unui motor si cele mai simple sunt electronice,care nu maresc nici consumul si poluarea numai puterea si asta vreti.Multe se fac f simple si sunt omologate adica legale si zic eu f f bune.

Fiecare piesa fie si banala are scopul ei si chiar dac pe moment aduce ceva,mai mult ca sigur ca in timp va distruge intreg menajamentul de la motor si vor aparea ca motorul nu mai merge regulat.

Eu va stau la dispozitie dar ceea ce scriu si fac as vrea sa va ajute si nu sa va distruga masina sau sa investiti bani aiurea asta e rostul nostru sa ne sfatuim bine si nu rau.Sper ca am fost inteles si ca nu exista nici o suparare.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Modelele E46 cu evacuare dubla au pe evacuarea din dreapta o supapa actionata de o capsula vacuumatica.Aceasta supapa este deschisa cand motorul este oprit.La 2-3 secunde dupa pornirea motorului aceasta se inchide,permitand evacuarea gazelor doar pe evacuarea din stanga.Valva se deschide apoi doar la acceleratii puternice sau viteze mari.

Se pare ca este un sistem pentru atenuarea zgomotului si doar atat.

Supapa se poate dezactiva daca se scoate furtunul de cauciuc ce vine in capsula de vacuum.

Rezultatul...? Masina va avea un sound mult mai agresiv si mai grav :blink:

Am incercat si la bombitza mea si se simte rezultatul :)

Atentie! Furtunul de cauciuc trebuie astupat cu ceva,pentru a nu aspira mizerie !

Atasez o poza mai in detaliu(nu este facuta de mine,este luata de pe un forum BMW de afara)

345[/snapback]

 

Unde duce furtunul acela de cauciuc? Unde este celalalt capat?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu :)

Probabil pe la admisie pe undeva,sper sa nu spun o prostie :blink:

40040[/snapback]

 

Da-mi si mie o idee cum sa repar clapeta aia?? Cei de la augsburg mi-au spus ca valva aia merge bine, se pare ca furtunul este infundat pe undeva si ca sa urmareasca furtunul ala trebuie sa dea jos toate scuturile si multe alte chestii de sub masina. Mai poate fi ceva stricat inafara de furtun si valva? Clapeta a ramas deschisa... vreau sa o inchid :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.