Jump to content

Conector dorsal pe traseu racire motor


Recommended Posts

Ieri dupa un drum pe care am tras cat a putut masina, mi s-a rupt piesa 9

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...ump_thermostat/ ,

mai exact extremitatea superioara, cea mica. Varful conectorului de plastic a ramas in furtunul pe care vine colierul nr 7

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...em_water_hoses/ .

 

Precizez ca nivelul lichidului din vasul de expansiune era cu 2 cm mai sus decat trebuia. Sa fie asta cauza, sau alta?

 

Sa fie ceva infundat, vreo valva de pe traseul de racire care nu merge bine..?

 

Alta precizare, poate ajuta, instalatia a fost aerisita bine, termostat nou, dar cand afara sunt cateva grade, motorul se incalzeste in aprox 4km.

Link to comment
Share on other sites

S-a mai discutat problema. Intotdeauna problema va fi incel mai inaccesibil loc. Asa a fost si la mine. Prima oara am descoperit extremitatea mica rupta (se vede in poza) si am zis ca e de acolo. Am montat tot la loc si tot curgea. Asa ca recomand schimbarea T-ului cu totul. Uite cum arata al meu (mai ales garnitura). La Filaret am dat 32 ron pe el. Eu l-am schimbat singur la mine. Daca te chinui putin ai loc. La service nu sunt tot oameni? Am o cheie cu clichet si capete tubulare. Am injurat ceva dar rezultatul a fost multumitor. Pe aceasta cale multumesc angajatului BMW care s-a gandit ca ar fi bine sa faca unele piese de plastic ca sa mai reduca costurile. :) Vezi poza in link (postul nr.4) ca momentan netul meu nu permite upload-ul pozei.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry940105

Link to comment
Share on other sites

Plasticul ala se uzeaza in timp,de asta.Multi au probleme cu conectorii de plastic pentru racire de la BMW.Si eu am schimbat conectorul 7 s-a rupt tot in mers.

cum ai reusit sa-l schimbi? spatiul e al naibii de mic.

Cu greu da am reusit ,si eu am schimbat cotul ala care e in spatele motorului ca curgea.Intai desfa grila de sub stergatoare si mai ai acolo vreo doi suporti de cabluri electrice si ai acces ceva mai bun.Il demontezi(asta e usor simti suruburile la mana),cureti bine locul ca locasul de acolo mai are depuneri si acolo intra garnitura T-ului.Cand l-am pus la loc la fel mai mult simteam la mana suruburile(la un moment dat am pus si o oglinda sa vad ceva acolo).

Link to comment
Share on other sites

pana una alta, am prins furtunul mai jos si nu-i dau mai mult de 3000 de ture. aseara a rezistat unui drum de 10km.

 

la e36-le meu, pot spune ca nu stiu daca incape crichet cu tubular la cap. Abia mi-au incaput 2 degete acolo...

La mine trebuia completat odata pe saptamana. La un drum de 10km chiar nu se simtea. Incape si clichetul dar intr-o pozitie anume. Nu puteam face 360 de grade cu el. Mergea mai putin de un sfert de tura pana sa se loveasca de ceva. Poza este facuta cu telefonul la distanta maxima de chiulasa pe care o aveam.

post-1639-1259924335_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.