Jump to content

Consum mare in oras si oscilatii la relanti


Recommended Posts

Masina este un E46 din 2003, 143 CP. Consumul este foarte mare in oras, pe BC imi indica in jur de 15% (in afara orasului, consumul este normal, in jur de 7%) la relanti simt masina cum vibreaza din cand in cand, turometrul de asemenea are usoare oscilatii, iar cand stau cu masina la relanti pe loc si accelerez brusc simt cum se inneaca un pic. Am verificat debitmetrul, sondele lambda, injectoarele si functioneaza normal. Am vazut ca un coleg de pe forum (E46 318i prefacelift) a avut o problema asemanatoare si vibratul l-a rezolvat prin schimbarea capsulei de vacum (oare sa fie valva PCV aceasta capsula?), innecatul motorului se datora faptului ca, cotul de la debitmetru era fisurat iar consumul zice el se datora uneia din sondele lambda, doar ca la el consumul era foarte mare si in afara orasului (in jur de 14%). Primele 2 probleme sunt identice si la mine, deci banuiesc ca si rezolvarile sunt cam aceleasi, dar mie nu imi da nici o eroare pe sonda lambda si am pus masina pe tester si functioneaza in parametrii. Se poate sa fie consumul crescut datorita faptului ca poate este cotul acela de la debitmetru fisurat si trage aer fals? Se poate sa fie consumul ridicat si de la bujii sau de la bobinele de pe bujii?

 

Bujiile sau bobinele de pe ele pot oare sa fie cauza acelor intreruperi (vibratii la relanti) sau faptului ca se ineaca motorul cand accelerez brusc? (asta in cazul in care nu este fisurat cotul acela de la debitmetru sau nu este stricata capsula de vacum, care eu banuiesc ca e valva PCV, spuneti-mi daca ma insel).

 

Multumesc.

Edited by mircea_novac
Link to comment
Share on other sites

Eu as proceda in felul urmator:

1.Verificare cot debitmetru

2.verificare bujii si fise

3.verificare presiune combustibil in rampa

4.verificare furtune PCV (valva trebuie sa fasaie nu mai mult de aprox. 3 sec...daca e mai mult, inseamna ca este o problema....)

Si in final as curata colectorul de acceleratie si clapeta.

 

PS: presupun ca regulatorul de ralanti si furtunasele de vacuum sunt ok

Link to comment
Share on other sites

Eu as proceda in felul urmator:

1.Verificare cot debitmetru

2.verificare bujii si fise

3.verificare presiune combustibil in rampa

4.verificare furtune PCV (valva trebuie sa fasaie nu mai mult de aprox. 3 sec...daca e mai mult, inseamna ca este o problema....)

Si in final as curata colectorul de acceleratie si clapeta.

 

PS: presupun ca regulatorul de ralanti si furtunasele de vacuum sunt ok

Merci de ajutor. Spune-mi te rog frumos cum se verifica presiunea combustibilului in rampa? De valva tu spui ca trebuie sa fasaie maxim 3 sec, dupa ce opresc motorul, nu? Nu cred sa fie clapeta de acceleratie, pentru ca nu e vorba de acel "sticky pedal". Regulatorul de relanti e ok, furtunasele de vacuum nu sunt verificate. (doar vizual le pot verifica, sau exista si alte modalitati?). Daca ar fii vorba de o fisura la cotul de la debitmetru, poate duce si la cresterea consumului? Bujiile sau fisele defecte pot duce la cresterea consumului?

Link to comment
Share on other sites

Mircea, spune-mi te rog ce capacitate are motorul tau si am sa-ti trimit in PM ce trebuie facut.

Da, consumul creste datorita bujiilor/ fiselor ce functioneaza anormal....(benzina nearsa....)

Tot ce pot sa-ti spun este ca pe rampa injectoarelor se afla un fel de ventil unde se branseaza manometrul de presiune

Link to comment
Share on other sites

Mircea, spune-mi te rog ce capacitate are motorul tau si am sa-ti trimit in PM ce trebuie facut.

Da, consumul creste datorita bujiilor/ fiselor ce functioneaza anormal....(benzina nearsa....)

Tot ce pot sa-ti spun este ca pe rampa injectoarelor se afla un fel de ventil unde se branseaza manometrul de presiune

Capacitatea motorului este 1995 cmc, 143 CP, indicativul motorului din cate tin minte este N42. Faptul ca trage aer fals poate influenta si acest lucru consumul?

 

Merci mult de tot pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

E vorba de N42B20...si cred ca e valvetronic....sau?

Da, acesta este motorul si este valvetronic. Merci. :)

 

Referitor la aerul fals, parerile sunt impartite...Eu merg pe varianta NU...in schimb influenteaza turatia la mers in gol si "urcusul" in acceleratie

Vezi ca ai PM...poate te ajuta cumva

Am primit PM, maine pe lumina sper sa reusesc sa verific. Merci mult de ajutor. Tind sa merg spre bujii(sau fise) si pe un furtun fisurat. Interesant mi se pare ca in afara orasului mie consumul mi se pare normal,in jur de 7%, dar in oras nu pot nici cum sa scad sub 13%-14%, poate doar daca ma dau jos si o imping. :lol:

 

Merci.

Link to comment
Share on other sites

Am primit PM, maine pe lumina sper sa reusesc sa verific. Merci mult de ajutor. Tind sa merg spre bujii(sau fise) si pe un furtun fisurat. Interesant mi se pare ca in afara orasului mie consumul mi se pare normal,in jur de 7%, dar in oras nu pot nici cum sa scad sub 13%-14%, poate doar daca ma dau jos si o imping.

iti dau in PM numarul meu de tel...Da un beep si te sun eu...Imi place mult motorul asta si sunt curios ce ai gasit...Te ajut cu placere sa rezolvi, daca-mi sta in putinta.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

eu am unul din 2002, tot 318i.143cp, pe care cand il utilizeaza sotia ,adica in mod uzual, consuma 11-12 in oras iar cand pun eu mana pe el sare si peste 15 in oras.comparatia cu 318pfl nu are rost pt ca sunt motoare total diferite. cauta un tester dedicat bmw manuit de un mecanic bun si o sa te lamuresti daca ai o problema sau e numai frigul de vina. Edited by pedro
Link to comment
Share on other sites

Masina este un E46 din 2003, 143 CP. Consumul este foarte mare in oras, pe BC imi indica in jur de 15% (in afara orasului, consumul este normal, in jur de 7%) la relanti simt masina cum vibreaza din cand in cand, turometrul de asemenea are usoare oscilatii, iar cand stau cu masina la relanti pe loc si accelerez brusc simt cum se inneaca un pic. Am verificat debitmetrul, sondele lambda, injectoarele si functioneaza normal. Am vazut ca un coleg de pe forum (E46 318i prefacelift) a avut o problema asemanatoare si vibratul l-a rezolvat prin schimbarea capsulei de vacum (oare sa fie valva PCV aceasta capsula?), innecatul motorului se datora faptului ca, cotul de la debitmetru era fisurat iar consumul zice el se datora uneia din sondele lambda, doar ca la el consumul era foarte mare si in afara orasului (in jur de 14%). Primele 2 probleme sunt identice si la mine, deci banuiesc ca si rezolvarile sunt cam aceleasi, dar mie nu imi da nici o eroare pe sonda lambda si am pus masina pe tester si functioneaza in parametrii. Se poate sa fie consumul crescut datorita faptului ca poate este cotul acela de la debitmetru fisurat si trage aer fals? Se poate sa fie consumul ridicat si de la bujii sau de la bobinele de pe bujii?

 

Bujiile sau bobinele de pe ele pot oare sa fie cauza acelor intreruperi (vibratii la relanti) sau faptului ca se ineaca motorul cand accelerez brusc? (asta in cazul in care nu este fisurat cotul acela de la debitmetru sau nu este stricata capsula de vacum, care eu banuiesc ca e valva PCV, spuneti-mi daca ma insel).

 

Multumesc.

eu am un e 46 318 benzinar...cand am fost in tara am avut problema asta....se auzea un fasait in partea din spate a motorului...la service au descoperit ca era un furtun spart...si de asta oscila turatia...si cea mai grava era ca nu mai functiona SUPAPA CARTER...care tine presiuna in motor...se gaseste atacata de furtunul care ziceam....pune si asta ca o eventuala problema mecanicului...sa o verifice...ca nu tio da in computer...tio da ca eroare la evacuare in sonda lampadna...si daca incepe sa fluiere motorul ca un scartait de curele ..aia e...

Link to comment
Share on other sites

si cea mai grava era ca nu mai functiona SUPAPA CARTER...care tine presiuna in motor...se gaseste atacata de furtunul care ziceam....pune si asta ca o eventuala problema mecanicului...sa o verifice...ca nu tio da in computer...tio da ca eroare la evacuare in sonda lampadna...si daca incepe sa fluiere motorul ca un scartait de curele ..aia e...

 

De asta vorbea si el numai ca nu tradusese denumirea (PCV= carter)..de valva PCV...si da ai dreptate...nu tio da nici mama computerelor

Link to comment
Share on other sites

Am primit PM, maine pe lumina sper sa reusesc sa verific. Merci mult de ajutor. Tind sa merg spre bujii(sau fise) si pe un furtun fisurat. Interesant mi se pare ca in afara orasului mie consumul mi se pare normal,in jur de 7%, dar in oras nu pot nici cum sa scad sub 13%-14%, poate doar daca ma dau jos si o imping.

iti dau in PM numarul meu de tel...Da un beep si te sun eu...Imi place mult motorul asta si sunt curios ce ai gasit...Te ajut cu placere sa rezolvi, daca-mi sta in putinta.

Am primit numarul. Am fost astazi la Banat Car cu masina si am dat o tura cu seful de service, mi-a spus ca sunt bujiile. M-au sunat sa imi spuna ca s-a rezolvat dar doar maine merg dupa masina, asa ca voi stii mai multe atunci. Maine probabil te sun, Dan, dupa ce stiu si eu mai multe. Merci de ajutorul acordat.

 

sa ne spui si noua ce ai reusit sa faci ... Am oarecum aceleasi simptome si eu

Maine dimineata voi sti mai multe si iti spun.

 

eu am unul din 2002, tot 318i.143cp, pe care cand il utilizeaza sotia ,adica in mod uzual, consuma 11-12 in oras iar cand pun eu mana pe el sare si peste 15 in oras.comparatia cu 318pfl nu are rost pt ca sunt motoare total diferite. cauta un tester dedicat bmw manuit de un mecanic bun si o sa te lamuresti daca ai o problema sau e numai frigul de vina.

M-a lamurit domnul de la service si in legatura cu consumul. Mi-a spus ca este normal, avand in vedere ca fac multe drumuri scurte in oras si ca merg cu ea cam subturata, este un motor la care se recomanda sa se schimbe vitezele in jur de 4000-5000. Intr-adevar, mi-a aratat cand am fost in test-drive cu masina, desi schimba mult mai sus decat mine, consumul era mai mic.

 

eu am un e 46 318 benzinar...cand am fost in tara am avut problema asta....se auzea un fasait in partea din spate a motorului...la service au descoperit ca era un furtun spart...si de asta oscila turatia...si cea mai grava era ca nu mai functiona SUPAPA CARTER...care tine presiuna in motor...se gaseste atacata de furtunul care ziceam....pune si asta ca o eventuala problema mecanicului...sa o verifice...ca nu tio da in computer...tio da ca eroare la evacuare in sonda lampadna...si daca incepe sa fluiere motorul ca un scartait de curele ..aia e...

La mine oscileaza foarte putin turometrul si nu se aude nici un zgomot la motor, decat cel normal. :) Merci oricum de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.