Jump to content

BMW se intoarce...


ionatan

Recommended Posts

FIA a anuntat astazi ca Sauber a primit cel de-al 13-lea loc in 'grila' sezonului 2010.

 

Dupa anuntul celor de la BMW cu privire la retragerea din Formula 1 si preluarea echipei de catre Peter Sauber, singura problema a team-ului ramasese inscrierea in Campionatul Mondial 2010. Lotus ocupasera deja cel de-al 13-lea loc, iar odata ca Toyota si-au anuntat la randul lor retragerea, echipa Sauber a primit o noua sansa de a-si face aparitia pe grila de start in prima etapa a sezonului urmator.

 

"FIA a scris pentru a informa BMW Sauber AG ca cererea acestora de inscriere in Campionatul Mondial de Formula 1 FIA 2010 a avut succes. BMW Sauber va primi cel de-al 13-lea loc, luand locul echipei Toyota, cu conditia de a semna Acordul Concorde. FIA a lucrat indeaproape cu detinatorul drepturilor comerciale si cu echipele implicate si le multumeste acestora pentru sprijinul in gasirea celei mai bune solutii pentru sport" - se spune intr-un comunicat al Federatiei Internationale de Automobilism.

 

Aceasta inseamna ca mai exista inca doua volane libere, iar in Bahrain, prima etapa din 2010, vom avea pe grila de start 26 de monoposturi.

 

 

Pe 27 noiembrie echipa BMW Sauber a revenit sub comanda fostului sau patron, Peter Sauber

 

 

 

Echipa BMW Sauber revine sub comanda fostului sau patron, Peter Sauber BMW Âşi Peter Sauber au ajuns la un acord ĂŽn acest sens ĂŽn cursul zilei de joi, ĂŽnĂželegerea fiind condiĂžionatĂŁ de ĂŽnscrierea echipei ĂŽn ediĂžia 2010 a Campionatului Mondial de Formula 1. Valoarea operaĂžiunii nu a fost precizatĂŁ.

 

La finele lunii iunie, BMW a anunÞat cã se retrage din Formula 1 la finele acestui sezon, motivându-ºi decizia prin "noua direcÞie strategicã a companiei". Dupã trei sezoane promiÞãtoare, BMW Sauber a cunoscut un an 2009 dezastruos, clasându-se doar pe poziÞia a 6-a În clasamentul constructorilor, cu 36 de puncte.

 

Peter Sauber, 66 de ani, este prezent În sportul automobilistic din anii '70 ºi a cedat echipa de Formula 1 companiei BMW În 2005, rãmânând ânsã implicat În dezvoltarea tehnicã a acesteia. Echipa va avea În continuare sediul În ElveÞia, la Hinwil, Însã numãrul angajaÞilor va scãdea de la 388 la 250, a mai precizat BMW.

 

Sursa: sport365.ro

Link to comment
Share on other sites

BMW Sauber au lasat monopostul F1.09 pe mana lui Gutierrez - un tanar mexican de numai 18 ani care a alergat in Formula 3 Euroseries, alaturi de francezul Jules Bianchi, cel semnat astazi de Ferrari.

 

Ideea e ca mai dureaza pana se aranjeaza contractele nimic nu e sigur.

 

Din cate am vazut F1 e invadata de pusti, dat fiind faptul ca anul acesta concureaza 13 echipe si necesarul de piloti a crescut.

 

Echipele nu prea isi permit profesionisti (criza) si incearca marea cu degetul.

 

Kubica si Haidfeld erau curtati de Mercedes(Fosta Brawn GP)

 

In Jerez s-a testat numai cu tineri dar nu se stie cati dintre ei au si sansa unui contract real.

 

Testul destinat tinerilor piloti s-a incheiat astazi la Jerez.

 

Red Bull 's-au bazat' pe un singur pilot pe durata testului de trei zile din Spania, iar acesta i-a rasplatit astazi cu un ritm extrem de bun si un final de test pe prima pozitie a clasamentului; Daniel Ricciardo, campionul Formulei 3 britanice, a completat doar 77 de tururi din cauza unei probleme la motor, insa pana la final a fost singurul care a reusit sa coboare sub bariera unui minut si 18 secunde - de departe cel mai rapid tur al intregului test.

 

Di Resta a fost al doilea pentru Force India dupa ce a impartit din nou monopostul cu americanul JR Hildebrand; au urmat Paffett si Conway pentru McLaren si Brawn, ambii avand de asemenea la dispozitie doar o jumatate de zi. Hulkenberg a fost la volanul monopostului Williams Toyota si a stabilit cel de-al cincilea timp, iar Baguette a fost al saselea, belgianul Campion 2009 in Formula Renault 3.5 testand astazi pentru Sauber.

 

Ferrari le-a acordat primilor trei piloti din Formula 3 italiana o zi de test, iar mexicanul Pablo Sanchez si italienii Daniel Zampieri si Marco Zipoli s-au bucurat din plin de aceasta 'super-oferta' - locurile 11-13.

 

Jerez, ultima zi - 03.12.2009

1. Daniel Ricciardo - Red Bull - 1:17.418, 77 tururi

2. Paul Di Resta - Force India - 1:18.736, 53 tururi

3. Gary Paffett - McLaren - 1:18.746, 59 tururi

4. Mike Conway - Brawn - 1:19.096, 77 tururi

5. Nico Hulkenberg - Williams - 1:19.226, 106 tururi

6. Bertrand Baguette - Sauber - 1:19.356, 70 tururi

7. Oliver Turvey - McLaren - 1:19.358, 32 tururi

8. Marcus Ericsson - Brawn - 1:19.382, 49 tururi

9. Lucas Di Grassi - Renault - 1:19.602, 123 tururi

10. JR Hildebrand - Force India - 1:19.873, 41 tururi

11. Pablo Sanchez Lopez - Ferrari - 1:21.068, 39 tururi

12. Daniel Zampieri - Ferrari - 1:21.279, 42 tururi

13. Marco Zipoli - Ferrari - 1:21.725, 41 tururi

14. Brendon Hartley - Toro Rosso - 1:22.493, 50 tururi

15. Mirko Bortolotti - Toro Rosso - 1:23.271, 34 tururi

16. Ho-Pin Tung - Renault - 1:32.477, 4 tururi

 

Pana acum doar francezul Jules Bianchi se poate lauda cu un contract, chiar daca in termeni inca nedefiniti, dar cu cea mai cunoscuta echipa din Formula 1, si ramane de vazut daca un alt tanar dintre cei prezenti la Jerez in aceasta saptamana va fi lasat o impresie buna unora dintre cei mai pretentiosi angajatori din lume.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

si din "pensionari" nu mai e niciunul liber?

 

Ei sunt curtati, e clar ca cei consacrati vor salarii si echipe de top.

 

Kubica si Heidfeld sunt curtati de Brawn GP care e de fapt mai nou Mercedes..... ca sa vezi acum concurenta intre BMW si rivalul etern, mai ramane sa intre si Audi in cursa.

 

Ce nu-s inca lamurit daca echipa se va numi BMW-Sauber sau va fi Sauber ori Sauber-BMW.

Link to comment
Share on other sites

DEZAMAGIRE

 

BMW nu s-a razganidit cum ma asteptam si a vandut doar echipa lui SAUBER fostul proprietar, acum acesta a incheiat cun acord cu Ferrari pentru a motoriza monopostul

 

 

Echipa de Formula 1 Sauber, care a obĂžinut joi confirmarea participĂŁrii sale la Campionatul Mondial 2010, va fi motorizat de Ferrari, a anunĂžat vineri patronul Âşi proprietarul echipei cu sediul ĂŽn ElveĂžia.

 

Sauber (fosta BMW), motorizata de Ferrari "Noi vom colabora cu Ferrari pentru motor ºi transmisie. TurbulenÞele din ultimele sãptãmâni nu au nicio influenÞã asupra dezvoltãrii maºinii", a explicat Peter Sauber pentru agenÞia de informaÞii sportive SID.

 

"BMW ne-a dotat cu mijloace suficiente pentru ca noi sĂŁ putem continua activitatea Âşi suntem ĂŽn grafic pentru punerea la punct a modelului Sauber-C29-Ferrari", a adĂŁugat Peter Sauber.

 

Peter Sauber a cumpãrat luna trecutã de la BMW echipa pe care i-o vânduse În 2005 ca urmare a deciziei constructorului de automobile german de a renunÞa la Formula 1 dupã ediÞia 2009 a campionatului.

 

Valoarea tranzacĂžiei nu a fost comunicatĂŁ, ĂŽnsĂŁ Peter Sauber a precizat cĂŁ este vorba de o sumĂŁ suportabilĂŁ pentru el Âşi acceptabilĂŁ pentru BMW.

 

 

Speranta a murit de data asta definitiv, nu vom avea BMW in F1 - 2010.

Link to comment
Share on other sites

DEZAMAGIRE

 

BMW nu s-a razganidit cum ma asteptam si a vandut doar echipa lui SAUBER fostul proprietar, acum acesta a incheiat cun acord cu Ferrari pentru a motoriza monopostul

 

Speranta a murit de data asta definitiv, nu vom avea BMW in F1 - 2010.

 

 

Decat o prezenta mediocra si stearsa..... mai bine deloc, exista totusi un orgoliu care dupa parerea mea a fost calcat destul in picioare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da e o bucurie imensa :) BMW e primul dar asta doar pe lista in realitate monopostul BMW Sauber nu are nici o piesa proiectata sub sigla BMW si este propulsat de un motor Ferrari. Fain nu?

 

Numele BMW este inca utilizat de echipa Sauber deoarece echipa a benificiat de avantajele financiare castigate in urma sezonului trecut. E practic o obligatie contractuala, numele BMW apare doar din aceste motive si nu are nici un rol in aceasta echipa.

 

Deci din pacate ori cat de frumos ar fi BMW nu mai e in F1.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

  • 14 years later...

Sziasztok! Én mindig figyelemmel kísérem a Forma-1 világát és az autóversenyeket, hiszen gyakran fogadok sporteseményekre, így ez a téma különösen érdekes számomra. A Sauber csapat visszatérése a 2010-es szezonban valóban izgalmas fordulat volt, különösen a BMW kiválása után. A Toyota kiszállása megnyitotta az ajtót a Sauber számára, hogy újra a rajtrácsra kerüljön. A Forma-1 világa tele van váratlan fordulatokkal és lehetőségekkel, amiért is mindig figyelni kell a csapatok és gyártók döntéseire.

Ami a fogadásokat illeti, én személyesen már kipróbáltam a https://mezogepgyartok.hu/ oldalt, ahol a sporteseményekre való fogadás egyszerű és biztonságos. A BetMatch különösen az innovatív megközelítése miatt érdemel figyelmet, hiszen egyre több fogadási rajongót vonz szerte a világból. Ha komolyan érdekel a sportfogadás, érdemes adni neki egy esélyt.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.