Jump to content

Problema in mers in conditii de umezeala la un e36


Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu sper sa am noroc sa fie sonda .Daca era debitmetru ar fi trebuit sa imi dea in nas ,sa faca ceva ,da masina merge perfect.

 

Cat te-a costat sonda?Sper sa-i gasesc si la a mea rezolvare.Maine o scot de la vopsit.

@ Ingineru' ,mai poti sa-mi imprumuti debitmetrul tau sa-l testez? :)

Link to comment
Share on other sites

Am si eu E36 Compact 316i din 1994, nu de mult achizitionat. Am urmatoarele probleme>

1. in oras am un consum de 14l/100 km, iar in afara cam 7.1-7.3l/100 km daca merg constant cu 80-100 km/h. La demaraje de la turatii joase am impresia ca am cuplu surprinzator de mare, cel putin in comparatie cu masiile mele anterioare. (Octavia 1.6i, Polo TDI, Astra DTI...de 525i 24v nu mai tin minte, dar era cea mai buna masina printre toate, mai putin consumul)

2. cu motorul incalzit se mai intampla sa oscileze relantiul, insa nu moare, eventual cand accelerez in treapta a 2-a din cand in cand am pierderi de putere...cu motorul rece nu am probleme de relanti.

 

S-ar putea sa fie de la sonda lambda si la mine?

 

Din pacate deocamdata nu gasesc pe nimeni in Cluj cu tester pentru modelele inainte de 1995...se zice ca au alta interfata...eventual m-ati putea ajuta si cu un numar de telefon prin PM...

Link to comment
Share on other sites

esec total azi in incercarea de a schimba sonda lamda + discurile si placutele de frana.

sonda este cat se poate de intzepenita acolo, nu o misca nimeni si nimic, si dupa ce mi-a scapat de 2 ori cheia peste filet, am renuntat pentru a nu termina de tot filetul surubului. va trebui sa apelez la un mecanic pentru asta, desi este o operatie cat se poate de simpla. am incercat si cu wd40, si cu alte minuni de genul asta, degeaba.

problema este lipsa uneltelor adecvate, pentru ca acea "piulita" a sondei, nu are dimensiune exacta cu maj. cheilor din comert. nu este nici de 21, nici de 22. cheia de 21 este mica, cheia de 22 este mare.

sunt 99%sigur ca sonda este problema la mine, pentru ca are capatul rupt, acea bucata de plastic in care intra firele, care intra la randul ei in sonda, iar toate cele 4 fire au izolatia rupta in punctul respectiv!

 

la frane, problema identica. suruburile de la etrier intzepenite bine, nu se slabesc nici cu wd40, nici cu altceva. si suruburile la fel, nu au dimensiune normala. cheia de 16 prea mica, cheia de 17 prea mare. am gasit o tubulara de 5/8 care se potriveste fix, dar tot n-am reusit sa le desfac.

 

singurul lucru pozitiv care mi-a iesit a fost curatarea regulatorului de relanti, si intr-adevar se simte foarte mult aceasta diferenta. relanti stabil de la pornire, si la rece, si la cald ... indiferent de situatie + ca a disparut acel simptom in care relantiul se oprea la 1000 ture cand opream la semafor de exemplu, si cobora in ture pana la normal doar la vreo cateva secunde dupa ce eram complet oprit in loc.

 

DME-ul este uscat, nu sunt probleme acolo!

Link to comment
Share on other sites

@Ovidiu,acum merge bine?S-a observat diferenta la schimbarea sondei?

Eu mi-am luat-o azi de la vopsit :) si pe drum pana acasa nu a mai facut nicio figura.A oscilat putin relantiul cat a fost motorul rece, dupa asta a mers bine.Acum astept sa prind o zi ploioasa sa vad daca mai face ca inainte.

post-28614-1263068162_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

comp@ct ... nu stiu ce sa zic despre cat de bine merge sau nu merge, am mers cu ea doar vreo 5 km pana acasa, de la garajul mecanicului(rezervoru pe rezerva si portofelul gol) ... astept ploaia/zapada sa vad daca mai face figurile ce le facea, pentru ca asta era problema la mine.

legat de relanti, si oscilatiile care le avea la pornirea motorului si la rece si la cald, s-au rezolvat prin curatarea regulatorului de relanti! m-am speriat cand am vazut ce a iesit de acolo ... suflam cu spray-ul o solutie transparenta, si iesea neagra ca uleiul ars pe cealalta parte ... am golit mai bine de jumatate de tub ...

esti si tu ca mine ... astepti ploaia si te rogi la mai bine :)

 

la prima vedere pare vopsita f bine - un pret ceva? asa ... de curiozitate!

Edited by Ovidiu Augustin
Link to comment
Share on other sites

comp@ct ... nu stiu ce sa zic despre cat de bine merge sau nu merge, am mers cu ea doar vreo 5 km pana acasa, de la garajul mecanicului(rezervoru pe rezerva si portofelul gol) ... astept ploaia/zapada sa vad daca mai face figurile ce le facea, pentru ca asta era problema la mine.

legat de relanti, si oscilatiile care le avea la pornirea motorului si la rece si la cald, s-au rezolvat prin curatarea regulatorului de relanti! m-am speriat cand am vazut ce a iesit de acolo ... suflam cu spray-ul o solutie transparenta, si iesea neagra ca uleiul ars pe cealalta parte ... am golit mai bine de jumatate de tub ...

esti si tu ca mine ... astepti ploaia si te rogi la mai bine :)

 

la prima vedere pare vopsita f bine - un pret ceva? asa ... de curiozitate!

 

Ti-am dat pm sa nu fac reclama aici pe forum si sa nu stric preturile altora. :lol:

Toata lumea se roaga sa fie vreme buna,iar noi ne rugam la ploaie :)

O sa-i fac o plimbare prin service sambata viitoare sa vedem ce rezolv...

Link to comment
Share on other sites

Revin cu vechea problema... :lol: Am observat ca masina a inceput sa aiba aceste simptome tot mai des,de regula cand se incalzeste motorul.Am probat un debitmetru,crezand ca el e "buba" dar cand motorul a ajuns la temperatura optima,a inceput iar sa oscileze relantiul,sa dea in nas si se aude un fasait ca si cum ar trage prea mult aer.Cu ambele debitmetre motorul porneste fara mufa si daca o pun,nu se simte mare diferenta.Astazi o sa probez si o sonda lambda.Altceva ce ar putea sa fie? :)
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la un baiat de pe forum, sa se uite putin la ea.Mi-a schimbat filtrul de benzina,iar la sonda nu s-a umblat pentru ca e pusa pe direct.El mi-a zis ca de vina e debitmetrul :lol: .Daca ar fi debitmetrul,nu ar trebui sa mearga urat mereu? :) Cand m-am intors de la garajul lui,a mers perfect.
Link to comment
Share on other sites

fa si tu o lista cu ce ai incercat pana acum.

 

Pai am schimbat filtrul de benzina,verificat fisele si bujiile,testat un alt debitmetru din dezmembrari.Debitmetrul nu stiu daca era bun,pentru ca imi pornea fara mufa si daca-i scoteam mufa in timp ce mergea, motorul nu se oprea.

Ce simptome sunt la un debitmetru defect?

Am intrebat un coleg de pe forum de unul nou...cand mi-a zis pretul era sa cad de pe scaun :) :lol: 780 euro

Link to comment
Share on other sites

nu te speria ... astea sunt preturile, desi am impresia ca totusi a exagerat si respectivul putin ...

sunt foarte scumpe debitmetrele pt masinile in 4 cilindrii, don't ask me why.

de ex. pentru mine un debitmetru e ~450 euro bosch!

dar nu inteleg la ce se referea mecanicul tau cand zicea de sonda ca e pe direct! cum adica?

Edited by Ovidiu Augustin
Link to comment
Share on other sites

nu te speria ... astea sunt preturile, desi am impresia ca totusi a exagerat si respectivul putin ...

sunt foarte scumpe debitmetrele pt masinile in 4 cilindrii, don't ask me why.

de ex. pentru mine un debitmetru e ~450 euro bosch!

dar nu inteleg la ce se referea mecanicul tau cand zicea de sonda ca e pe direct! cum adica?

 

Pai sonda nu are mufa,e legata pe direct...si nu i-am mai taiat firul sa o verific.Oricum el mi-a zis ca nu sunt aceste simptome de la sonda... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu am pus-o pe tester pentru ca mi-a zis un mecanic ca nu apar erorile la astea mai vechi.Masina e din '94.O sa incerc si la tester,numai sa se rezolve, pentru ca atunci cand e aglomerat traficul nu pot merge cu ea,abia plec de la semafoare.Daca prind o portiune libera si schimb de cateva ori in 4-5000 isi revine...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.