Jump to content

PARERI 520 I ,E60!


mario_marius

Recommended Posts

Guest poleposition

daca insisti sa refulezi (tu, analfabetul), tine cont de faptul ca merg la culcare, deci orice insulte/magarii/porcaieli le voi observa tocmai maine... eventual.

 

Asta asa... preventiv.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ia diesel, eu seria 5 n-as lua benzina daca nu e minim, minim, 540i. Fiindca va consuma prea mult fata de cat poate sa ofere.

Un diesel e excelent 530d, sigur, te sperie taxele, dar iesi extrem de bine la consum fata de un benzinar similar.

Multi la inceput vor motor mic, apoi nu mai stiu ce sa faca sa schimbe masina, doar din pricina alegerii proaste.

Link to comment
Share on other sites

e60 520 i , il iei si la 10.000 euroi dar totodata il iei si la 13-14.000. La aproape 10.000 am vazut ca iei de prin tara cu km in jur de 130-150.00 (asa zic ei,acuma cu cati or fi dati inapoi ...), iar la 13,14.000 il iei de prin germania cu pana in 100.000 km care sper sa fie si reali. Nu de alta dar ce vreau sa iau obligatoriu trebuie sa aiba pana in 100.000 km (si pt faptul ca ceea ce am momentan e un mondeo din 2007 cu 33.500 km, deci clar ca nu vreau sa trec la una cu 200.00,300.000 km,deoarece in mondeo inafara de benzina si refizii in 2 ani nu am pus leu). Vreau benzina pt faptul ca am luat un sharan de curand,diesel,an 2003 cu 220.000 km , si am fost tare dezamagit de el cand am vazut ca din start am bagat in mici reparatii peste 600 euro (plus ar urma inca vre-o 800), iar cee ce am observat e ca la majoritatea masinilor diesel peste 200.000 km cam apare problema cu turbina (idem la sharanu meu),voanta,chit ambreiaj ,si multe maruntaie care adunate fac o groaza de bani.Dieselu mi se pare mult mai pretentios.Si normal ca daca renunt la mondeo pe care il am (masina inca apr 2 ani in garantie) e normal ca am pretentia ca de la un bmw pe care il voi lua sa nu cheltui nimic pe reparat (inafara de consumabile,revizii).Eu zic ca un 5ar cu pana in 100.000 km circulat la nemti ar tebui sa fie apr perfect. Sper ... De consum nu prea am treaba. Mai mult de 13-14 in oras (ORADEA) ma gandesc ca 520i nu ia (sau eventual un 525 i). De diesel ce sa zic ... mda cuplu ala e cuplu la diesel da noah ... diesel cu km reali putini e scump si dincolo (max 100.000 km).Astept pareri .MS

 

Deci tu vrei sa iei un E60 in care sa nu bagi nimic si te gandesti ca e ok, ca pret, 10k euro... Intersant...

 

Ceva dotari nimic? E de ajuns un motor, o cutie de viteze, niste scaune si ceva table de care sa se prinda rotile si evident: sa te apere de ploaie...

 

Azi exista dacia logan mai scumpa... Fain ce a juns E60-ul astazi :)

Link to comment
Share on other sites

Deci tu vrei sa iei un E60 in care sa nu bagi nimic si te gandesti ca e ok, ca pret, 10k euro... Intersant...

 

Ceva dotari nimic? E de ajuns un motor, o cutie de viteze, niste scaune si ceva table de care sa se prinda rotile si evident: sa te apere de ploaie...

 

Azi exista dacia logan mai scumpa... Fain ce a juns E60-ul astazi :)

 

Ai sa razi dar chiar au si ceva dotari :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ia diesel, eu seria 5 n-as lua benzina daca nu e minim, minim, 540i. Fiindca va consuma prea mult fata de cat poate sa ofere.

Un diesel e excelent 530d, sigur, te sperie taxele, dar iesi extrem de bine la consum fata de un benzinar similar.

Multi la inceput vor motor mic, apoi nu mai stiu ce sa faca sa schimbe masina, doar din pricina alegerii proaste.

 

Sa imi permit un consum de 16-18%,intre 530d si 530i as alege fara nici o ezitare 530i.Nu are el consumul,cuplul si senzatiile de diesel,dar e cam la fel de performant,motorul suna mult mai bine si e mai fiabil si mai putin pretentios decat cel diesel.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

E criza sa nu uiti! LA 10K cumperi fara probleme un 520 i. Pai uite cam ce cumperi la 12.400 : EURO 4; CUTIE MANUALA 6+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 12 AIRBAGURI; DUBLU CLIMATRONIC; PILOT AUTOMAT; COMPUTER BORD; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

SENZ.PL.,L.,VOL,S.PARC.CIRC.+AFISAJ,VOLAN SPORT DE PIELE CU COMENZI,DTC,DTS,CAR-KIT NOKIA,DVD,BLUETOOTH,SIST.COME LEAVING HOME,RUN-FLAT,CARTE SERVICE,2 CHEI,JANTE ORIG BMW,CONSUMABILE SCHIMBATE,FABRICATA 23.12.2004,IMPECABILA,EXCLUS VARIANTE. deci? Eu zic ca ceva "mici " dotari are, nu? Si e 525 D ! Nu 520 I.

 

Asta era raspuns pt BALA !

 

 

 

Si plus ca eu nu am zic ca vreau sa ma incaderez in 10 k. Poa sa fie si 15 k. Ziceam de la cat incepre pretu .

Link to comment
Share on other sites

cu exceptia a trei patru dotari de acolo, TOATE dotarile de acolo sunt dotari standard !!!!!!

 

Inafara de dublu climatronic, pilot automat - de fapt e cruisecontrol, senzor ploaie, proiectoare si bluetooth totu e standard.

 

Pretul acestor dotari, daca sunt ele intr-adevar pe masina sunt sub 2000 euro in total.

 

Optiunile pe un E60 pot ajunge si la 35-45k euro. Fata de 2k euro: masina aia e cheala !

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

noapte buna alfabetule ca esti cam obosit!!!

Nu inteleg ce mai comentezi cand nici macar nu stii romanTeste. De ce nu-l injuri in alta limba macar, poate te pricepi mai bine. Italiana, spaniola ceva? :)

 

 

 

Auzi bai inteligentule vad ca stii tu sa scrii ROMANTESTE ,vad ca si tu esti un pupincurist da a lui pole position HAI PA

scuze pt off topic dar is foarte multi inteligenti !!!

Link to comment
Share on other sites

mario_marius: 530d e39 ia 13% in cluj - napoca. Impozitul a fost 900 de lei anul asta, anul viitor vedem.

 

Ce pot sa-ti zic, e ca am trecut de la 525d la 530d, pentru ca in timp m-am plictisit de performantele la 525d... daca ai posibilitate, ca si restu de aici iti sugerez sa nu incepi cu 520i...

Link to comment
Share on other sites

mario_marius: 530d e39 ia 13% in cluj - napoca. Impozitul a fost 900 de lei anul asta, anul viitor vedem.

 

Ce pot sa-ti zic, e ca am trecut de la 525d la 530d, pentru ca in timp m-am plictisit de performantele la 525d... daca ai posibilitate, ca si restu de aici iti sugerez sa nu incepi cu 520i...

 

 

Pai daca in CJ iti ia 13 ma gandesc ca nici aici in Oradea nu o sa ia mai mult tinand cont ca oricum Cluju e si mai aglomerat ca Oradea. MS Si probelem s-au ivit la ea? De cat timp o ai? Cati km ai facut cu ea? Si cam cat dai pe revizie? MS

Link to comment
Share on other sites

:) 525d-u l-am luat la 88.000 km in bord - 239.000 km si l-am dat la 300.000 + km, si de cand am luat-o pana am vandut-o nu a trebuit sa bag nici 1 leu in reparatii, decat revizii.

 

Schimburile de ulei si filtre le faceam eu, deci ma costa doar uleiul in jur de 300 de lei + filtrele (motorina 100 de lei, aer 100 de lei, ulei 35 lei, polen 70 lei)

Link to comment
Share on other sites

:) 525d-u l-am luat la 88.000 km in bord - 239.000 km si l-am dat la 300.000 + km, si de cand am luat-o pana am vandut-o nu a trebuit sa bag nici 1 leu in reparatii, decat revizii.

 

Schimburile de ulei si filtre le faceam eu, deci ma costa doar uleiul in jur de 300 de lei + filtrele (motorina 100 de lei, aer 100 de lei, ulei 35 lei, polen 70 lei)

 

 

Nu-i rau daca intr-atatia km nu ai bagat un reu in reparatii.

 

:lol: 525d-u l-am luat la 88.000 km in bord - 239.000 km si l-am dat la 300.000 + km, si de cand am luat-o pana am vandut-o nu a trebuit sa bag nici 1 leu in reparatii, decat revizii.

 

Schimburile de ulei si filtre le faceam eu, deci ma costa doar uleiul in jur de 300 de lei + filtrele (motorina 100 de lei, aer 100 de lei, ulei 35 lei, polen 70 lei)

 

 

Nu-i rau daca intr-atatia km nu ai bagat un leu in reparatii.

Link to comment
Share on other sites

Nu am condus 525d E60 dar 525d-ul de pe E39 mie mi-a placut! Nu te impresioneaza dar e un motor decent! Nu stiu diferenta de greutate intre E60 si E39 dar una peste alta motorizarea asta mi se pare decenta. Adica in viziunea mea asta ar trebui sa fie un punct de reper pentru tine!

Daca vorbesti de 10k euro parerea mea e sa-ti iei un E39! Sunt niste masini de exceptie!

Link to comment
Share on other sites

Nu am condus 525d E60 dar 525d-ul de pe E39 mie mi-a placut! Nu te impresioneaza dar e un motor decent! Nu stiu diferenta de greutate intre E60 si E39 dar una peste alta motorizarea asta mi se pare decenta. Adica in viziunea mea asta ar trebui sa fie un punct de reper pentru tine!

Daca vorbesti de 10k euro parerea mea e sa-ti iei un E39! Sunt niste masini de exceptie!

 

10K ERA PRETU DE LA CARE PORNESTE UN E 60 . La pretu asta clar ca nu il iei perfect. Eu pana in 15k tre sa ma incadrez. Ceva de genu. Doar E 60 imi trebuie

Link to comment
Share on other sites

Nu am condus 525d E60 dar 525d-ul de pe E39 mie mi-a placut! Nu te impresioneaza dar e un motor decent! Nu stiu diferenta de greutate intre E60 si E39 dar una peste alta motorizarea asta mi se pare decenta. Adica in viziunea mea asta ar trebui sa fie un punct de reper pentru tine!

Daca vorbesti de 10k euro parerea mea e sa-ti iei un E39! Sunt niste masini de exceptie!

 

10K ERA PRETU DE LA CARE PORNESTE UN E 60 . La pretu asta clar ca nu il iei perfect. Eu pana in 15k tre sa ma incadrez. Ceva de genu. Doar E 60 imi trebuie

 

din cauza preturilor la unii cad injectoare, turbine si altele iar altii fac reviziile si multi km.

daca te uiti pe autovit sunt acelasi tip de masini cu diferente de 3-4 mii de euro intre ele. de ce?

Link to comment
Share on other sites

Nu am condus 525d E60 dar 525d-ul de pe E39 mie mi-a placut! Nu te impresioneaza dar e un motor decent! Nu stiu diferenta de greutate intre E60 si E39 dar una peste alta motorizarea asta mi se pare decenta. Adica in viziunea mea asta ar trebui sa fie un punct de reper pentru tine!

Daca vorbesti de 10k euro parerea mea e sa-ti iei un E39! Sunt niste masini de exceptie!

 

10K ERA PRETU DE LA CARE PORNESTE UN E 60 . La pretu asta clar ca nu il iei perfect. Eu pana in 15k tre sa ma incadrez. Ceva de genu. Doar E 60 imi trebuie

 

din cauza preturilor la unii cad injectoare, turbine si altele iar altii fac reviziile si multi km.

daca te uiti pe autovit sunt acelasi tip de masini cu diferente de 3-4 mii de euro intre ele. de ce?

 

Eu nu zic ca alea ieftine sunt perfecte. E clar ca nu poti si sa o cumperi pe bani putini, si sa nu bagi ulterior nimic in reparat. In 99 % asa se intampla cu masinile fff ieftine. Plus ca la kilometri am f mari indoieli ca ar fi si reali la masinile de pe autovit care sunt la preturile alea foarte mici.

 

Pana la urma ce vrei, benzina sau diesel? Fa un drive test cu ce motorizari te intereseaza si apoi poti sa tragi concluzii.

 

Normal ca asta o sa fac pentru ca asa e mult mai usor sa alegi. Vad ca tu ai benzinar . Cum ti se pare? Chiar asa puturos precum zic altii? E clar ca fata de 525 o fi diferenta nu zic ba, dar totusi de fapt sunt 300 cm3 diferenta intre 520i si 525 i.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu pana acum nu am avut probleme cu ea si o am de jumatate de an, masina fiind din 2003.

Intradevar sprintul nu e ca si la un 525, dar la drum intins dupa parerea mea se comporta binisor.

Sora mea are un 525d iar cu 520i ma tin destul de bine dupa ea(ma refer la drum intins si la viteza de peste 150 km/h), totusi sunt doar 7 cai diferenta si bine inteles cuplul, dar dupa cum am mai spus la drum intins se comporta binisor. Eu sunt multumit pana acum de ea, mai putin de consum care in Cluj este de 14-15(cutie automata).

Depinde si ce stil de condus ai, daca iti plac demararile in forta clar te incadrezi la un motor mai mare, daca ai un stil de condus normal o sa fi multumit.

Mai poti face un lucru pt cai in plus, sa pui un cip, in schimb nu stiu cat e de sanatos, parerile fiind inpartite.

Automat cu cat creste capacitatea cilindrica creste si intretinerea, ma refer la impozit asigurai si chiar consum.

Concluzia ramane aceasi, fa un drive test vezi unde te incadrezi. Succes!

Link to comment
Share on other sites

hmm.... sunt deja cam in dubii . Sincer nu am testat un 520i sa vad cum se comporta. De 525 d stiu ca trage destul de ok, dar faza e ca m-as cam feri de diesel . Nu de alta dar am un sharan diesel ,intr-adevar cu 200.000 km pe el si am cam avut tare muLte baiuri cu el. Bine nu zic VW ... BMW e diferenta mare (sper). Partea cu electronica multa care se mai duce la bmw am vazut ca e cam boala.E clar ca aia pot pati ca o fi benzina ca o fi diesel . La noroc (sau ghinion). Mai astept pareri din partea voastra .

 

 

Am avut Audi cu motorul de 1.9TDI de la VW si iti pot spune ca e mare diferenta intre motoarele diesel ale celor doua firme(avantaj BMW).

Un VW intretinut bine e ca un BMW intretinut bine (merge fara sa-ti dea batai de cap). BMW-ul e mai scump la reparatii daca pica vreo piesa decat VW.

BMW 525d trage mai bine decat 520i deoarece are cuplu mai mare. Piesele si reviziile sunt mai mici la benzina dar platesti "tribut" la pompa cand alimentezi.

La un calcul pe hartie foarte exact, daca mergi mai mult de 20.000km pe an din economia de carburant de la diesel iti scoti banii pe anumite piese care ar putea cadea. Daca nu cad ramai cu banii.

O masina pe benzina merge mai putini km de aceea se strica mai greu. La un nr. mare de km parcursi si neintretinuta si o motorizare otto se strica la fel ca una diesel.

Daca citesti cu atentie forumul vei gasi posesori multumiti de al lor 520i si altii nemultumiti de al lor 525d. Depinde ce sti de conducere ai, cati km mergi pe an, preferi turatii sau cuplu, cat la suta din nr. de km ii mergi urban si cati extraurban, etc.

 

Eu am avut pana acum 3 masini cu motor otto si 3 cu motor diesel. Personal, din experienta mea, iti spun ca nu ai de ce sa te feresti de diesel. Sunt foarte performante. O singura specificatie: daca dieselul e uzat si masluit iti mananca nervii si banii (valabil si la benzina). Eu la nici un diesel nu a trebuit sa schimb caseta de directie (toate au avut km aproape dublii fata de benzinare) in schimb la benzina (Fabia 1.4MPI) dupa 140.000km caseta era praf. Audi (1.9TDI) la 290.000km l-am data fara probleme la caseta.

 

Conteaza nu doar motorizarea ci si starea masinii si mai ales intretinerea ei.

Link to comment
Share on other sites

Buna , sunt nou printre voi si pentru inceput as dori sa aflu din partea voastra cateva pareri despre 520 I , E 60. Cam la ce probleme ma pot astepta sa apara, cam cat e intretinerea,revizii,piese,etc. Tinuta de drum,plusuri,minusuri.Cam ce consum pot scoate in oras, cu aproximatie.

 

 

 

 

E cea mai proasta alegere la seria 5. E o puturosenie care consuma si mult. Cea mai buna alegere e 530 d sau 525i

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.