Jump to content

PARERI 520 I ,E60!


mario_marius

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hmm.... sunt deja cam in dubii . Sincer nu am testat un 520i sa vad cum se comporta. De 525 d stiu ca trage destul de ok, dar faza e ca m-as cam feri de diesel . Nu de alta dar am un sharan diesel ,intr-adevar cu 200.000 km pe el si am cam avut tare muLte baiuri cu el. Bine nu zic VW ... BMW e diferenta mare (sper). Partea cu electronica multa care se mai duce la bmw am vazut ca e cam boala.E clar ca aia pot pati ca o fi benzina ca o fi diesel . La noroc (sau ghinion). Mai astept pareri din partea voastra .

 

 

Am avut Audi cu motorul de 1.9TDI de la VW si iti pot spune ca e mare diferenta intre motoarele diesel ale celor doua firme(avantaj BMW).

Un VW intretinut bine e ca un BMW intretinut bine (merge fara sa-ti dea batai de cap). BMW-ul e mai scump la reparatii daca pica vreo piesa decat VW.

BMW 525d trage mai bine decat 520i deoarece are cuplu mai mare. Piesele si reviziile sunt mai mici la benzina dar platesti "tribut" la pompa cand alimentezi.

La un calcul pe hartie foarte exact, daca mergi mai mult de 20.000km pe an din economia de carburant de la diesel iti scoti banii pe anumite piese care ar putea cadea. Daca nu cad ramai cu banii.

O masina pe benzina merge mai putini km de aceea se strica mai greu. La un nr. mare de km parcursi si neintretinuta si o motorizare otto se strica la fel ca una diesel.

Daca citesti cu atentie forumul vei gasi posesori multumiti de al lor 520i si altii nemultumiti de al lor 525d. Depinde ce sti de conducere ai, cati km mergi pe an, preferi turatii sau cuplu, cat la suta din nr. de km ii mergi urban si cati extraurban, etc.

 

Eu am avut pana acum 3 masini cu motor otto si 3 cu motor diesel. Personal, din experienta mea, iti spun ca nu ai de ce sa te feresti de diesel. Sunt foarte performante. O singura specificatie: daca dieselul e uzat si masluit iti mananca nervii si banii (valabil si la benzina). Eu la nici un diesel nu a trebuit sa schimb caseta de directie (toate au avut km aproape dublii fata de benzinare) in schimb la benzina (Fabia 1.4MPI) dupa 140.000km caseta era praf. Audi (1.9TDI) la 290.000km l-am data fara probleme la caseta.

 

Conteaza nu doar motorizarea ci si starea masinii si mai ales intretinerea ei.

 

E clar ca o mare influenta (de fapt cea mai mare pot zice) o are modul in care aceasta a fost intretinuta si evident si condusa. Daca ii face reviziile la zi, consumabile bune (nu te uiti sa fie cele mai ieftine), e condusa de o persoana responsabila , clar ca masina poate sa fie si la 300.000 km in stare f buna. Intai am zis 520i pt ca nu circul mult . Autoturismul pe care il am acum e un mondeo din 2007 si am in aproape 3 ani doar 33.500 km cu el. Fac max 10.000 km pe an si de aceea la consum nu ma prea afecteaza in decursul unui an. Am sa fac un test cu ambele pt a ma decide. E clar ca e metoda cea mai buna pt a decide. Nu sunt mort dupa demaraje super-sport , si posibil ca si un 520 i ma multumeste.Daca nu urcam in sus 525d,525i eventual maxim 530 d.

Link to comment
Share on other sites

hmm.... sunt deja cam in dubii . Sincer nu am testat un 520i sa vad cum se comporta. De 525 d stiu ca trage destul de ok, dar faza e ca m-as cam feri de diesel . Nu de alta dar am un sharan diesel ,intr-adevar cu 200.000 km pe el si am cam avut tare muLte baiuri cu el. Bine nu zic VW ... BMW e diferenta mare (sper). Partea cu electronica multa care se mai duce la bmw am vazut ca e cam boala.E clar ca aia pot pati ca o fi benzina ca o fi diesel . La noroc (sau ghinion). Mai astept pareri din partea voastra .

 

 

Am avut Audi cu motorul de 1.9TDI de la VW si iti pot spune ca e mare diferenta intre motoarele diesel ale celor doua firme(avantaj BMW).

Un VW intretinut bine e ca un BMW intretinut bine (merge fara sa-ti dea batai de cap). BMW-ul e mai scump la reparatii daca pica vreo piesa decat VW.

BMW 525d trage mai bine decat 520i deoarece are cuplu mai mare. Piesele si reviziile sunt mai mici la benzina dar platesti "tribut" la pompa cand alimentezi.

La un calcul pe hartie foarte exact, daca mergi mai mult de 20.000km pe an din economia de carburant de la diesel iti scoti banii pe anumite piese care ar putea cadea. Daca nu cad ramai cu banii.

O masina pe benzina merge mai putini km de aceea se strica mai greu. La un nr. mare de km parcursi si neintretinuta si o motorizare otto se strica la fel ca una diesel.

Daca citesti cu atentie forumul vei gasi posesori multumiti de al lor 520i si altii nemultumiti de al lor 525d. Depinde ce sti de conducere ai, cati km mergi pe an, preferi turatii sau cuplu, cat la suta din nr. de km ii mergi urban si cati extraurban, etc.

 

Eu am avut pana acum 3 masini cu motor otto si 3 cu motor diesel. Personal, din experienta mea, iti spun ca nu ai de ce sa te feresti de diesel. Sunt foarte performante. O singura specificatie: daca dieselul e uzat si masluit iti mananca nervii si banii (valabil si la benzina). Eu la nici un diesel nu a trebuit sa schimb caseta de directie (toate au avut km aproape dublii fata de benzinare) in schimb la benzina (Fabia 1.4MPI) dupa 140.000km caseta era praf. Audi (1.9TDI) la 290.000km l-am data fara probleme la caseta.

 

Conteaza nu doar motorizarea ci si starea masinii si mai ales intretinerea ei.

 

E clar ca o mare influenta (de fapt cea mai mare pot zice) o are modul in care aceasta a fost intretinuta si evident si condusa. Daca ii face reviziile la zi, consumabile bune (nu te uiti sa fie cele mai ieftine), e condusa de o persoana responsabila , clar ca masina poate sa fie si la 300.000 km in stare f buna. Intai am zis 520i pt ca nu circul mult . Autoturismul pe care il am acum e un mondeo din 2007 si am in aproape 3 ani doar 33.500 km cu el. Fac max 10.000 km pe an si de aceea la consum nu ma prea afecteaza in decursul unui an. Am sa fac un test cu ambele pt a ma decide. E clar ca e metoda cea mai buna pt a decide. Nu sunt mort dupa demaraje super-sport , si posibil ca si un 520 i ma multumeste.Daca nu urcam in sus 525d,525i eventual maxim 530 d.

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza cat megi...una e sa alimentezi de 150 ron/ saptamana si alta e sa alimentezi de 250 ron/saptamana. Daca mai vii si de pe un mondeo diesel care consuma putin o sa cam simti diferenta pe care o dai in plus la poma.

Sa stii ca masini bune se gasesc si pe benzina si pe motorina, totul e sa le gasesti si sa ai noroc de masnia. Daca tu din start pleci cu premiza ca e mai putin probabil sa ti se strice ailalta decat aia pe care o vrei tu o sa iti cumperi cam greu masina. Pune piciorul in prag, ia-ti inima-n dinti sa fa odata decizia :)

 

Bafta, si spor la test-draivuit da ai grija pe vremea asta.

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza cat megi...una e sa alimentezi de 150 ron/ saptamana si alta e sa alimentezi de 250 ron/saptamana. Daca mai vii si de pe un mondeo diesel care consuma putin o sa cam simti diferenta pe care o dai in plus la poma.

Sa stii ca masini bune se gasesc si pe benzina si pe motorina, totul e sa le gasesti si sa ai noroc de masnia. Daca tu din start pleci cu premiza ca e mai putin probabil sa ti se strice ailalta decat aia pe care o vrei tu o sa iti cumperi cam greu masina. Pune piciorul in prag, ia-ti inima-n dinti sa fa odata decizia :)

 

Bafta, si spor la test-draivuit da ai grija pe vremea asta.

 

Deci calculul pe care l-am facut cand am cumparat masina nou-nouta acum 3 ani a fost f simplu. Diferenta intre benzinar si diesel la mondeo era de 2.000 euro, bani pe care eu nu ii recuperam niciodata. E clar ca atunci cand o vinzi veche mai mult de 500-600 euro nu ii in plus pt faptu ca e diesel (ma refer la un mondeo de 3,4 ani) . Apoi, mie consumu extraurban e intre 6-6,5 % , mondeo diesel lua poate 5-6 %, oras imi ia 10-11 %, diesel imi lua in jur de 8 %. Deci la un mic calcul ,pana recuperam 2000 euro .Pana acuma inm cei 33.500 km pe care ii am cu ea am bagat benzina maxim de 3000 euro. Deci daca as scadea banii pe care ias fi recuperat pana acum din diiferenta de consum, ar fi nesemnificativi cu cei 2.000 euro cat dadeam atunci in plus :) . De aceea sunt putin in dubii ce sa aleg,dar le voi testa pe ambele (adica 520i,525d posibil si 525i), si atunci clar ca voi lua decizia finala. Eu alimentez saptamanal de 50 RON. Circul f putin :lol: So ... te-am lamurit de ce nu ma intere ca e diesel sau benzina. Am sharan diesel si imi ia in oras 11 litri , si 6,5-7 afara .

Link to comment
Share on other sites

Da omule, te cred, numai ca treaba sta putin altfel la bmw decat la mondeo. sunt diferente putin mai mari. Gandeste-te doar la diferenta dintre 3.0. diesel si 3.0 benzina. Mie personal 3.0 diesel imi ia 12% in bucuresti pe cand un benzinar de 3 litri ajunge si la 20%. Crezi ca 2.0i o sa-ti ia mai putin de 14-15% in oras o masina care e relativ puturoasa? Chiar se plageau pe aici oameni care aveau 2.0i cu automata si spuneau ca cu greu se tin pana la 100km/h de un logan 1.6i 16v
Link to comment
Share on other sites

Da omule, te cred, numai ca treaba sta putin altfel la bmw decat la mondeo. sunt diferente putin mai mari. Gandeste-te doar la diferenta dintre 3.0. diesel si 3.0 benzina. Mie personal 3.0 diesel imi ia 12% in bucuresti pe cand un benzinar de 3 litri ajunge si la 20%. Crezi ca 2.0i o sa-ti ia mai putin de 14-15% in oras o masina care e relativ puturoasa? Chiar se plageau pe aici oameni care aveau 2.0i cu automata si spuneau ca cu greu se tin pana la 100km/h de un logan 1.6i 16v

 

Fii sigur ca daca ia 14-15 % un 520i nu il iau , tinand cont ca am prieten cu 525d si ii ia intre 10-12 in oras. Sincer pana sa ascult parerile voastre nu imi prea venea a crede ca un 520i ia in oras 14-15. Mi se pare f mult. Si mai ales dupa ce am auzit ca trage ci cum trage la consumu asta ...

Link to comment
Share on other sites

Da omule, te cred, numai ca treaba sta putin altfel la bmw decat la mondeo. sunt diferente putin mai mari. Gandeste-te doar la diferenta dintre 3.0. diesel si 3.0 benzina. Mie personal 3.0 diesel imi ia 12% in bucuresti pe cand un benzinar de 3 litri ajunge si la 20%. Crezi ca 2.0i o sa-ti ia mai putin de 14-15% in oras o masina care e relativ puturoasa? Chiar se plageau pe aici oameni care aveau 2.0i cu automata si spuneau ca cu greu se tin pana la 100km/h de un logan 1.6i 16v

 

Fii sigur ca daca ia 14-15 % un 520i nu il iau , tinand cont ca am prieten cu 525d si ii ia intre 10-12 in oras. Sincer pana sa ascult parerile voastre nu imi prea venea a crede ca un 520i ia in oras 14-15. Mi se pare f mult. Si mai ales dupa ce am auzit ca trage ci cum trage la consumu asta ...

 

 

mario mario

 

BMW 520i are motor de 2.2l si nu de 2.0i cum ar parea dupa inscriptionare. Consuma aproape cat motorul de 2.5l de pe 525i. De cativa ani BMW nu mai pune morotul de 2.5 otto pe seria 5, astfel ca 525i (mai noi) are motorul de 3.0l.

Nu poti compara Seria 5 cu Mondeo. Faca paste din clase si categorii diferite.

Ford Mondeo 1.8 otto (cilindree 1.8L, 4 cilindri) nu-l poti compara cu BMW 520i (cilindree 2.2L, 6 cilindri) la consum. E o diferentĂŁ de 0,4L la cilindreee, si de 2 pistoane in plus la Bmw, automat vei avea un consum mai mare datorita cailor putere in plus pe care-i va avea masina si care-si cere "tributul" de cardurant (trebuie "hraniti" ca sa traga).

Link to comment
Share on other sites

cernica , tie in bucuresti iti creste nasul cu aia 12% consum la 3.0d...

 

Calculele cu diferenta de bani la cumparare, acopera nustiu cat combustibil e o aiureala, ca de banii aia faci altceva... asa ca o constatare,intre 525d manual si 530d automat, am o diferenta de consum de 2L, dar de cand am 530d-u fac mai multi km ....

Link to comment
Share on other sites

Da omule, te cred, numai ca treaba sta putin altfel la bmw decat la mondeo. sunt diferente putin mai mari. Gandeste-te doar la diferenta dintre 3.0. diesel si 3.0 benzina. Mie personal 3.0 diesel imi ia 12% in bucuresti pe cand un benzinar de 3 litri ajunge si la 20%. Crezi ca 2.0i o sa-ti ia mai putin de 14-15% in oras o masina care e relativ puturoasa? Chiar se plageau pe aici oameni care aveau 2.0i cu automata si spuneau ca cu greu se tin pana la 100km/h de un logan 1.6i 16v

 

Fii sigur ca daca ia 14-15 % un 520i nu il iau , tinand cont ca am prieten cu 525d si ii ia intre 10-12 in oras. Sincer pana sa ascult parerile voastre nu imi prea venea a crede ca un 520i ia in oras 14-15. Mi se pare f mult. Si mai ales dupa ce am auzit ca trage ci cum trage la consumu asta ...

 

 

mario mario

 

BMW 520i are motor de 2.2l si nu de 2.0i cum ar parea dupa inscriptionare. Consuma aproape cat motorul de 2.5l de pe 525i. De cativa ani BMW nu mai pune morotul de 2.5 otto pe seria 5, astfel ca 525i (mai noi) are motorul de 3.0l.

Nu poti compara Seria 5 cu Mondeo. Faca paste din clase si categorii diferite.

Ford Mondeo 1.8 otto (cilindree 1.8L, 4 cilindri) nu-l poti compara cu BMW 520i (cilindree 2.2L, 6 cilindri) la consum. E o diferentĂŁ de 0,4L la cilindreee, si de 2 pistoane in plus la Bmw, automat vei avea un consum mai mare datorita cailor putere in plus pe care-i va avea masina si care-si cere "tributul" de cardurant (trebuie "hraniti" ca sa traga).

 

Ca e 2200 cm3 motoru pe 520i clar ca stiam de cand a aparut modelu, si de accea mi se pare ciudat ca multi zic ca intre 520i si 525 d e diferenta enorma la cum trage , tinand cont ca unu are 170 CP , iar celalalt 177 CP. E totusi diferenta de 7 CP si cuplu mai mare la diesel normal,deci ai zice la prima vedere ca sunt ca performante cat de cat apropiate. Sincer consumu nu prea ma intere f mult , sa fie intre 11-15 oras, de aceea m-am si uitat la 520i, care normal ca ia pana in 15 in oras in principiu, dar daca pt consumu asta e si puturoasa de numa, cu siguranta ma indrept spre un 525 d. Dupa datele lor tehnice 520i care s-a comercializat pana anu acesta,ince[and cu 2006 parca , si care intr-adevar are chiar 2000 cm3 si 170 CP ajunge la 100 km in 8.7 s, iar 525d cu 197 cp care la fel s-a comercializat pana anu acesta face suta in 7.6 secunde. Deci din datele tehnice date de producator nu s-ar zice ca e asa mare diferenta intre 520i si 525d la acceleratie.Intr-adevar diferenta la cuplu e imensa ,210nm/4250 RPM la 520i respectiv 400nm/1300 RPM, De consum nu vorbim pt ca nu ma intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

cernica , tie in bucuresti iti creste nasul cu aia 12% consum la 3.0d...

 

Calculele cu diferenta de bani la cumparare, acopera nustiu cat combustibil e o aiureala, ca de banii aia faci altceva... asa ca o constatare,intre 525d manual si 530d automat, am o diferenta de consum de 2L, dar de cand am 530d-u fac mai multi km ....

De ce sa imi creasca nasu' ? Daca atat imi arata masina pe BC in conditii de mers normale, mai exact pana acum o saptamana? De o saptamana incoace arata 13,2 dar cu inzapezelit si patinaje....

Nu am facut consumul pompa la pompa, ca nu am avut timp (am masina de aproape o luna) dar sunt sigur ca va fi mai mare de 12%.

Inainte sa cumpar masina ma asteptam la un consum de 15-16% in Bucuresti, dar nu-i timpul pierdut :).

Crezi ca as avea vreun motiv sa mint omul ?

 

@amaBMW - Cred ca poti face o comparatie intre 2 maini pe care le detii sau cu care ai mers pana acum. Chiar daca una e trabant si alta S-class. Daca nu in privinta clasei si al cilindreei, cel putin in privinta cailor in plus, ca tot in buzunarul tau bagi mana sa alimentezi chiar daca ai 90 chiar daca ai 200 cp.

Stim cu totii ca 2.0i are motor de 2.2 litri si 6L, dar poate omul vrea sa si-l ia pe ala de 2litri cu 4 cilindri care e pe LCI acum.

Link to comment
Share on other sites

azi m-am intalnit cu un amic care are un e60, 520i, 170 cp, cutie steptronic, an 2004, masina pe care am vrut chiar sa o cumpar (ma rog, sa ii preiau leasingul, adica vreo 8k euroi...).

avea 160 kg de nisip la saci in portbagaj (a spus ca altfel nu se putea deplasa prin bucuresti datorita zapezilor care au fost si inca mai sunt) si un consum de 19,7 %!!!! e adevarat ca a noastra capitala creaza mari cosmaruri locuitorilor pe timp nefavorabil...

nu stiu daca o astfel de masina ofera prea multe optini in ceea ce priveste stilul de condus in anumite conditii, stiu ca posesorul ei are un comportament foarte bland la volan (poate si asta este un motiv pt care ii consuma enorm...).

concluziile le trageti singuri.

Link to comment
Share on other sites

azi m-am intalnit cu un amic care are un e60, 520i, 170 cp, cutie steptronic, an 2004, masina pe care am vrut chiar sa o cumpar (ma rog, sa ii preiau leasingul, adica vreo 8k euroi...).

avea 160 kg de nisip la saci in portbagaj (a spus ca altfel nu se putea deplasa prin bucuresti datorita zapezilor care au fost si inca mai sunt) si un consum de 19,7 %!!!! e adevarat ca a noastra capitala creaza mari cosmaruri locuitorilor pe timp nefavorabil...

nu stiu daca o astfel de masina ofera prea multe optini in ceea ce priveste stilul de condus in anumite conditii, stiu ca posesorul ei are un comportament foarte bland la volan (poate si asta este un motiv pt care ii consuma enorm...).

concluziile le trageti singuri.

 

Sa stii ca faza cu controlu foarte greoi al masinii pe timp cu zapada multa mi-a spus-o si un prieten de-al meu care are un 525d din 2005. Desi are cam toate optiunile pe ea pt controlu tractiunii. Asta e... tractiune spate. Si pe mine m-a mirat f tare cand s-a plans de chestia asta .

 

azi m-am intalnit cu un amic care are un e60, 520i, 170 cp, cutie steptronic, an 2004, masina pe care am vrut chiar sa o cumpar (ma rog, sa ii preiau leasingul, adica vreo 8k euroi...).

avea 160 kg de nisip la saci in portbagaj (a spus ca altfel nu se putea deplasa prin bucuresti datorita zapezilor care au fost si inca mai sunt) si un consum de 19,7 %!!!! e adevarat ca a noastra capitala creaza mari cosmaruri locuitorilor pe timp nefavorabil...

nu stiu daca o astfel de masina ofera prea multe optini in ceea ce priveste stilul de condus in anumite conditii, stiu ca posesorul ei are un comportament foarte bland la volan (poate si asta este un motiv pt care ii consuma enorm...).

concluziile le trageti singuri.

 

Sa stii ca faza cu controlu foarte greoi al masinii pe timp cu zapada multa mi-a spus-o si un prieten de-al meu care are un 525d din 2005. Desi are cam toate optiunile pe ea pt controlu tractiunii. Asta e... tractiune spate. Si pe mine m-a mirat f tare cand s-a plans de chestia asta .

 

Cu consumul nu s-a plans f tare. Ii ia max 15 litri pe vremea asta .

Link to comment
Share on other sites

520i E60 mi-am dorit si eu...dar cum spun toti asa si e...e cea mai mica motorizare si E60 e o masina de lux...mare zic eu... ai nevoie uneori de ceva putere si confort, benzinarele se "trezesc" tarziu..mai ales cand au si ce trage adica 1600-1700kg, am ajuns sa-mi iau 325ci, putere din plin si consum mult mai mic ca la 520i, taxele sunt aceleasi, si rca , impozit cu 50 ron cred ca platesc eu mai mult. Per total trebuie sa te gandesti f bine. bafta
Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi. Conduc de multi ani masini cu tractiune spate prin Bucuresti, iar cu anvelope de iarna montate nu am avut in nicio iarna masina parcata din cauza zapezii, am circulat zilnic, fara greutati prin portbagaj. Pot sa ai mama 4x4-ului pregatit pentru iarna daca nu stii sa-l conduci. Conteaza si soferul destul de mult.
Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi. Conduc de multi ani masini cu tractiune spate prin Bucuresti, iar cu anvelope de iarna montate nu am avut in nicio iarna masina parcata din cauza zapezii, am circulat zilnic, fara greutati prin portbagaj. Pot sa ai mama 4x4-ului pregatit pentru iarna daca nu stii sa-l conduci. Conteaza si soferul destul de mult.

 

Si eu am avut cam 4 ani masini cu tractiune spate si nu am intampinat probleme daca am fost calm cu ea. Clar ca daca accelerezi sau franezi dintr-o data ca nebunu o sa fuga in toate partile. Asta e valabil si la tractiune fata normal. Iarna eu zic ca 95 % depinde de sofer comportamentul masinii.

Link to comment
Share on other sites

Are si ultima versiune de DSC si tot merge cu saci de nisip in portbagaj :))

Ce fac cei ce n-au dsc, nici macar asc, ca mine? :lol: stau in casa? nu cred.

 

 

se poate sa nu fie soferul prea meserias, masina are cauciucuri de iarna si probabil ca ultima versiune de dsc, dar oricum am lua-o, consumul de aproape 20% e enorm!!!

Link to comment
Share on other sites

Are si ultima versiune de DSC si tot merge cu saci de nisip in portbagaj :))

Ce fac cei ce n-au dsc, nici macar asc, ca mine? :lol: stau in casa? nu cred.

 

 

se poate sa nu fie soferul prea meserias, masina are cauciucuri de iarna si probabil ca ultima versiune de dsc, dar oricum am lua-o, consumul de aproape 20% e enorm!!!

 

Cu siguranta nu prea se pricepe pe teren alunecos. Nici eu nu ma laud ca sunt mare meserias, dar cu niste cauciucuri de iarna cat de cat bune, cu E39 care avea doar ASC m-am descurcat pe zapada in conditii grele mult mai bine decat multi cu tractiune fata. Trebuie doar sa o iei usor. Daca o turezi si te dai viteaz n-ai facut nimic. Si nu e nevoie sa cari sute de kg de nisip dupa tine. Eu n-am pus nici o iarna nimic in portbagaj. Decat lanturile si o lopata care n-am fost nevoit sa le folosesc pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Ma abtin sa fac remarci referitoare la faza asta....dar vreau sa se consemneze ca ma abtzin cu greu:)

Deci ai E60 (pana mai ieri) ultima generatie a seriei 5 si te apuci sa incarci saci de nisip in portbagaj? f tare frate dar de unde si-a facut rost de nisip? nu as vrea sa fiu agresat de parintzi cand fur nisipul de la locul de joaca al copiilor:) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.