Jump to content

Racire motor


Bursucel

Recommended Posts

Salut. Cred ca am o mica problema cu racirea la motor. Cand e frig afara 10 grade sau mai putin nu imi sta temperatura la nivelul optim. Asta doar cand merg in exterior, la viteza si de 140 constant si la 80 constant. Eu prin nivel optim inteleg acul de la temperatura exact pe mijloc, asa stiu eu ca e normal. Mie imi sta la linia alba de la rece deasupra bulinei albastre. Se mai ridica la nivel optim daca ma dau putin la ea. Masina e un 320d din 2001 136 caluti, 160.000km. Precizez ca masina e in stare ok schimburi facute corect la timp si fara alte indicii ca ar avea probleme. E o problema sau e normal sa se intample asa? Mai pateste cineva asa ca mine? Trebuie sa fac ceva, sa schimb ceva? :)
Link to comment
Share on other sites

Termostatul e de vina...si eu am patito...si apoi am dat termostatul jos si am mers asa cu ea...toate bune si frumoase,temperatura statea la 90 grade dar cand a venit primavara a inceput sa creasca...deci cumpara termostat cat mai repede,nu e bine sa mergi fara termostat:P
Link to comment
Share on other sites

eu la e46 ... in perioada finala a vietii ei la mine am schimbat 2 termostate si la fel statea iarna ... pe la 1/4 - puneam ca un carton pe jumatate de gura de aerisire sa stea normal .... amicul meu, dupa ce a luat'o .... a mai schimbat odata termostatul si la fel ...... pana a ajuns cu ea la fier vechi..... RIP
Link to comment
Share on other sites

Exista trmostaul EGR eu am patit acelasi lucru si am schimbat termostul general si de geaba, am gasit un topic aici si la fel patisera si ceilanti, sa inlocuit termostatul EGR inclusiv la mine si totul e ok apa sta la jumatate, deci cei care aveti probleme nu se incalzeste motorul: 1 se verifica termostatu egr se demonteaza si se sufla prin el daca nu se opune rezistenta este defect se inlocuie 2 daca acesta este bun se schimba termostatu general.Va spun din propie experienta daca aveti intrebari o sa va ajut.
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o aveam si eu.Cand am scos termostatul vechi l-am pus la fiert,deschidea bine dar cand se racea nu inchidea perfect .Ramanea o fanta pe unde trecea lichidul.

Eu zic ca orice temostat defect dauneaza motorului,care se uzeaza prematur mai ales la functionarea sub temperatura normala,plus de asta mai pune frigul din masina.

Si mie apa imi urca abia dupa zona albastra.Montajul la mine a fost relativ simplu fiind motor mic 1.6 M40,si nu am prea avut batai de cap.Daca antigelul nu e vechi poti sa-l refolosesti.

Bafta si spor la remedierea problemei!

Link to comment
Share on other sites

e36 316i motor M43 si la mine aceiasi problema, prin oras sta la 90 grade iar la drum intins pica aproape de minim si nici nu mai da caldura. Imi zicea cineva azi ca la astfel de comportament, nu ar fi de vina termostatu ci radiatorul. Astept si eu un mesaj daca gaseste cineva care e problema.
Link to comment
Share on other sites

Exista trmostaul EGR eu am patit acelasi lucru si am schimbat termostul general si de geaba, am gasit un topic aici si la fel patisera si ceilanti, sa inlocuit termostatul EGR inclusiv la mine si totul e ok apa sta la jumatate, deci cei care aveti probleme nu se incalzeste motorul: 1 se verifica termostatu egr se demonteaza si se sufla prin el daca nu se opune rezistenta este defect se inlocuie 2 daca acesta este bun se schimba termostatu general.Va spun din propie experienta daca aveti intrebari o sa va ajut.

Da-mi si mie te rog mai multe amanunte despre termostatul EGR, se poate cumva repara si daca nu cam cat costa si cum se inlocuieste...Ca eu de 2 ani fac frigu in masina iarna si nu stiam de ce, am umblat de 3 ori la termostatul general si nici mecanicul n-avea o explicatie, asa ca indicatiile voastre au fost ca o revelatie....Multumesc anticipat pt ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Cred ca am o mica problema cu racirea la motor. Cand e frig afara 10 grade sau mai putin nu imi sta temperatura la nivelul optim. Asta doar cand merg in exterior, la viteza si de 140 constant si la 80 constant. Eu prin nivel optim inteleg acul de la temperatura exact pe mijloc, asa stiu eu ca e normal. Mie imi sta la linia alba de la rece deasupra bulinei albastre. Se mai ridica la nivel optim daca ma dau putin la ea. Masina e un 320d din 2001 136 caluti, 160.000km. Precizez ca masina e in stare ok schimburi facute corect la timp si fara alte indicii ca ar avea probleme. E o problema sau e normal sa se intample asa? Mai pateste cineva asa ca mine? Trebuie sa fac ceva, sa schimb ceva? :)

inainte sa schimbi termostatul mai incearca o chestie simpla,si la ,mine facea la fel.am pus un ziar in fata pe tot radiatorul am pornit motorul si cind a ajuns apa la 90 asa aramas nu mai fluctua ,apoi am luat ziarul jos si merge normal,merita sa incerci.chiar vorbesc serios

 

Salut. Cred
Edited by pavel_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.