Jump to content

320i e36 vs 320i e46


SilviuSLV

Recommended Posts

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce-i corect e corect, jos palaria! Se tine super bine pisica la 15 ani vechime.

Cred totusi ca nu oricine ar putea sa dea scart in a 3-a cu masina ta, ma gandesc ca conteaza foarte mult cum ii dai.

E adevarat ce spui insa conteaza sa ai si un ambreiaj bun si sa iti cunosti masina. Ambreiajul e nou aici. Alta filmare din exterior tot cu rotile alea 245. Pacat ca nu am filmarea cu roti pe 15 de 195.

 

In schimb am o filmare cu rotile pe 15 inainte sa-i pun blocant.

 

Link to comment
Share on other sites

318i e46 facelift nu e 318i e36. il bate si pe 1.8i e36 si pe 1.8is e36 si pe 2.0i e36. asta e ... :)

bogdan daca chiar crezi ca 318 facelift e46 bate 320 e 36 uite eu te provoc direct sa imi demonstrezi si mie asta si daca ma faci...... fac un topic numai ca sa iti ridic in slavi victoria dar pana la proba contrarie te rog mult nu mai vb din carti.eu personal m-am dat si nu numai o data cu 320 de 150 de cai e46 si nu sufla nici pe scurt nici la drum.320 de 2.2 si 170 de cai ma face cam cu o lungime de aripa si nu pt ca as fi eu super sofer sau as avea o super masina cred ca ceea ce conteaza foarte mult este greutatea.

 

 

pana una alta astept raspunsul la provocarea lansata de mine (mentionez ca masina mea este pur si simplu de fabrica doar ca merge foarte bine atata tot)

Link to comment
Share on other sites

318i e46 facelift nu e 318i e36. il bate si pe 1.8i e36 si pe 1.8is e36 si pe 2.0i e36. asta e ... :)

bogdan daca chiar crezi ca 318 facelift e46 bate 320 e 36 uite eu te provoc direct sa imi demonstrezi si mie asta si daca ma faci...... fac un topic numai ca sa iti ridic in slavi victoria dar pana la proba contrarie te rog mult nu mai vb din carti.eu personal m-am dat si nu numai o data cu 320 de 150 de cai e46 si nu sufla nici pe scurt nici la drum.320 de 2.2 si 170 de cai ma face cam cu o lungime de aripa si nu pt ca as fi eu super sofer sau as avea o super masina cred ca ceea ce conteaza foarte mult este greutatea.

 

 

pana una alta astept raspunsul la provocarea lansata de mine (mentionez ca masina mea este pur si simplu de fabrica doar ca merge foarte bine atata tot)

Link to comment
Share on other sites

Ce-i corect e corect, jos palaria! Se tine super bine pisica la 15 ani vechime.

Cred totusi ca nu oricine ar putea sa dea scart in a 3-a cu masina ta, ma gandesc ca conteaza foarte mult cum ii dai.

E adevarat ce spui insa conteaza sa ai si un ambreiaj bun si sa iti cunosti masina. Ambreiajul e nou aici. Alta filmare din exterior tot cu rotile alea 245. Pacat ca nu am filmarea cu roti pe 15 de 195.

 

In schimb am o filmare cu rotile pe 15 inainte sa-i pun blocant.

 

da, uite ca da un pic si in a 3-a :) . a mea are 235 pe spate si nu da deloc, dar pe de alta parte tu la e36 nu ai CDV :lol: . cu roti pe 15 cred ca e spectacol 325-ul . as pune si eu o zi, de distractie, dar nu imi dau voie discurile decat jante de la 17 in sus.

 

@cosm1n si cristian_cc22 , nu cred ca o sa aveti nici unul vreun raspuns de la bogdan.m. decat pe tastatura

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce e CDV, ma lamuresti te rog?

L.E. Gata, am gasit :) Clutch Delay Valve. Insa ma bucur ca nu are CDV. "In practice, all it does is prematurely wear out the clutch and turn experienced drivers into people who, despite 20 years of practice, cannot shift gears smoothly. The driving experience is degraded."

Edited by Cristi SM
Link to comment
Share on other sites

bogdan daca chiar crezi ca 318 facelift e46 bate 320 e 36 uite eu te provoc direct sa imi demonstrezi si mie asta si daca ma faci...... eu personal m-am dat si nu numai o data cu 320 de 150 de cai e46 si nu sufla nici pe scurt nici la drum.320 de 2.2 si 170 de cai ma face cam cu o lungime de aripa si nu pt ca as fi eu super sofer sau as avea o super masina cred ca ceea ce conteaza foarte mult este greutatea.

 

 

pana una alta astept raspunsul la provocarea lansata de mine (mentionez ca masina mea este pur si simplu de fabrica doar ca merge foarte bine atata tot)

 

deci nu te-ai dat si cu 318i fcl e 46?

sunt cam departe ca sa ma prezint la provocare :) si oricum, eu nu incerc sa ridic in slavi e46-ele :lol: . fiecare are dreptul la o parere. dar trebuie sa tii cont de faptul ca motorul de pe 318i n42b20 este mai performant decat ala de 2.0 de pe 320 e46 nfl (capacitatea cilindrica e aceeasi, 4 cilindri la 318, ia turele mai repede, cuplu mai mare la turatii mai joase...). intradevar 318-ul de duce mai bine pe 3 si 4 (cel putin la mine. mi se pare ca e grupul open 3:38). pana una alta ... ma dau cu ursu de 2jumate cu blocant 3.91 :) . daca tii neaparat, poate vin cu ursu de 20 si ceva de ani si mai impartasim cate ceva din experienta fiecaruia despre bmw-uri!

si nu zic neaparat ca e36 de 2.0 nu e in regula. chiar vreau sa cumpar un e36 coupe (1.8is, 2.0/2.5) la schimb si diferenta cu e46-ele in cauza :), dar nu sunt convins de care pentru ca nu sunt inca lamurit cu problema aia cu nikasil-ul de pe m52.

Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut pe touring motor de 2000. Si am e46 318i facelift. e46-le se duce pe a 2-a si pe a treia... pisica avea si soft. la greutate cam fiind similare.

sa inteleg ca e46-ele tau facelift a fost peste o pisica touring cu motor de 2000?

 

si in plus, de cand am ursu' nu prea mai forjez e46-ele. e mult mai palpitant si mai "sigur" :) cu e30-ul. e46-ele il incadrez acum la masina de confort, pentru concediu si nu la masina cu valente sportive. bafta si scuze daca am inflamat "spiritele" cuiva cu "performantele" motorului N42B20 16v, DOHC, oem "snakes", 0-100 km/h - 9.3s :lol:

Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut pe touring motor de 2000. Si am e46 318i facelift. e46-le se duce pe a 2-a si pe a treia... pisica avea si soft. la greutate cam fiind similare.

sa inteleg ca e46-ele tau facelift a fost peste o pisica touring cu motor de 2000?

da, nu ma tineam cu 320 dupa e46.

Link to comment
Share on other sites

bogdan daca chiar crezi ca 318 facelift e46 bate 320 e 36 uite eu te provoc direct sa imi demonstrezi si mie asta si daca ma faci...... eu personal m-am dat si nu numai o data cu 320 de 150 de cai e46 si nu sufla nici pe scurt nici la drum.320 de 2.2 si 170 de cai ma face cam cu o lungime de aripa si nu pt ca as fi eu super sofer sau as avea o super masina cred ca ceea ce conteaza foarte mult este greutatea.

 

 

pana una alta astept raspunsul la provocarea lansata de mine (mentionez ca masina mea este pur si simplu de fabrica doar ca merge foarte bine atata tot)

 

deci nu te-ai dat si cu 318i fcl e 46?

sunt cam departe ca sa ma prezint la provocare :) si oricum, eu nu incerc sa ridic in slavi e46-ele :lol: . fiecare are dreptul la o parere. dar trebuie sa tii cont de faptul ca motorul de pe 318i n42b20 este mai performant decat ala de 2.0 de pe 320 e46 nfl (capacitatea cilindrica e aceeasi, 4 cilindri la 318, ia turele mai repede, cuplu mai mare la turatii mai joase...). intradevar 318-ul de duce mai bine pe 3 si 4 (cel putin la mine. mi se pare ca e grupul open 3:38). pana una alta ... ma dau cu ursu de 2jumate cu blocant 3.91 :) . daca tii neaparat, poate vin cu ursu de 20 si ceva de ani si mai impartasim cate ceva din experienta fiecaruia despre bmw-uri!

si nu zic neaparat ca e36 de 2.0 nu e in regula. chiar vreau sa cumpar un e36 coupe (1.8is, 2.0/2.5) la schimb si diferenta cu e46-ele in cauza :), dar nu sunt convins de care pentru ca nu sunt inca lamurit cu problema aia cu nikasil-ul de pe m52.

 

Problemele alea cu nikasilul sunt povesti, sunt destui pe forum care au motorul M52, si nu au nici o problema cu ele. Daca schimbi uleiul si filtrele la 30 000 km si daca pui benzina de la nea Ion din curte bineinteles ca se strica motorul.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut pe touring motor de 2000. Si am e46 318i facelift. e46-le se duce pe a 2-a si pe a treia... pisica avea si soft. la greutate cam fiind similare.

sa inteleg ca e46-ele tau facelift a fost peste o pisica touring cu motor de 2000?

da, nu ma tineam cu 320 dupa e46.

 

asta inseamna ca eu nu aberez in totalitate :)

multumesc de info Cosm1n.

Edited by bogdan.m
Link to comment
Share on other sites

eu am pisica touring 320i si e46 318i facelift. cum am mai spus .. e46-ele .. este peste e36 la toate capitolele. INCLUSIV performanta. cel putin 2-3 masini in fata... la o liniuta simpla.

 

chestia asta este spusa si de datele tehnice: http://ultimatespecs.com/index.php?option=...46,161&do=1

 

vedeti voi .. pe langa faptul ca e36 320i are cuplul mai mic (desi este motor in 6 cilindri) , il obtine si la turatii mai mari. si asta face toata diferenta. ca sa nu mai vorbim de cutia de viteze, tinuta de drum , comfort, consum....

 

ceea ce au reusit cei de la bmw este fabulos. nu numai ca au reusit sa faca un motor de 4 cilindri mai sprinten si mai vioi decat un motor de 6 cilindri (aceeasi capacitate) , dar l-au facut astfel incat sa indeplineasca normele europene in vigoare euro 4 (si toata lumea stie ca normele europene sufoca un motor) toate astea la un consum de carburant mult mai mic.

daca nu ma insel N42B20 a castigat motorul anului in 2001.

 

e46-ele este o evolutie clara din orice punct de vedere.. iar cine afirma contrariul... nu face decat sa se minta pe el.

 

repet: vorbesc in calitate de proprietar al ambelor masini. cred ca sunt in cea mai mare masura sa imi dau cu parerea, iar cei care vorbesc din auzite .. nu fac decat sa isi raceasca gura.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

E clar peste la unele capitole.

Nu la toate. Eu cum ti-am zis, nu as da e36 pe e46. Poate poate pe un coupe 330i.

 

La motorizare, DA, excelent motorul ala si manca 9-10 in Timisoara.

La izolatie fonica DA,

La dotari, depinde de masina, in cazul meu NU

E mai inchegat e46, DA

In rest, nu stiu ce scaune ai tu, cele stock sunt identice.

Clima e mai buna la e36, la o motorizare mare, e36 e peste e46. ca e mai usor oarecum.

E36 e mai jucausa, mai manevrabila ca un e46, din cauza LSD.

 

Si iti spun eu, daca ai intra intr-un e36, care are TOATA mecanica noua, sau in stare perfecta, interior cu dotari multe, care nu bate, nu scartaie, nu nimic. Ai fi un om fericit.

 

Ce ai tu la e46 ce as lipsi eu la e36? Ca pe drum, ca tinuta, cum se lipeste de asfalt in curbe.... Dar stai, pentru asta trebuiesc gume noi, câti au la e36? suspensii noi sau in parametri? cati au iarasi?

Ei uite eu am.

 

Ca tu ai luat e36 pentru tras, asta nu il poti compara. Nu cred ca ai dat sau ai sa dai 800-900 de ron pe un debitmetru cand pica, o sonda ceva...Ca e masina de tras, de carat.

 

Asa ca nu exista comparatie.

 

 

Spune-mi ca ai alege asta: Sau asta: ca interior desigur.

post-13423-1260485772_thumb.jpg

post-13423-1260485822_thumb.jpg

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Eu am dat scart cu a 4-a, in mers calci pe ambreiaj acceleratia la fund si dai drumu la abmbreiaj...dar nu repede foarte foarte usor pana incepe sa miroasa a sobolan incins...dupa toata treba asta o galeta de apa rece (din fantana eventual) se arunca in partea din spate a motorului( unde se imbina cu, cutia) pana se aude un sfarrr lung si multi aburi. incercati fara niciun risc , garantat cupa toata treaba asta scartaie. am 316 M40 un motor foarte reusit ,rezistent la forje, nu recomand la 6 in linie.
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu la o liniuta cu un e36 2.0 :). Vezi daca pui soft si evacuare la E46 poti sa faci si un 325

 

 

Poate o zici la misto sau poate nu... cu admisie de E36 (325 de pe M50B25 ) pusa pe M52 chiar scoti 20 de cai in plus... Nu stiu daca merge pe M54 dar ma voi interesa...

 

De pilda pe E36 323 e pus tot motor de 2500 dar are admisia mai subtire...

Si tot asa pe 328 e pusa admisie subtire. Cu admisia de M50 ajunge in 211 din 193...

 

( am de vanzare dar nu bat campii... )

 

A SE CITI SI SEMNATURA...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

E clar peste la unele capitole.

Nu la toate. Eu cum ti-am zis, nu as da e36 pe e46. Poate poate pe un coupe 330i.

 

La motorizare, DA, excelent motorul ala si manca 9-10 in Timisoara.

La izolatie fonica DA,

La dotari, depinde de masina, in cazul meu NU

E mai inchegat e46, DA

In rest, nu stiu ce scaune ai tu, cele stock sunt identice.

Clima e mai buna la e36, la o motorizare mare, e36 e peste e46. ca e mai usor oarecum.

E36 e mai jucausa, mai manevrabila ca un e46, din cauza LSD.

 

Si iti spun eu, daca ai intra intr-un e36, care are TOATA mecanica noua, sau in stare perfecta, interior cu dotari multe, care nu bate, nu scartaie, nu nimic. Ai fi un om fericit.

 

Ce ai tu la e46 ce as lipsi eu la e36? Ca pe drum, ca tinuta, cum se lipeste de asfalt in curbe.... Dar stai, pentru asta trebuiesc gume noi, câti au la e36? suspensii noi sau in parametri? cati au iarasi?

Ei uite eu am.

 

Ca tu ai luat e36 pentru tras, asta nu il poti compara. Nu cred ca ai dat sau ai sa dai 800-900 de ron pe un debitmetru cand pica, o sonda ceva...Ca e masina de tras, de carat.

 

Asa ca nu exista comparatie.

 

 

Spune-mi ca ai alege asta: Sau asta: ca interior desigur.

 

 

daca am luat e36-ele pt tras asta nu inseamna ca nu il ingrijesc. dimpotriva .. chiar i-am luat anvelope de iarna acum o saptamana. :) . cat despre stricaciuni .. chiar nu mi-a picat nimic la ea pana in momentul de fata.

 

comparatia cu interioarele este irelevanta din pct-ul meu de vedere. tu compari un e36 dotat cu un e46 chel. nu. daca vrei sa compari 2 masini compara pe cele cu dotari similare.

 

uite nah .. prima poza a ta .. cu poza asta a mea: ce ai alege?

post-5752-1260528419_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce-i corect e corect, jos palaria! Se tine super bine pisica la 15 ani vechime.

Cred totusi ca nu oricine ar putea sa dea scart in a 3-a cu masina ta, ma gandesc ca conteaza foarte mult cum ii dai.

E adevarat ce spui insa conteaza sa ai si un ambreiaj bun si sa iti cunosti masina. Ambreiajul e nou aici. Alta filmare din exterior tot cu rotile alea 245. Pacat ca nu am filmarea cu roti pe 15 de 195.

 

In schimb am o filmare cu rotile pe 15 inainte sa-i pun blocant.

 

 

Banuiesc ca mihai20 are suspensia mai buna, deci mai multa tractiune din moment ce a lui nu scartaie, avand mai multi cai.

In legatura cu CDV, am vazut ca multi recomanda sa fie scos/schimbat, totusi fara el nu risti sa avariezi transmisia?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

pps : raportul putere greutate nu tine cont de tehnologia de pe masina si de anul fabricatiei, nu il intereseaza ca e46 e dublu vanos si e36 e simplu, sau nu are deloc vanos. conteaza ca 2 masini de putere egala se intrec, iar aia mai grea va pierde. adica e46 si-o fura de la vechitura de e36.

 

Ce zici tu era valabil cand eram copii mici si ne bateam in cartonase cu viteza/putere/greutate. In viata reala mai este si transmisie, puterea e pusa diferit pe asfalt.

 

Iar puterea care o vezi tu in carte e la o anumita turatie. Pana la turatia aia mai ai si cuplu, care culmea, e influentat de vanos. Deci gresesti.

Link to comment
Share on other sites

 

Banuiesc ca mihai20 are suspensia mai buna, deci mai multa tractiune din moment ce a lui nu scartaie, avand mai multi cai.

In legatura cu CDV, am vazut ca multi recomanda sa fie scos/schimbat, totusi fara el nu risti sa avariezi transmisia?

 

Nu stiu ce suspensie are mihai, eu am suspensie sport.

Link to comment
Share on other sites

stiu ca am postat gresit dar nu am avut unde. merge pus motorul m42 sau m44 1.8 is de pe e 36 pe un e 46? e46-le e 318i m43 de 105 cai si s-a bulit. si daca merge se potriveste cutia de la e46 sau ce alte modificari ar trebui facute? v-as fi recunoscator daca mi-ati da mai multe detalii.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.