Jump to content

Probleme cu dsc-ul


Borisel

Recommended Posts

  • 1 year later...
buna eu am un e 46 cope din 2001,si la fel am patit si eu,mi sa apris dsc si asa ramae aprins,pana nu opresc motorul,dupa ce opresc motorul si pornesc din nou se stinge,dar motorul porneste cam greu,am fost la bmw asa cu el aprins,au stres eroarea ,acum mi sa aprins din nou in timpul mersului asa dintro data,am observat ca doar cand este zapada mare pe sosea si cand este asa apoasa zapada doar atunci imi face fazele astea,dar nu stiu de ce porneste greu dupa ce se sting senzori,doar la prima cheie porneste greu,a ma i patit cineva asa ceva?acum am sters eu din nou eroarea sa vad cada se mai aprinde,se poate sa ajunga zapada acolo la senzori de la roti si din acest motiv sa faca asa ?
Link to comment
Share on other sites

sal la maine la coupe e46 se aprindeau tot asa se aprindeau cand am avut problema cu senzorul de la arbore cotit(senzor turatii). dar la mine nu mai pornea masina apoi , vreo 30 min asa. dupa ce am schimbat senzorul asta nu a mai facut asa.

 

 

kevinn14,si care este senzorul ala?imi dai te rog codul a senzorului,vreau sa stiu care este ca sa il schimb,dami te rog codul senzorului ala,si am sa il schimb si eu mss mult..

Link to comment
Share on other sites

Daca ai dsc-ul si frana de mana cu galben ar putea fi: senzorul unghi volan defect sau nu ai geometria buna(poate ai schimbat vreo piesa ce tine de directie sau pozitia volanului). Dupa ce iti apare eroarea-n bord daca dai stanga maxim apoi dreapta maxim si revii pe mijoc dupa aceea oprit motor, daca ar fi din senzor ar trebui sa dispara
Link to comment
Share on other sites

Daca ai dsc-ul si frana de mana cu galben ar putea fi: senzorul unghi volan defect sau nu ai geometria buna(poate ai schimbat vreo piesa ce tine de directie sau pozitia volanului). Dupa ce iti apare eroarea-n bord daca dai stanga maxim apoi dreapta maxim si revii pe mijoc dupa aceea oprit motor, daca ar fi din senzor ar trebui sa dispara

 

 

pai chiar nu stiu ce a fost,eu am avut masina la firma bmw,miau schimba lantul de distributie si toate garniturile si cea de _chiulasa_,si la distributie au schimbat tot,si miau dat motorul complect jos,acum eu nu stiu ce au facut ei,geometria este ok,nu am observat sa imi traga dreapta sau stanga masina...

Link to comment
Share on other sites

sal la maine la coupe e46 se aprindeau tot asa se aprindeau cand am avut problema cu senzorul de la arbore cotit(senzor turatii). dar la mine nu mai pornea masina apoi , vreo 30 min asa. dupa ce am schimbat senzorul asta nu a mai facut asa.

 

 

kevinn14,si care este senzorul ala?imi dai te rog codul a senzorului,vreau sa stiu care este ca sa il schimb,dami te rog codul senzorului ala,si am sa il schimb si eu mss mult..

 

Codul nu il stiu dar daca vrei sa il iei te duci cu talonul la un magazin de piese auto si il comanzi- e original in jur de 250 ron. se numeste senzor arbore cotit, sau senzor turatii - in engleza crankshaft sensor. dar vezi ca daca e asta defect trebuie sa iti apara pe tester neaparat din cate stiu sa nu il schimbi degeaba ca e multa munca sa il schimbi, e pe undeva pe sub admisie. P.S de ce ti-au schimbat aia de la bmw lantul de distributie?

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

sal la maine la coupe e46 se aprindeau tot asa se aprindeau cand am avut problema cu senzorul de la arbore cotit(senzor turatii). dar la mine nu mai pornea masina apoi , vreo 30 min asa. dupa ce am schimbat senzorul asta nu a mai facut asa.

 

 

kevinn14,si care este senzorul ala?imi dai te rog codul a senzorului,vreau sa stiu care este ca sa il schimb,dami te rog codul senzorului ala,si am sa il schimb si eu mss mult..

 

Codul nu il stiu dar daca vrei sa il iei te duci cu talonul la un magazin de piese auto si il comanzi- e original in jur de 250 ron. se numeste senzor arbore cotit, sau senzor turatii - in engleza crankshaft sensor. dar vezi ca daca e asta defect trebuie sa iti apara pe tester neaparat din cate stiu sa nu il schimbi degeaba ca e multa munca sa il schimbi, e pe undeva pe sub admisie. P.S de ce ti-au schimbat aia de la bmw lantul de distributie?

 

 

pt ca am 300 mi km,si avea un zgomot ceva colo ,era de la vanos,si asa am schimbat si vanosul si toata distributia ,toate garniturile si toate futunele de vacum si ce mai era pe acolo,cas a fiu eu linistit,dar am facut o treaba buna si am dat de alta,ca imi intra ceva fum in masina foarte putin,de ma ustura ochi si nasul,si am duso inapoi la ei si leam spus,si miau curatat nu stiu ce,dar degeaba ca tot se simte,am mai dat si 3500 eu.

Link to comment
Share on other sites

iar acum zice ca nu au ce sa faca,ca au schimbat toate garniturile de la evacuare ,zic ca trebuie s aimi deie din nou motorul jos sa vada ce este de se simte fum in cabina,chia rnu ma i am chef sa mai platesc pt asta ,dar este aiurea de tot sa conduc asa ,daca nu las putin geamul deschis ma sufoc inauntru,si ma facut asta la firma bmw in germania,dotitoci rau si astia..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.