Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

pierd ulei


ar85gyl

Recommended Posts

fratilor am o problema si as vrea un ajutor din partea voastra,am observat sub masina pe scuturi ulei si cand leam dat jos am observat ca la turbo in partea din fata(catre radiator)pierd ulei,crede-ti ca e pe duca turbo sau sar putea sa fie alta problema,va rog astept pareri pentru ca sunt bolnav daca am ceva la masina
Link to comment
Share on other sites

fratilor am o problema si as vrea un ajutor din partea voastra,am observat sub masina pe scuturi ulei si cand leam dat jos am observat ca la turbo in partea din fata(catre radiator)pierd ulei,crede-ti ca e pe duca turbo sau sar putea sa fie alta problema,va rog astept pareri pentru ca sunt bolnav daca am ceva la masina

 

 

poate e crapat furtunul care pleaxca la intercooler

Link to comment
Share on other sites

Ulei in partea de jos o sa gasesti cam la toate turbodieselurile cu ceva vechime. Nu trebuie sa-ti faci griji. Daca vrei sa fii sigur, dai jos acel furtun care pleaca din turbina spre intercooler si tragi de palele turbinei, sa vezi daca au joc.

Daca ai chef de joaca, poti da furtunurile jos, de la turbina spre admisie, plus intercooler, sa le cureti de ulei. Eventual si admisia si EGR-ul, apoi le strangi bine. Asa poti sa le si verifici daca sunt crapate, rupte. Oricum cand exista o gaura pe un furtun se simte imediat in mersul masinii, fum negru, shuierat. Urmaresti dupa ceva timp daca mai mustesc furtunurile de ulei. Se urmareste evident si consumul de ulei. Abia dupa aia poti sa spui ca turbina e sau nu pe duca. Nu te iei dupa niste ulei care apare in admisie si nici nu trebuie sa intri in panica. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Nu se da jos turbina, se da doar furtunul care iese din compresor spre intercooler. Asa ajungi la pale, sa poti misca de ele, sa vezi daca au joc in ax, daca ating in carcasa.

 

O turbina care are joc in ax astfel incat sa simti jocul la mana, deja crapa la ce turatii ajunge turbina. Iar daca palele ating carcasa scoate un zgomot (suierat) de nedescris.

Link to comment
Share on other sites

Ala e furtunul care pleaca din compresor spre intercooler. Nu-mi aduc aminte sa aiba vreo garnitura, doar un colier iar furtunul e tras pe un cot de la turbina. In schimb de la caldura se intareste si se crapa. Iar de la presiune si de la vaporii de ulei zona e mai mereu murdara de ulei.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.